در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

غم مانا

 

دیشب بیاد آن شب زیبا گریستم  

برشانه های یاد  تو تنها گریستم  

 

                                          آن شب که رام ما شده بود آسمان وخاک 

                                          و ز شوق  سر  به  دوش  ثریا   گریستم  

 

شد  نام  ما  ترانه  زیبای  موج 

 با یاد آن ترانه پری سا گریستم  

                                          

                                         آن شب که باد قصه ما را بدشت برد  

                                        دیشب بدین فسانه چولیلا گریستم  

 

آن شب ستاره ها همه ما را شناختند 

   دیشب برای  غربت  فردا   گریستم  

 

                                       گفتی که کوه شاهد عهد و وفای من  

                                         دیشب ز بی وفایی دنیا گریستم  

 

با مرغ شب زفتنه شب های بی کسی  

   دیشب به حجم سینه شبها گریستم  

 

                                       در ساحل خیال تو لب تشنه چون سراب  

                                        در چاه  غم  به  وسعت  دریا  گریسیتم   

 

بر گردن فراق تو آویختم دو دست  

گاهی نهان وگاهی هویدا گریستم  

 

                                      گفتم به باده چاره کنم غصه مدار  

                                     دیدم چو در پیاله رخت را گریستم  

 

برگ وبری نچید دلم از درخت صبر 

بر این دل غریب وشکیبا گریستم  

                                     

                                         عمرم چو آب رفت وغمت کوه وار ماند  

                                           بر  عمر رفته  و غم  مانا   گریستم .  

 

شاعر: خانم صدیقه وسمقی

 

پ ن:چون بعضی از دوستان درخواست شعر داده بودن ما هم این شعر زیبا را انتخاب کردیم . 

امیدواریم مقبول بیفتد . 

نظرات 10 + ارسال نظر
یکی مثل خودم سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ب.ظ http://1saro2goosh.blogsky.com

سلام آنی جون
به افتخار حضورت و دل مهربونت نظرات پست آخر رو فعال کردم و نظرت رو هم بی اجازه انتقال دادم طبقه بالا.زیرشم جواب محبتت رو داد
اصل اینه که تو قلب دیگران باشی
که تو حتما هستی
شاد باشی

سلام
مرسی که اینقدر به من لطف داری دوست خوبم

رضا سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:40 ب.ظ http://rezaferanki.blogsky.com/

درود بر تو ...قلم خوبی داری به کارت ادامه بده ....اگه مایل به تبادل لینک هستی منو لینک کن...بعد خبرم کن تا من هم تو رو بلینکونم

قلم خوب؟؟؟؟
این نظر لطفتونه من لینک کردم اما تو گوگل ریدر یکم طول میکشه تا ظاهر بشه

یک دانشجوی پزشکی سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ب.ظ

قشنگ بود.

مرسی عزیزم

علی سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام وبلاگ جالبی داری پر محتوا و به روزخوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم . .

با تشکر علی www.alikaka.blogsky.com



اینو بی تعارف میگم دست به قلمت خوبه ادامه بده . . . . .
ولی چرا این همه غم

ممنون
ما شما را لینک کردیم .
غم ؟یکی از اساسی ترین بعدهای وجودی آدمی غم است وراه تخلیه آن اشک.چیز غیر طبیعی نیست .

یک دانشجوی اقتصادی سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.sam.blogsky.com

فوق العاده بود
به درد منم میخوره
دی..

چی فوق العاده بود؟منظورتون شعری که نوشتم بود .قابلی نداشت

شیده چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:19 ب.ظ http://shyshysblog.wordpress.com/

من عاشق آن شرلیم . کتابای هشت جلدیش رو خوندی؟

نه نخوندم .اما ما هم ازش خوشمان آمد با دیدن سریال آن شرلی با موهای قرمز.
سعی میکنم کتا باشا پیدا کنم و بخونم

یکی مثل خودم چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ب.ظ http://1saro2goosh.blogsky.com

سلام آنی جون

اینقدر خوشم میاد با دقت نوشته ها رو میخونی
هر وقت میای خوشحالم میکنی

ما هم اینقدر خوشمان میاد بیایم تو وب شما ومطالب تازه ات را بخونیم

احمد پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:42 ق.ظ http://www.3-sotoons.blogfa.com

سلام بر آن شرلی با موهای قرمز!

سروده‌ی زیبایی است و گریستن‌هایش هم با این اوضاع و شرایط سیاسی و اجتماعی هم هماهنگ است...

امیدوارم به زودی سروده‌ی زیباتری از شما ببینیم با مضمون شادی و خنده و البته با بهبود اوضاع سیاسی آن گونه که اکثریت مردم می‌خواهند.

و من هم:
با یاد محسن و اعرابی و ندا
همچون امید و احمد و مینا گریستم

پویا و پیروز باشید.

سلام
مرسی از نظرت .این موهای قرمز ما هم بد جور توجه همه راجلب کرده.

یکی مثل خودم جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:01 ب.ظ http://1saro2goosh.blogsky.com

میسی آنی جون
راستی این شعر از خودته مگه؟
آخه تو پی نوشت نوشتی که انتخاب کردی؟


دلت شاد باشه همیشه خدا

خواهش می شود
از خودم .!!!نه چنین استعدادی ندارم از توی دفتر خاطراتم نوشتم .
نمی دونم نویسنده اش کیه .
چند تایی شعر نوشتم اما توی وبم نذاشتم تا حالا ...شاید بعدا

شروین دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ

حد اقل اسم شاعرش رو می نوشتین خوب بود، شعری از خانم صدیقه وسمقی

چشم الان می نویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد