در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

متولد آبان

این یه بازی که به دعوت دوستمان دکتر سارا انجامش میدم خصوصیاتمون را  بنویسیم تا بیشتر با هم آشنا بشیم وشناخت بیشتری از هم داشته باشیم . 

 

چیزی که تو کتاب طالع بینی نوشته  زن متولد آبان

مغرور ٬جذاب ٬مطمئن و... 

اگه بیشتر می خواهید بدونید کتاب طالع بینی هندی  را بخونید تقریبا ۹۹درصدش در مورد من صدق می کنه . 

اما چیزایی که ننوشته : 

۱.دردوستی هیچگاه قدم اول را بر نمی دارم برای همین در نظر اول (طبق گفته کسانی که برای  بار اول ما را دیدن )فیسو به نظر می آییم ولی در شناختهای بعدی همه به اشتباه خود اعتراف می کنن . 

 

۲.شخصیتم از هر چیزی برام مهمتر والکی خرجش نمی کنم و به کاری وهر خواسته ای که حس کنم به شخصیتم لطمه می زنه  حتی اگر از طرف مادرم باشه تن نمی دهم . 

 

۳.همیشه میتونم همه را قانع کنم به طوری که هر وقت مادرم در موردی مشکل داشته باشه برای قانع کردن پدرم یا برادرم از من کمک می گیره .  

۴. به راحتی اسرار همه را از زیر زبانشان بیرون می کشم که این را مدیون حس ششمم هستم چون خیلی چیزها را حدس میزنم وچون درست حدس زدم مابقیش خودش میاد .  

۵.بچه آخر بودم وبیشتر مواقع مورد توجه همه وهنوز هم نیاز دارم به شدت مورد توجه ومحبت دیگران باشم کوچکترین بی توجهی ما را افسرده می کند به خصوص از طرف آقای همسر   

۶.در بیشتر مواقع آدم منطقی هستم . 

۷.به پس انداز خیلی اهمیت میدم .  

۸.از بیهوده زیستن متنفرم اما بیشتر سالهای عمرم بیهوده گذشت . 

از اینکه مثل یه زن کدبانو باشم بدم میاد از کارای خونه خوشم نمییاد اما به نحو احسنت انجامش میدم .  

۹.دست پخت خوبی دارم البته اگه با حوصله کار کنم . 

۱۰.بهترین تفریحم بودن  کنار دوستان قدیمم ٬بعدش مسافرت وخرید کردن  

۱۱.بهترین دوستم همسرمه که به عنوان یه دوست بی نظیره اما در مقام یک شریک زندگی کاملا مطابق نیستیم 

۱۲.اگه کسی یه بار بهم دروغ بگه دو بار بهش دروغ میگم .ولی صداقت را با صداقت پاسخ میدم

۱۳.از آدمهای شلخته متنفرم

 ۱۴.بزرگترین ریسک زندگیم به دنیا آوردن فرزندم است که امیدوارم به دو بار کشیده نشه .  

۱۵.بزرگترین هدفم زندگیم پسرمه که بهترینها را براش می خواهم .  

۱۶.بزرگترین اعتراف زندگیم  ٬به آن چیزی که فکرشو می کردم لیاقتشو دارم نرسیدم اما هنوز منتظرم تا به اوج قله برسم .   

۱۷.بهترین جمله ای که دوست داریم بشنویم (من به تو افتخار می کنم )که نشنیدیم جز از دوستانمان  

۱۸.از مهمونی رفتن خوشم میاد از مهمونی دادن نه زیاد مخصوصا که دست تنها هم باشم .  

۱۹.عادت خاصی ندارم جز اینکه باید شب حتما تو رختخواب خودم بخوابم جای دیگه باشم خوابم نمی بره بخاطر همین شبهایی که آقای همسر شیفت هستن ترجیح میدم تنها باشم ٬تا با یه رختخوابه غریبه تا صبح بی خوابی بکشم .  

۲۰.اگه از چیزی خوشم بیاد می خرم حتی اگه قیمتش زیادباشه اما در کل زیاد اهل ولخرجی نیستم  

۲۱.از طلا وجواهرات خوشم نمی یاد به طوریکه چند شب پیش رفته بودیم عروسی حتی یک انگشتر هم به دست نکردم گذاشتم تو کیفم اما حالشو نکردم درشون بیارم به نظر من شخصیت آدمها به جواهراتشون نیست بر عکس بعضیها که اون شب چند کیلو طلا به خودشان ریخته بودن ولی موقع رقصیدن کفشهای ما را پوشیدن و از بس وزن طلا ها زیاد بود پاشنه کفش ما کند .  

 ۲۲. همه میگن اگه کاری بخواهیم انجام بدیم ٬انجام میدهیم ونظر دیگران تاثیری نداره که تا حدودی درسته . 

۲۳.همیشه به سلیقه خودم اهمیت میدم اگه همه بگن این لباس زشته اما من ازش خوشم بیاد حتما می خرمش.

چیز دیگه ای فعلا به ذهنم نمیرسه خدا را شکر  

بعدنوشت :آقای همسر به بعضی از موارد اعتراض دارن که اینها جز عادات نیست اما توجه      نمی کنیم . 

دیگر دوستانی که در این بازی شناخت بیشتر ازهم ونوشتن عادات خود شرکت کردن عبارتند از :

دکترسارا 

یادداشت های یک دانشجوی پزشکی 

یادداشت های یک دانشجوی اقتصاد 

آقای همسر 

دکی بارونی(گلی برای تو)

  

نظرات 35 + ارسال نظر
یک دانشجوی پزشکی- یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ب.ظ

مهم اینه با هم اشنا شیم حالا عادات هم نباشند!
ما هم حس ششمی.......داریم!ما هم مغرور می باشیم.

پس شما هم بنویسید تا بیشتر آشنا شیم
غرور چیز بدی نیست ولی گاهی با خود خواهی اشتباه گرفته میشه
یعنی آدمای خود خواه را مغرور می نامند که در حق ما ظلم می شود

یکی مثل خودم یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ب.ظ http://1saro2goosh.blogsky.com

سلام
منم متولد آبان هستما.
من فکرشم نمیکردم که متاهل باشیینا[تعجب زیاد]
خوشبخت اشید

خوشبختم پس تو خیلی خصوصیات مشترکیم
ما سالهاست متاهلیم قدر مجردی را بدونید

یک دانشجوی اقتصادی یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام من یه نظری دادم نمیدونم هنوز تاییید نشده یا اروری که داد منجر به پاک شدنش شد

اگه منظورتون اون نظر فوتبالیه تاییدش نکردم
اگه چیز دیگه ای بوده ندیدم

احمد دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ق.ظ http://3-sotoons.blogfa.com

درود بر شما آن شرلی ارجمند

پسر گلتان را زیاد ببوسید. که پیامبر گرامی‌مان فرموده با هر بوسیدن فرزندتان درجه‌ای از درجات بهشت را بالا می‌روید... اما به نظرم تاثیر این دنیایی‌اش آموختن عشق و محبت صادقانه به فرزندان استُ، چرا که هیچ محبتی صادقانه‌تر از محبت مادر و بعد پدر نیست. علاوه بر این، بسیاری از احتیاجات عاطفی خود مادر و پدر نیز با بوسیدن فرزند برطرف می‌گردد... چه می‌گویم؟!! شما خودتان بهتر این چیزها را می‌دانید.

سلام
اتفاقا زیاد می بوسم مخصوصا پیشانیش را چون در جایی خوندم اگر می خوتهید بچه مومنی داشته باشید پیشانی اش را زیاد ببوسید
مرسی از حضور گرمتان

رضا محمدزاده دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:03 ق.ظ http://www.rezamohamadzade.blogfa.com

سلام
ممنون از حضورتون
وبلاگتون خوب و صمیمی و راحته
قبول که شرط شاعری عشقه
شعر رو خوب میشناسید
همیشه شاد باشید

سلام
ممنون از نظرتون
تا حدودی با شعر



اشنام اما زیاد از قواعدش سر در نمی یارم بی قاعده دوسش دارم

دکتر سارا دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:28 ق.ظ

در تایییدیه شماره 4 که اصلا شک ندارم
ولی من بیشتر احساسی هستم تا منطقی
ولی من جدیدا عاشق طلا شدم البته خرید طلا وای که چه لذتی داره پشت ویترین طلا فروشی واسه انتخاب طلا ایستادن نه؟
در کل عالی نوشتی بهتر شناختمت و بیشتر از قبل دوستت دارم و از اشنایی باهات خوشحال شدم
با این خصوصیات مشخص شد در کل دختر خانوم و عاقلی هستی و اینو از صمیم قلبم میگم بهت افتخار میکنم

هر کس در زندگی به چیزی علاقه داره و این سلیقه ای مثلا من به خرید لباس بیشتر علاقه دارم
عاقل؟ نمی دونم شاید
مرسی که بهم افتخار می کنی منم از داشتن دوست خوبی مثل شما به خودم می بالم فکر نمی کردم اینقدر وابسته دوستان اینترنتی بشم
که شدم

رضا دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:37 ق.ظ http://rezaferanki.blogsky.com/

با درود بر شما ....مطلب جالبی بود ....راستی چرا لینک وبلاگم رو حذف کردی

سلام
ببخشید این مطالب اخیرتون زیاد به درد من نمی خورد
ترجیحا موقت حذفش کردم

دکی بارونی دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:04 ب.ظ http://golibarayeto.blogfa.com

سلام
نمیدونم چرا از دیدن یه زوج وبلاگنویس اینقدر ذوق کردم!
در مورد اول خیلی خیلی باهاتون همزادپنداری می کنم چون همه ی دوستام بعد از اینکه باهام آشنا میشن میگن که تا قبل از این فکر میکردیم دختر افاده ای هستی!
خوب چرا از آدمای شلخته متنفرین؟ ما هم دل داریم خوب!

سلام
من فکر نمی کنم خانم ها شلخته باشن ومطمئنم شما شلخته نیستین
در مورد افادهای بودن ٬همه مثل هم نیستن بعضی ها تو دیدارهای اول هم اونقدر صمیمیت به خرج میدن که دیگران این حس را پیدا نمی کنن ولی اکثر افرادی که با من دوست می شن بعدها به این نکته اعتراف می کنن
مرسی از نظر وحضور گرمتون

یک دانشجوی اقتصادی دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ب.ظ

سلام منم در موارد ۶و۷و۱۲ مثل شمام
بعضیا فکر میکنن اگه به کالایی که میخرن قیمتش گرون باشه پس جنسش خوبه ولی من سعی میکنم کبفیتش خوب اباشه قیمتش بالا بود ارزششو داره
در کل جالب بود

پس یه شباهتهایی داریم
شما هم بنویسید تا بیشتر شما را بشناسیم

Po!$en eYeS دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ب.ظ http://www.write-4you.blogfa.com

از آلوده بودن متنفرم!!
هنوز نه!!ولی امیدوارم آیندم روشن باشه!!
سفید باشه!

آینده را خودمون می سازیم حالا بستگی داره به خودمون که چه جوری بسازیمش
انشاالله که روشن است

یک دانشجوی اقتصادی دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ب.ظ

منتظر باشین
میخوام فردا بنویسم چون امروز یک دانشجوی پزشکی منتشر کرده. واسه فردا هم بمونه دیگه

یک دانشجوی اقتصادی سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ

نوشتم
منتظر حضور سبزتونم هستم

آمدیم

یک دانشجوی اقتصادی سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:31 ق.ظ

سلام
لطفا لینک سایر دوستانی که تو این بازی شرکت کردند رو پایین مطلب بزارین
منم این کارو کردم
ممنون

اگه فرصت کردم چشم

یک دانشجوی اقتصادی چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ق.ظ

برا منم دیروز یه سوالی پیش اومد(دیشب هم شما کامنت گذاشتین و هم آقای همسر) که شما چطور همزمان نیاین نت و یا شایدم دوتا سیستم دارین

نه تو خانه یک سیستم داریم اما اون پا میشه ما میشینیم
ما پا میشیم اون میشینه پا سیستم
خلاصه این قصه ادامه داره
کلا از کار وزندگی افتادیم وهردو معتاد شدیم رفت

زندگی جاریست... چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:16 ق.ظ http://parvazz.wordpress.com/

سلام...از آشنائی با شما خوشحالم... شما خودتون هم که بچه مثبتین!....این پست (گذشت اما چه سخت ) خیلی تلخ بود و غم انگیز! خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم...شاد باشید و سربلند...التماس دعا

سلام
مرسی
شما هم شادباشید

زندگی جاریست... چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:37 ق.ظ http://parvazz.wordpress.com/

پس شما همسر آقای دکتر ربولی حسن کور هستین .از آشنائی با زوج وبلاگ نویس چون شما بسیار خوشحالتر شدم! تا حالا زوج وبلاگنویس ندیده بودم!

منم تازه شروع کردم به اصرار آقای همسر

مسعود چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ق.ظ http://kolbehman.blogfa.com

سلام

جمله بالای وبلاگت قشنگه
{فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست}

ولی آب زلال یه عیب داره اونم اینه که چون زلال همه چیزهای قشنگ خودشو مثل ماهی ها زیبا و صدف هاش رو نشون میده اونوقت آدمها از این زلالی استفاده میکنند تا اونا رو بدست بیارن.

مرسی
اگه آدما دنباله بدست آوردن چیزای خوب با شن چه اشکالی داره

شینا چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ http://ea-msh.persianblog.ir

خفک کن همسران معتاد به نت...
وای بازم میام پیشت .در ضمن می لینکمت.اشکالی که نداره؟خواستی یه سر بیا پیشم.

دقیقا متوجه جمله اول نشدم
آمدیم نبودید

امیر چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:20 ب.ظ http://baghevojod.blogsky.com

سلام
خانوم منم متولد آبانه
خوشحالم که دارمش , خیلی
امابا شما فرق داره,بهتره
دلت شادوغم هات کوتاه

سلام
اگه یک متولد آبان شما را انتخاب کرده مطمینن باید خوشحال باشین چون ماها مشکل پسندیم
چرا فرق داره ؟
خوب همه انسانها با هم فرق میکنن مثل اثر انگشتاشون
دل شما وخانومتونم شاد

یکی مثل خودم چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ب.ظ

خوب نمیدونم چرا یکی از این سوالا میپرسه هنگ میکنم.اوندفعه هم اومدم از زیر جواب دادن در شدیم.ایندفعه رفتیم وبلاگ آقای همسر شما یکم از حوصله نوشتن ایشان خجالت زده شدیم.اما افاقه نکرد!
حالا یه چنتا اخلاقیاتم رو بگم تا شرمنده تر نشم
۱-کم پیش میاد جلوی حرف زور بی حرف بمونم.(اونم تو محیط اداری از نوع دولتی)
۲-دلم میخواد همونطور که دیگران رو دوست دارم و اونا هم دوسم داشته باشن
۳-از ظاهر سازی به اندازه کله پاچه(به غیر گوشتش) متنفرم
4-احساساتی حسابی(خدا ختم به خیر کند)
5-بر عکس خانم آنی جان از طلا و جواهرات خوشمان می آید.البته نه از اون قلمبه های بیریخت.ظریف مریف باشه میپسندیم.

6- هیچی رو از خونوادم پنهون نمیکنم.گرچه خیلی چیزا رو تو دلم میریزم.اما خلاصه میگم.حالا ممکنه همون روز باشه.ممکنه یه هفته بعد ممکنه یه ماه بعد ممکنه یه سال بعد یه بار ممکنه تو وصیت نامه ذکر کنم خلاصه منظورم اینه راحتم باهاشون
7-بیش از اندازه وابسته به خانواده و عاشق اونا هستم
8-صادق هستم (اسمم نه ها) و از ته دلم هم دوست دارم دیگران هم با من صادق باشن.
9-با بچه ها که میشینم میشم هم قد اونا.واسه همین بهشون خوش میگذره تا جایی که دفعه بعد تشریف آوردن دستم رو میگیرن که بریم بازی!!!
10-سعی میکنم ظاهرم رو شاد نگه دارم.
11- خیلی زود رنجم
12- دوست دارم به دیگران محبت کنم.از اونا انتظاری ندارم اما دوست دارم لااقل سواستفاده نکنن.
13- تازه فهمیدم باید تو اداره یه گوشم در باشه یه گوش دیگه دروازه
14 شرمنده کاری پیش اومد همینجا بسنده میکنم
نمیدونم را تصمیم گرفتم اینجا بنویسم.شاید خواستم بیشتر معروف شم

بازی خوبی بود
میسی

ما هم همینجوریم از حرف زور بدمان میاد اساسی
حالا ما را هم دوست داری؟
موفق باشی
تو وبلاگ خودتم بنویس

نیلوفرانه چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:33 ب.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

شما همسر آقای دکتر هستین ؟! .. از آشناییتون خوشحالم .. اگه می دونستم زودتر از اینا بهتون سر می زدم

حالا هنوز دیر نشده
ما هم خوشحالیم

یکی مثل خودم چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ب.ظ

راستی داشتم شام میخوردم یادم اومد یه چیز نگفتم
در مورد بادبادک باز
نویسندش خودش افغانی هست.و زندگی خودش رو نوشته.فیلمش رو ندیدم.اما کتابش رو خوندم . بر خلاف نظری که نسبت به افغانها دارم این کتاب به نظرم خیلی خوب بود.اگه درست خونده شه خیلی حرفا داره.من شخصا به خودم اومدم.با خوندن خیلی قسمتاش گریه کردم.میدونین خیلی خوب توصیف شده بود.من همه رو تجسم میکردم.یعنی همه رو دیدم
حالا اگه بتونم فیلمش رو هم گیر میارم
در مورد بادبادک باز تو وبلاگ آقای همسر خوندم.بعد گفتم شما و ایشون ندرین که بیام اینجا عنوان کنم
کلا کتابش برای من مورد پسند بود.

ما هم کتابشو داریم اما فیلمشو که دیدم از خوندنش منصرف شدم

یک دانشجوی اقتصادی چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.sam.blogsky.com

سلام
منظور شینا این بود:
فک کن همسران معتاد به نت...
ما اینیم دیگه

درسته همینه که شما نوشتین
آفرین پسر بد جوری داری پیشرفت می کنی

یک دانشجوی اقتصادی پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ق.ظ

آتیش پاره پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:10 ق.ظ

مردای آبان خیلی خوبن با زن آبان برخورد نداشتم ولی الان فهمیدم زناشونم خیلی خوبن! مورد ۱۸و۲و ۲۳ و ۲۱ (البته بدلیجاتو دوس دارم! :دی ) در حد بچه های تیم ملی مشترکیم!
در ضمن به آقای همسرت بگو من همچنان معتقدم خدا باید به تو صبر بده!!!

اگه یک مرد آبان با یک زن متولد آبان ازدواج کنه این اوج یک زندگیه
پس اینجوریه که ما از شما خوشمان میاد نقاط مشترک در حد تیم ملی
آره قربونت یکی بالاخره حرف دل ما را فهمید

میرزا پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ق.ظ http://minoodasht.blogsky.com/

ابوی ما متولد ابان است..خودمان ان ور تریم...بسوی من بیا و نظری عطا کن..طنز نویسم..از اردوگاه بی خردان...

ایول ابوی شما
ما عاشق این متولدین آبانیم
بسوی شما می اییم ونظری عطا می کنیم

باران پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلامممممممممممممممممم
خوبی؟؟؟
من به وبلاگه همسرتون سر می زنم
دیدم شما هم وبلاگه خیلی باحالی دارید
خیلی از این جور وبلاگا خوشم می یاد
با تبادله لینک موافقین؟؟؟
من منتظره جوابت هستمممممم

سلاممممممممم
مرسی
با تبادل لینک مشکلی ندارم
ما هم شما را لینک می کنیم

دلارام پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:34 ب.ظ http://saghiyegoor.blogfa.com

سلام.خوبی؟
اول این که من لینک کردم وبتونو دوست داشتین یه سر بزنیین
دوم منم تو این بازی شرکت کردم

حتما سر می زنم

رها پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:42 ب.ظ http://rahaarad.persianblog.ir

دوست جون جونی منم آبانیه...
به نظر من که خانومای متولد آیان خیلی جذاب و دوست داشتنی اند مگه ته ؟ و البته یک کمی مغروز...اما در مورد اینکه خیلی جذاین و همه از اونا خوششون میاد شک ندارم...چون مامان بزرگم هم آبانیه و هنوزم با اینکه ۷۸ سالشه هم مغروره هم جذاب و هم خیلی شبک و پیک..خیلی ماهه اصلا دوستمم همینطور...مطئنم که شما هم همینطور...البته خانومای آبان خیلیییییییییییی بهتر از مردای آبانن...
راستی من میلینکن شما رو

مرسی از این همه تعریف
متولدین آبان در دوستی که حرف ندارن خیلی با معرفتن تعریف از خودمان نباشه
من اون عکس خوشگلتا دیدم تو هم خیلی ماهی
از لینک ممنون
ماهم لینک می کنیم

احسان پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:47 ب.ظ http://loveeee.blogsky.com

علیک سلام ... حالا چرا شاکی شدی ... بچه که زدن نداره ... خوب نمی خوام سیاسی کار کنم زوریه؟ خدااااااااااااااااا ... این منو کشت !!! اگه آخر تو یکی سر منو به باد ندادی ...!!!
معذرت می خوام مسافرت بودم ... نتونستم آپ کنم ... مرسی که به وبم سر میزنی ... یه متن تقریبا قشنگ و با کمی چاشنی سیاسی گذاشتم خوشحال میشم سر بزنی ...
راستی یادم رفت بگم ... بابا اعتماد بنفس .... بابا طالع بینی هندی ... بابا آب خصوصیات خفن ...!!!!

سلام
شاکی نشدم گفتم چرا آپ نمی کنی
انشاالله که سفر خوش گذشته
سر میزنیم

ماری پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام خانومی

مرسی از لطفت نسبت به من

این بازی یک حسنی که داشت این بود که من نوعی فهمیدم که به خیلی ها شبیهم یا خیلی ها شبیه من هستن ..

زندگی خوبی و خوشی را در کنار خانوادهات داشته باشی

سلام
قابلی نداشت.
دقیقا همین طوره که شما میگین.
همچنین شما

میشکا پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ب.ظ http://madmedstu.blogfa.com

مورد ۲۲ رو کمی به ما قرض بدبد شدیدا محتاجیم

باشه اما زود پسش بیار

سمیرا پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:32 ب.ظ http://rangarang2.blogfa.com

سمیرا دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:04 ب.ظ http://rangarang2.blogfa.com

سلام
می خواستم بگم منم وارد بازی شدم گرچه یکم دیر شده . . .
به اقای همسر گفتم
منتظرتون هستم

najva پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ق.ظ

امشب با وبلاگ تون آشا شدم چه خصوصیات با حالی دارین

ممنون لطف دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد