در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

تست شخصیت شناسی

این تست فقط ۳پرسش دارد و جواب ها شمارا شگفت زده خواهند کرد .جواب ها را نخوانید زیرا مغز مانند چترنجات عمل می کند ٬وقتی که باز است بهترکار می کند پس اگر به جواب ها نگاه کنید نتیجه درستی نخواهید گرفت .اکنون یک قلم و کاغذ بردارید و جواب ها را بنویسید (البته می توانید جواب ها را در ذهنتان نگه دارید ). 

این یک تست صادقانه است که اطلاعات زیادی از خودتان به شما می دهد حالا شروع کنید ...!! 

۱.نام این حیوانات را به ترتیب علاقه خود قرار دهید : 

                                                        گاو - ببر - اسب - گوسفند - موش   

  

۲.یک کلمه برای توصیف اسامی زیر بنویسید: 

                                                           سگ ـگربه ـموش صحرایی ـ قهوه ـ دریا 

 

۳.به کسانی فکر کنید (کسانی که شما را بشناسند و برای شما مهم باشند٬همسر ٬پدر ٬مادر ٬خواهر ٬بهترین دوست و..)وآن ها را به رنگ های زیر ربط دهید : 

                                                                 زرد ـ نارنجی ـ قرمزـ  سفید ـ سبز   

 

توجه:جواب های شما باید دقیقا همانی باشد که مطلوب شماست . 

حالا تعابیر و تفاسیر جواب هایتان را در ادامه مطلب بخوانید . 

 

۱.گاو یعنی کار  

ببر یعنی غرور 

اسب یعنی خانواده  

گوسفند یعنی عشق 

موش یعنی پول 

 

۲.توصیف شما از سگ ٬شخصیت شماست  

توصیف شما از گربه٬شخصیت شریک زندگیتان است. 

توصیف شما از موش صحرایی ٬شخصیت دشمن شماست . 

توصیف شما از قهوه ٬تعبیر شما از رایطه زناشویی است . 

توصیف شما از دریا ٬زندگی خود شماست . 

 

۳.زرد ٬کسی که هیچ وقت فراموش نمی کنید  

نارنجی ٬کسی که به نظر شما دوست واقعیتان است . 

قرمز٬کسی که به او عشق می ورزید . 

سفید٬جفت روح شما . 

سبز٬کسی که تا آخر عمرتان او را به یاد خواهید داشت .  

منبع :ماهنامه بین المللی پرستو

 

پ ن:شاید این تست زیاد هم استانداردنباشه زیادسخت نگیرید . 

بعد ن:امروز آقای همسر برای ما دو تا شاخه گل مریم خریدن (مرسی... )آخه من عاشق گل مریمم  .یادمه روز خواستگاری یک دسته گل آورده بود پر از گل مریم و گلهای دیگه حدودا ۴۰تا شاخه گل داشت که به صورت بی نظمی کنار هم چیده شده بود اما بی نظمی قشنگی بود.اون شب مامانم دسته گل را گذاشت تو اتاق من ولی این گل های مریم چنان عطری از خود می تراویدن که خوابم نمی برد آخرش پاشدم و دسته گل را بردم و گذاشتم بیرون تا شاید خوابم ببره که اتفاقا بی تاثیر هم نبود . 

حالا این آقای همسر هروقت می خواد ما را خوشحال کنه برایمان گل مریم میاره ..   

آقای همسر طبق معمول(اینها نوشتن داره دیگه ..)ما هم تو دلمان تو چیکار داری دلم می خواد  

بنویسم شاید دفعه بعد چیز بهتری بخری

  

نظرات 31 + ارسال نظر
یک دانشجوی اقتصادی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ق.ظ

به به شاخه گل مریم. تبریک میگم به روابط خوشایندتون
من این مسابقرو قبل دیده وانجام داده بودم
ولی از بابت زحمتی که کشیدین ممنون

ممنون زندگی متاهلی بعد از مدتی دچار یکنواختی میشه باید کاری کرد که از یکنواختی بیاد بیرون حتی با خرید یک شاخه گل که خاطرات گذشته را زنده می کند
خوب چی شد نتیجه اش درست بود یا نه ؟
قابلی نداشت

آتیش پاره یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:32 ق.ظ http://www.miss-atishpare.blogsky.com

قبول نیست این تسته از پایه غلطه من دیگه انقدرام آدم عوضی ای نیستم!!!!!!
خوبه هر چقدر آقای همس از این کارا بکنه آقای همسر منم یاد میگیره بالاخره از قدیم گفتن پسر کو ندارد نشان از پدر و از این صوبتا!!

علتش را هم می گفتی عسسسیسسسم
مگه چی از آب در آمد
آره وقتی دوتا شاخ گل آورد گفتم یکیشو بده به عماد بچه ام خوشحال شد
مطمئن باش از باباش بهتره

زبل خان یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:22 ق.ظ http://puli.vov.ir

بابا بحث خانوادگیو نکشید وسط.....

این تستو من قبلا زده بودم...ممنون که بهم سرزدید..بگید عماد شمشیرشو آماده کنه که هم رزمش برای نبرد آماده است..

بحث خانوادگی نیست نوشتن روز مرگی هاست
نتیجه اش چی بود ؟
عماد همیشه آماده نبرده البته بگم نقش لئو را تو لاک پشت های نینجا اجرا می کنه که دو تا شمشیر داره

دکی بارونی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ق.ظ

اون حیواناتو که به ترتیب مرتب کردم خیلی به خصوصیاتم می خورد. البته در مورد بعدی ها بعضی هاشون به نظرم معقول اومد. در کل تست جالبی بود.
ما عاشق گل سرخ هستیم مخصوصا رز و محمدی ولی تا حالا که کسی واسم نخریده

در مورد خودم هم بعضی هاش درست بود
وای می گفتی خودم واست می خریدم عزیزم گل سرخ که قابل شما را نداره

[ بدون نام ] یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ب.ظ

الهی.........گل مریم خیلی گل فوق العاده ایه

مردی که می خندد یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ب.ظ http://themanwholaughs.blogsky.com

سلام شرلی
بابا با این تستت ...حسابی دستم برای خودم رو شد

سلام مهربان
خوب به ما هم میگفتی چه چیزی را برات رو کرد ...
بهتر شما را بشناسیم ...

بهزاد یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ب.ظ http://dsbehzad.blogfa.com/

خانم ها همیشه گل دوست دارن! هدیه دادن گل کار شیک و قشنگیه:) ولی تجربه نشون داده خانم ها از ۷ سال الی ۷۰ سال عروسک هم دوست دارن! خیلی عجیبه! ولی همیشه میشه رو عروسک بعنوان یه کادوی خوب حساب کرد!
داشتم جوابای تست رو میخوندم. اینجا نمی نویسم چی راجع به سگ و گربه فکر میکردم! آخه خیلی ضایع ست!!! ولی وقتی خوندم از خنده منفجر شدم...!

ما همیشه گل دوست داریم اما عروسک را از ۷ماهگی تا ۷۷۷۷۷...سالگی دوست داریم ...
اما یکبار که آقای همسر برای ما عروسک خرید ناراحت شدیم آخه انتظار کادوی بهتری را داشتیم ...
کاش می نوشتی ما هم یکم می خندیدیم ...
ما صدای انفجار را شنیدیم آمدیم ببینیم چی شده ...

زندگی جاریست... یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com

سلام
ای ول به آقای ربولی ! چقدر قدرشناس و با احساسند!
این تست هم جالب بود

سلام گلم
آره بابا دوباره با احساس شده ...
ممنون

یک دانشجوی پزشکی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:39 ب.ظ

سلامبرای من اولی دقیق اومد!سومی هم خیلی خوب بود راستش دومی رو ندونستم باید چی بگم!انجام ندادم

سلام
به نظر منم قسمت اول و سومش بهتر تا دوم

girl69 یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:45 ب.ظ

teste bahali bood.man az in testaha kheili khosham miad.
morede aval va sevom ye joorae bem mikhord vali 2 ro ziad ghabool nadashtam.

قابلی نداشت
موافقم اساسی

یکی مثل خودم یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:07 ب.ظ

خوب از این تصویر خوشمان آمد گفتیم برای دوستان هم نمایان گردانیــــــــم
`^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
^###^^^^###^آسمونی ^^آسمونی^^##^^^^####^^
^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^^^#########################^^^^^^^^
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^

مرسی
اما چرا چشماش با هم فرق داره ؟

یکی مثل خودم یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:14 ب.ظ http://1saro2goosh.blogsky.com

سلام آنی جون
چقدر بعد نوشت من رو خندوند.خوشبخت باشید الهی همیشه
خوب این تست بعضی جاهاش عجیب من رو ترکوند از خنده .بعضیهاش تقریبا؛ درست و بعضیاشم نه.همون طور که خودتم گفتی

سلام یکی مثل خودم
یعنی حالا که یکی برای ما گل خریده اینقدر خنده دار است !!!!
خوشحالم که تونستم اینقدر شما را بخندونم

ناشناس دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:22 ق.ظ

والله چی بگم ...
مرسی ناشناس

سمیر دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:02 ب.ظ

احسنت به همسرتون...آفرین به خودتون

ممنون
کسی تا حالا اینقدر تشویقمان نکرده بود ...

ربولی حسن کور دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:38 ب.ظ http://www.rezasr2.blogsky.com

نظر من کوش؟!

به دلیل بد آموزی برای نسل جوان رفت تو سطل زباله همسر جان
حالا یکبار گل خریدی قرار نشد پرو بشی هی بیای بگی نظر من کو ؟
شما نظر های ما را حذف می کنی ما اینقدر داد و بیداد را ه می اندازیم
...
عزیزم

یکی مثل خودم دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام آنی جونم
منظورم رو چپکی گفتم شما هم بد متوجه شدی
اون که یکی براتون گل خریده و ...خنده دار نیست.کل جریان با هم جالب بود و طرز نوشتنت.میخوای اصلا" گریه کنم؟دلت میاد چشای من گریان شه؟اصلا میخوای همنی الان گریه کنم؟میخوای ؟هان ؟بگو؟میخوای؟الانه میزنم زیر گریه ها؟گریه کنم؟آره؟آره؟آره؟یعنی چشام اشکی شه خوبه؟حیف چشام نیست اشکی شه؟آخه دلت میاد؟الان بگی میزنم زیر گریه ها؟تعارف نکن؟بگو؟بگو؟بگو دیگه؟د میگم بگو خوب؟

از گریه گذشته بیشتر خنم رو دوخط آخر بود.آخه قشنگ حرفت رو مجسم کردم برای خودم.البته دسته های بی نظم سبد گل خواستگاری رو هم مجسم کردم.همشم برام جالب بود.چه میکند این آقای همسرررررررررررررررر....گللللللللللللللللللللللللللللللللللل

سلام
ای بابا چرا بهت بر می خوره
بد متوجه نشدم می خواستم دقیقتر متوجه بشم ..
بچه که زدن نداره خواهر
نه گریه نکن که اصلا دوست ندارم چشمات خیس باشه بخند بیشتر بخند
تا دنیا هم بخنده
آره تصور اون دسته گل واقعا خنده داره گل فروش بیچاره نمی تونسته این همه گل را تو یک سبد بچینه نمی دونم حالا چرا این همه گل ...
بخند بخند بازم بخند ...بخند از ته دل ما خوشحال میشیم ...

شهاب حسینی دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ب.ظ http://www.roozneveshtam.blogfa.com

خوش باشید

شما هم خوش باشید

یک دانشجوی اقتصادی دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ب.ظ http://samtab.persianblog.ir

۷۰ درصد درست بود

حالا چرا ۷۰٪؟

یک دانشجوی اقتصادی دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ http://samtab.persianblog.ir

فکر نکنم مال کسی 100 درصد درست باشه

ببخشید شما تست را گفتین ...
من یه لحظه فکرکردم در موردنظرم تو وب خودتون دارین میگین
شیرینی و اینا

یکی مثل خودم سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:22 ق.ظ

صبح بخیر
اون کامنتم یه مدل بود برای لوس کردن خود و دل را به رحم آوردن!
به هیچ وجه جنبه برخوردن نداشت و اینجانب هیچ گونه مسئولیتی بابت گریه های آن به عهده نمیگیرم .

دل ما هم حسابی به رحم آمد
پس کی باید مسئولیتش را قبول کنه

رضا مدهنی سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ب.ظ http://madhani.blogfa.com/

هر چه از دوست رسد نکوست (حتی یک گل مریم)
یه پست غیر پزشکی هم نوشتم
بنظر شما این روز دختر از کجا نازل شده
بلای جیب ما شده

حتی یک شاخه گل...
والله چی بگم ...باید ریشه یابی شود ببینیم از کجا آمده ...
حالا این دخترای بیچاره یک روز دارن ...
روز پدر که اعتراض نمی کنید ...
وای دلتون میاد دخترا خیلی نازن ..من که در حسرتشم فعلا..

یکی مثل خودم سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ب.ظ http://1saro2goosh.blogsky.com

دینگ دینگ
یکی مثل خودم هر روز بیمزه تر از دیروز
بازم دینگ دینگ
سلااااااااااااااااام
میسی آنی جون مناگه بدونی چقدرررررررر خوشحالم کردی .ممنونم از تبریکت یه عالمه.کلی واسه دست و سوتی که زدی حرکات موزون انجام دارم.

سلام
من کاری نکردم عزیزم
منم حالا اینجا حرکات موزون انجام میدم ...

مردی که می خندد چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ http://themanwholaughs.blogsky.com

سلام شرلی عزیز
به شوق شما دوستان آپ کردم...با اشتیاق پیشتون اومدم...ولی آپ نبودید.
خب معلومه سرتون شلوغه..
خوش باشین....

سلام مهربان
ما که آمدیم نظر هم که گذاشتیم
من اون یکی وبلاگم را آپ کردم (دوران خوش)
بخونید و بخندید ...
شما هم خوش باشین دوست خوبم

زن مستقل چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ب.ظ http://independentwoman.blogsky.com/

چه تست جالبی بود خیلی لذت بردم
دستت درد نکنه

خوشحالم که خوشتان آمد
قابلی نداشت ...
مرسی که سر زدی
معلوم شد که روحیتون بهتر شده

یکی مثل خودم چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ب.ظ http://1saro2goosh.blogsky.com

سلام علیکم
یاالله
خانمای عزیز توجه کنین میخوام کیک گردویی رو بهتون آموزش بدم
با اجازه خانم رزا متظمی
۶ تا تخم رو اگه زحمتی نیست بشکنین.سفیده جون و زرده جون رو جدا کنین(اخی) بعد سفیده رو اونقدر بزنین(کتک نه ها) تا پفکی شه.زرده رو با شکر(یه پیمانه=۲۰۰گرم)+وانیل یا هر اسانسی که دوت میدارید(وانیل رو زیاد استفاده نکنینا) مخلوط کنین و خوب هم بزنین تا سفید و کش دار شه.کره رو هم(۱۵۰ گرم که من ۱۰۰ گرم ریختم) جدا بزنین تا نرم شه و بعد با زره قاطی بفرمایید بی زحمت.
بعدش شما ۱۰ قاشق(۱۲۵گرم) گردوی چرخ شده دارین و ۵ قاشق(۱۲۵گرم)آرد
زرده و محتویاتش رو با سفیده میقاطیم(سفید بعدا باید به ارمی هم بخوره چون پفش میخوابه.زیادم هم نخوره بهتره )بعد هم آرد و گردو رو اضافه میکنیم.حالا به نظر من گردو و آرد رو اول خوب با هم قاطی کن و بعد بریزشون تو مواد.ته قالب رو هم که لطفا چرب کنین و ارد پاشی کنین.آرد زیاد ته قلب نمنه که زود میسوزه.بهتره قالبتون میان خالی باشه.

خلاصه سفیده رو خوب بزنین که کیکتون پف کنه.البته این دفعه من تو ظرف پیرکس درست کردم.البته باید حواستون باشه که نسوزه.بعد سفیده رو هم که میدونین خوب بزنین که کیکتون خوب پف کنه
خوب حالا تشریف ببرین برای عماد جان کیک درست کنین.چون من از قبل بهش خبر دادم.
برای چشیدن در خدمتیم!

سلام
ممنون که زحمت کشیدین در اولین فرصت درستش می کنم
برای استفاده سایر دوستان تایید میشود

رضا محمدزاده پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.rezamohamadzade.blogfa.com

سلام
ممنون بهم سرزدی
می دونی یه چند مدتیه به خاطر یک جراحی کوچولو حال نت اومدن ندارم . راستش شعر هم تو این ۲۰روز نگفتم . باید رو فرم بیام بعد . من جسارت اینکه به دوستان کم سر بزنم رو ندارم .
روراست بگم یه نسخه بیشتر ندارم مطالعه اشعار مشیری و فروغ و از این قبیل اساتید مکررا و کتب دکتر شمسیا
منتظر خوندن اشعار زیباتون هستم

سلام
انشاالله که کسالت برطرف شده باشد ببخشید نمی دونستیم وگرنه زودتر سر میزدیم و جویای حال شما می شدیم
از راهنمایی هایتان سپاسگزارم

یکی مثل خودم پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:57 ب.ظ http://1saro2goosh.blogsky.com

گل خانمم سلام
بابا ضایع شدیم از بس شخصیتمون رو لو دادی یه پست جدید بزن خوب.خوب من اصلا حس پست جدید ندارم.شما یکم برو تو حس جان من
راستی چشم اون یارو شکلکه خوب با هم فرق داره دیگه.مثلا داره چشمک میزنه ها !!!

خانم گلم سلام
باشه چشم
چرا ؟شما حس نداشته باشی از من پیر زن چه انتظاری داری

Hesam جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ق.ظ http://ariayi.blogsky.com

ey kash hamun aval migoftid ke in test ziad ham estandard nist man ye kan negarane khodam shodam!!!! dg akharash dashtam na omid mishdam ke yeho fahmidam estandard nist khoshal shodam

فاطیما پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ق.ظ

جالب بود...شاید یه جورائی درست بود...

رضا چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:33 ب.ظ http://arezoye-marg.blogsky.com

سلام دوباره

نمیدونم چرا با وبلاگ تو دلم باز میشه
از اون پست پایینه (بزرگترین آرزوی) تا آخرشو خوندم

شعرات واقعاً قشنگن
و گفتی مال قدیمه
یه نمکی عاشقانه میزنه ...!!!

عکس کوچو لوتونو دیدم
خوشکل شیطون و بانمک

و در مورد اون پستی که گفته بودی (هفته قبل وقتی عماد را بردم مهد بازم به سختی ازم جدا شد...)
یه ذره دلم پر غصه شد

بچه گلی داری خدا برات حفظش کنه
راستی منم جواب کامنت هارو میدم پس وبلاگ منم...
ووو
آها تست رو انجام دادم

و این پستت باهاش کار دارم (عید قربان مبارک)

اینکه در مورد خودت گفتی
اینو اضافه کن یه نموره تحت تاثیر بعضی حرفها هستی
هنوز اون کامنتت جلو چشممه

(با سنی ها را بطه خوبی ندارم...)
یادته؟؟؟

ولی من بازم تو رو آجی خودم میدونم

حالا گذشته از اینا
وقتی حرف از ازدواج میزنی دلم میگیره
وقتی میبینم انقدر زندگی خوبی با همسرت داری و اون بچه ناز واقعاً بهت حسودیم میشه
انشاالله همیشه شاد باشی

راستی من بعد از این هر وقت بیام نت بهت سر میزنم آآآ

یعنی مزاحم میشیم...

یه چیز دیگه من شاید اولین نفری باشم که بگم از عروسی متنفرم....

چون از عروسی مادرو پدرم خیری ندیدم...!!
و خیلی چیزای دیگه...!!!
امیدورام همیشه همیشه شاد باشی...

حق یارت

ملینا دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ب.ظ

عالی.همه چیزش درسته.من شک ندارم به این تست.خیلی خوب بود.ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد