در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

گمشده

نمی دونم تا حالا شده چیزی را گم کنین ... 

بعدش هی باید دنبالش بگردین ... 

تمام جاهایی را که فکرش را می کنید و تمام جاهایی که فکرشو نمی کنید ..را می گردید ... 

نیست که نیست ...آب شده رفته تو زمین ... 

حالا منم دو روزه که دارم دنبال یه چیزی می گردم ...تمام خانه را گشتم ...هر جا را چند بار فقط کیفم را ۴بار گشتم ...نیست ... 

خوب بابا دست بردار دیگه گم شده اما بازم از هر جا رد میشم بازم دارم با نگاهم دنبالش می گردم ...دیروز از بس گشتم و فکر کردم آخرش سرم درد گرفت ... 

نه چیز مهمی نیست 

 ..کلید کمد  

...اما چیزایی که تو اون کمدن لازم و ضروری هستن ...دسته چک های من و همسر ...دفترچه اقساط وام بانکی ...پول نقد واسه مخارج خانه ..اندکی هم طلا و ... شناسنامه ...دفترچه حساب های بانکی ... 

خلاصه اینکه اگه چند روز آینده ما را ندیدین ..بدونین از گرسنگی ...حالا بقیشو خودتون حدس بزنین ...برای یکی دو روز پول داریم اما دیگه بعدشو نمی دونم  ...اگه دوستان خواستن کمک کنن لطفا به این شماره حساب ۰۰۰۰۰ 

خوب از شوخی بگذریم ...البته کارتهای اعتباریمان هست اما قرار بود همسر گرامی شارژشون کنن که متاسفانه با این شیفت های پی در پی هنوز فرصت نکردن ... 

به نظر شما دیگه کجا را بگردم ... 

اگه تا فردا یافت نشدن ...دیگه باید یک قفل ساز بیاریم و ... 

لطفا برای من دعا کنید ...شاید یادم بیاد این کلید را چیکار کردم ...یعنی دارم آلزایمر می گیرم ... 

وای دیگه پیر شدم ...

نظرات 18 + ارسال نظر
آتیش پاره دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:02 ق.ظ

من پیشنهاد میکنم خیلی محترمانه در کمدو بشکنین!!!

ممنون از پیشنهادتون
دیگه محترمانه نداره که می شکنیم

دکی بارونی دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ق.ظ

با تمام وجود درکتون می کنم چون بی هوش و حواس تر از مادر هنوز نزاییده. اینقدر چیز گم کردم و که فقط خدا میدونه. تا جایی که دقیقا هر روز ۲ ساعت دنبال گیره ی خموهام میگردم. مامانم میگه یه بند میزارم گردنت گیره هاتو بهش آویزون می کنم
پس امیدوارم هرچه زودتر کلید پیدا بشه

مرسی که با تمام وجود درکم می کنی واقعا احتیاج داشتم یه کسی درکم کنه
من پیشنهاد می کنم از خیر گیره مو بگذر روزی ۲ساعت !!!
بازم ممنون گلم

زن مستقل دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ق.ظ http://independentwoman.blogsky.com/

الهیییییییییی

من با آتیش پاره موافقم
در کمد را بشکن

چشم می شکنیم
وقتی شما بگین دیگه جای تفکر بیشتر نیست ...

زندگی جاریست... دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com

سلام
آنی خانوم احتمالا این کلیده نرفته باشه زیر کمد ؟
یا مثلا شاید عجله داشتین انداختینش روی تخت خواب یا رفتین از آشپزخانه چیزی بردارین جا مونده روی اوپن یا روی کابینت ! یا مثلا وقتی خواستین کفشهاتون رو از توی جاکفشی بردارین افتاده زمین یا رفته زیر جا کفشی ! یا اصلا نکنه آقای ربولی آخرین بار یک چیزی از کمد برداشته اند و کلید رو گذاشته اند توی جیبشون ! چقدر احتمالات عجیب و غریب رو پیش کشیدم. ایشالا زود پیدا میشه

سلام
نه کمد جوریه که نمیشه چیزی زیرش گذاشت
همه این احتمالات بررسی شده آخرین بار شنبه بود که خودم پول برداشتم و کلید دستم بود عجله داشتم زودتر برم فکر می کنم کلید را گذاشتم تو جیب مانتوم وگم شده البته بیرون از خانه
بازم ممنون که از راهکارهایی که دادین

بنجامین دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ب.ظ http://tbag-lans.blogsky.com/

به نظر من آخرش میبینی جلو چشمت بوده ندیدیش
اینم یه شعر برای همدردی با شما :
فریادم در سکوت است ...

تشنه ام در آب ...

گریه هایم در موج پر خروش دریای احساسات ...

گریه هایم بی اشک ...

پروازم درباد ...

من نشسته تنهای تنها در کنار اوهام ...

وهم آید همی در کنارم ...

اندازد گلیم پیک نیکش در هوای احساسم ...

من دیگر هیچ ندارم ...

سیگارم برلب ...

قهوه ام نیم خورده ...

من دگر هیچ ندارم ...

جز وهم خیال انگیز چشمهایت ...

من منم ، بی تو ، بی خودم ...

چرا من بی توام ...

چرا من بی توام ؟

ممنون از همدردی شما
منم یه شعر بگم واسه حس همدردی شما
بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند

یکی مثل خودم دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:26 ب.ظ http://1saro2goosh.blogsky.com

سلام
خوب من فکر کردم این راهکار شکستن کمد فقط به ذهن خلاق من خطور کرد.اومدم بنویسم دیدم نه بابا دوستانی زرنگ تر از من هم وجود دارند!
عزیزم خواستی خودم میام برات میشکنم.طلاها و چک پولتم نصف نصفاکی؟؟؟؟

سلام
راستش دلم نمی یاد کمد را بشکنم آخه تازه خریدمش ...
قبلا هم اصلا درش را قفل نمی کردم اما یک بار این پسر ما رفته بود سرش و هر چی توش بود ریخته بود بیرون و هر روز خوشش میومد بره هی این یه ذره طلای ما را زیرورو کنه( خوبه دختر نیست )
این شد که تصمیم گرفتم درش را قفل کنم تا وقتی کمی بزرگتر شد
اینم از عاقبتش
چه قابلی داره پول و طلا

باران دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:09 ب.ظ http://baranbanoo.persianblog.ir

عجب کلبه نازی...

معمولا اینجور چیزا بعدها یه موقع که لازمشون نداریم سر و کلشون پیدا میشه!

قابل شما رانداره بفرمایین تو دم در بده
منم از همین می ترسم که وقتی قفل را شکستیم کلید پیدا بشه

شهاب حسینی دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.roozneveshtam.blogfa.com

ممنون که جای تمام اشیا قیمتی منزل را گفتید ، حتما برای سرقت خواهم آمد ، لطفا زحمت گفتن به کلید ساز را نکشید ، خودم باز میکنم ، در ضمن داخلش را هم گرد گیری مینمایم.
اراتمند شما
دزد محله و حومه !
---------------------------------------------------------
آخر خانم آنی !
آدم که نمی آید تمام چیزهای مهم را در یک جا انبار کند که ..........
حالا هم که گذاشتی ، مهم نیست قفل را بشکن
از این به بعد هم تمام اشیا قیمتی را بجای خانه در صندوق امانات بانک بگذارید و بجای پول نقد هم از کارت بانک استفاده کنید.
چقدر توصیه کردم
ببخشید

خواهش قدمتان به چشم ...ببخشید یکبار خانه را خالی کردید بس نبود ما هنوز دزدی قبل را فراموش نکردیم ...
راستش ما اصلا تا چند ماه گذشته هم در کمد را نمی بستیم اما این عماد تازگی ها میرفت سر وسایل اون کمد واینجوری شد که در کمد قفل گردید ای بابا صندوق اماناتم کجا بود حال داری ها
مرسی از توصیه های شما
ممنون که به فکر ما هستین دوست خوب

زبل خان دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:52 ب.ظ http://puli.vov.ir/

هنوز پیر نشدی ..هروقت مادرشوهر شدید بدونید پیر شدید...

مرسی به خودمان امیدوار می شویم

بهزاد دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ب.ظ http://dsbehzad.blogfa.com


این آیکونه رو ازش خوشم اومد !همینجوری گذاشتمش!
من حافظه ام خیلی خوبه ولی متاسفانه در این مورد خاص نمیتونم به شما کمک کنم! :))
درضمن نمی دونم چرا این حافظهه موقع امتحانات در دسترس نیست!!! : ا

میدونم اگه قفل ساز بودی شاید می تونستی کمک کنی اما حیف که دندان سازی
موقع امتحانات حتما میره مرخصی ...

خدا همین نزدیکی هاست دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ب.ظ http://kumail.blogsky.com

با توکل به خدا انشاءالله پیدا میشه.

ممنون انشاالله

بهزاد سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ق.ظ http://dsbehzad.blogfa.com

خدمت خواهر گلم عرض کنم که دندانپزشکی با دندان سازی خیلی فرق میکند اون تکنسین ها هستن که دندون سازن! بهرحال اگه کمکی از دست ما برمیاد بگو! اگه هم خودمون در دسترس نبودیم میتونی رو خواهر زاده مون حساب کنی! :))

ممنون از توضیحاتتون
میدونم با هم فرق دارن
اما کلید ساز بیشتر با دندان ساز هماهنگ بود
همین خواهر زاده این بلا را سر ما آورد

حامد سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ http://dakhmeh.blogsky.com/

سلام
بدی اینجور ماجراها اینه که وقتی در شکستی یا قفل عوض کردی همون لحظه کلید پیدا میشه

سلام
موافقم
حالا امروز می خوام قفل را بشکنم اگه بعدش پیدا شد خبر میدم

خاله آذر سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:02 ب.ظ http://www.khaleazar.blogfa.com

من اینجور وقتا یکی دیگه رو صدا میکنم بیاد همون کیفمو نگاه کنه!انگار از بس ادم اعصابش خرابه ،همونی که جلوی چشمشه رو نمیبینه!!

من کیف را خالی هم کردم نبود ...
گشتم نبود ...نگرد نیست ...

سارا از ژوژمان سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:06 ب.ظ http://www.judgment89.wordpress.com

بشکن بشکنه اینجا؟
نه نگران نباشید این فراموشی اصلا نشانه ی پیری نیست
وقتی آدم با بچه ی باحال و بامزه ای مثل عماد سرکار داشته باشه مگه پیر میشه؟
انشالله که امروز مشکلتان حل شده باشد ما دعا گوییم

من نمی شکنم ...
فکر نمی کنم فراموشی باشه بیرون از خانه گم شده یعنی دیگه مطمین شدم که گم شدن
ممنون دوست خوبم

گیلانی چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ب.ظ http://guilan.blogfa.com

سلام - چه باحاله پسرتون - شونه رو هنوز داره یا به صد نصفه ی مساوی تقسیم کرده

سلام
مرسی
اتفاقا پسرم خیلی مواظب لوازمشه ...شونه هم سالم سالمه ..خیالتان راحت

یک زن چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:17 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

سلام عزیزم.
من و شما یه وجه تشابه دیگه هم داریم........بعدا میگم بهتون.

سلام خانمی
من میمیرم برای این وجه تشابه ها ...زود بگو کنجکاوم ...

فرانک چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:08 ب.ظ http://asadi88.blogsky.com

سلام مامان خوب عماد

به نظر من ...قفل سازو بیارید!!

سلام خانمی
آوردیم و قفل باز شد
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد