در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

دیگر به هیچ چیز اطمینان نکن

        شنیده بودم بارها

          که همیشه به احساستان اطمینان کنید... 

                                     دلتان به شما دروغ نمی گوید..؟!!! 

                                     اما من باز هم اشتباه کردم !!! 

                                     نمی دانم من به حسم خیانت کردم ... 

                                      یا حسم به من خیانت کرده ...!!!   

 

                                           

 

پ ن:مشکل حل شد ...کلید پیدا نشد اما در کمد بدون شکستن باز شد ...من خوشحال اساسی ... 

یه برادر دارم که از همه چیز سر در میاره یه جورایی آچار فرانسه است حتی وقتی عماد اسباب بازی هاش خراب میشه فوری میگه بدیم دایی درستش کنه ...حالا ما هر وقت می خوایم آب بخوریم زنگ می زنیم به این برادرمون که از نظر فنی چه جوری آب بخوریم بهتره ...دیروز هم زنگ زدیم و گفتیم چیکار کنیم قفل ساز بیاریم ؟ 

گفت این قفل قیمتش هزار تومنه ...قفل ساز بیاری حداقل ۱۰هزار تومن می گیره ...خودم میام ... 

آمد و گفت چند تا کلید بردار بیار که مثل کلید این کمد باشه ..ماهم دوتا کلید بهش دادیم و رفتیم بقیه کلیدها را بیاریم که صدا زد بیا باز شد... 

ما را بگو به خیال خودمان حالا مدارک و وسایل مهم زندگیمان را در جای امنی گذاشتیم ...  

البته کمی قلق داره خیلی هم آسون نیست ... 

از همه عزیزانی که راهکار ارایه دادن و ابراز همدردی نمودن کمال تشکر را دارم... 

انشاالله اگه کلید هایتان را گم کردین کمکتان می کنیم ..

نظرات 25 + ارسال نظر
یکی مثل خودم پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ق.ظ

سلام
ببخشید حالا که برادرتون در بدون کلید رو باز کردن میتونن درای بدون کلید رو قفل کنن؟؟

راستی خواهر طفلکم یه چمدون داره با کای وسایل.رمزش رو هرچی میزنن باز نمیشه.بفرستیمش شهر شما برای چاره سازی به نزد برادر گرامی؟

خوب دیگه چی چی نیاز به کمک داریم
خوب فعلا با تشکر از ابراز کمک شما

فکر بتونه حالا ازش می پرسم ...
پیشنهاد می کنم چمدون را بشکنین اگه فرستادینش اینجا تضمینی برای برگشتش وجود نداره ...
قابلی نداشت

زبل خان پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ق.ظ http://puli.vov.ir

منم که اینقدر از داش علیمون تعریف کردیم ..یه چیزی تو همین مایه هاس..در همه رشته ای انگشتکی زده..

وجودشون یک نعمته ...قدرشو بدونین

visha پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ب.ظ http://naughtydentist.blogfa.com

salam.khoshhalam ke peida shod.

پیدا نشد ...!!!

بنجامین پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ب.ظ http://tbag-lans.blogsky.com/

من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که ...
از تراکم اندیشه های پست ... تهی باشد .

خوشحال که مشکلتون حل شد .

ممنون
من هم در جستجوی قطعه ای از زمین هستم

سمیرا پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:51 ب.ظ http://rangarang2.blogfa.com

افرین به این دایی

آفرین به همه دوستان زبل

زندگی جاریست... پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com

سلام
اون متن بالائی چی بود؟؟؟؟؟؟ ما که بسی تعجب نمودیم حالا منظورتون چی ب.و از این متن؟!
خدا رو شکر که پیدا شد.
عیدتون هم مبارک

سلام
اون احساس درونیم بود
تعجب چرا ؟
اون که باید بفهمه می فهمه منظورم چی بود ...
مرسی عزیزم
عید شما هم مبارک

شهاب حسینی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:13 ب.ظ http://www.roozneveshtam.blogfa.com

سلام
در شب عید ، عیدانه ی خوبی به همراهانتان دادید ، واقعا دست برادرتان مریزاد که جماعتی را از نگرانی و تشویش ( البته نه از نوع اذهان عمومی !) رهانیدند ، باشد که روزگار به کام گردد.

در ضمن برای باز کردن انواع قفل و رمز کیفهای سامسونت (اصطلاحا) میتوانید روی این حقیر سراپا تقصیر حساب کنید.
علاوه بر آن امیدوارم این خبر مسرت بخش باعث آن گردد تا آقای دکتر هم قفل سکوت را بشکسته و دوباره دست به قلم برده ، جماعتی اهل دل را مسکنی قوی باشند.
راستی فردا هم جمعه هست و احتمالا ما بالای کوه و شما بر بام ایران و دکتر هم در شیفت !

سلام
قابلی نداشت
یعنی شما هم نگران بودید ...مرسی ...
پس اگه میتونید به این دوستمان که در چمدانشان باز نمی شود یک کمکی بکنید ...
امشب قفل سکوت شکسته می شود
آری به راستی فردا جمعه است ...
دکتر هم خواب

یکی مثل خودم پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام
بفرمایید کیک

سلام
فرمودیم ممنون...عکس زیبایی بود ...

آتیش پاره جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:02 ق.ظ http://www.miss-atishpare.blogsky.com

او اولش که ظاهرا خصوصی بود و کلا ربطش به ارتباط ما مربوط پیدا نمیکرد!!
ولی از اینکه در باز شد به شدت خوشحال شدم ای ول داییه آقامون!!

ظاهرا خصوصی بود اما شما میتونستی کمی از این قلم توانای مادر شوهر تعریف کنی ضرر نمی کردی
ایول...

باران جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:05 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلام آنی جونم
خوبی؟؟؟
عماد خوشگله چطوره؟
از طرفه من یه ماچش کن
تولد امام رضا رو بهتون تبریک می گم هم به شما و هم به همسره گرامی و عماده نازنازی!
ممنون که اومدین شرمنده من اول باید میومدم

سلام عزیزم
عمادم خوبه
چشم
ممنون از لطفتون
فرقی نمی کنه کی اول بیاد ...مهم اینه که به یاد هم باشیم

بهزاد جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:12 ب.ظ http://dsbehzad.blogfa.com

خب خداروشکر که مشکل حل شد.
قدر این داداشای گلتون رو بدونید !

منم به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم.

مرسی
میدونیم حالا بیشتر
قدر شما را هم میدونیم
ممنون

[ بدون نام ] جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام همسایه گرام
دایی آچار فرانسه هم نعمتی است که فقط نصیب بعضیها میشه
خدا حفظشون کنه
ما مرتب وبه طور اتوماتیک به وبلاگ خانواده شما سر میزنیم
اون پست قبلی هم می خواستیم اعلام کنیم که بیاییم قفل در کمد را بشکنیم و محتویات آن (دفترچه اقساط) نصف ونصف که به خیر گذشت والا ما مجبور بودیم یک عمر سر برج به بانک بریم و قسط بدهیم

سلام
کلا آچار فرانسه هم نعمتی است
ممنون از لطف شما از تو گوگل ریدر گاه می بینم که سر زدین ...
لازم نبود شما به بانک برین وجه را میدادین ما خودمان می بردیم بانک

رضا مدهنی جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:35 ب.ظ http://madhani.blogfa.com/

ما شک کردیم که اسممان را نوشتیم یا خیر
اگه ننوشته بودیم اون بحر طویل بالا از آن ما بود
باز به کامنت دونی بلاگفا اگه اسم ننویسی یه پیام اخطار می ده

شکتان درست بود
اما از همون همسایه نوشتن فهمید کی این کامنت را گذاشته
ما همه جوره پذیرای مهمانانمان هستیم چه با اسم چه بی اسم ...

دلارام جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:57 ب.ظ http://saghiyegoor.blogfa.com

سلام.خوبی/؟
عید شما هم مبارک.
مرسی که سر زذین
این در کمدتون هم مبارک بالاخره باز شد
من و پدرام که ۲ شب تو اتاق گیر کردیم کلید بود در باز نمی شد
پدر لطف کردند درو شکستند

سلام
ممنون
خواهش میشود
بله
۲شب تو اتاق ...چه جوری ۲روز تو اتاق موندین مگه میشه ؟
بعد از دو روز واقعا ...

ارمان جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ب.ظ http://sadehtar.wordpress.com/

سلام
چه برادر همه فن حریفی!
ای ول میگم داداشتون دیگه با این سرعت قفل باز کردن اونور اچار فرانسست....یه چیزی تو مایه های تیم ملی ایتالیا!
شاد باشید

سلام
میشه گفت قفلش قفل نبود از این الکیا
مرسی

سارا از ژوژمان شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:44 ق.ظ http://www.judgment89.wordpress.com

خوشحالم که مشکلتون حل شد
میگم شما وسایل با ارزشتونو تو همچین مکان های امنی میذارید و دزد محترم میاد خونتون دیگه
خدا زیاد کند ازین دایی ها... به این میگن دایی مشگل گشا
دل آدم به آدم دروغ نمیگه ولی اگه بهش اطلاعات غلط یا ناقص برسه آره ممکنه اشتباهم بکنه
با این جمله موافق نیستم که باید همیشه به احساس اطمینان کرد
یادمه یه دفه یکی یه فایل پاور پوینتی ایمیل کرده بود واسم که رفته بودن 40 فکر سمی رو از کتاب "یک دقیقه این 40 فکر سمّی را کنار بگذار"انتخاب کرده بودن : یکی از" افکار سمی " ذکر شده توسط "دکتر آرنولد لازاروس" این بود : " اگر به احساساتت گوش بدهی،هرگز اشتباه نخواهی کرد " و در مقابلش گفته بود که باید این" باور مثبت " رو داشت : احساسات تو می توانند گمراهت کنند، پس بهتر است قبل از هر اقدامی ،شواهد محکمی جمع کنی.

ممنون
ای اینم شانس ما بود ...
الهی آمین...
حرفت خیلی قشنگ بود فکر کنم اطلاعاتش ناقص بود ...
بعد از این اول شواهد محکم بعد احساسات ...

آتیش پاره شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:31 ق.ظ

الان چرا باران گفت آقای مارو از طرفش بوس کنی؟؟ انگار نه انگار من اینجا تردد میکنم!! بهش بگو من خیلی رو آقامون‌تعصب دارم!!

اینجا همه خواهر و برادرن اشکال نداره
قربون تعصبت برم ...

مردی که می خندد شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:55 ب.ظ http://themanwholaughs.blogsky.com

سلام به شرلی عزیز
واقعا بی معرفتی کردم که دیر خدمت رسیدم..
منم یه مطلب در مورد قفل داشتم...
بر این باورم اگه چیزی رو جایی بذاری و اطمینان داشته باشی که دست نمی خوره...حتما دست نمی خوره.چون این دنیا بر اساس عقاید ما می گرده...(ببخشید که فلسفی شد...من اهل فلسفه بافی نیستم).
کاش همه مشکلات همین جوری راحت حل بشه....
امیدوارم دیگه پشت هیچ در بسته ای نمانید...

سلام به مرد خندان
اشکال نداره ...ما درک می کنیم
فکر کنم آشنایی ما از همان قفل شروع شد
کاش ...
امیدوارم شماهم پشت هیچ در بسته ای نمانی که سخت است

یک دانشجوی پزشکی شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام.ببخشین دیر اومدم.در اولین فرصت پست شما رو می خونم.در مورد چیزی که ما گم کردیم پیدا نشد.
میلاد امام رضا رو هم که دیگه گذشت شرمنده ام با تاخیر تبریک می گم.

سلام
اشکال نداره میدونم امتحان داشتین ..
ممنون

یک دانشجوی اقتصادی شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام
منم از ایت ادما خیلی خوشم میاد.قدر برادرتونو بدونین
اچار فرانسه
پس پیدا شد

سلام
پیدا نشد با یک کلید مشابه باز شد

فرانک یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ق.ظ

سلام آنی
من شدیدا با شما موافقم(قسمت اول نوشتتون)
دلم دلای قدیم....تازگی ها دلا هم دروغ میگند...
در رابطه با کمد:جماعتی و از نگران در آوردید!!

سلام
مرسی
ای دل غافل
مرسی که شما هم نگران ما بودین دوست خوبم

بهزاد یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ب.ظ

آنی خانم یکی اومده برای من نظر گذاشته از طرف من عمادو ببوس.(حالا نمیدونم چرا اینو برای شما نذاشته؟!!!)
الان من از راه دور چه جوری ببوسمش؟!
شما جای من ببوس

دایی شدن این دردسرها راهم داره
این مشکل شماست چی بگم ...
چشم

یک دانشجوی پزشکی یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام.از آخر شروع می کنیم.خوشحالیم مشکل برطرف شد.
در مورد اول هم هیچ کدام گاهی پیش می آید دست ما نیست!

سلام
مرسی
همینطوره که شما میگی بعضی وقتها برای همه اتفاق میوفته

زن مستقل سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:39 ب.ظ http://independentwoman.blogsky.com/

خوب خدارو شکر که به جای شکستن جور خوبی مشکل حل شد

ممنون

خانم ورزش سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ق.ظ http://sahar444.blogfa.com/

اون قدیم ها بود که می شد به احساس اعتماد کرد نه الان که همه بر حسب منفعتشون تصمیم می گیرند چرا تو شکلکهای تصویریتون گل ندارید براتون بزنم گل گل گل

خودتون گلین نیازی به گل نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد