در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

آقا پلیسه زرنگه

سوار ماشین میشم راه میوفتم به تقاطع میرسم ...می خوام تقاطع را دور بزنم ..نگاه م کنم ببینم ماشین نیاد ...یه ماشین پلیس داره میاد ..برم ..نرم ...نمی رم ..از ترس یا احترام ..مطمئنا از ترس جریمه ...منتظرن تا کوچکترین خلافی را ببینن و قبض جریمه ...ماشین پلیس با ناز رد میشه و همشون از تو ماشین زل زدن به ما اینجوری 

ما هم تقاطع را دور میزنیم ..همچنان با سرعت لاک پشتی دارن میرن ..مجبور میشم سبقت بگیرم ...تا رد میشم ...ماشین پراید 141 نقره ای به شماره 82.....بایست ما 

می ایستیم هر چه منتظر میشیم هیچکدوم از آقایون از ماشین پیاده نمی شن مجبور میشیم خودمان بریم خدمتشان . 

من :سلام  

آقا پلیسا :سلام  

 من:مشکلی پیش آمده ؟ 

 آپ:گواهینامه .کارت ماشین .بیمه و... 

 من:بفرمایین گواهینامه .کارت .بیمه...مگه من خلافی کردم  ؟ 

 آپ:نه  

 من:خوب پس برای چی منو نگه داشتین ؟ 

 آپ:خوب ...خوب... 

 من:خوب چی ؟ 

 آپ:خوب دو دستی فرمون را گرفته بودی  

 من:مگه این خلاف مقرراته؟ 

 آپ:نه  

 من :نه...  

 آپ:گفتیم دو دستی فرمون را گرفتی حتما گواهینامه نداری .. 

 من :هان  

 آپ:میتونی بری 

یعنی چی ؟خوب همه راننده ها موقع دور زدن فرمون را دو دستی میگیرن ..نه؟ 

نتیجه اخلاقی :اگه فرمون را دو دستی بگیری 99درصد امکان داره که گواهینامه نداشته باشی.  

 

پ.ن1:خوب بالاخره رفتیم خواستگاری  ما هم داریم جاری دار می شویم حالا باید خوشحال باشم و ذوق کنم یا نه نمی دونم چون تا حالا تجربه جاری داری نداشتم ببینیم چی پیش میاد  . 

در هرصورت دوران تک عروس بودن به پایان رسید هر چند به نظر من عروس اول یه جورایی مثل موش آزمایشگاهی و  پدر شوهر و مادر شوهر می خوان همه جوره امتحانش کنن ولی بعدا برای عروس های بعدی کمتر سخت می گیرن . 

پ ن2 :بازگشت دوست خوبمان مردی که می خندد را هم از همین جا اعلام میداریم و به ایشان خیر مقدم عرض می نماییم .

 

 

نظرات 30 + ارسال نظر
علی راد سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام آنی
وقت بخیر. می گم تا الان خواب بودید که ساعت 11:45 آپیدید؟!
جالب بود . ساده و بی غل و غش نوشتید ولی بازهم می گم جالب بود.
می گم فرمون رو فک کنم بدجوری گرفته بودید که آپ شک کردش ها. فک کنم یه نمه افت کلاس هم داره. البته داشتی دور می گرفتی.
تو فامیل ما که هر چی راننده خانم داریم یه دسته گلی به آب دادن.
ظهر بخیر
نظرم را بفرست اگه نشد پرتابش کن

سلام
ممنون
نه خواب تازه از سرم پریده
بازم ممنون
دور نمی گرفتم دور میزدم
ما که متاسفانه دسته گل آنچنانی تا حالا به آب ندادیم ...
به کجا بفرستم ...به کره ماه خوبه پرتابش کنم ...

سارا سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ب.ظ http://setareman.blogsky.com


سلام
وبلاگ خوبی داری دوست عزیز می دونی وبلاگت معدن طلاست از این رو من برات یک پیشنهاد دارم که از فضای خالی وبلاگت برای هر کیلیک روزی 1000 ریال می گیری یعنی اگر شما روزی 10 کیلیک از طرف بازدید کننده گان داشته باشی 10000 ریال در روز درامد خواهی داشت پس برای اینکه بخواهی روزی بیشتر از این کلیک داشته باشی باید تعداد بازدید کنندگان سایتت را بالا ببری بلاگرهایی هستند که از یک وبلاگ ساده روزی دهها هزار تومان کسب درآمد دارند پس بهتر است شما نیز عجله کنید و تا دیر نشده زمان را از دست ندهید و روی آدرس زیر کلیک کنید تا زمان را از دست ندهید.
http://www.oxinads.com/?i=23837
بله دوست عزیز شما هم می توانید جزو خوش شانس ترین افراد باشید اگر عجله کنید. و این می تواند یک شروع کسب درآمد برایتان باشد. و اگر چنانچه برایتان در این مورد مشکلی پیش آمده در جریان بگذارید تا کمکتان کنم.
اگر پیشنهادم را پذیرفته باشی پس از ثبت نام و شروع به فعالیت برایم اطلاع بده تا راه پیروزی بیشتر را برایتان بنویسم.

با تشکر
سارا

حتما

علی راد سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ب.ظ

راستی آنی احساس می کنم از دستم ناراحتی. اون موضوع که می خواستی بگید رو بگید دیگه امروز روز آخرمه. تو قسمت تماس با من (صندوق پستی بنویس) فقط خودم می خونمش.
نظرم ور پرتاب کن به کره ی ماه

نه ناراحت نیستم ...
آمدم گفتم برو بخون
پرتابیدیم

زندگی جاریست... سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com

سلام
خب فرمان ماشینو دودستی نگیر با یک انگشت بچرخونش عین من !
ولی خدائیش فرمان پراید عین فرمان تراکتور میمونه ! ! من وقتی آموزشگاه رانندگی میرفتم هیچ وقت با ماشین خودمون تمرین نکردم. فرمان پراید اسما هیدرولیکه ! این آقایون پلیس احتمالا خودشون سوار الگانس بودند که فکر میکردند همه فرمانها با یک اشاره می چرخند!
به به ! مبارکه ! تبریکات ویژه بخاطر ازدواج برادر شوهرتون . همچنین تبریک ویژه خدمت آقای ربولی و برادرشون. ایشالا که خوشبخت بشوند.

سلام
حتما اما انگشت های من نیست ظریفه چنین قدرتی نداره عمرا
حساب با یه دست چرخوندن نیست خیلی وقتهاخوب آدم فرمون را با دو دست می گیره اصلا ربطی به گواهینامه نداره ...چی بگم
ممنون

ربولی حسن کور سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
کی اینطور شد؟
امروز؟
من که دارم میرم سر شیفت
کاری نداری فعلا؟

سلام
حالا بازم من تنها می مونم
چرا زود برگرد ...
لوس بازی بسه
من دیگه به این شیفتها عادت کردم ...مواظب خودت باش عزیزم

زبل خان سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ب.ظ http://kimiaaa.blogfa.com

خواستید کلاس خصوصی جاری دق دادن براتون میذارم..تضمینی...

فکر کنم تخصص شما دق دادن باشه ...

yashar سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 ب.ظ http://www.eramkala.com

سلام دوست عزیز ،من عاشق همچین وبلاگ هایی هستم . ممنون از وبلاگ خوبت. خوشحال میشم به منم سر بزنی

سر میزنیم

medisa سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:24 ب.ظ http://naughtydentist.blogfa.com


pas police haye inja cheghad ba man khuban.kamarband nemibandamo chizi nemigan.khate momtad dor mizanamo va faghat y tazakor kuchik.

خدا شانس بده
حتما با ما هم خوب بودن که الکی نگهمون داشتن حالمون را بپرسن

یکی مثل خودم سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 ب.ظ http://1saro2goosh.blogsky.com

سلام
اصلاحیه نتیجه اخلاقی:

اگه فرمون را دو دستی بگیری 99درصد امکان داره جریمه بشی(باعث کسب درامد بشی)


جاری بودن اتفاقا خیلی خوبه.اصلا جاری چیز خیلی خوبیه.اینــــــــــــــــقدر خوبه.جاری شدن رو دوست دارم.لغتشم اصلا خیلی خوبه.اصلا سر و شکلشم خوبه.یه جورایی جاری خیلی خیلی خوبه.میدونی فقط یکم فکر کن جاری چقـــــــــدر خوبه؟اینقدر خوبه که آدم میمونه که آخه چقدر خوبه.کلا بخوای در موردش حرف بزنی خیلی خوبه.یا در موردش فکر کنی باز خیلی خوبه.یا اصلا زنگ بزنی براش اینم خیلی خیلی خوبه.اصلا برنامش کلا خوبه.یکم وقتش رو هم زیادتر کنن باز خیلی خوب میشه.......



































ببخشید وقتی جاری شدید تجربتون رو برای ما ذکر کنین.تجربه خانم رو هم همینطور تا ما کلا تجربمون زیاد شه.برای معلوماتمون در آینده مفید میباشد!

سلام
ممنون از اصلاحیه
آدم رو حرف خواهر بزرگترش حرف نمی زنه ..چه برسه به این که اصلاحیه صادر کنه دی:
حالا چرا اینقدر کشش دادی
در مصرف فضا صرفه جویی کنید
در حال حاضر که برام میمیره حالا تا بعد
خداییش دختر خوبیه اما بعضی وقتها فکر می کنم نتونم یه ارتباط قوی باهاش برقرار کنم ..

زندگی جاریست... سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:50 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com

سلام دوباره
شوخی کردما ! حالا کی فرمان رو با انگشتش میچرخونه که ما دومیش باشیم !
این آقایون خیار !! ببخشید پلیس یه چیزیشون میشه ها !

سلام
شاید بشه با یک انگشت حالا یکی نه دوتا حتما میشه ام من خیلی هنر کنم با یک دست می تونم فرمون را بگیرم

ارمان سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:42 ب.ظ http://sadehtar.wordpress.com/

سلام
عجب! به حق چیزای ندیده و نشنیده!
من تا چند دقیقه داشتم فکر می کردم اپ یعنی چی
طبق قاعده قانون باید سایه جاریتون رو با تیر بزنین! مگه که غیر این ثابت بشه که باز طبق قاعده قانون نباید بشه!!

سلام
بله عجب ..
خلاصه همون آقا پلیسه است
والا چی بگم ما که اهل تیر زدن نیستیم ...نمی شه قانون را عوض کرد

رها سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:19 ب.ظ http://rahaarad.persianblog.ir

واقعا که...یعنی چی فکر کردیم گواهینامه ندارین !!!!!!!!
عروس جدید هم مبارک ایشالا که خوب باشه

نمی دونم باید از خودشون پرسید فکر کنم هیچی به ذهنشون نرسید اینجور گفتن
ممنون

یک دانشجوی پزشکی سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:24 ب.ظ

یعنی چیییییییی!عجب پلیسی بوده!جناب مردی که می خنددد همان مردی خنددی است که خداحافظی کردند؟چرا ما این بولاگشان را ندیده بودیم؟ ما هم از بازگشتشان خوشحال شدیم.

فکر کنم زیادی بیکار بودن این پلیسا
شما که براشون نظر هم گذاشتین ..
چه جوری وبلاگشون را ندیدین ؟!!!!!!
وای حالا فهمیدم چه اشتباهی کردم آدرس را اشتباهی نوشته بودم
ببخشید

شهاب حسینی سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ب.ظ http://www.roozneveshtam.blogfa.com

سلام
احتمالا آقایان پلیس ، سرگرمی نداشته اند و میخواستند چیزی برای خنده داشته باشند !

متاسفانه از این دست پلیس ها هم داریم !
دیده ام که خیلی از این افسر های جوان ، بیخود و بی جهت به رانندگان خانم ، گیر میدهند !
متاسفم !

سلام
حالا یعنی می خواستن به ما بخندن !!!
بله متاسفانه

فائقه سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

سلام

خیلی جالب بود و تاسف بر انگیز


موفق باشی

سلام
ممنون

صحرا سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ب.ظ http://www.insomniac68.blogfa.com

سلام.
تا قبل از این که برم دنبال گرفتن گواهینامه از رانندگی خوشم میومد ولی بعد...فهمیدم که بسیار رانندگی اعصابمو خورد می کنه.هی کلاچ بگیر دنده عوض کن وایییولی خیلی با پلیس خوب برخورد کردین من اگه بودم...
به هر حال عروس اول یه چیز دیگست

سلام
آره رانندگی کردن تو کشور ما اعصاب فولادی می خواد با این وضعیت خیابان ها و ترافیک و غیره
مرسی

ن چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 ق.ظ http://www.sanil60.blogfa.com

سلام خیلی خوب مینویسی

واقعا
ممنون

بهزاد چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ق.ظ http://dsbehzad.blogfa.com

معمولا به خانم ها گیر الکی میدن! و الا خود من از همه قوانین فقط کمربند بستنش رو رعایت میکنم! و به هیچ جای دنیا هم برنمیخوره !!!
بدم اومد ازشون! یاد یه خاطره بانمک افتادم یه بار که از دانشکده برمیگشتم سر چهاراه ورودی شهر یه افسره بهم گفت شما به شدت بوی دندونپزشکی میدید! ببینم چیز خاصی مصرف می کنید!!!!!! : ا

خانم ها همیشه زیر ذربین هستن دیگه
چه جالب بوی دندونپزشکی(کلی خندیدیم )...
می خواستی بگی خوراکم دندونه دی:

مردی که می خندد چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ق.ظ http://mankh.blogsky.com

سلام شرلی عزیز
...وای چه قدر شما لطف داری...جدا ممنون که اینقدر به وبلاگ من اعتبار می دین...
این وصلت فرخنده هم بر شما و همسر محترمتون مبارک....انشالله خواستگاری برای آقا عماد برین...
...راستی جالبه که یکبار منو به خاطر یک دستی رانندگی کردن باز خواست کردن....ظاهرا خانمها دو دستی رانندگی کنن اشکال داره... آقایون یک دستی(بین خودمون باشه...من با همون یک دست چه لایی هایی که نمی کشم...به افسرا بگین جریمه رو شاخشه...اینم تو این اوضاع بی پولی...)
همین کارا رو میکنن که جای خامها و آقایون داره عوض میشه...
روز خوبی داشته باشین.

سلام مرد خندان
وبلاگ شما اعتبار داره لازم نیست من بهش اعتبار بدم ..من فقط خواستم حق دوستی را ادا کنم
ممنون ..وای حالا حالا ها باید صبر کنم تا نوبت عماد برسه
اون موقع هم که ما میرفتیم تعلیم رانندگی بهمون می گفتن گرفتن فرمون با یک دست خلاف مقررارته اما جدیدا قانون عوض شده !!!!!
معلوم دست فرمون خوبی دارین ...

نیما چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ق.ظ http://http://www.sanil60.blogfa.com/

مرسی از این که ما رو قابل دونستی و به تنهائیم سر زدی بازم منتظرت هستم
مودونی دلم خیلی پره

خواهش می کنم

باران چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:27 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

عجب!!!
پس حواسم باشه دو دستی فرمونو نگیرم می بینم پلیساا یه جوری بهم نگاه می کنن!!
البته منم واسه دور زدن دو دستی می گیرم یه دستی که نمی شه!!!
به به مبارک باشههه اتفاقا منم الان ۲ ماهه که زن عمو دار و مامانمم جاری دار شده!!!البته فعلا عقدن عروسیشون تو عیده!!!
اما خب یه جورایی مامانه من مثله فامیله خودشون شده یعنی خیلی باهاش خودمونی ترن تا با عروس جدید اما یه شانسی که مامانه من اورد اینه که جاریش دوست جون جونی و قدیمیشه!!!و همچنین یه جورایی همکاره من! دندانپزشک! البته همکار من در اینده من که هنوز جوجه دکترم نیستم!!!

عجب...
چی بگم دیگه موقع دور زدن هم باید یک دستی بگیریم
مرسی..
وای زن عمو دار خوب به سلامتی ...زن عموی آدم همکارش باشه حال میده

دکی بارونی چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ب.ظ http://golibarayeto.blogfa.com

حتما تجربه ی پلیسه همچین چیزی میگفته!
جاری؟
مامان جان ما که همیشه میگه شمارو به کسی شوهر میدم که تک پسر باشه از شر جاری راحت باشین

حتما ...
خوب هر کس نظری داره ...ما که فعلا یکی داریم ..دومی هم در آینده میاد ....
بعدا می گم چه جوریه

بی بی آبی چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ب.ظ http://mi

سلام
من دومین باره میام به کلبتون
گفته بودم با گل میام اما شرمنده تو اسمایلیا گل نیستش دورادور تقدیمتون میکنم.

این آقایون هیچ وقت نمیتونن درک کنن دقت رانندگیه خانومارو بنظر من اگه فقط خانوما تو خیابونا رانندگی میکردن هیچ خلافی اتفاق نمی افتاد از بس خودشون خلاف میکنن به رانندگیه خانوما ایراد میگیرن چون باهاشون مچ Match نیستن

سلام
خوش آمدین
شما خودت گلی
حتما
چرا آدرستو کامل ننوشتی ؟

دکتر سارا پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:37 ق.ظ

خدایاااااااااااااااااا چقده این پلیسای ما با مزه ان
خوبی انی جون
عماد گلم چطوره
از طرف من ببوسش

به به سارا جون
من خوبم مرسی
اونم خوبه سلام میرسونه
چشم

خاله آذر پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.khaleazar.blogfa.com

پس نتیجه میگیریم اگه اصلا دستمونو رو فرمون نذاریم ،۲۰۰ در صد گواهینامه داریم!حتی اگه پشت رل،چهار زانو بشینیم و فلیان بکشیم دیگه قطعا گواهینامه بین المللی داریم!!

وای خاله جان چقدر با حالی کلی خندیدیم این نتیجه گیری شما خیلی بهتر از مال ما بود
این بین المللی اش ما را کشت ...

فائقه پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

....ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ
................................................ღ♥ღ

سلام
خدمت میرسیم

نیلوفرانه جمعه 6 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ق.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

نه به تو نه به من که گاهی فرمون رو ول می کنم به امان خدا

چی بگم ..موقع دور زدن بود وگرنه ما هم گاهی ولش می کنیم به امان خدا

خانم ورزش جمعه 6 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:02 ب.ظ http://sahar444.blogfa.com/

سلام من ۵تاجاری دارم برنامه ی دوری ودوستی رو داشته باش جاری های من همه خوزستانی هستند من تهران هستم اصلیت خانواده اصفهانی هستیم اول خواستم خودم رو نگیرم باهاشون خودمونی باشم اصلا هم سطح من نیستند ولی من خودم رو خیلی اوردم پایین بعد دیدم نه بابا اونها دارند خودشون رو برای من می گیرند منم فاصله رو حفظ کردم دیگه خودمونی بودن رو تعطیل کردم

سلام
۵تا ...خدا کمکتان کنه ....
منم فکر نمی کنم زیاد بتونم باهاش صمیمی بشم جون خیلی از من کوچکتره
همیشه دور و دوستی بهتر بوده
ممنون از توصیتون

یک دانشجوی اقتصادی شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام
من اینجا کامنت داشتم مثل اینکه قبت نشده اشتباهی
ما هم ماشینمون ۱۴۱ هستش ولی رنگش نقره آبی هستش
بهتره به جای اینکه دو دستی بگیرین دو انگشتی بگیریین مثل من

سلام
شما برا پست پاینی کامنت داشتی اما اینجا چیزی ندیدم
وگرنه ثبتش می کردم یعنی تاییدش می کردم
چشم ...اما عواقبش با شما

زن مستقل سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ق.ظ http://independentwoman.blogsky.com/

واقعا" که........... عجب پلیسی!!!

دقیقا ...چی بگم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد