در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

عید قربان مبارک

امروز تصمیم نداشتم آپ کنم ام به چند دلیل اینکارو کردم . 

دلیل اول اینکه آقای همسر شیفتن و من تو خانه تنها مو حوصله ام سر رفته .  

دوم  اینکه امروز قرار بود برم خانه مامانم اما با ریزش شدید برف ترجیح دادم اینکارو نکنم چون رانندگی تو برف را دوست ندارم و خاطره خوبی هم ازش ندارم یه بار ماشین لیز خورد البته به خیر گذشت و با توجه به اینکه خانه ما در شمالی ترین نقطه شهر است موقع برگشتن مشکل پیدا می کنیم و تو سر بالایی لیز می خوریم و... 

سوم اینکه عید است و خواستم عید را تبریک بگم . 

  

                          عید قربان یاد آور تسلیم مطلق و آگاهان دو بنده 

                                برگزیده ابراهیم خلیل واسماعیل ذبیح  

                                      بر همه دوستان مبارک باد  

  

به تازگی یه بازی جدید بین دوستان شروع شده که به معرفی وبلاگهای لینک شده و نویسنده وبلاگها  می پردازن که تعدادی از دوستان به ما و آقای همسر لطف داشتن و من از همه دوستان  تشکر می کنم البته بعضی هم ما را به این بازی دعوت کردن که قرار است زحمتش را همسر بکشد . 

من به شخصه این کار را نمی کنم چون از بیشتر دوستان اطلاعات خاصی ندارم و می ترسم  با اینکار نتونم حق مطلب را ادا کنم . 

اما در مورد خودم می خوام بنویسم ...بعضی از دوستان ما را شاعر معرفی کردن که فکر می کنم به من لطف داشتن من کجا و شاعری کجا ...  

 

روز اول که به واسطه همسر این وبلاگ را شروع کردم فکر نمی کردم زیاد تو این دنیای مجازی دوام بیارم اما به لطف دوستان تشویق شدیم و با ایجاد دوستی های وبلاگی و همچنین پیدا کردن خواهر ان و برادران مجازی  دیگر دلمان نیامد اینجا را ترک کنیم و اینچنین شد که ماندگار شدیم . 

 

من سعی می کنم یه تعداد مشخصی را لینک کنم تا بتونم به همه سر بزنم و وقت لازم برای پاسخ گویی به کامنت هاشون داشته باشم وهمچنین  بتونم به وبلاگاشون سر بزنم و براشون کامنت بذارم و وبلاگهایی را دوست دارم که به کامنت ها  پاسخ میدن . 

 

از رفت آمد های یک طرفه خوشم نمی یاد بعضی از وبلاگها بود که مطالبشون را دوست داشتم اما چون این دوستی یک طرفه بود دیگه به وبلاگاشون سر نزدم البته توی لینکام چند نفری هستن که هیچوقت به وبلاگ من نمی یان اما من حذفشون نکردم چون روز اول این موضوع را میدونستم و وقتی کامنت های بالای 100آنها را میدیدم می دونستم هیچوقت به وبلاگ من سر نخواهن زد  ولی  بازم مطالبشون را می خونم .  

 

سعی می کنم چیزی ننویسم که به کسی توهین شود و خدا را شکر تا حالا حتی در کامنت های من دیده نشده به کسی توهین شود یا کامنت های توهین آمیز گذاشته شود . 

بعضی وقتها کامنت هایی که برای دوستان میذارم کمی طنز داره که امیدوارم به کسی بر نخوره من سعی می کنم بیشتر مواقع طنز مطلب را بنویسم البته باید بگم در مورد همه اینجوری نیستم چون نمی دونم چرا با بعضی ها اصلا نمی تونم شوخی کنم و در مورد بعضی ها هم عکسش اتفاق میوفته .    

 

بعضی از دوستان هم به ما لطف داشتن و وقتی وبلاگ ما رو پیدا کردن خیلی خوشحال شدن یا  می خواستن با سر برن تو مانیتور که خدا را شکر اتفاقی براشون نیو فتاده ما باز هم از این دوستان تشکر می کنیم  که این همه به ما لطف داشتن و دارند . 

 

تازگی ها هم حس می کنم درکم به شدت رفته بالا چرا ؟... حس می کنم دارم دنیا را از یه دید دیگه نگاه می کنم که برام تازگی داره ..نمی دونم به خاطر اینه که یک سال بزرگتر شدم یا به خاطر حضور در این سرزمین مجازیه؟   

 

دیشب هم یه اتفاقی افتاد که می خواستم بنویسم اما خیلی طولانی میشه شاید در پست بعد بنویسم دیشب خیلی بد بود اما امروز که بهش فکر می کنم خنده ام می گیره .   

خلاصه اگه زیاد از خودم تعریف کردم ببخشید خوب دیگه از بس خوبم دیگه ....

نظرات 30 + ارسال نظر
باران شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلام انی جووونم!
راست می گی منم خیلی وبلاگا رفتم که نیامدنو جوبمو نمی دن!!!
ولی من چون مطالبشونو دوست دارم می رم
تو خیلی گلی که به من سر می زنی باور کن نظرتو می بینم کلی ذوق می کنم
بلهه معلومه درکت بالا رفته!! البته بالا بود!
منم درک بالایی دارم البته!!!!!!!!!!!!!!!

سلام عزیزم
خوب همه که مثل هم نیستن من چون نمی تونم یعنی وقتشو ندارم به کسانی سر میزنم که بهم سر بزنن
مرسی عزیزم شما خودت گلی ..منم ذوق می کنم نظرات خوب شما را می بینم .
شاید به یه پختگی دارم میرسم ..یعنی امید وارم برسم ..

یک دانشجوی پزشکی شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام.اول عید بر شما مبارک
به عنوان اولین خوانندگانتون باید عرض کنم که خیلی خوشحال شدم نوشتین یادم هست اون موقع مدام به دکتر ربولی می گفیتم آدرس وبلاگتان را دهند!
در مورد وبلاگ خوب بله
من هم چندین وبلاگ هست که نظر نمیذارم همیشه پستهاشون رو می خونم ولی خاموش البته وبلاگهایی که من می خونم با شماتفاوت داره هر چند آنی دالتون رو گاهی می خونم ولی در اینکه از دوستی یکطرفه خوشم نمیاد باهاتون هم عقیده ام.
در مورد آخری
راستش بین خودمون باشه
به نظرم این دنیای مجازی خیلی تاثیرات خوبی داره!

سلام عید شما هم مبارک
چی بگم ...باید از خودش پرسید
آره شما جزءاولین ها بودین و همیشه برای ما عزیز هستین .
شما که فکر کنم همه وبلاگها را می خونید (آیکون نیشخند )
ما هر جا میریم شما زودتر ما آنجا هستین .
هم تاثیرات خوب ...هم گاهی بد ..قبول ندارین ؟

یک دانشجوی اقتصادی شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام عید شما هم مبارک
حالا مگه از خودتون تعریف کردین من که ندیدم. باهاتون موافقم که درکتون بالاست ولی نمی دونم چرا تابحال مفهوم صد آمد رو متوجه نشدین

سلام
ممنون
چشم دل باز کن ...
مرسی اون صد که شوخی بود یعنی متوجه نشدین ؟!!!

زندگی جاریست... شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com/

سلام
با تاخیر عید رو خدمت شما و آقای ربولی و عماد خان تبریک عرض می نمائیم.
بعد هم شما اونقدر خوب و مهربونی که همه ما میدونیم. تازه اینهائی هم که گفتین حتی یک ابسیلون از خوبیهای شما نبود. ما بی نهایت دوستتان داریم.
درضمن منم باید اعتراف کنم که شما اولین زوج وبلاگنویسی بودید که شناختم و کلی هم ذوق کردم نمیدونم چرا !
درک شما از اول هم بالا بود. بعضا کامنتهائی از شما توی وبلاگ بقیه دیده بودم که بسیار عمیق بودند و فکر باز شما رو همیشه تحسین کردم.

سلام
ممنون عزیزمممممممممممممم
این نظر لطف شماست خواهر گلم
راستی چرا ؟
بازم ممنون ...تحسین ..کی میره این همه راه ...حالا منو تصور کن با کلی هندونه زیر بغلم

باران شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

حواسم نبود اول شدممممممممممممم

هوررررررراااااااااااا اول
مدال طلا مال شما

رضا مدهنی شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ب.ظ http://madhani.blogfa.com/

سلام بر همسایه گرامی
از الطاف شما ممنون و متشکرم
عیدتان مبارک
جوایز هنوز بدستم نرسیده
از این بارندگی و برف ما هم بی نصیب نماندیم
این دوری شوهر هم شاید نعمت پنهانی است که دوستی را مستحکم تر می کند
شاد و سلامت باشید

سلام
خواهش می شود
به همچنین
انشالله به زودی می رسد
بین خودمان باشد گاهی یه چیزی فراتر از نعمت است ...
منظورم اینه که این دور یها گاهی باعث میشه زندگیمون از یکنواختی بیرون بیاد و گاهی هم خسته کننده میشن
مرسی

بی بی آبی شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ http://mimeaziz.blogfa.com

سلام آنی عزیز
عیدشما هم مبارک:*
منم تو یه سنی حس کردم بزرگ شدم
فکر میکنم ۲۲سالگی بودُ باورت نمیشه باتمام وجود حس کردم شعورم درکم رفتن بالا
اما این روزا حس میکنم نزول کردم...
من زیاد وقت نمی کنم وبلاگ بازی کنم اما کم کمک دارم وابسته میشم
راستی حتما تعریف کردنی بودی که از خودت تعریف کردی

سلام
ممنون
منم تو چند دوره از زندگی این حس رو پیدا کردم
وقتی رفتم دبیرستان حس می کردم خیلی بزرگ شدم ..وقتی رفتم تو بیست سالگی و ...
این حس شماست نزول نکردین دارین برای مرحله بعدی اماده میشین یک پرش دیگه به سوی پختگی
این وابستگیش بده که ما هم دچارش شدیم
حتما ...

یکی مثل خودم شنبه 7 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام
ای ول برف اومده؟
امروز هوا به شدت زده بود به سرش و رفته بود تو فاز بهار.رفتم کنار دریا و کلی برای خودم فکر کردم.اما شب سرده
راستی از نمایشگاه ۴ تا دی وی دی گرفتم.کارتن.گفتم هرکدوم رو خوشم اومد برم به آنی بگم برای عرفان بگیره.اما الان که دو تاش رو دیدم توصیه میکنم خودتم ببینی بد نیست.خوشت میاد.چون بنده هم نگاه کردم.و کلی خوشمان آمد
یکی "هورتن" یکی هم " UP" هر دوتاش قشنگه.البته هورتن برای سن عرفان جون احتمالا جذاب تر باشه.اما آنی خودتم نگاه کنیا.آپ اولش دلم رو خیلی سوزوند.
دوتای دیگه هم هر وقت فرصت شد و دیدم میگم برای عرفان بگیری.
دیشبم فرصت شد چون تعطیلی بعد از نمایشگاه بود.دل و رودمون درومد اینقدر حرف زدیم این چند روز.!

سلام
ای ول هوای بهاری
ممنون خواهر دست شما در نکنه پس عرفان کیه دیگه ؟
آقای همسر میگه اون یکی پسرمو می گه ...!!!
ممنون اگه پیدا کردم براش می خرم ..فعلا که عاشق لاک پشت های نینجا و مرد عنکبوتیه

سارا از ژوژمان یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.judgment89.wordpress.com

سلام آنی خانم
خوبین ؟
من واقعا خوشحالم که یه روزی هر چند که دیر روی اسم آنی تو بلاگ همسرتون کلیک کردم
همیشه چیزی برای یاد گرفتن من بوده در شخصیت شما و کلبه تون

یکی از دلچسب ترین کامنت های من کامنت شما بود به پست <به قلب من لگد بزن!>
این جمله هاتون تو ذهنم حک شده :

این لگد ها تجربه خوبیه برای اینکه دفعه بعد بیشتر مواظب باشیم و با منطق پیش بریم ...همه ما تو زندگی از این لگدها خوردیم و بعضی هاشون یک جورایی خوش شانسی تلقی میشه …واین قلب ما هستش که در آخر برنده یه …
<<من آماده ام تا مبارزه کنم و قلب من پیروز این نبرد است>>


من هم به کامنت ها کامل پاسخ میدم حتی بیشتر اوقات جواب من به کامنت ها طولانی تر از خود نظر میشه ولی متاسفانه چون دیر جواب میدم کسی متوجه پاسخ نظرش نمیشه مثه اینکه باید مثه عذراجون و شما نظراتمو تاییدی کنم

من از شما هیچ وقت ندیدم کامنتی توهین آمیز بذارید ولی تا حالا دو بار دیدم که کامنت های شما جنجال برانگیز شده (منظورم تو بلاگ همسرتونه) نمی دونم دلیلش چیه شاید دلیلش اینه که شخصیت و طرز فکرو جایگاه شما تو خونواده واسه خیلی ها قبطه برانگیزه!

ببخشین امروز یکشنبه است و دیگه عید تموم شد و من فرصت نکردم تو این دیروز آن بشم با تاخیر عیـدتون مبـــــــــارک ..
ایشالله سال های سال کنار خانواده تون تندرست، شاد و سربلند باشین

سلام عزیزم
چقدر با خوندن این کامنت شما یه جوری شدم ...حس خیلی خوبی بهم داد
ممنون دوست خوبم
هیچوقت دیر نیست مهم اینه که ما حالا با هم هستیم .
من همیشه میام و جواب نظراتم را می خونم ...برام مهمه
کامنت های من جنجال بر امگیز نبوده نوع نوشته های همسر جنجال به پا کرده یادمه دفعه اول من اصلا کامنت نذاشتم ...
دفعه دوم هم به وضوح معلوم بود قصدش ایجاد جنجاله ..اما چرا این همسر ما اجازه میده در وبلاگش به ما توهین شود ......... بماند
شاید ..اما چرا ؟ ....
برای من در کنار شما دوستان همیشه عید است
عید شما هم مبارک
و ممنون ...عزیزم

رها یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ب.ظ http://rahaarad.persianblog.ir

آخی اونجا برف میاد......؟؟؟
عید شما هم مبارک

آره عزیزم
برف میاد حسابی ...
ممنون ..عید شما هم مبارک

بهزاد یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:47 ب.ظ http://dsbehzad.blogfa.com


نه قبول نیست! باید مینوشتید برادر مجازی ، نه برادران مجازی!(آیکون یک برادر حسود که چشم دیدن هیچ برادر دیگه ای رو نداره!!! :دی)
بنظر ما که درک شما از اول هم خیلی خیلی بالا بوده و کلا بس که خوب هستید دیگه : ) لازم است همینجا یادآور شویم که به برادرتون رفتید خب! : )))
منم بسیار بسیار خوشحالم از اینکه خواهر گلی مثل شما و خواهرزاده شاخشمشادی مثل عماد جان پیدا کردم (آیکون یک برادر که از شدت سرخوشی رفته تو فاز یوفوریا!)

آره قبول دارم ..و قبول هم نیست چون ما قول دادیم که شما تنها برادرمان باشید و سر حرفمان هستیم این برادران بخاطر این بود که وزنش با خواهران جور در بیاد داداش جونم
ممنون ...
برادرمان به ما رفته ...انگار ما بزرگتریم ها ...!!!
ما هم از داشتن برادر ی مثل شما در این دنیای بی مرز خوشحالیم
عماد هم به دایی جانش سلام میرسونه ...
حالا مواظب باش

مانگی سو یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:09 ب.ظ http://mangisoo.blogfa.com/

سلام آنی عزیزم!
بازیه جالبیه. هر چیه من حس خوبی نسبت بهت دارم. هیچکس تا مدت زیادی نمی تونه نقش بازی کنه به خاطر همینه که دنیای مجازی امن به نظر می رسه. تو حتما خیلی نازتر از نوشته هات هستی.
راستی فقط تو می تونی منو مانی صدا کنی شاید به خاطر اینه که آنی هستی.
آنی مانی قاصدک...
چهار سال پیش تو جشنواره برف و یخ اونجا بودم سرماش خیلی سرمائه...

سلام مانی عزیزم
ممنون ..منم نسبت به شما و همه دوستانی که به وبلاگم میان حس خوبی دارم همه را با وسواس انتخاب کردم ..
حتما ....
باشه مانی
وای وقتی یاد قیافه آنی میوفتم تو قاصدک به خنده ام می گیره
آره خیلی سرده امشب که حسابی هوا سرد و مه گرفته است

نیما دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 ق.ظ http://sanil60.blogfa.com/

بازم که................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................من همیشه با این دکمه مشکل دارم بازم که خوبه وبلاگت

شهاب حسینی دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.roozneveshtam.blogfa.com

سلام

موفق باشید

یکی مثل خودم سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ق.ظ http://1saro2goosh.blogsky.com

سلام
پس اسم داداش عماد عرفان شد
خودمم نمیدونم چرا نوشتم عرفان.منظورم همون عماد بود
من برای بچه ها این کارتن رو ترجیح میدم نسبت به این کارتن های مرد عنکبوتی و ....چقدر کارتنای زمان ما قشنگ بود آخه.
از عماد جونم عذر خواهی میکنم.اما عوضش براش یه داداش پیدا کردم.خاله جدید که خدا از تواینترنت براش آفرید.اینم روش

سلام
از همسر بپرس
آره ...همینطوره ..حالا قفط شده بزن بزن و جنگ و رزمی کاری اما زمان ما کارتون ها از نظر محتوایی بهتر بود
اشکال نداره خاله جون

نیما سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.sanil.blogfa.com

میبینم که...............ما رو قابل دونستین و سر زدین میبینم که شما هم خوشحالین سر زدم.میبینم که حوصله به خرج دادین و پستم رو خوندین میبینم که تا آخرش نخوندین میبینم که نه رو ندیدین میبینم که نظرتون رو نفرمودین در مورد نوع رفتارم و کارم میبینم که ..........بابا چشم درد گرفت نمیبینم که......
خواستم با روحیه باشم میبینم که با نقطه گذاشتن من .............الف خوشت میاد ب خوشحال شدی ج تو وجودت نمی گن د وبلاگ دوستمه دلم خواست به تعداد خوبیات با نقطه بشمارم که حسابش از دستم خارج نشه بد کردم؟

میبینم که .......کمتر نقطه گذاشتی
ما همیشه از دیدن دوستان خوب خوشحال میشیم .........
آره خوندم تا آخرشم خوندم ..........نه ندیدم قرار شد بعدا تماس بگیرین ..این یعنی نه.......
در مورد رفتار و کارتون ؟چی بگم ........یکم زیادی از خودتون تعریف کرده بودین
الف .زیادیش دل آدمو می زنه
ب.چی بگم حتما
ج.معنیشو نفهمیدم
د.خوبی از خودتونه ...نه مگه کسی گفت بد کردی ..........
...............................................................................

زن مستقل سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ق.ظ http://independentwoman.blogsky.com/

سلام
عیدت مبارک البته با تاخیر
شرمنده شدم از پستت

سلام
ممنون
چرا عزیزم ..دشمنت شرمنده بشه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:37 ب.ظ

سارا از ژوژمان سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:51 ب.ظ http://www.judgment89.wordpress.com

سلام
خوبین؟
به نظر من بلاگ دوران خوش حیفه که بسته بشه ... من تا حالا فقط سه تا پستشو خوندم ولی همون دوسه تا برام خیلی شیرین و نوستالژیک بود ... طنزش هم دل نشین! تازه تصمیم داشتم بزودی بیام به آرشیوش هم ناخنکی بزنم و مستفیض بشم : ( حیفه ! ادامه اش بدید ! حیفه! به نظرم تو بلاگ دوران خوش نقل خاطرات با سبک خوبی خواندنی ازآب دراومده .

ضمنا آنی خانوم دوستان من که می خوان تو وردپرس برام کامنت خصوصی بذارن با آدرس ایمیل ناآشنایی که قبلا نذاشتن می ذارن تا کامنت در حالت معلق بمونه تا تایید من و من متوجه میشم که کامنت خصوصیه و تاییدش نمی کنم . حالا شما آخرین کامنتی که گذاشتین با یه آدرس ایمیل دیگه بود و من نمی دونستم که کامنتوتایید کنم یا نه !بخاطر همین تاییدش نکردم اومدم اینجا جواب دادم.

سلام ممنون
در موردش دارم فکر می کنم ...تا ببینم چی بشه ..
راستش چون آدرس ایمیلم یکم طولانیه حالشو نمی کنم بنویسمش
اونم یه ایمیل الکی بود هر جور دوست داری عزیزم

سارا از ژوژمان سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ http://www.judgment89.wordpress.com

سلام
خوبین؟
به نظر من بلاگ دوران خوش حیفه که بسته بشه ... من تا حالا فقط سه تا پستشو خوندم ولی همون دوسه تا برام خیلی شیرین و نوستالژیک بود ... طنزش هم دل نشین! تازه تصمیم داشتم بزودی بیام به آرشیوش هم ناخنکی بزنم و مستفیض بشم : ( حیفه ! ادامه اش بدید ! حیفه! به نظرم تو بلاگ دوران خوش نقل خاطرات با سبک خوبی خواندنی ازآب دراومده .

ضمنا آنی خانوم دوستان من که می خوان تو وردپرس برام کامنت خصوصی بذارن با آدرس ایمیل ناآشنایی که قبلا نذاشتن می ذارن تا کامنت در حالت معلق بمونه تا تایید من و من متوجه میشم که کامنت خصوصیه و تاییدش نمی کنم . حالا شما آخرین کامنتی که گذاشتین با یه آدرس ایمیل دیگه بود و من نمی دونستم که کامنتوتایید کنم یا نه !بخاطر همین تاییدش نکردم اومدم اینجا جواب دادم.

یکی مثل خودم سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:37 ب.ظ

...+ هوارتا دیگه

ممنون

شهاب حسینی سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.roozneveshtam.blogfa.com

سلام
مسابقه اصلا بدون جایزه مفهومی نداره ..پس ما از شرکت کردن انصراف میدیم به نفع دوستان
تا آنها هم بتونن مقام بیارن ما به نفع جوانان کنار میرویم
خداییش این دوستان اینقدر قشنگ ادامه اشو گفتن که ما چیزی ننویسیم بهتره
--------------------------------------------------------------------------------

بذار پیش بینی کنم که چی مینوشتید :

کی بود کی بود
من نبودم !
من که دروغ زن نبودم !
شاید حبیبم شیفت بوده !
من که اصلا شیفت نبودم !
شاید باید شیفت میبودم!
یا که اصلا شیفت نبودم !
احتمالا شیفت نبوده !
این آخرین شیفت شبه !

راستش برای اینکه کم آوردم اینا را سر هم کردم خداییش من عمرا مثل دوستان شما میتونستم اینقدر خوب ادامه بدم ....
پیش بینی شما درست از آب در امد

نیما چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ http://sanil60.blogfa.com/

سهلام خوفین
مرسی از اینکه بهم یاد دادی که اینتر بزنم نمردیم و یه چیزی یاد گرفتیم...................
میبینم که .............
خدائیش وبلاگت خیلی خوبه شما رو تو لیست لینکام قرار دادم

سهلام خوفم
شما خوفی
قابلی نداشت معلومه خیلی باهوشی زود یاد میگیری
چی میبینی به ما هم بگو ما هم ببینیم
ممنون شما لطف دارین ................

دکی بارونی چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام
عیدتون با تاخیر مبارک
ممنون از اینکه نوشتین و ما بیشتر باهاتون آشنا شدیم البته با خصوصیا وبلاگیتون.
موافقم با حرفاتون و منم همیشه سعی کردم لینکام اونقدر باشن که شرمنه ی دوستان نشم و بتون بهشون سر بزنم و پاسخگوی محبتاشون باشم.از جمله شما

سلام
ممنون

درفشی چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ب.ظ http://3-sotoons.blogfa.com

درود بر شما

عید شما هم مبارک، هم عیدی که گذشت، هم عیدی که در راه است، و نیز همه‌ی اعیاد و روزها و ساعات شما به خیر و خوشی.

خودم را دوباره گرفتار درس و دانشگاه کردم و کمتر می‌توانم به وبلاگ دوستان سر بزنم. عذرم را بپذیرید.

من همواره از نوشته‌های وبلاگ شما چیزهایی آموخته‌ام. از این بابت سپاسگزارم.

به نظرم شعر «بر باد رفته» خیلی زیباست و حس تنهایی را انسان (حتی در میان جمع خانواده و دوستان) به طرز شگفت‌انگیزی القا می‌کند. ... من به شاعر بودن شما رای مثبت می‌دهم.

همه‌ی پست‌های گذشته را (که نخوانده بودم) مطالعه کردم. مطلب دکتر شریعتی عزیز نیز قابل توجه بود. با سپاس.

درود
ممنون
درس از همه چیز مهمتر امیدوارم موفق باشین
ممنون که به شاعر بودن ما رای مثبت دادین این نظر لطف شماست
ممنون که وقت گذاشتین و خوندین

خانم گل چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام به آن شرلی خوب و مهربون!اومدم که بگم وبلاگت قشنگه و فراموشت نکردم! به یادتم.مرسی از پیغامهات.

سلام
خوبی و مهربونی از خودته
منم فراموشت نکردم ...شما ؟
کدوم پیغامها ...
خانم گل ...میشه بیشتر معرفی کنید ..

آتیش پاره پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:23 ق.ظ

سلاملکم
بنده که به شخصه شما و وبلاگ شما و مخصوصا پسر عزیزتونو بسیارتا بسیارتا دوس دارم شدیـــــــــــــــد!!

سلام
ممنون از این همه لطف شما دل به دل راه داره
ما هم شما را بسیار بسیارتا دوس داریم

ارمان پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ب.ظ http://sadehtar.wordpress.com/

سلام
اولندش با اجازه لینکتون کردم!
دومندش اون شکلکا چین وسط ستون نظراتتون دارن رژه میرن!؟

سلام
ما هم در اولین فرصت
اون شکلک ها کار عماد پسرمه

مردی که می خندد پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ب.ظ http://mankh.blogsky.com

سلام شرلی عزیز
ببخش من فکر می کردم نظر گذاشتم..الان یادم افتاد که فقط خونده بودم...
عید گذشته و عید آینده به شما و خانواده عزیزتون مبارک باشه...انشالله در معیت همسر محترم به خانه خدا مشرف بشین...البته عماد کوچولو هم باشه...
بازی ابداعی دوستان برای جالب بود...
دنیای غریبیه این دنیای مجازی..به نظرم مباحث جدیدی به کتاب های جامعه شناسی اضافه کرده...البته علو ارتباطات که متحول شده از دست این عالم مجازی...
برقرار و پیروز باشین

سلام
اشکالی نداره
برای ما همون خوندن شما کفایت می کند
مرسی بر شما هم عید مبارک
ممنون از دعای خوبتون
این دنیای مجازی به قوه ابداع بازی های وبلاگی هم خیلی کمک کرده
همچنین شما

نیما جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ق.ظ

خدائیش چند ساله میبینم که هنوز نفهمیدم چی دارم میبینم
میبینم که دارین ...........عفروسی میگیرین
خوش به حالتون مفارکه انشافاله که به فای هم فیر فشن سهلام ما رو هم بهشون فرسونید و بگین خوفین؟
خدائیش جدا از شوخی هم مبارکه هم وبت با حاله

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد