در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

زلال باش

پرسیدم ...

چطور ، بهتر زندگی کنم ؟

با کمی مکث جواب داد :

گذشته ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر ،

با اعتماد ، زمان حالت را بگذران ،

وبدون ترس برای آینده آماده شو .

ایمان را نگهدار وترس را به گوشه ای انداز .

شک هایت را باور نکن ،

وهیچگاه به باورهایت شک نکن .

زندگی شگفت انگیز است ، در صورتیکه بدانی چطور زندگی کنی .

پرسیدم ،

آخر .... ،

و او بدون اینکه متوجه سؤالم شود ، ادامه داد :

مهم این نیست که قشنگ باشی ... ،

قشنگ این است که مهم باشی ! حتی برای یک نفر .

کوچک باش و عاشق ... که عشق ، خود میداند آئین بزرگ کردنت را ..

بگذارعشق خاصیت تو باشد ، نه رابطه خاص تو با کسی .

موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن ..

داشتم به سخنانش فکر میکردم که نفسی تازه کرد وادامه داد ... :

هر روز صبح در آفریقا ، آهویی از خواب بیدار میشود و برای زندگی کردن و امرار معاش در صحرا میچراید ،

آهو میداند که باید از شیر سریعتر بدود ، در غیر اینصورت طعمه شیر خواهد شد ،

شیر نیز برای زندگی و امرار معاش در صحرا میگردد ، که میداند باید از آهو سریعتر بدود ، تا گرسنه نماند .

مهم این نیست که تو شیر باشی یا آهو ... ،

مهم اینست که با طلوع آفتاب از خواب بر خیزی و برای زندگیت ، با تمام توان و با تمام وجود شروع به دویدن کنی ..

به خوبی پرسشم را پاسخ گفته بود ولی میخواستم باز هم ادامه دهد و باز هم به ... ،

که چین از چروک پیشانیش باز کرد و با نگاهی به من اضافه کرد :

زلال باش ... ،‌ زلال باش .... ،

فرقی نمیکند که گودال کوچک آبی باشی ، یا دریای بیکران ،

زلال که باشی ، آسمان در توست . 

  

پ ن۱:این مطلبویه جایی دیدم چون٬ متن بالای وبلاگم  باآخرش یکی بود تصمیم گرفتم بذارمش تا شما دوستان هم استفاده کنید . 

پ ن۲:عمادم حالش بهتره ممنون از همه دوستانی که پرسیدن و راهنمایی کردن . 

عماد چند روز پیش وقتی از مهد آمد گفت :مامان گلشن تو مهد آمد بهم گفت :عماد دوست دارم . 

گفتم :تو چی گفتی ؟    گفت :من فقط لبخند زدم ..!!!؟

نظرات 51 + ارسال نظر
سایه جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ق.ظ

متن زیبایی بود .

ممنون

علی راد جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام آنی
فقط عرض ادب و التماس دعا. راستی اینها رو هم داشته باش

سلام
ممنون انشالله که موفق باشی
مرسی

نیما جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام
مرسی به خاطر مطلب فوق العاده زیبات
میبینم که......زندگی من شبیه به همون آهو هستش.....البنه آهوی نر عرض کردم ها......
میبینم که .....عماد حاش خوب شده خدا روشکر
میبینم که....مطلب زلال باش به اندازهای زیبا بود که تحت تاثیر قرار گرفتم و منو به فکر انداخت البته امید رو هم بهم داد.....مرسی
میبینم که.....

سلام
خواهش
خوشحالم که امیدوار شدی آهوی نر
میبینم که ...دیگه نمی بینی

علی راد جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ب.ظ

راستی آنی از جناب دکتر بپرس آموکسی سیلین آدم رو کسل می کنه! یا اینکه فقط تلقین بود برام
امپرازل چی؟

پرسیدم این شما اینم آقای دکتر
دکتر:سلام
کسل شدن جزء عوارض بعضی از داروها هست اما معمولا اونقدر شدید نمیشه که آدمو اذیت کنه
ضمن اینکه ممکنه اثرات همون سرماخوردگی هم باشه
به هر حال جای نگرانی نیست
با قطع دارو تموم میشه
امپرازول هم و همچنین!

خانم ورزش جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:29 ب.ظ http://sahar444.blogfa.com/

سلام خیلی قشنگ بود سعی می کنیم الگو برداری کنیم چه جالب عماد خانتون رو می گم

سلام
مرسی
ممنون

حامد جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ http://dakhmeh.blogsky.com

جالب و تعمل برانگیز بود، بخصوص این جمله اش :
"بگذارعشق خاصیت تو باشد ، نه رابطه خاص تو با کسی"

ممنون

جلجل جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:55 ب.ظ

ایول از همین حالا عماد جنتلمن شده

ما هم خیلی خوشمان آمد

زبل خان جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:35 ب.ظ http://zebelestan.wordpress.com/

سلام..مامان نگران..شماهم چون همسرتان بیایید این وبم..ووردپرس...

زیبا بود..

سلام
باشه میام
حالا برو درساتو بخون

یک دانشجوی اقتصادی جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام
ممکنه با تمام توان و وجود شروع کنیم ولی زلال نباشیم
اینم مخصوص عماد:
عماد مواظب باش اغفال نشی

سلام
ممکنه ...هیچ غیر ممکنی وجود نداره
جوری تربیتش می کنم که به این سادگی ها اغفال نشه

فائقه جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com



سلام
خیلی قشنگ بود

سلام
ممنون

زندگی جاریست... جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com

سلام
اون بخش مربوط به آهو رو برام اس ام اس کرده بودن ولی بقیه رو نشنیده بودم. جالب بود.
ماشالا عماد خان معلومه که برای خودش مردی شدن ایشون ! همون لبخنده کار خودش رو میکنه.

سلام
اتفاقا منم مثل شما اون قسمتشو قبلا از طریق اس ام اس شنیده بودم
آره اون لبخنده کلی مفهوم داره ...

نیما شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام علیک سلام علیکم(با لحن مهران مدیری)
خوب هستین؟
میخواستم بگم که نه همون میبینم که من یه بازی جدید راه انداختم( به خاطر روحیه دهی به بعضیا )میخواستم با کمال ادب و احترام از سرکار خانم دعوت نموده که در این بازی شرکت نمائید
قابل توجه که هدایای ناقابلی هم به قید قرعه به دوستان تعلق خواهد گرفت
پارت بازی هم نداریم از الان بشین بخون تا تو بازی باشی
فعلن بای تو وبلاگ میبنمت......میبینم که....[:

سلام
خوبیم
به سلامتی ...اون بعضیا ؟؟؟
پس لطفا جزوه اشو بفرست بیاد بخونیم
بای

مژگان امینی شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:11 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
زلال بودن خیلی سخته .
نگران عماد نباش .
تره به تخمش می کشه حسنی به باباش
یه روزی هم بابای عماد به طور غافل گیرانه برایش زن می گیرد.

سلام
تو زمانه ما تقریبا غیر ممکن
فکر نکنم بابای عماد اینکارو بکنه چون خودش از این کار خاطره خوبی نداره

باران شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلام انی جوون
یه مدت مریض بودم نیومدم نت و دلم کلی برات تنگ شده بود
وای چه متنه قشنگی بود
خیلی اموزنده بود و در واقع یه نصیحت به خوده بنده هم می شد!!!!!
اخییی خیلی دوسش دارمم دستت درد نکنه
انی جوون می خوام واست دردو دل کنم چون دلم گرفته و نیازمنده راهنمایی هستم می یامو واست می گم جریانو!!
البته بینه خودمون باشه فقط
وای قربونش برم(عماد)
از الان خاطر خواه داره
مامانش حواست به پسرت باشه از الان دخترا دوسش دارن
اخییی
می گم عمادم جنتل منه هاا لبخند زده!
ای ول

سلام باران جونم
خدا نکنه ..بلا دور ..باور کن به یادت بودم ...پیش خودم گفتم حتما شما هم مشغول درس خوندن و امتحانات هستین
مرسی
من گوش می کنم عزیزم هر چه می خواهد دل تنگت بگو ...
ما در خدمتین بتونم کار بکنم خوشحال میشم
کامنت بذار مطمئن باش بین خودمون می مونه من تاییدش نمی کنم
عماد خاطر خواه داره اونم چند تا ...
مگه میشه کسی بیبندشو خاطر خواه نشه
مرسی

[ بدون نام ] یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ق.ظ

بازم من دیر رسیدم........
سالگرد نامزدی تون مبارک یه عالمهههههههه
عماد که خوبه الان آره ؟
از طرف من ببوسینش حسابییییییی.....کلی مرد شده واسه خودش

سلام
اشکال نداره ...اما کاش اسمتو نوشته بودی
ممنون
آره بهتر شده
چشم....شما؟؟؟؟؟

علیرضا یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:26 ق.ظ http://tayareh.blogsky.com

واقعا قشنگ بود...
ایول عماد از طرف من لوپشو بکشید...
ممنون که به وبلاگ من اومدین

مرسی
چشم
خواهش میشود

یک دانشجوی پزشکی یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ق.ظ

زلال باش.قشنگ بود.عماد کوچولو چه شیطون شده!

مرسی عزیزم
حسابی

هرمان یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ق.ظ http://www.hermanhese.blogfa.com

سلام
متن بسیار زیبایی بود

زندگی برگ بودن در مسیر باد نیست
امتحان ریشه هاست
ریشه هم هرگز اسیر باد نیست
زندگی چون پیچک است
انتهایش میرسد پیش خدا...
درود

سلام
مرسی
شعر قشنگی بود ممنون
بدرود

علیرضا یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ب.ظ http://tayareh.blogsky.com

سلام
با اجازتون جواب کامنتتونو من توی وبلاگ خودم نوشتم
اگر اجازه بدین من میخوام شما رو لینک کنم اگر امکان داره بگین با چه اسمی شما رو لینک کنم

سلام
خوندم ممنون
هر جور دوست دارین

خان داداش یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ب.ظ http://asemann.wordpress.com

سلام.ممنون از حضورتون.
متن؛زلال باش؛ عالی بود.راستی این کوچولوها بزرگ بشن چی میشن؟

سلام
ممنون دکتر
...چی بگم

خانومی یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:40 ب.ظ http://www.farazani. blogfa.com

سلام وبتون خیلی جالبه و دوست دارم لینکتون کنم ُ خوشحال میشم سری بهمون بزنین و اگه خواستین لینکمون کنین .
عمادو ببوسین هرچند عکسش باز نشد

سلام
ممنون
نمی دونم چرا وبلاگتون باز نمی شه
آدرس را درست گذاشتین
چند روزیه عکسش باز نمی شه وقت نکردم درستش کنم در اولین فرصت

reza یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:39 ب.ظ http://arezoye-marg.blogsky.com

سلام سلام
اول اینکه متنت خیلی تامل برانگیزه و جالبه

و امیدواری میده
من پس فردا
امتحان زبان فارسی دارم
و چون دانشجویم دیگه باید بگویم!


آقا شما مردودید

این جمله آخر گژتابی دارد دیگر
به دو صورت میشود خواند

مامان ِگلشن به عماد گفته دوست دارم که این یعنی مهربانی مامان ِگلشن

یا شاید منظورت اینه که
مامان ، گلشن به عماد گفته دوست دارم

و از آنجایی که در این زمانه دختر خوب پیدا نمیشود پیشنهاد میکنم سریعاً به تعویض مهد عماد اقدام کنید
چون معلوم است عماد خان هم...

بوی عروسی میاد آآآآآآ

راستی من آدرس وب همسرتون رو ندارم میشه برام بنویسید!

اینبار اگه بیام کادوی عروسی میارم!!!!

شما هر جور راحتی بخون
برای ما فرقی نداره
دختر خوب که زیاد پیدا میشه ...
چشم دل باز کن که جان بینی
آنچه نادیدنیست آن بینی
ماکه از خدامونه عروسی ...اما بعد از محرم و صفر انشاالله
تو لینکا هست جایی برای گفتن دلتنگی ها

medisa یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ب.ظ http://naughtydentist.blogfa.com

kheili bahal bood.savesh kardam
emad jan ham ....baaaaaale

ممنون
بععععععلللهههه

شروین یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:39 ب.ظ http://shervin1982.blogfa.com

سلام خوبی شما وبلاگت قشنگه اگر تونستی به وبلاگ من حتما سر بزن.از بقیه دوستان هم تقاضا میکنم تا به وبلاگ من بیان و اینکه آماده تبادل لینک هستم.بای تا های

سلام
در اولین فرصت

هرمان دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ق.ظ

جالبه
خیلی ها فکر کردن من پسرم

راستی شما هم در وبلاگ قلب ما جای دارید هم در وبلاگ ما
وحشت از عشق که نه
ترس ما فاصله هاست...
وحشت از غصه که نه
ترس ما خاتمه هاست...
گله از دست کسی نیست
مقصر دل دیوانه ی ماست...

چه جالب ...
البته من از اسمتون حدس زدم پسر باشین اما وقتی آمدم تو وبتون متوجه شدم دخترین
ممنون عزیزم
ممنون از شعر

علی راد دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:04 ب.ظ

سلام آنشرلی( دختری با موهای قرمز)
متشکرم از شما و جناب دکتر. امپرازول رو که فعلا می خوریم. یادگار کنکور لیسانس هست.
النماس دعا

سلام
خواهش ...انشاالله که زودتر خوب بشین
ما هم التماس دعا

حامی دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:13 ب.ظ http://www.jabershafiee.blogfa.com

سلام عزیزم....
بلاگ خوشگلی داری....[چشمک]
عاشقانه من همیشه منتظر حضور پر مهرشماست....[گل]
خوشحال میشم افتخار تبادل لینک با شما رو داشته باشم[گل]
اگه مایل هستی منو با:
عاشقانه@حامی لینک کن بعد خبرم کنید تا شما رو بلینکم
[قلب][گل][بوسه][قلب][گل][بوسه][قلب][گل][بوسه][قلب]

سلام
...
درموردش می اندیشم

هرمان دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ب.ظ http://www.hermanhese.blogfa.com


سلام عماد عزیزم
ممنون از نظر قشنگت
بازم پیش من بیا

سلام
می خواستم خودم هم نظر بذارم اما نشد
پیغام میده نظر شما تکراریست و ثبت نمی شه

مردی که می خندد سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ق.ظ http://mankh.blogsky.com

سلام...
بهترین خبر برای من سلامتی دوستم عماد بود که شنیدم...خدا رو شکر...
زلال بودن در گیری تموم عمرم بوده...اصلا موفق نبودم و یکی از دلایلی که همیشه با خودم در گیرم همینه...دیگه هم امید ندارم که زلال بشم...دوست ندارم شعار بدم ...ولی زلال بودن فقط یه شعاره...آسمون هم انقدر ابریه که اگه زلال هم باشی چیزی معلوم نیست...
دوباره آسمون ابری تهران این دل ...من
خدا رو شکر که خدا هست.
همیشه برقرار باشین.

سلام بی معرفت
زلال بودن خیلی سخته ...اما سعی می کنیم زلال باشیم
به نظر من که یک شعار نیست ..فقط کافیه بخوای
آسمون دلت زلال باشه
خدا را شکر
چرا بی خبر ...یعنی ارزش یه خداحافظی را هم نداشتیم ...........

زن مستقل سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:20 ب.ظ http://independentwoman.blogsky.com/

چه قشنگ

مرسی عزیزم

نیما سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام آنی
خوبین خانم دکتر.....
میبینم که تو مسابقه میترسین شرکت کنین....
میبینم که چشم ما رو روشن کردین و به خونه فقیر فقرا سر زدین
میبینم که بازم شما.......... بعضیا از شما یاد بگیرن
میبینم که ....آپ نکردی تا بازم بگم بیستی آنی
میبینم که من تو لیست لینکات نیستم......اشکال نداره.ما که...........
میبینم که.....دیگه نمیبینم

سلام
مرسی
از اثرات پیریه
خوب ما اجازه میدیم یاد بگیرن
باور کن وقت ندارم الانم نظرات را جواب بدم غیب می شم
در اولین فرصت لینک می شوید
میبینم که ...دیگه نمی بینی

هرمان پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام سلام
خب اشکالی نداره حالا بیاین نظرتونو برام بزارین

سلاممممممممم
باشه در اولین فرصت میام

m89m جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ق.ظ

آمار خود را به صورت فوق العاده افزایش دهید
فقط کافی است در سایت زیر عضو شوید

www.dir-link.com/page.php?id=reg&parent=M89M

عاشق تنها جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ق.ظ http://www.guitar.dil.ir

سلام وب عالی دارید
اگر به موسیقی و گیتار علاقه دارید به وب من یه سر بزنین

سلام
باشه حتما

خانم ورزش جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ق.ظ http://sahar444.blogfa.com/

سلام کم پیدا شدی انی جون؟ زود زود اپ کن دلمون برات تنگ می شه

سلام عزیزم
چند روزیه حسابی سرم شلوغه
در اولین فرصت می آپم
ممنون مهربونم

مرجان جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام
متنت کاملا به دردم میخورد
عمادم راه افتاد !

خوبی آنی جون.ایران گردی یه هفته ای ما تموم شد.از مسیر کاشان و یزد و ....رفتیم بندرعباس و قشم و کیش(همش با ماشین خودمون) از اون ور برگشت هم از سمت شیراز و اصفهان برگشتیم.از اصفهان برات دست تکون دادم دیدی؟

سلام
قابلی نداشت
معلومه حسابی خوش گذشته ...خوب میومدین شهرکرد از اصفهان دست تکون دادی ...
آره دیدم ...
دلم برات تنگ شده بود

reza جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ http://arezoye-marg.blogsky.com

کدومشه؟؟؟؟

کدومش ؟؟چی؟

شهاب حسینی جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.roozneveshtam.blogfa.com

هوم

یک دانشجوی پزشکی جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:26 ب.ظ

مرسی

رضا محمدزاده جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.rezamohamadzade.blogfa.com

سلام
ممنون بهم سرزدی
یه پیشنهاد جدی مواظب عماد جوون باش زیاد به دخترا لبخند نزنه بخصوص تو این مواقع
راستی من سیگاری نیستم اون تو شعر یعنی از زندگی دست کشیدن
زنده باشی

سلام
من که نمی تونم دیگه تو مهد کودک هم مواظبش باشم ...
منم شوخی کردم جدی نگفتم
چه تعبیر زیبایی ..
مرسی

مرجان شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 ق.ظ

بازم سلام
اتفاقا خیلی دوست داشتیم شهر کرد هم ببینیم.من که تاحالا نیومدم.اما باید دیشب خحتما رشت میرسیدیم.
برای عوض شدن روحیه واقعا لازم بود.اونم برای من با اوضاع پیش اومده.گرچه اول راه باز....اما با خونواده یه هفته بودن و از کار به دور بودن خیلی خوب بود.حسابی حالی از مجردی بردیم.

سلام
انشالله یه فرصت دیگه مستقیم بیاین شهرکرد
منم مسافرت می خوام روحیه ام گرفته است

مرجان شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 ق.ظ

اقای مرد خندون باز وبلاگشون تعطیل شد که

چی بگم
منم مثل شما بی خبرم
وقتی خواستم وبلاگشو باز کنم دیدم نوشته حذف شده
چه بی خبر گذاشت رفت ...
هر جا هست موفق باشه

نیما شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام خانم دکتر میبینم که یه بازدی کننده که خیلی دوسش دارم به وبلاگم اضافه شده
من آخر تونستم متن عماد رو ترجمه کنم و توی پاسخ کامنتهام نوشتم اگه خواستی ترجمه متن گل پسرت رو ببینی بیا ببین که چه گل پسر مودب و باهوشی داری
میبینم که.........

سلام
تبریک میگم
بابا آی کیو

زندگی جاریست... شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com

سلام علیکم
آنی خانوم چرا کم پیدائین پس؟

سلام
کم کم پیدا می شویم

مرجان شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام
خدانکنه روحیت گرفته باشه عزیز دلم

سلام
ممنون ...مشکل خاصی نیست ...از تکرار مکررات خسته شدم دلم سفر می خواد
آقای همسر گفتن بعد از امتحان رزیدنتی می ریم مسافرت

درفشی شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:36 ب.ظ http://3-sotoons.blogfa.com

سلام.
متن زیبایی است و امیدوارکننده.
لازم است در اوضاع و احوال تاسف انگیز سیاسی زمانه، این گونه امیدوار باشیم.
لازم است آن قدر در آسمان آرامش اوج بگیریم تا دیگر آزاری، پر و بالمان را نسوزاند.

از زحمتی که برای این متن زیبا کشیدید تا ما هم استفاده ببریم سپاسگزارم.

سلام دوست عزیز
ممنون
امیدوار که نیستیم داریم خودمان را دلخوش می کنیم
قابلی نداشت

مرجان دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام
این پزشکای مرکز ما به بهونه امتحان رزیدنتی همشون رفتن مرخصی و جانشین آوردن و کلی گرفتارمون کردن.حالا ایشالا آقای دکتر امسال قبول شن و کلا وبلاگشون رو بترکونن.از لحاظ نوشته ها ها

همیشه خوب و خوش باشین
آنی همیشه تو زندگی شخصیم یه چیزی هست که استرس داشته باشم.دلم کوچولو هست و خدا هی پشت هم ازم امتحان میگیره.من که همش رد میشم

سلام
اینجا هم بیشتر پزشکا رفتن مرخصی آقای همسر هم مدام شیفت تشریف دارن
خدا از دهانت بشنود ...با این درس خوندنش فکر نکنم
از کجا میدونی رد شدی ...مگه جواب امتحانات آمده ؟
این امتحانهای الهی وقتی رد بشی یعنی قبولی ...
قربون دل کوچولوت برم

مرجان(یکی مثل خودم) دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:41 ب.ظ

شما اگر تا یک روز دیگر آپ نفرمایید بازداشت سی سی میشوید.این یک اخطار بود


خواخور جان کویا ایسه ای؟(خواهرجان کجا هستی؟)

ما ترسیدیم ..آپ می کنیم
همین جا زیر سایه شما

نیما دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام
میبینم که..........
به عماد بگو بیاد وب یه کم روحیه بگیرم..من آپم ها.......سریع بیا که از دهن نیفته
میبینم که........

سلام
آخیه ...باشه حتما

ناشناخته چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.sevend.blogsky.com

سلا م . خیلی عالی می نوسی راستی
به منم یه سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد