در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

خبر خوب ٬خبر بد

                      یافتن خوشی در درون خودمان آسان نیست .  

                       و یافتن آن در جای دیگر هم غیر ممکن است  

                                                                                                            «گنس رپلییر» 

 

 

بعضی روزها که میرم مهد دنبال عماد وقتی منو می بینه میگه مامان یه خبر خوب دارم یه خبر بد کدومو اول می خوای بشنوی ؟ 

منم میگم اول خبر خوب . 

اونم میگه مثلا :امروز کاردستی درست کردم . 

و بعدش هم میگه خبر بدی هم در کار نیست .(البته اینو از توی کارتونهایی که می بینه یاد گرفته ) 

 

امروز هم من مثل عماد میگم یه خبر خوب دارم یه خبر بد کدوم اول بگم ؟ 

خوب اول خبر بد و میگم . 

خوب بالاخره دکتر جواب قطعی را داد عماد باید لوزهاشو در بیاره البته گرفتن این تصمیم خیلی راحت نبود . 

تقریبا از سال قبل عماد این مشکل تنفسی را داشت و امسال حادتر هم شد و با اینکه از نیمه پاییز تا الان داروهاش قطع نشده اما بازم با دهن نفس میکشه .با کوچکترین باد سردی که بهش بخوره شب تا صبح  بد نفس میکشه و عذاب میکشه .دکتر قبلا گفته بود خودتون باید تشخیص بدین عمل می خواد یا نه ؟اگه خیلی اذیته عملش کنید .این دفعه که رفتیم پیشش گفت اگه نظر قطعی منو می خواید عملش کنید وقتی عماد شروع کرد به حرف زدن که هرروز داروهامو می خورم ...وهمیار پلیسم ام ... دکتر اصلا به حرفاش توجهی نکرد فقط گفت این تو دماغی داره حرف میزنه شک نکنید عملش کنید . 

بعدشم گفت من هر کسی را ببرم اتاق عمل هم لوزه های حلقویشو در میارم هم لوزه سومشو اما برای عماد فقط لوزه سومشو در میارم . 

احتمالا بعد از امتحان باباش و همایش طب کار در تهران میبریم و عملش می کنیم . 

 

خوب خبر خوبی هم در کار نیست ... 

این خاطرات عماد هم شده مثل خاطرات از نظر خودم جالب باباش که تو وبلاگش می نویسه . 

چند روز پیش مشغول بازی بود که یکدفعه ناخنش گیر کرد به جایی و درد گرفت همینجوری که ناخنش را سفت گرفته بود آمده پیش منو میگه باید برم ناخن پزشکی !!!  

    

 

     و گاه به تو می اندیشم  

     به تو که فقط در ذهنم جریان داری  

     به تو که هنوز با من صادق نشدی  

      من و تو به کجا خواهیم رسید  

                                به یک دو راهی ... 

  

هرکی حدس زد من به چی می اندیشم .

نظرات 34 + ارسال نظر
گلاب دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.golabetanha.blogsky.com

به من هم سری بزن عزیزم

چشم سر میزنم

kamijoni=2khijoni دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:37 ب.ظ http://www.kamijon-2khtarkosh.blogfa.com

آپمو حتما بخون...به خاطر خودت میگم
آپمو حتما بخون...به خاطر خودت میگم
kamijoni-_-_-_-_-_-_-_2khijoni
betereki -_-_-_-_-_-_- 2khijoni
[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
همه پولدار شدن جا نمونی..ترکونده آپه.بدو
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
همه پولدار شدن جا نمونی..ترکونده آپه.بدو
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
همه پولدار شدن جا نمونی..ترکونده آپه.بدو
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
همه پولدار شدن جا نمونی..ترکونده آپه.بدو
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
همه پولدار شدن جا نمونی..ترکونده آپه.بدو
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
همه پولدار شدن جا نمونی..ترکونده آپه.بدو
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
همه پولدار شدن جا نمونی..ترکونده آپه.بدو
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
♥ [بوسه] ♥
kamijoni-_-_-_-_-_-_-_2khijoni
betereki -_-_-_-_-_-_- 2khijoni
[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

علی دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ب.ظ http://sarvia.blogfa.com/

به زیبایی...

دقیقا

زندگی جاریست ... دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com/

سلام
نگران نباشین ایشالا عمل عماد کوچولو هم به خیر و خوشی تموم میشه
ناخن پزشکی چقدر بامزه و بانمکه این عماد کوچولو خدا براتون حفظش کنه

سلام
سعی می کنم نگران نباشم
ممنون

زندگی جاریست ... دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com/

معلومه دیگه به چی می اندیشین

به چی ؟؟؟؟

رزا دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:11 ب.ظ http://dokhtar-e-zemestoon.persianblog.ir/

به اتمام دوستیت با ی یک دوست کذایی

میشه اینجوری هم برداشت کرد

باران دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلام انی جوووون
عجب!!!!!!!
خب اگه واقعاا تشخیصه دکتر اینه
عملش کنید
اما نگران نباش انی جوون البته نمی تونم بگم نگران نباش چون به هر حال مادری
ولی می دونم و شنیدم عملش سادست!!!
ایشالله که زودم خووب می شه!
به می خواین بیاین تهران پس!
میومدین خونمون در خدمت باشیم! جدی می گم
راستی کلی به دلم صابون زدم خبره خوبو بشنوم!!!!
ناراحت نباش انی جوون باشه؟؟
ناخن پزشکی!!!!
این اخری به نظرم به یه چیزی در درونه خودت می اندیشی!!!

سلام عزیزم
...
خودمون هم دیگه به این نتیجه رسیدیم که عملش کنیم
آره دکتر هم می گفت عمل ساده ایه
ممنون
من که احتمالا نه
مرسی شما لطف دارین اگه آمدنی شدم چند تایی فامیل تو تهران داریم که بریم خونشون
ببخشید که خبر خوشی نداشتم

آره یه چیز درونیه ..تا حالا بهترین حدسو شما زدین
پس دل به دل راه داره

زبل خان دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:03 ب.ظ http://zebelestan.wordpress.com

اقای دکتر چه امتحانی دارن؟/

امتحان رزیدنتی

زبل خان دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:03 ب.ظ

نترسونیدش..من خودم خیلی می ترسیدم..

نمی ترسونیمش ...سعی می کنیم منطقی با هاش برخورد کنیم

زبل خان دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:04 ب.ظ

بعدا داستان لوزه خودمو م نویسم..

منتظریم

مرجان دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام عزیزم
انشالله عمادم خوب میشه.اما منم این مشکل تنفسی رو خیلی داشتم.دکتر گفته بود عمل نمیخواد به مرور زمان خوب میشه.دکترشم دکتر معرفی بود تو شهرمون.البته الان علم خیلی بیشتر پیشرفت کرده و همه چی به خوبی انجام خواهد شد و شما خبر خوش سلامتی رو به ما خواهی داد.فردا یه نذری دارم.البته چون از پس آش و شله زرد بر نمیام میخوام حلوا درست کنم(البته احتمالا فردا)در هر صورت اگه قابل باشم اسم عماد کوچولمم میارم...
همایش طب کار...احتمال زیاد ما هم میتونستیم بریم.اما امان از این مرکز شهر ما.تصمیم گرفتم تو یه سایتی که جدیدا ادرسش رو گرفتم برم و ثبت نام کنم و خودم شرایط رو ببینم و ثبت نام کنم.به امید اداره نمیشه موند

منتظر خبر خوش هستم این دفعه از طرف شما.عمادم رو ببوس

سلام گلم
ممنون...انشالله نذرتون قبول باشه بازم ممنون
مثل اینکه گفتن فقط مال پزشکاست ..البته دقیق نمی دونم چون از شهر ما گفتن فقط یکنفر باید بره
انشالله .چشم

رهــــا دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ب.ظ http://rad6718.wordpress.com

آخی...ایشالا مه زود خوب میشه ولی معمولا بچه ها از عمل لوزه زیاد بدشون نمیاد چون بعدش همش میخوان بستنی بخورن
راستی شعر آخر خیلی قشنگ بود....خیلییی

ممنون
ما در تمام طول سال تو خونمون بستنی یافت میشه آخه عماد بستنی خیلی دوست داره پس شاید زیاد فرقی نکنه
مرسی ....

یک عاشق سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ق.ظ http://www.eshgh-mani.blogfa.com

سلام دوست گلم خسته نباشی وبت خیلی قشنگه
اینو جدی میگم موفق باشی همیشه

سلام
ممنون

فائقه سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:20 ق.ظ http://www.faegheh.cov.ir

سلام

خیلی با نمک بود مخصوصا ناخن پزشکی عماد



پاینده باشی

سلام
ممنون از شما
همچنین

شهاب حسینی سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.roozneveshtam.blogfa.com

سلام

درباره ی عمل جراحی که نباید نگران باشید چون حتما خود آقای دکتر هم به شما دلداری میدهند که عمل ساده یی هستش.

در مورد اندیشیدن باید بگم که من هم خودم این مشکل رو دارم ، اما به خود واقعی ام می اندیشم و اینکه چه وقت با من صادق خواهد شد .
اما شما رو نمیدونم .

سلام
آره گفتن خیلی ساده است
خوب حدس شما تا حدی درست بود یه چیز درونیه اما خود درونیم نیست
یه...

دکتر سارا سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ب.ظ

قربون این عماد برم من که اینهمه بانمکه

قربون سنجاقک برم که مامانش هیچی ازش نمی نویسه

مرجان سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام انی جون
رفتم تو سایتش دیدیم نوشته پزشکان و پرستاران و دستیاران.دهه ...ببخشیدا (درگوشی.آقای دکتر نشنون) باور کن پزشکامون هزار بار دوره رفتن باز میگن برای این ادیومتری بنوییسیم؟اسپیرومتیر بنویسیم؟آزمایش خون مینویسن یو ای رو نمینویسن.دیگه نمیگن یه صفحه داره باید اون رو نگاه کن هر چی عامل زیان آور رو ما تشخیص دادیم اونا هم باید معاینات و آزمایشات رو برطبق اون بدن.مثلا سر و صدا کارگاه داره باید ادیومتری بنویسن..تو فرم اشتباه مینویسن.بعد غم انگیزناکترش اینه وقتی میان برامون بازدید از من ایراد میگیرن.انگار من نوشتم
حالا یه سری پزشک مراکز دیگه داریم که میگن این معاینات تو شرح وظایف ما نیست و انجام نمیدن بماند کنار!

ای خدا دل پری داشتما.اما زا این به یعد خودم سمینار ها رو پیگیری میکنم.بابا آدم تو دو تا جمع بشینه 4 تا چیز بیشتر یاد میگیره.گواهی هم که داره دیگه بهتر.گرچه فکر نکنم گواهیش به دردمون بخوره.بیشتر دوست دارم جاهایی که استادامون جلسه دارن منم شرکت کنم.هم ببینمشون هم حرفاشون ر و گوش بدم
اوووووف
چقدر حرفیدما.بعد میام ببینم آقای دکتر سمینار رو چطوری دیدن تا برم با حرف دکتر ما مقایسه کنم!

سلام
وای چه دل پری داری خواهر
عشق یادگیری داری ها ...
....
مقایسه کن اما فکر نکنم به پای دکتر ما برسه

یک دانشجوی پزشکی سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام.نگران عمل عماد کوچولو نباشین ایشالله که عمل خوب می شه.من حدس زدم ولی پیشم می مونه!

سلام
خوب اگه بگم نیستم که دروغه اما سعی می کنم منطقی باشم و درگیر احساسات نشم
خوب خصوصی می نوشتی تا بگم درست یا نه؟

خاله آذر سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:11 ب.ظ http://www.khaleazar.blogfa.com

یه عمادنامه چاپ کنین.اسمشم بذارین گل واژ ه های عماد!!ماشالله گلوله نمکه این بچه...

اتفاقا فکر خوبیه
اما یه وبلاگ می زنیم و می نویسیم گل گفته های عماد
ماشالله
انشالله خدا یکیشم نصیب شما کنه

ارمان سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:14 ب.ظ http://sadehtar.wordpress.com/

سلام
انشالله به خوبی عملش می کنین!
ناخن پزشک!؟....این خاطرات رو از این عماد شیرین(بزنم به تخته) مینویسین ادم وسوسه میشه بیاد بگیره بخوردش این جیگر رو

سلام
حالا ترا خدا همشو نخور برای ما هم بذار

مانگی سو سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ب.ظ http://mangisoo.blogfa.com/

الهی ی ی ی ی
طلفکی عماد چرا باید عمل بشه؟...
این ناخن پزشکی رو به هیشکی لو نمی دم تا به موقعش به کار ببرمش و کلی بخندیم..
به هرچی می اندیشی آرزو می کنم نتیجه اش همون صداقتش باشه.
راستی خانومی به بازی دعوتت کردم.

خوب دلیلشو که توضیح دادم
خوب وقتی لو دادی ذکر منبع فراموش نشه
الهی آمین
ممنون

medisa چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:18 ب.ظ http://naughtydentist.blogfa.com

eishala khub amal mishe,
ajab bache shirin zabunie!!!!!

مرسی
...

مژگان امینی چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:34 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
خوب اینکه از حالت تصمیم گیری وشک درآمدید یک خبر خوب است امیدوارم عمل به خوبی انجام شود.ما هم تهران هستیم در پذیرایی از مهمانهایی که جهت انجام انواع اعمال جراحی ومراجعه به دکتر به تهران می آیند هم مهارت داریمتشریف بیاورید خوشحال می شویم.
من چند تا حدس زدم اما از حدس های خودم خوشم نیامد .

سلام
باور کن هنوز شک دارم دیشب کلی از تصور اینکه عمادو ببرن تو اتاق عمل و بچه ام چه زجری باید بکشه گریه کردم
هنوز با خودم در مورد عملش به نتیجه نرسیدم
مرسی خانمی شما لطف دارین
...
شاید درست باشن حدس هایی که زدین چون اتفاقا زیاد هم خوشایند نیست

صحرا چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:55 ب.ظ http://www.insomniac68.blogfa.com

سلام.ان شاا... که عمل عماد کوچولو به خوبی تموم میشه.نگران نباشید.
عماد چند سالشه
به چه می اندیشین آیا؟

سلام
ممنون
۵سال
قرار شد شما حدس بزنین

سارا از ژوژمان چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:13 ب.ظ http://judgment89.wordpress.com

سلام خوشحام آپ کردین .. ببخشین این مدت نبودم الان هم زیاد نمی تونم بمونم.. شرمنده ... فقط یه چیزی : به کامنتتون پاسخ دادم :-)

سلام گلم
مرسی
همین انک بودنتون هم دنیای ارزش داره
هر جا هستی موفق باشی .
آمد خوندم

رصا مدهنی پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ق.ظ http://madhani.blogfa.com/

خبر خوبتان هم انشاء الله قبولی حاج آقا باشه

با تمام وجود امیدوارم که قبول بشه
ممنون

پریماه پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ق.ظ http://www.eshgh-mani.blogfa.com

مرسی.....

سیبدرختی پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام
با پیشرفت این روزهای پزشکی به وجود اومدن رشته ناخن پزشکی چندان هم دور از ذهن نیست
اما خودمونیم عماد هم باحال گفته هاا!!

ریحان جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ق.ظ http://dr-reihan.persianblog.ir

ناخن پزشکی!!!
یادم باشه حتما تو انتخاب رشته هام بذارمش!!! خیلی باحال بود!

حتما بذارش

خانومی شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:16 ق.ظ http://farazani.blogfa.com


سلام

امیدوارم که هرچی خیره واسه عمادگل پیش بیاد

سلام
ممنون خانمی

سارا از ژوژمان یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:54 ب.ظ

اینجا یه پست حذف شده آیا؟

با توجه به ابطال امتحان پست حذف شد

خانم ورزش سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ق.ظ http://sahar444.blogfa.com/

اقای همسر تشریف نیاوردند هنوز تنهایید؟ هرجا هستند سالم باشند . اخه با شعر اخر یاد دوستم افتادم که باهام صادق نبود و دوستیمون به هم خورد چقدر غصه خوردم امان از این ادمهای سواستفاده گر که معنی دوستی رو هم نمی فهمند وارزشی براش قائل نیستند

امروز صبح آمدن
ممنون
منم وقتی توی دوستی نامردی می بینم یا دو رویی خیلی دلم میگیره
برای منم دوستی خیلی ارزش داره

علی راد جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 ق.ظ

چند سال بعد
سلام بر سید کوچولوی ما البته بزرگوار
خیلی خوشحالم که مامانت وبلاگشو حذف نکرد و الان شما دارید این متن منو میخونید نمی دونم وقتی دارید این متنو می خونید من کجام و چکار می کنم اما می خواستم بگم:
ندیدی تو خواب هم مثل مامانت عاشق
نباشی می میره به این می گن عاشق
خوب و بد عشق رو تنها اون می فهمه
می دونی می خواد تو رو یه جوری بی رحمی
ندیدی تو خواب هم مثال اون عاشق
نباشی می میره به این می گن عاشق
همیشه تو دستاش تشنه ی آغوشی
بی اون نمی تونی این همه خوش بو شی
ملایم عطرش نگاهش آرومه
اون از تماشای تو خستگیش می ره
کسی تو قلبش جاتو نمی گیره



چند سال بعد
سلام بر حاج علی
من همینطور کلی با خوندن خاطراتم تو وبلاگ مامانم حال میکنم
نه ندیدم
اما راستش مامانم گاهی چنان عصبانی میشه که من از ترس فرار را بر قرار ترجیح میدم البته حق داره اون مدام خانه را تمیز می کنه و من مدام ریخت و پاش
اما در عین حال کلی با هم عشق می کنیم و گاهی مثل دوتا عاشق بی قرار هم میشیم و قربون صدقه هم میریم
بعضی وقت ها هم مامانم یه پس گردنی نثارم می کنه

سارا جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ب.ظ

به کسی در گذشته که نمی تونی فراموشش کنی و یه عالمه خاطره بد ازش داری

شرمنده ...نه اشتباه بود...به یک دو راهی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد