در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

خدا جون متشکرم

الهی وسیلت به تو هم تویی ٬اول تو بودی و آخر تویی٬همه تویی و بس٬باقی هوس 

  

 یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند.
یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند.
یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم.
که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد.
یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم.
چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد.
 

   باز هفت سین سرور
   ماهی و تنگ بلور
   سکه و سبزه و آب
   نرگس و جام شراب
                                باز هم شادی عید
آرزوهای سپید
  باز لیلای بهار 

 باز مجنونی بید 

باز هم رنگین کمان
                                باز باران بهار
باز گل مست غرور 

باز بلبل نغمه خوان
 باز رقص دود عود
  باز اسفند و گلاب
                               باز آن سودای ناب
کور باد چشم حسود
   باز تکرار دعا
   یا مقلب القلوب
  یا مدبر النهار
حال ما گردان تو خوب
                                راه ما گردان تو راست
باز نوروز سعید
 باز هم سال جدید
باز هم لاله عشق
  خنده و بیم و امید

                               عید شما مبارک 

 

 

 

عماد نوشت:چند ورز پیش به عماد گفتم :مامانو ببخش که مجبور شد تو اتاق عمل  تنهات بذاره 

عماد :من که تنها نبودم . 

من :تنها نبودی ؟کی پیشت بود ؟  

عماد:خدا پیشم بود . 

من :خدا پیشت بود .چه جوری؟ 

عماد :یکی از روح هاشو فرستاده بود پیشم!!!(شاید منظورش فرشته بوده ) 

من:چه جوری بود؟ 

عماد :سفید بود  

من:کجا ایستاده بود ؟ 

عماد :من که ندیدیمش فقط اونجا بود ... !!! 

(الان که اینا را می نویسم یه حس خاصی دارم یه جور خلوص ...نمی دونم چه جوری حسمو بگم)

 

یادم افتاد به سال قبل وقتی عماد سه سال و نیمش بود یه روز صبح که بیدار شد گفت مامان خواب خدا را دیدم . 

گفتم چه جوری بود ؟ 

نشست روی زمین و پاهاشو دراز کرد و دستاشو گذاشت روی انگشت های پاش و گفت :من اینجوری رفتم بالا و با دستاش از نوک انگشتای پاش آمد بالاو بالاتر تا رسید به سرش و گفت رفتم تو آسمون و رفتم پیش خدا  .. 

من گفتم خدا را هم دیدی ؟ 

گفت :ندیدمش اما یه نور بزرگ اونجا بود  

گفتم خدا باهاتم حرف زد ؟ 

گفت:نه اما من می فهمیدم چی می گه . 

البته دقیقا یادم نیست که حرفهاش چی بود اما مفهومش همین بود  

بعدشم دوباره با دستاش اشاره کرد که بعدش  از پیش خداآمدم  پایین و اینبار از سرش شروع کرد تا رسید به انگشتای پاهاش  

نمی دونم یه بچه چه دیدگاهی از خدا داره  

اما میدونم که خدابچه امو تنها نذاشته  

.خدای خوبم ممنونم که مواظب فرشته کوچولوی من هستی .خدا جونم ممنونم که میتونه حست کنه و می دونم که هیچ وقت تنهاش نمی ذاری .  

 

پ ن1:برای دوستان خوبم آرزوی بهترینها را دارم و اینکه سال خوبی داشته باشن . 

  پ ن2:شاید دیگه توی سال 88  آپ نکنم پس همین جا عید را به همه تبریک می گم  

تا سال دیگه مواظب خودتون باشین . 

نظرات 37 + ارسال نظر
حامد جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ق.ظ http://dakhmeh.blogsky.com

سلام
شعر زیبایی بود
عماد نوشتتون خیلی جالب و تفکر برانگیز بود (بخصوص برای من که رفته رفته از یقین کودکی به انکار رسیدم ! )
سال خوبی داشته باشید

سلام
مرسی
برای خودم هم دقیقا همینطور بود
یعنی از خودم خجالت کشیدم که گاهی شک می کنم
شما هم برادر سال خوبی داشته باشی

علی راد جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ق.ظ

سلام آنی
پس سید ما تو 5 سالگیه
یادم باشد هاتون اساسی مقبول واقع گردید لیک ثبات قدم بسی دشوار هست سخنان شیرین شما حیث کارهای پسر مبرهن مهر مادری شماست که از عمق جانتان سرچشمه گرفته هست و نشان از قدرت لایزال یگانه معمار جهان می باشد
علی راد سال خوشی را برایتان و خانواده ی محترمتان خواستار هست.
یا علی

سلام علی
آره 5سال دیگه تموم شد
مهر مادر جدا این حرفها جدا ...ممنون
ما هم برای شما سال خوبی را آرزو دارم

زندگی جاریست... جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ق.ظ http://parvazz.wordpress.com/

سلام آنی خانوم عزیزم
خدا همیشه یار و یاور شما و پسر گلتون باشه. ماشالا معلومه که عماد خان خدا رو واقعا حس می کنه.ایشالا که همیشه همین احساس پاک درونشون وجود داشته باشه.
پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک میگم. سالی پر از شادی و نشاط را برایتان آرزو می کنم.
شاد باشید و سربلند

سلام خوبم
انشاالله
آره خیلی بهتر از ما درک می کنه و حس می کنه
ممنون شما هم سال خوبی داشته باشین
پاینده باشید

متین بانو جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام آنی خانوم...
یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم
که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد...این تیکه ش رو بی اندازه دوس داشتم... بی اندازه رک.. مستقیم اما حققیت بود...عالی...عالی...

خوش به حال بچه ها... چه عشقی میکنن با خدای خودشون.. بدون هیچ قانون و ضابطه ای اونو کنار خودشون میبینن...

ان شالله سال 89 شال خوبی برای شما و خونوادتون باشه... و از همون لحظه ی اولش تماما شادی باشه و اتفاقای خوب...
عیدتون پیشاپیش مبارک.

سلام خوبم
مرسی
یعنی ما هم تو بچگی اینجوری بودیم ؟
مرسی
انشاالله برای شما هم سال خوبی باشه

رضا مدهنی جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ق.ظ

سالی سرشار از سلامتی و شادی برایتان آرزو دارم

ما هم برای شما سالی پر خیر و برکت آرزو داریم

ارمان جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
عیدتووووووووووون مبارک
هم عید شما و هم عید اقای ریولی و هم عید عماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد

خدا خیلی عمااااااااد رو دوست داره....مطمئنم با چنین بابا مامانی آدم بزرگی میشه. الهی قربونش برم!

سالی پر از عشق و زیبا داشته باشید

سلااااااااااااااااااممممممممممممممممممممممم
عید شما هم مبارک
با خانواده محترم
امیدوارم همینطور باشه البته در این که خدا بچه ها را دوست داره که شکی نیست
شما هم سال خوبی داشته باشین

فائقه جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.faegheh.cov.ir

سلام عیززیم
امیدوارم
سال خوب
و پر برکتی داشته باشی
سال نوت مبارک

سلام
سال نوی شما هم مبارک
مرسی

علی جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:16 ب.ظ http://sarvia.blogfa.com/

سال نو مبارک

سال نوی شما هم مبارک

شهاب حسینی جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.roozneveshtam.blogfa.com

سلام

سال بسیار خوبی را برای شما و خانواده ی محترمتان ارزومندم !

موفق باشید

سلام
ممنون به همچنین
سال نوی شما هم مبارک
موید باشید

طاهره شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ق.ظ http://gliar.blogsky.com/

سلام
۱-آفرین بر خدا که ما رو آفریده با این همه زیبایی
۲-آفرین بر شما و همسرتون که جنبه ی معنوی زندگی پسرتون از همین حالا اینقدر قویه.چون قدرت کودکی خیلی خیلی بیشتر از سن و سال ماهاست!


سال نو با همه ی تازگیش مبارکتون باشه

سلام
فتبارک الله احسن الخالقین
ممنون
شاید بخاطر معصومیت کودکی باشه
سال نوی شما هم مبارک

مرجان شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام آنی مهربانم
تو سال ۸۸ باهات آشنا شدم.یادم نمیره.نوشته هات رو که خونده بودم فکر میکردم از من خیلی کوچیکتری.بعد دیدم نه بابا یه سالم از من بزرگتری!کم کم گذشت دیدم نه متاهل هم هستی و بعد دیدم نه بابا یه بچه هم داری. و اونوقت بود که دیگه دیم دارام دیم
خیلی خوب بود.از دوستان وبلاگ قبلیم که سال ۸۶ راه انداخه بودمش دو سه تاشون هنوز هستن.تو این ولاگ هم ت آنی گلم.یادم باشه پیش فرزانه هم برم.همون هرمان معروف.خوشحالم دوستان خوبی مثل شما دارم
امیدوارم سال خوبی داشته باشین.یه سالی پر از شادی و سلامتی و موفقیت
عماد گل رو هم ببوس
مامانم خدا رو شکر جواب آزمایشات و سی تی اس کنش خوب بود.ندا هم خوبه.خوشگل شده ماشالله
دوست دارم آنی عزیزم

سلام مرجان مهربان
من کشفت کردم ...
منم یادم نمیره چقدر اون پست های اولت وصف الحال دل من بود
شاید بیشتر از یک سال بزرگتر باشم به اون پروفایل اعتماد نکن
با یه حساب سر انگشتی می فهمی
آره اون اوایل زیاد نمی خواستم خودمو لو بدم اما وقتی همه فهمیدن البته از طریق وبلاگ همسر دیگه جای انکار نبود
منم برات از صمیم قلبم دعا می کنم که امسال سالی سرشار از شادی و نشاط باشه براتون
چشم می بوسم
خدا را شکر که مامان خوبه
وای چقدر این ندا خانم تو دل بروست ندیده
منم دوست دارم آبجی کوچیکه
برات بهترینها را آرزو می کنم

شهاب حسینی یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ق.ظ http://www.roozneveshtam.blogfa.com

سال نوی شما مبارک

سال نوی شما هم مبارک

سارا از ژوژمان یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااام
اومدیم عید دیدنی .. تق .. تق ... تق .. کسی خونه نیس ؟ ! صاحب خونه ؟
عیدتون مبــــــــــــــــــــــارک آنی خانوم ..از طرف من عمادو ماچ کنید البته به مناسبت عید ! بعضیا غیرتی نشن

سلاااااااااااااااااامممممممممممممم
بفرمایین
قدم به چشم ما گذاشتین
کلبه ای هست فقیرانه در خدمتیم
عید شما هم مبارک
صد سال به این سالها
ماچ می کنیم چه با مناسبت چی بی مناسبت
...

رهــــا یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ب.ظ http://rad6718.wordpress.com

چه پسر گلی دارین...........
عیدتون مبارک...ببخشید که دیر شد ....نرسیدم همه ی پستتون رو بخونم...
اومدم که تبریک بگم و آرزو های خوب کنم براتون....
سالی پر از شادی و عشق داشته باشین با آقای دکتر و عماد جووووون

ممنون
عید شما هم مبارک
خدا ببخشه چرا دیر شد حالا کلی مونده تا عید تمام شه
بازم ممنون از آرزوهای خوبتون
شما هم سالی سرشار از نشاط داشته باشین در کنار خانواده محترمتون

یک دانشجوی پزشکی یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ

آخی اللهی قربون این کوچولو برم.سال نوتون مبارک.ایشالله سال خوبی داشته باشین

سال نوی شما هم مبارک
ممنون

زندگی جاریست... یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام
گفتم بیام سلامی عرض کنم و دید و بازدید وبلاگی رو به انجام برسونم. عیدتون مبارک
شاد باشین

سلام
بفرمایین تو دم در بده ...خوش امدین صفا آوردین ...شیرینی و آجیل وبلاگی هم میل کنید
عید شما هم مبارک
همیشه ایام بهاری باشید

بابک یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:20 ب.ظ http://babaktaherraftar.blogfa.com

سلام
سال نوی شما هم مبارک
امیدوار سال جدید ,سال خوب همراه با موفقیت برای شما و خانواده گرامی باشه
از این عمادنوشت ها بیشتر بنویسید خیلی قشنگ بود انشاالله همیشه سالم و تندرست و شاد باشه

سلام
ممنون
انشاالله برای همه سال خوبی باشه منجمله شما دوست عزیز
باشه حتما می نویسیم چند تایی تو آب نمک گذاشتم

فائقه یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ http://www.faegheh.cov.ir

یان بقچه زمین

همیشه یک صدای خوب،

یک طلوع تازه ست

که دست های بخت هر درخت

و چشم های هر پرنده مهاجر در انتظار اوست

و دیدنش،

اگر چه باهار و بارها

ولی درست مثل خنده ای دوباره تازه ست...

و راه او ،

در امتدادراه سبزجویبار

درون قلب دانه ی به زیر خاک

کنار من،کنار تو،

و نام او: بهار...


سلام
سال نوت مبارک
آره دیگه گفتم یه ذره تنوع بشه می خواستم سبک نوشتنم رو هم تغییر بدم ولی نمی دونم چطوری
راستی اگر ژیشنهادی داری خوشحال میشم مطرح کنی

سال خوبی داشته باشی

سلام
بسیار بسیارتا ممنون از این شعر قشنگ
مبارک است انشاالله
نمی دونم پیشنهاد خاصی ندارم
هر چه می خواهت دل تنگت بگو
شما هم سال خوبین داشته باشین

باران سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلام انی جووون
عیدت مبارک دوسته عزیزممممممم
ایشالله امسال برات پر از اتفاقای قشنگ باشه
الهی عماد نوشتت چقدر قشنگ بود
خوش به حاله عماد از بس پاکه!
کاش منم بچه بودم مثله عماد!!!
برام دعا کن انی جوون

سلام باران جان
عید شما هم مبارک عزیزمممممممم
انشاالله
برات دعا می کنم تا سال خوبی پیش رو داشته باشی و به قول خودت پراز اتفاقات شیرین و جذاب

خیالاتی سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ق.ظ http://aghushekhiyal.blogfa.com

سلام
سال نو مبارک آنی خانوم
امیدوارم در کنار خانواده سال خوب و پربرکتی رو در پیش داشته باشین
الهی ٬قربونت برم ٬مامانی٬چه نازه .آخی!!
اینا هم واسه آقاعماد بود
آخه خداییش نمیشه نگفت چون عکساش از عکسی که گوشه ی وب زدین خیلی قشنگ تر و نازتر افتادن

سلام
سال نوی شما هم مبارک
مرسی همچنین شما
ممنون (از طرف عماد)
جدی ...

طاهره سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:15 ق.ظ http://gliar.blogsky.com/

امیدوارم در سال جدید با نوشتن توی وبلاگتون ،فرشته های آسمون چند برابر براتون خوبی بنویسن

ما هم امیدواریم

عبدالحسین انصاری سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ب.ظ http://dobaitee.blogfa.com

سلام دوست من!
با آرزوی سالی خوش برای شما و خانواده ی محترم
به روزم ومنتظر
در پناه بارون

سلام
ممنون
در پناه حق

مرجان سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ

سلام
میبینم که یه چیزایی خط تو خط شده.سر فرصت برم سر انگشتام رو حساب کنم.آخه گفتی یه حساب سر انگشتی داشته باشم.
امروز شوهر دختر عمم که فوق تخصص ریه هست اومد و اسکن مامان رو دید.گفت یه کیست هست سمت راست قسمت تحتانی ریه.که اون پر میشه و بعد یه مدت به ورت خلط و خون خارج میشه و چون مال سیاهرگ هست برای خونریزی خدای نکرده ممکنه بد باشه.(زبونم لال)یا با دارو میشه کنترب کرد یا عمل.
البته الان ممکنه بیانش خوب ننوشته باشم.خیلی هم خلاصه نوشتم.انشالله که چیزی نیست.باور میکنی مغزم دیگه داره منفجر میشه.
چیزحادی نیست.اما خوب خیلی باید رعایت بشه.سال ۷۲ هم اتفاق افتاده بود.
باید خیلی مراقبشون باشم.خیلی زیاد.فقط من خونه هستم.پس مسئولیتم خیلی سنگین هست.
خدا سایه شون رو بالای سرم نگه داره.حتی لازم باشه از دلم میگذرم و همیشه پیششون میمونم.فقط سلامت باشن همین رو میخوام

سلام
به نتیجه هم رسیدی؟
ما هم امیدواریم که چیزی نباشه و زود خوب بشه و سایه پدر و مادرت همیشه رو سرت باشه

سمیرا چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ق.ظ http://rangarang2.blogfa.com

سلام
عیدتون مبارک
از طرف من عماد جونو یه ماچ ابدار کنین

سلام
عید شما هم مبارک
ماچ می کنیم از نوع آبدار

سلام چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ق.ظ

سلام ،خوبید؟سال نو مبارک
یه سوال دارم: آدم چطوری میتونه با خودش آشتی کنه در حالیکه نمیدونه قهره یا نه اگرم باشه دلیلشو نمیدونه؟
اگه حوصله نداشتید جواب ندید.
ممنون

سلام
مرسی
خوب اگه نمی دونی من چی بگم
اول ببین قهری یا آشتی
اگه قهری زودتر با خودت آشتی کن
همینکه خودتون را دوست داشته باشین و برای خودتون ارزش و احترام قایل باشین یعنی با خودتون دوستین
اگه نه زودتر فکری بکنید و با خود درونتون آشتی کنید
اگه جوابم کفایت می کنه بگین اگه نه تا بیشتر بگم

علی راد چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام آنی
ممنونم از اینکه تو مسابقه شرکت کردین. این بهترین عیدی ای بود که از دوستان اینترنتی خودم می تونستم بگیرم.

سلام علی
خواهش فقط جایزه ما یادت نره
پس خیالم دیگه از بابت عیدی شما راحت شد

سرویا چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ب.ظ http://sarvia.blogfa.com/

این جمله کلیشه ای که همه گفتن برات از اینا!

هان...؟
کلیشه ای ...
به قول یه دوست نفس کشیدن هم تکراریه اما لازم
پس نفس نکشین کلیشه ایه و از اینا

سلام پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ب.ظ

کافی بود
مرسی

خواهش می شود

آرزوی مرگ پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ب.ظ http://arezoye-marg.blogsky.com

عماد رو بد جوری ببوس

زندگی شیرینی داشته باشی

بدرود تا قیامت

بدرود تا قیامت!!!

مژگان امینی پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام سال نو مبارک
عماد خوبه ؟
این برای عماد

سلام
سال نو بر شما هم مبارک
عمادم خوبه ممنون
مرسی

medisa جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ق.ظ

slm aziizam!excuse k dir umadam, eidetun mobarak!eishalla sale kheili khubi bashe
donyaye bache ha enghad pako sadas k gahi delam mikhad hich vaght bozorg nasham!adam har chi az kudaki dur tar mshe engar faramushkartar mshe va gahi yadesh mire khodaei ham has

سلام گلم
خواهش اشکالی نداره
سال نو بر شما هم مبارک و سالی ژر بار داشته باشین
دنیای شیرین کودکی ..پاکی و معصومیت ..یادش بخیر

مرجان شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ق.ظ

....+هوارتا ماچ و بوسه

هوارتا ماچ و بوس
مرسی
حالا آمدی عید دیدنی
بفرمایین تو دم در بده

علی راد شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ق.ظ

سلام
فقط می خواستم بگم
همین

سلام
ممنون از همین
حالا میگفتی جواب ها درست بود یا نه؟

خانم ورزش یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ق.ظ

سایه حق
سلام عشق
سعادت روح
سلامت تن
سرمستی بهار
سکوت دعا
سرور جاودانه
این است هفت سین اریایی تقدیم به شما عیدتون مبارک[گل]
اخه مطالبی که درمورد عمادخان وخواب خدا نوشتید خیلی تحت تاثیر قرارمون داد خدا حفظش کنه

ممنون
عید شما هم مبارک

بهزاد دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ http://dsbehzad.blogfa.com

من هم مجددا سال نو رو به شما و خونواده محترمتون تبریک میگم. عماد عزیز رو هم از راه دور میبوسم. امیدوارم دیگه هیچ وقت مریض نشه

بازم مرسی
ما هم امیدواریم

علی راد دوشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ق.ظ




سلام و یا علی

هوم
هان
آهان
علیک
وسلام

elahehnamdar شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:50 ق.ظ

روند فرار مغزها را، با ایجاد اشتغال و کار آفرینی برای جوانان، متوقف کنید. رشد اقتصادی به جوانان تحصیل‌کرده‌ نیز دارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد