در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

بنام خالق زیبایی ها

                              آرامش درونم را سپاس 

                                  هماهنگی و تعادلم را سپاس 

                                  مهربانی روز افزونم را سپاس 

                                      شادی درونم راسپاس 

                                 طراوت و سرزندگیم را سپاس 

                                      خوش قلبیم را سپاس 

                                      شکر گزاریم را سپاس 

 

این متنی است که توی کلاس یوگا نوشته شده .خیلی از دوستان خواسته بودن که در مورد کلاس توضیح بدم .باید بگم که من خیلی راضیم کلاس فوق العاده ایست . 

هر کی امکانشو داره و فکر می کنه به آرامش نیاز داره یک لحظه هم شک نکنه.  

یکی از فواید این کلاس به نظر من البته ٬توجه به اندام داخلی بدن است آیا تا حالا به قلبتون ٬به کبد ٬به ریه و...فکر کردین آیا سعی کردین لمسشون کنید و از آنها تشکر کنید و بهشون انرژی بدین ؟؟؟توی کلاس لحظاتی هم به درون میریم و به همه اندامها سر میزنیم و اگه بتونیم بهشون کمک کنیم تا بهتر عمل کنن سالم بمونن و انرژی بگیرن .

هر چند من به این نتیجه رسیدم برای من دیگه آرامشی وجود نخواهد داشت .حتی وقتی توی کلاس هستم و باید تمرکزم فقط آنجا باشه همه چیز جلوی چشمام ردیف می شه . 

مثلا آخر کلاس که همه دراز می کشن و چشم هاشون را می بندن و باید فکر را آزاد کرد من مدام زیر چشمی به ساعت نگاه می کنم ببینم کی کلاس تمام می شه برم شام درست کنم خرید کنم عماد الان تو چه وضعیتیه و... 

فکر میکردم بعد از کلاس بتونم با دوستانم برم و مثل گذشته ها بگردیم و کلی شلوغ بازی در بیاریم ... اما اونا هم یکی یه بچه دارن که باید بعد از کلاس برن سراغشون و کلی کار خانه و مسئولیت دیگه ... 

 آنوقتها که میرفتیم دبیرستان مسیرمون یکی بود و خانه هامون تقریبا نزدیک همدیگه بود .اما حالا هر کدومو از ما مسیرش با اون یکی فرق داره اون خانه اش غرب شهره اون یکی شرق و منم شمال حتی توی مسیر هم با هم نیستیم ...(حالا یکی ندونه فکر می کنه این شهر ما چقدر بزرگه )حالا هی بگین متاهلی خوبه چیش خوبه بابا ؟!!! 

البته میدونم و قبول دارم که تو کشور ما مجرد بودن هم کار آسونی نیست و حتی فرهنگ ما اینو نمی پذیره.  

نتیجه گیری :از وقتی رفتم کلاس یوگا حس می کنم آدم قویتری شدم.فکر می کنم خیلی راحت می تونم با مشکلات مبارزه کنم حس می کنم یه انرژی مضاعفی دارم .روحیه ام بهتر شده حتی حس می کنم کمتر غر می زنم (خوب یکی از وظایف ما خانم ها غر زدنه دیگه ). 

اگه اطلاعات بیشری از یوگا می خواین که دیگه کار نداره یه سرچ بکنین کلی اطلاعات به دست میارین . 

البته یکی از دوستان پرسیده بود کسی که میره کلاس یوگا دیگه نمی تونه ورزش یا حرکات تند دیگه انجام بده ؟من اینو پرسیدم که گفتن چنین چیزی نیست و می تونین در کنارش هر ورزش دیگه ای دوست دارین انجام بدین فقط ظاهرا چند ساعت قبل از یوگا و بعد از آن نباید غذای سنگین و جامد خورد ٬مایعات طوری نیست . 

 

 

    زمانی که افکار و آرزوها به ذهنتان هجوم نیاورند ٬ 

    هیچ فکری به وجود نیاید و هیچ آرزویی شکل نگیرد  

    آنگاه شما واقعا آرام هستید و این آرامش همان هماهنگی ذهن است . 

 

لحظات سکوت٬لحظات فضای خالص ٬ 

لحظات وضوح٬لحظاتی که هیچ چیز در درونتان در تلاطم نیست و همه چیز آرام است . 

در آن لحظات آرام شما قادر به درک کیستی خودتان هستید و راز هستی را در می یابید.  

نظرات 34 + ارسال نظر
لژیونلا یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام
واقعا به لحظات سکوت احتیاج دارم.الان بیشتر از هروقت دیگه.

سلام
پس حتما برو کلاس یوگا
حداقل یکساعتی سکوت را حس می کنی

بهداشتی یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام آنی جونم
مامان منم یه کلاسی شبیه یوگا میرفت(ریکی)
خیلی اخلاقش بهتر شده آروم / مهربون...
ولی منو نمیزاره
راستی یه میلم بهت زدم

سلام عزیزم
ریکی ...نشنیدم
ایمیل را دیدم
ممنون از لطف شما خیلی قشنگ بود

زندگی جاریست.... یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:24 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com/

سلام
پس الان معدن انرژی مثبت که میگن شمائین ! خوش به حال دکتر ربولی و عماد کوچولو

سلام
معدن اما غیر قابل استخراج...
شایدم بد به حالشون ...

رضا یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 ب.ظ http://pesarak.net

آنی در کلاس یوگا!

بابا ول کنید این کلاس ملاسو

مگه همتون یه بچه ندارین
دستشو بگیرین ببرید پارک

کلی خوش میگذره

تازه آرامش خاطر هم دارید

من که شخصا از یوگا خوشم نمیاد

حالا درسته!!!

من اگه زن بگیرم جازه نمیدم بره کلاس یوگا وقتش رو تلف کنه
خودم عوض یوگا میبرمش گردش و تفریح و اینا

کلیه و کبد رو هم بیخیال میشیم میریم یه جگری باحال

۴-۵تا سیخ میزنیم میره دیگه

شبم میاییم خونه تا کله سحر میخوابیم

اینم یه نو ع یوگاست دیگه!!!


وای خدا اگه بشه چی میشه!

بچه هامونو پارک هم می بریم
آرامش خاطر هم داریم
هر کسی نظری داره دیگه ...
پس من نمیزارم کسی زنت بشه لوت میدم
حالا بازم خوبه تا کله سحر می خوابید نه تا لنگ ظهر
حتما...
اون زن بدبخت می شه

باران یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلام انی جووونم
چطوری؟
چه کلاس خوبیه پس اینن یوگا
همیشه فکر می کردم یوگا به درد نمی خوره و الکیه!!!!!!!
ولی الان که داری می گی فهمیدم به درد من یکی هم می خوره
چون منم واقعاا احتیاج دارم کمی قوی تر شم تو زندگی
چون خیلی برام مشکل زیاد پیش میاد و خیلی چیزاا باعث می شه روحیمو ببازم
ممنون که اطلاعات دادی از کلاست
منم دوست دارم برم ولی اخه کوو وقت؟
چه شعر باحالی نوشتی اون بالاااا
واقعاا شعر حس خوبی به ادم می ده

سلام باران جان
خوبم مرسی
آره خوبه
خوب اگه توی یه سن مناسب این فعالیت را شروع کنی و ادامه بدی خیلی خوبه
ممنون

خانم ورزش یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام خیلی عالیه یوگا عیبی نداره ما هم همینطوری هستیم دقیقا وقتی می گند به هیچ چیز فکر نکنید فکر ادم همه جا می چرخه کی گفته متاهلی خوبه ؟!!

آره دیگه وقتی می خوای به هیچ چیز فکر نکنی به قول شما تمام فکرها میریزه تو سرت مثل وقتی می خوای نماز بخونی
نمی دونم ؟من که نگفتم ...

رها یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ http://rad6718.wordpress.com

خوبه از کلاس یوگا راضی هستی....شعر دلنشینی بود

دقیقا...قابلی نداشت

سارا از ژوژمان یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:54 ب.ظ

تو رشت که این کلاس یوگاها اصلا فضای سالمی نداره..پدر من به شدت با وارد شدن من به این جور فضاها مخالفه ! می گه تو نمی دونی دختر من می دونم این باشگاه های به ظاهر یوگا چه گندو .. بازی که نمی کنند!!!:-/

خوب آدم باید خودش خوب باشه که شما هم هستین
البته تو شهر ما که فضاش سالمه
یعنی من چیزی ندیدم تا حالا

شهاب حسینی یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:07 ب.ظ http://www.roozneveshtam.blogfa.com

سلام

گاهی وقتها ، کلاس یوگای من ، گوش دادن به یک اهنگ داریوش میشه !

سلام
خوب اینم یه جورشه دیگه
موفق باشین

رضا مدهنی یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ http://madhani.blogfa.com/

تبریک به مناسبت کسب این همه مثبت اندیشی
بقول معروف هر روز بهتر از دیروز

سلام آقای دکتر
ممنون
مرسی که کلی انرژی مثبت دادین

×بانو! دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ http://delneveshteha-007.blogfa.com/

سلام آنی جونم
مرسی که پرسیدی عزیزم
خیلی خیلی خیلی ممنون
چه عالی منم اگه 5 شنبه عصرام آزاد بشه حتماً میرم (آخه اینجا فقط 5 شنبه عصرا یوگا داره)

سلام بانوجان
خواهش عزیزم
خوب امیدوارم که بتونی بری
موفق باشی

علی راد دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ق.ظ

سلام انی خوبی
خوبه انرژی مثبت خوبه
من فقط یه اطلاعاتی در مورد مربی شما می خوام
تحصیلات ؟آیا تا بحال کتاب نوشته؟ چیزی در مورد نجوای درون گفته؟
یا علی

سلام علی
دقیقا
می خوای چیکار؟!!!
می پرسم برات
اما فکر نکنم کتاب نوشته باشه ....
یه دوره دیده شده مربی کتابش کجا بود

حامد دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://ی

سلام
این پستتون چرا عماد نوشت نداره ؟!؟!
تو این قسمت آخر کلاستون که دراز می کشن و..
کسی خوابش نمی بره؟

سلام
خوبی؟
آخه عماد هیچ جیز با حالی نگفته تا بنویسیم
چند روزه باز مریض شده
تا حالا که پیش نیومده کسی خوابش ببره اما بعضی ها وقتی میگه بلند شین دلشون نمی خواد ...

علی راد دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام
هاااااا خوب بید بپرس برام
عمادی خوبه فرستادینش کلاس؟

سلام
شنبه نرفتم کلاس تا برات بپرسم
انشا.. چهارشنبه
نه بابا از اول مهر میره مدرسه

پسر شیطون دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ب.ظ http://narcist.blogfa.com

بارک الله زن داداش، کارای خفن یاد گرفتی! خیلی خوبه یوگا. . اونجا برو به ما هم یاد بده
راستی من این هفته مایم. دولت محترم شنبه و یکشنبه رو واسه دانشگاههای اینجا تعطیل کرده

ممنون برادر همسر
حالا یعنی یوگا خفنه؟!!!
باشه کی وقت داری ؟
دست دولت محترم درد نکنه
بیا ...

مژگان امینی دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:54 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام آنی جان
چه قدر خوب که از این کلاس ها راضی هستی .
دوره ی مجردی من سی سال طول کشید و من خاطرات خوش بسیار کمی دارم .مخصوصاً که سالهای آخر آن با بیماری پدرمرحومم و بیماری های مادرم که هنوز ادامه دارند پرشد.قبل از آن هم که با جنگ پر شده بود.به نظر من ازدواج خوب و مادر یا پدرشدن با تمام زحماتش بهترین اتفاق ممکن برای هر آدمی است.

سلام مژگان جان
سی سال که کم نیست ...
خدا رحمت کنه پدر تان را و انشاالله بلا دور باشد از مادرتان
حرفتون را قبول دارم مادر شدن و چشیدن شیرینی های کودکت را با هیچ جیز در دنیا نمی شه عوض کرد

*(love is God)* سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ق.ظ http://www.love-is-God.blogfa.com

سلام.
وای من چقدر عاشق کارتون آنشرلی بودم.
یو منو به یاد اون انداختی.
تنکس.
به وبم سر بزن.منتظرم حتما بیا.

سلام
منم عاشقش بودم
قابلی نداشت
حتما

خانومی سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ق.ظ http://farazani.blogfa.com

سلام
و خسته نباشی از کلاس
منهم ایروبیک میرم
بد نیست
اما از کلاسه دوسال پیشم راضیترم
شما ایروبیک رفتی ؟
با یوگا قابل مقایسه هست؟

سلام
امیدوارم موفق باشین
من ایروبیک رفتم اما به خاطر مشکلی که دارم دکتر گفته ورزش های تند نباید انجام بدم
با یوگا قابل مقایسه نیست دو رشته جدا هستن
یوگا بهت فرصت تمرکز میده
آرامش میده
اما ایروبیک فقط ورزشه

مژگان امینی سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

:))
:-))
::--))

رضا سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ق.ظ http://www.ghodsi10.blogfa.com

با سلام ، با تشکر در مورد اطلاع رسانی قشنگتان و همچنین ممنون از راهنماییتان . یوگا هفته ای دوجلسه کافی است ، آن هم فقط در باشگاه ، اگر بیشتر از آن باشد دل زدگی بوجود می آورد .موفق باشید .

سلام
خواهش و ممنون از لطف شما
قبول دارم برای من که دوجلسه زیاد هم هست

مرجان سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام
من اگه بخوام برم یه جای آروم تا به آرامش برسم بدون شک تموم تفکرات و دل مشغولیهام جلو چشام رژه میرن.همین الانشم همینطوریه.پس بهتره برم ایروبیک

سلام خانم
تقریبا همه ایم مشکل را دارن ..ولی باید تمرین کنیم که تمرکز کنیم و به هیچ چیز فکر نکنیم
من که واقعا احتیاج دارم گاهی ذهنمو رها کنم

medisa سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ب.ظ

slm khanumi!
ba khundane in post kollan nazaram nesbat b uga avaz shod!vali koo vaghtesh??ham sen haye manam mian??

سلام عزیزم
من نمی خواستم برای یوگا تبلیغ کنم :))
تقریبا از ۱۸ سال به بالا تو کلاس میان
اما اکثرا همسن ای من هستن
و اکثرا متاهل
فکر کنم متاهل ها بیشتر نیاز به ارامش دارن و یا شاید هم از ایروبیک و حرکات تند خسته شدن
هفته ای یک روز اونم یک ساعت و نیم که خیلی نیست ...

مرجان سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام خانم؟!
چقدر رسمی شد آنییییییییییی.نوموخوام
(اسمایلی لوس بازی)

سلام گلی خانم
ااااا رسمی شد !!!!
فکر نکنم

*(love is God)* چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ http://www.love-is-God.blogfa.com

سلام.
مرسی که اومدی و مطالبمو دنبال کردی.
میتونم بپرسم اون عکس سمت راست بالا کیه؟
پای تبادل لینک هستی اگه هستی منو به اسم
*(love is God)* بلینک و بهم بگو به چه اسمی بلینکمت.

سلام
خواهش می شود
عکس پسرمه
در اولین فرصت حتما
به اسم کلبه تنهایی من

نیما پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام....میبینم که .... بعععععععععععله میبینم که ما نبودی اوضاع بر وفق مراد هست خوشحالیم....
میبینم که ما نبودیم ترکوندین سایتتون رو....
میبینم که به آقای همسرتون سلام برسونین و خلاصه عرض ادب داریم خدمتشون...میبینم که عماد هم حالشون خوبه....و بازم میبینم که از کاریکاتور خوشتون اومده و خوشحالم کردین سر زدین ......میبنم که آره میبینی ما زنده هستیم و میبینم همچنان.......
میبنم که.......

سلام
خوب چیکار کنم چند وقته نیستی ببینی
ااا یعنی ترکوندم ...جدی...
سلام هم میرسونیم
خدا را شکر خوبه
بابت کاریکاتور ممنون
ببین داداش

reza پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:36 ب.ظ http://pesarak.net

یعنی چی اون زن بدبخت میشه؟؟؟

یعنی من انقدر بدم که اون زن...!!!!

وای وای وای


باید یه فکر برای خودم بکنم

پیشنهادی نداری؟
کلاس یوگا برم

خوب دیگه ...از حالا مرد سالاری
چی بگم خودت میدونی..
چرا بذار بره کلاس تا بگم خوشبخت می شه

nash پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:07 ب.ظ http://drnash1.persianblog.ir

منم لازم دارم

ما که دیگه لازم نداریم

خانم ورزش جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ق.ظ http://sahar444.blogfa.com/

سلام چرا خبری ازتون نیست؟! راستی درباره درویشی نوشتم

سلام
ما همین جاییم
میام می خونم بلکه ما هم درویش شدیم

مرجان جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ

سلاممم
دارم از خواب غش میرما.اما باز اومدم پشت نت.یه مدت دختر خوبی شده بودما.
چه خبر؟عمادم چطوره؟
یوگا چطوره؟
دلت شاد باشه خانم آنی جونم

سلامممممممم
بابا پاشو برو بخواب
شما همیشه خوبی
عماد زیاد تعریفی نیست یه هفته است گلاب به روتون اسهال داره و خوب نمی شه
یوگا هم خوبه
دل شما هم شاد
روزگارت هم بهاری

خاطرات تلخ زندگی یک پزشک جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.pezeshktanha.blogsky.com

سلام من اپم

سلام
به سلامتی

محبوبه شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ق.ظ http://yaghootekabood.mihanblog.com

قشنگ بود مرسی

خواهش می شود

نیما یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام خواهر...خوبی.....
والا یوگام خوبه ها ولی چی به بوکس نمیرسه اونجا مجال نداری به هیچ چی جز مشت نخوردن فک کنی....حالا تو خیابون بیشتر به دردت میخوره......بگذریم که سر کار نزدیک بود از یه امت لر های محترم کتک بخوریم که به دردمون نزدیک بود بخوره ولی چی داداش در رفتیم... خوب مهندسم باید کتک بخوره کی گفته ما نباید کتک بخوریم....
میبینم که فکرت همش مشغوله شام درست کردنه...ولی به مجردا بیشتر سخت میگذره...
همش از بس پیتزا میتزا خوردم که سیستم خودم سهله سیستم جد و آبدمون فرق کرده ...حالا...
میبینم که ...... آرامش هم داری خوش به حالت که ما آرامش رو نمیدونیم با چه سینی مینویسن....
خوش باشین خواهر جون...

سلام ممنون
یوگا بخاطر آرامش و تمرکزش خوبه
اونوقت مشت خوردن کجاش خوبه؟
مهندس که نباید کتک بخوره ..اصلا بیاید اهل دعوا باشه
ما کی گفتیم آرامش داریم ...گفتیم نداریم
داریم دنبالش میگردیم شاید پیدا کنیم
خوش باشی برادر

طاهره دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام خانم یوگی
چقدر خوب که مفیده.من برای اینکه ساعت خوابم رو تو ۵و۶ نگه دارم هنوزم نا مرتب ازش استفاده می کنم..ولی خیلی خوبه!
لحظات را دریابیم

سلام ...
واقعا ...
بیشتر سعی کن
من ساعت بدنم خیلی زود مرتب می شه
باورت می شه هیچ وقت از ساعت برای بیدار شدن استفاده نمی کنم
....

شیوا یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ب.ظ http://sh12.blogsky.com

سلام آنی جون ممنون که به وبم سر زدید
چه پسر کوچولو و نازی دارید
تا چند روز پیش تو وبم پر قصه بود ولی پاک شد حالا بازم میذارم ولی اگه عجله دارید به سایت کودکان برید
اینم آدرسش:http://www.koodakan.org
خدانگهدار

سلام خانمی
ممنون
نه زیاد عجله ندارم
منتظر می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد