در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

همه چی آرومه


همه چی آرومه تو به من دل بستی....

این چقدر خوبه که تو کنارم هستی....

همه چی آرومه....غصه ها خوابیدن....

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم...

پیشم هستی حالا به خودم می بالم

تو به من دل بستی از چشات معلومه

من چقدر خوشبختم همه چی آرومه.

تشنه چشماتم ....منو سیرابم کن...

منو با لالایی...... دوباره خوابم کن....

بگو این آرامش ...تا ابد پابرجاست....

حالا که برق عشق تو نگاهت پیداست

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم...

پیشم هستی حالا به خودم می بالم.

تو به من دل بستی از چشات معلومه.

من چقدر خوشبختم همه چی آرومه..

همه چی آرومه تو به من دل بستی ..

این چقدر خوبه که تو کنارم هستی....

همه چی آرومه غصه ها خوابیدن....

شک نداری دیگه تو به احساس من

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم

پیشم هستی حالا به خودم می بالم....


وقتی صبح ها از خانه میام بیرون هیچی به اندازه شنیدن این آهنگ حمید طالب زاده تو ماشین برام آرامش بخش نیست .حتی وقتی دیرم شده یا استرس دارم با گوش کردن این آهنگ کلی آرام میشم البته اگه عماد بذاره ...چون مدام میزنه رو آهنگ سوسن خانم و خودشم تا دم در مهد باهاش می خونه و ادا در میاره شیشه ماشین را هم میده پایین ...چند روز پیش پشت چراغ قرمز کلی ادا در آورد وقتی می خواستیم راه بیفتیم ماشن بغلی داد زد خیلی با حالی پسر ...من هی صدای ضبطو کم می کنم عماد زیاد ...خلاصه با این سوسن خانم فیلمی داریم ...

خلاصه این آهنگو تقدیم می کنم به همتون از طرف من برین گوشش کنین ...البته نگین که کسیو ندارین که در کنارش آرامش بگیرین ...مثلا اونجا که می گه پیشم هستی حالا ...فقط به همه چی آرومه فکر کنین ...اونجا هم که میگه تشنه چشماتم ...فقط کافیه تو آینه یه نگاه به چشمای قشنگتون بکنین همه چی حله ...


عماد نوشت:شرمنده نداریم...

در عوضش همسر نوشت داریم


همسر نوشت:

آقای همسر:بازم که رفتی از ادکلن من زدی .

من :خوب این عطر و دوست دارم..

آقای همسر:خوبه حالا این ادکلن را دو بار بهم کادو دادی و حالا خودتم استفاده می کنی .

من :اگه اعتراض کنی مجبور می شم یه بار دیگه هم بهت کادوش بدم (سالگرد ازدواجمون نزدیکه)



پ.ن:بالاخره قرار شد بریم مسافرت البته قرار بود این مسافرت کادوی تولدمان باشد ولی ظاهرا کادوی سالگرد هم شد ...

البته آقای همسر خیلی زودتر از اینها می خواست ما را ببره مسافرت اما من خودم بد مسافرتم الان یک هفته است دارم وسیله جمع و جور می کنم تازه وصیت نامه هم نوشتم ...خلاصه اگه خوبی بدی دیدن حلال کنین .

جای همتون هم خالی ...

از فکر چند ساعت پرواز داره از همین حالا حالم بد می شه ...

وقتی هواپیما اوج می گیره و دل من هی ...نمی دونم حتما خودتون تجربه اش کردین ...

مواظب خودتون باشین ...وبلاگ منو هم تنها نذارین گناه داره ...

خداحافظ...ببخشید نشد تک تک از همتون خداحافظی کنم و حلالیت بطلبم ...

از همین جا ...خداحافظ

نظرات 33 + ارسال نظر
kharazmi چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ http://shop.gkh.ir

89 درصد سوالات کنکور 89 را حدس بزنید!

باشه به چشم

زندگی جاریست... چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com/

سلام
من رفتم این آهنگو دانلود کنم.
راستی آقای ربولی باید این ادکلن رو به خود شما کادو بدن تا از ادکلن ایشون استفاده نکنین! تازه آقای ربولی آخه چه اشکالی داره آنی خانوم از ادکلن شما استفاده کنند؟ ؟؟
ایشالا به سلامتی برین و برگردین . راستی سوغاتی ما فراموش نشه ها
سفر خیلی خیلی خیلی خوش بگذره. به خدا می سپارمتون

سلام
زود برو ارزشو داره
وای اینم فکر خوبیه
نه بابا شوخی بود ...
ممنون سوغاتی چه قابلی داره عزیزم
بازم مرسیییییییییییییییییی

محبوبه چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام ممنون که دعا میکنی واقعا لططف میکنی
سفر به سلامت ایشالا برگشتی اپ کن منتظریم
دیگه همه سوسن خانمی شدن چیه میشه کرد ولی همه چی ارومه بهتره
راستی میخواستم بهت خصوصی یه پی ام بدم چه طوری این کارو باید انجام بدم انگار اینجا نمیشه

سلام
این کمترین کاری که می تونم بکنم
باشه حتما
من نمی دونم این سوسن خانم چی داره ...اینجا همه بچه ها عاشقشن

بهداشتی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ

آنی جونم عزیزم خوشگلم عسلم ...
ازون جا چی واسمون میاری ها؟
انشا... که سالم میرین و بر میگردین.

سلام گلم
چی دوست داری..
ممنون

دکتر نفیس چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ب.ظ http://drnafis.blogfa.com

سفر خوش بگذره!
یا ما پیر شدیم یا عماد خیلی جوونه ! منم با اولی حال می کنم ...
همه چی آرومه ش کفایت می کنه!

ممنون ...
معلومه دیگه فکر کنم ما پیر شدیم البته جسارت نباشه ها منظورم خودمم
واقعا ...

زبل خان چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ http://zebelestan.wordpress.com

ماگفتیم حتما با ماشین خودتون می رید که وصیت کردید....

به سلامتی...
برید پیش خلبان بشینید وسط راه خوابش نبره...

وقتی خواست بنزین بزنه نذارید عماد بره بیرونا جا میمونه...

هواپیما که بدتر
همش تو خبر می گه هواپیما سقوط کرد ...
این امر را به کمک خلبان می سپاریم
باشه ...حتما

مانگی سو چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ http://www.mangisoo.blogfa.com/

سلام آنی جونم!!!!
الهی به سلامتی و شادی بری و برگردی.
منم موافقم باهات اون ترانه خیلی انرژی مثبت می ده. انگار جای این ترانه تو زندگی ها خالی بود. وقتی این حس و حال رو داریم به دادمون می رسه.
حیف شد عماد نوشت نداشتی. عوضش جای من لپپای نازشو ماچ کن.
بازم خوش بگذره خانومی!

سلام مانی جونم
ممنون
آره خیلی ..من واقعا باهاش آروم می شم
باشه عزیزم می ماچم
مرسی

reza چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ب.ظ http://pesarak.net

این نظر بالایی چرا اول شد؟؟
جون من پاکش کن بذار من اول باشم!!!

اگه با پاک کردن اون نظر اول می شدی حتما اینکارو میکردم
شرمنده

یک دانشجوی پزشکی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ

چه پسر کوچولوی بامزه ایپس سالگرد ازدواجتون وتولدتون پیش پیش مبارکایشالله سفر بهتون خوش بگذره وبه سلامت برگردین

مرسی
بازم مرسی
وباز هم ممنون

لژیونلا چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام
چه جالب!دخترمنهم عاشق آهنگ سوسن خانمه!
خوش بحالتون که میرین مسافرت،اونم خارج ازکشور!
مطمئنم که بهتون خوش میگذره،حالاببین!

سلام
فکر کنم همه بچه ها عاشقشن
البته پسرها بیشتر
جای شما خالی انشاالله به زودی نصیب شما هم بشه برین سفر
من اونجا دعا می کنم ...
مرسی عزیزم

رضا مدهنی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:31 ب.ظ

خوش بگذره
اونجا اینترنت هم داره ؟

حامد چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ http://dakhmeh.blogsky.com/

سلام
سفر خوش بگذره !
من سلیقه ام به عماد نزدیکتره !! سوسن خانوم رو ترجیح می دم !!!(زیادی جوان موندم ! )

یک دانشجوی اقتصادی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ب.ظ

سلام
حالا مقصد کجاست؟
خوش بگذره...
عجب ادکلنی بوده پس...

سلام
استانبول
ممنون
بله...

بهداشتی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ب.ظ

همین که بهتون خوش بگذره برام کایه.
فقط عکسای خوشگل زیاد بگیر برامون بزار

×بانو! پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://delneveshteha-007.blogfa.com/

سلام آنی جونم
ایشالا سفر خوبی داشته باشید و به سلامتی برید و برگردید

reza پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ب.ظ http://pesarak.net

ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

من چرا اول نمیشم ؟؟؟؟/

تو داری با این کارات به من انگیزه خودکشی میدی
اگه واسه پست بعدی اول نشم فکر کنم باید با زندگی خداحافظی کنم

پس لطف کن ساعت و دقیقه و ساعتش ر و قبل از درج پست بهم بگی

باران پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلام انی جووون
من چقدر این اهنگو دوست دارم!!!
واقعاا خیلی قشنگه!
الهیییییییییی قربون این عماد برم که اینقدر نازه
بچه حق داره ما هم سوسن خانومو دوست داریم!!!
به به سفر خوش بگذره!!!!!
ایشالله همیشه به سفر و خوشی!
پس شمام مثل مامانه منی
مامانه منم همش از ادکلنای بابام می زنه!

مرجان جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام
ای وای دیدی دیر رسیدم و سفارش کادو ندادم
سفرتون به خوبی.اومدی بگو کجا رفتی .خوب من ت متوجه نشم که خوابم نمیبره
به عماد بگو آهنگ دختر رشتی رو هم بلند بلند گوش بده.[آخر خود شیفتگی]
همه چی آرومه.پس چرا حرف از وصیت زدی؟حتی به شوخی؟به خوبی و خوشیهای راه فکر کن.خسته هم شدی بخون.همه چی آرومه...این چقدر خوبه که تو کنارم هستی

حالا این همه نوشتم چه فایده.خستگیهات رو سر عماد خالی میکنی و بعد تازه برگشتی میای نوشتم رو میخونی.(شوخیدم)اما رستم گفتما

ببین ما چی باحالیم.از رشت تا کیش رو با ماشین خودمون رفتیم.دیگه از این خسته کننده تر نیست که.اما جمع اگه خودمونی و یک دست باشه و سختیهای سفر رو راحت قبول کنیم و به خوبیها شفکر کنیم...اونوقت ....همه چی آرومهههههههه

medisa جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ق.ظ

akheeeeeey ,vay k man cheghad in ahango dus daram!
safaram khosh bgzare,eishla b salamt bargardin.

زندگی جاریست... جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com/

سلام
اومدم حالی از وبلاگتون بپرسم. آنی خانوم نیستن ولی وبلاگ جون تا ایشون بیان ما هستیم. احساس تنهائی نکنی یه وقت!

فرزاد کمانگیر شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ق.ظ

نمیدونم توی این روزا چقدر سیاسی شدین
میدونین که دولت تموم ایمیل ها رو چک میکنه
میدونین که هر چی به دستش میرسه فیلتر میکنه
میدونین که حتی توی چت هم میتونه پیداتون کنه
یه راه حل دارم

یه یاهو مسنجر مخفی و یه فیلتر شکن قوی

philter.samenblog.com
yahoo.samenblog.com
به دوستاتون بگید البته امیدوارم دوستاتون تو کار فیلتر کردن نباشن
خیلی روش زحمت کشیدم

پس به دوستای مطمئنتون بدید

رهـــا یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ http://rad6718.wordpress.com

منم عاشق این آهنگم...خیلی دلنشین و آرام بخشه....
سوسن خانوم هم دیگه نگووووو... همه گیر شده

خوش بگذره مسافرت از گودر خوندم مطلبتونو....اگه انقدر دیربه دیر میام ببخشین توروخدا

پسر شیطون یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ب.ظ http://narcist.blogfa.com

سلام زن داداش. . امیدوارو بهتون خوش بگذره. دوست دارم زنگ بزنم بهتون، ولی خب، دانشجویی و بی پولی و بدبختی . . . میدونی که!
سوغاتی منم یادت نره ها!

لژیونلا دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام
خوشمیگذره؟
بسه دیگه. پاشین بیاین سرخونه زندگیتون.
اصلاهم حسودی نمیکنم!
ولی جدا جاتون اینجاخیلی خالیه

علی راد دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:51 ب.ظ

سلام آنی
الان سفری دیگه
خوش باشید
سلامت برگردین

زندگی جاریست... دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com/

سلام
اومدم تا وبلاگتون احساس تنهائی نکنه

فیلتر شکن چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ق.ظ

philter.samenblog.com

philter.samenblog.com

زندگی جاریست... چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:46 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com/

سلام علیکم

بی گناهی گناه است پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.doctordadobidad.persianblog.ir

سلام آنی جون جونم
مثل اینکه داره حسسسسسسسسسسسسسسسسسسسابی خوش می گذره. مواظب خودتون باشید.
دلم برات یه ذره شده.
عماد را ببوس
اینجا همه چی آرومه
من چقدر خوشحالم
...
می بوسمت عزیزم

[ بدون نام ] شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام آنی جون! آرزو می کنم خیلی ی ی ی بهت خوش بگذره. اشکال نداره اگه از اونجا نمی نویسی از فرط خوشی باشه.
آنی خونم پایین اومده. زود برگرد خب؟

مانگی سو شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ب.ظ http://mangisoo.blogfa.com/

یادم رفت بنویسم قبلیه من بودم.

خانم ورزش سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ق.ظ http://sahar444.blogfa.com/

سلام انشاالله به سلامتی بریدو برگردید این آهنگه که نوشتید رو ما هم خیلی دوست داریم به هممون آرامش می ده وای در مورد دختر من هم همینطوره سر سوسن خانوم و آهنگهایی که من دوست دارم دعواست آخه من خیلی از این آهنگ سوسن خانوم بدم میاد بیشتر از یه بار حالم بد می شه امان از دست این آقایون انگار ادکلن سرقتی بیشتر بهشون می چسبه البته شاید تقصیر خودمونه که ادکلن مردونه می خریم و خوشمون میاد

ما که رفتیم و برگشتیم !!!
منم زیاد از آهنگ سوسن خوشم نمی یاد ولی باید به سلیقه بچه هم احترام گذاشت
حتما همینطوره

خشایارش دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:51 ب.ظ http://www.khashayarsh.com

آهنگ زندگی من با صدای خشایارش

لینک دانلود
www.khashayarsh.com

www.khashayarsh.com/khashayarsh-l.jpg

به نظرم من قشنگه حتما گوش کنید،

حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد