در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

وصیت نامه


وصیت نامه عجیب حسین پناهی:


قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تاپنچاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.

بعد از مرگم٬انگشتهای مرا به رایگان در اختیار اداره انگشت نگاری قرار دهید .

به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبد شکافی کند٬

من به آن مشکوکم.

ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک کاری کنند .

عبور هر گونه کابل برق ٬تلفن٬لوله گازو لوله آب از داخل گوراینجانب اکیدا ممنون است.

بر سر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی٬گورستان را تماشا کنم.

کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذارید٬شاید آنجا هم نیاز باشد.

مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغاتی نچسبانند.

روی تابوت وکفن من بنویسید:

این عاقبت کسی است که  زگهواره تا گور دانش بجست.

دوست ندارم مردم قبرم را لگد مال کنند. در چمنزار خاکم کنید .

کسانی که زیر تابوت مرا می گیرند ٬باید  هم قد باشند .

شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید.

گواهینامه رانندگیم را به یک آدم مستحق بدهید ثواب دارد.

در مجلس ختم من گاز اشک آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند .

از اینکه نمی توانم در مراسم ختم خود حضور یابم قبلا پوزش می طلبم .


این مطلبو توی این وبلاگ دیدم خوشم امد گذاشتم دوستان هم استفاده کنند .


عماد نوشت:

عماد کلا به حیوانات بسیار علاقمند است از جمله گربه ٬سگ٬جوجه ٬ماهی و...

خلاصه همیشه میگه برای من یه حیوون خانگی بخرین و ما هم بی خیال ..کلا حوصله دردسر نداریم .

تا اینکه جمعه که رفته بودیم پارک یکی از آشنایان گرامی همراه با دو جوجه خود تشریف آورده بودن پارک .از اون روز عماد همش گیر میداد که برای من هم جوحه بخرین .

تا اینکه امروز بالاخره با هم رفتیم و دو تا جوجه خریدیم ۷۰۰ تومن یکی زرد و یکی هم نارنجی .

(طبق معمول همسر امروز شیفت هستن).

توی راه که داریم بر میگردیم...

عماد میگه :مامان حالا هر شب بابا کشیکه دیگه تنها نیستیم!!!

نتیجه اخلاقی:اگه از تنهایی رنج میبرید جوجه بخرید .

راستش دلم برای اون جوجه های بیچاره می سوزه ...

 

نظرات 25 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:21 ب.ظ

جالب بود
موفق باشین

ممنون

وروجک چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ http://jighestaan.blogfa.com

واااااااااااااااای منم عاشق جوجه ام
هر سال می خرم وقتی بزرگ میشن میدم میره

فکر کنم همه عاشق جوجه باشن اما تا وقتی که جوجه باشن
منم یکمی که بزرگتر شدن البته اگه زنده موندن میدم برن

بابک چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ق.ظ http://babaktaherraftar.blogfa.com

سلام
حسین پناهی مثل خیلی های دیگه حیف شد ... فقط همین
اما قسمت جالب تر پست:
به خانومم میگم فکر می کنی دنی از باغ وحش خوشش بیاد میگه می خوای قفس شیر و فیل تمیز کنی! من:
میگه: احتمالا خرطوم فیلی یا سر شیری رو میشکنه اونا هم که گرونن باید یک ماهی براشون مجانی کار کنی
من: اها از اون لحاظ
خودم ازبچگی تا به حال از هیچ حیونی خوشم نیومد
اما پسر ما از کبوتر ها هم نمی گذره...
عماد رو می تونم تصور کنم که چه کشتی با جوجه ها بگیره

سلام
بله ..تا هستن کسی قدرشون را نمی دونه
توصیه میکنم براش جوجه بخریت تجربه خوبیست

زبل خان چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ب.ظ http://zebelestan.wordpress.com

ما بچه ها تو خوابگاه اورده بودن مسئول خوابگاه گیر داده بوده گفته صدای موبایلمونه...

پس صدای موبایلتون همیشه به گوش می رسد
این وبلاگت که فل فلی شده ...

دکتر نفیس چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ http://drnafis.blogfa.com

عجب وصیت نامه باحالی..
می دونی من خودم پشت عمادم!
من تا خرچنگ و قورباغه و ملخ و بزغاله و .. هم توی خونه داشتم.
یه بارهم یه مار آوردم که مجبورم کردن از پنجره ماشین بندازمش تو راه بیرون!

بله همین طوره
عجب...حالا اون خرچنگ وقورباغه را می شه تحمل کرد بزغاله را دیگه نه
کار خوبی کردن
ماررر!!!!!

لژیونلا چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:47 ب.ظ

دستت درد نکنه لذت بردم
یک وصیت نامه متفاوت از یک آدم متفاوت
عمادگلمو ببوس

قابلی نداشت
آقای همسر که گیر داده بود تکراریه
چشم عزیزم

محبوبه چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:13 ب.ظ

جالب بود به منم سر بزن الکی گفتم چون میدونم همیشه میای

مرسی
آره همیشه سر میزنم و تمام پست ها را و ادامه مطلب ها را می بینم

بهداشتی چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ب.ظ

چه وصیت نامه ای! هم تلخ هم شیرین و جالب
از جوجه نمی ترسی؟ شدیدا ازش وحشت دارم.

نه بابا دیگه از جوجه نمی ترسم از سوسک می ترسم
چند وقتی هم دوتا سگ داشتیم که از یکیشون می ترسیدم
اما عماد حسابی باهاشون عشق می کرد

باران چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلام انی جوووووووووووووون
چطوری؟؟
خیلی عجیب بود!
و البته متفاوت
روحش شاد تا به حال وصیت نامه این مدلی ندیده بودم
وایی فدای عماد بشم من که جوجه دار شده!
حالا با جوجه ها بازی می کنه؟؟

چقدر این بچه ها پاک و معصومن
عاشقشونم

سلام باران جووووووووووووونم
ممنون خوبم
دقیقا
در نوع خودش جالب بود
مثل جوجه های خودت
اما من نمی ذارم کسی سرشون را ببره
آره حسابی اذیتشون می کنه
مرسی

medisa پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ق.ظ

slm khanumi!
matne jalebi bud,savesh kardam
vay in pesar cheghad bahale ghiafe dr raboli didani bud

سلام عزیزم
آره قیافه اش دیدن داشت
حیف که اون لحظه اونجا نبود

یک دانشجوی اقتصادی پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ

وصیت جالبی گفته..خیلی ..
یادش بخیر ..جوجه هامو میگم..

بله ..همینطوره
یادش بخیر...جوجه هاموگفتم

یک دانشجوی پزشکی پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:22 ب.ظ

جوجه ها زود تلف می شن

شاید ...امتحان می کنیم

فائقه پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

سلام عزیزم
دلم برات تینگ شده
یا پیشم

موفق باشی

سلام خانمی
منم دلم هواتو کرده بود
آمدم
ممنون

بهداشتی پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ب.ظ

من بیشتر از همه گربه دوست دارم.بعد سگ.یعنی فقط دوست دارما.عمرا بهشون دست بزنم
ولی تا دلت بخواد از جوجه و ماهی قرمز و... میترسم

چه جالب ..

حامد پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ب.ظ http://dakhmeh.blogsky.com/

سلام
وصیت جالبی بود ،
چه زیباست دنیای کودکی ، که با بودن دوتا جوجه دیگه تنهایی درش از بین میره !

سلام
...
زیبا و با بودن جوجه ها زیباتر هم شد

حامد پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:58 ب.ظ http://dakhmeh.blogsky.com/

سلام
وصیت جالبی بود ،
چه زیباست دنیای کودکی ، که با بودن دوتا جوجه دیگه تنهایی درش از بین میره !

سلام
اینو برای بالا بردن آمار تایید می کنم
مرسی

مژگان امینی جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:02 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

ورود دو جوجه را به جمع خانوادگی تان تبریک می گویم .به امید ورود خواهر یا برادر عماد

ممنون
بهتر در حد یک امید بمونه :))

×بانو! شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ق.ظ http://delneveshteha-007.blogfa.com/

آخی الهی جوجو دار شده
منم از بچگی عاشق حیوونام
البته تا اونجایی که من دیدم بچه‏ها حیوونای کوچیک خونگی رو میچلونن و حسابی شرمندشون میکنن!!!

خوب در حال حاضر یکی از جوجه ها بخاطر چلوندن زیاد داره ساعات آخر عمرشو طی می کنه
:((

رضا.شـ | pesarak.net شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ق.ظ http://pesarak.net

از نظری که برام دادی ممنون

خیلی ادبی بود
چی شده؟؟
از کامنتهای بلند و پر شرو شور دیگه خبری نیست ؟!!

زندگی جاریست... شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 ب.ظ http://parvazz.bloghaa.com

سلااااااااااااااااااام
جوجه و ماهی رو منم دوست دارم منتها به همون ماهی اکتفا می کنیم.
آخییییییی احساس تنهائی میکرده خب ! ولی خودمونیما منم اگر تک فرزند بودم احساس تنهائی میکردم خب

سلامممممممممممممممممم
منم ماهی را ترجیح میدهم
پس مگه منو و باباش کنارش نیستیم
این دوره یک فرزند هم بس است

خانم ورزش یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ق.ظ http://sahar444.blogfa.com/

آخه من حسین پناهی رو خیلی دوست داشتم خدا بیامرزتش . به ما دیگه سر نمی زنید؟!!

از اون دسته بازیگرانی بود که بعد از مرگشبه ارزشش پی بردن
سر میزنیم

پسر شیطون یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:33 ق.ظ http://narcist.blogfa.com

سلام زن داداش. خیلی دستش درد نکنه اون آقاهه یا خانومه که اینو نوشته بوده و دست تو هم درد نکنه که گذاشتی تا ما بخونیم

سلام برادر همسر
قابلی نداشت

مژگان امینی یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

البته فکر نکنم از تنهایی درآمدن عماد دلیل خوبی برای وجود یک انسان دیگر باشد ولی تک فرزندی هم برای پدر مادر سخت است هم برای فرزند.

منم همین فکرو می کنم
باید یه پست در مورد فرزند دوم بذارم:)

پسر شیطون دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ http://narcist.blogfa.com

آره ه ه ه، راس میگه، منم دوس دارم هی عمو بشم

اااااکی راست میگه؟!!
منم دوست دارم هی زن عمو بشم :)))

زندگی جاریست... سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:27 ق.ظ http://parvazz.bloghaa.com/

سلاااااام عزیزم
شما و باباش جای خود دارین ولی خواهر برادر هم جای خودش رو داره !
میگما ببینین بحث یه کجاها کشید من در ایجاد این بحث بی تقصیر بودم

قال عذرا ( ع ) : داشتن فرزند صالح و سالم مهمتر از تعدا فرزند است .
باز هم قال عذرا ( ع ) : به نقل از یکی از فیلمها بچه یکیش کمه ، دوتاش غمه ، سه تاش خاطر جمعه!

سلام عزیزم
مقصر اصلی فکر کنم عماد باشه
لازم شد کمی بیشتر در موردش فکر کنیم
نتیجه بعدا اعلام می شود
کیفیت بهتر از کمیت است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد