در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

بازی وبلاگی

نمی دونم چرا چند روزیه اصلا حس آپ کردن ندارم.میدونم شما دوستان سر میزنید و با یک پست تاریخ مصرف گذشته روبرو می شین ...شرمنده...

خوب الان هم زیاد حسش نیست اما  به یک بازی دعوت شدم توسط دوست خوبم وبلاگ(سلامی چو بوی خوش آشنایی)و می خوام دعوت دوستم را اجابت کنم .

بازی به این صورت که باید عادات خوب و بد خودمون را بنویسیم .البته سال قبل یک بازی انجام دادم که تقریبا همین جوری بود .یعنی اگه این عادات ما تکراری است بازم شرمنده...

خوب بریم سراغ بازی ..البته من هر چی فکر می کنم غیر ازعادات خوب چیزی نمی بینم


عادات خوب:

۱. صداقت بیش از حد(حالا نمی دونم این خوبه یا بد ؟؟!!)

۲. نمی تونم دروغ بگم حتی در شرایط خاص..

۳.تقریبا آدم خوش قولی هستم .

۴.چیز دیگه ای به ذهنم نمی رسه.

۵.خودتون حدس بزنید.



عادات بد:

۱. خوش خواب هستم .مخصوصا خواب صبح

۲.زیاد اهل دید و بازدید نیستم (حتی در مورد خانواده خودم)

۳. زیاد از تلفن استفاده نمی کنم .(بازم همه اعتراض دارن)

وای اگه ادامه بدم خیلی بد می شه پاک آبروم میره .


حالا همین چند تا را داشته باشین .

البته خصوصیات خوب و بد زیادی دارم اما خوب اینجا فقط قراره از عادات بگیم .


همه دوستان از طرف به این بازی دعوتن البته چند تا از دوستان هستن که زیاد شناختی ازشون ندارم و  برای آشنایی بیشتر به این بازی دعوتشون می کنم منجمله:حامد(دخمه تنهایی) . طاهره(سکوت غوغا می کند).خانم ورزش و دخترش وهمه دوستان منتظرم .



عماد نوشت:


من:عماد دیگه بزرگ شدی باید بری تو اتاق خودت بخوابی.

عماد:من که هنوز بزرگ نشدم.

من :چرا٬ به اندازه کافی بزرگ شدی .چرا فکر می کنی هنوز بزرگ نشدی؟

عماد :آخه هنوز دستم به بستنی های تو یخچال نمی رسه


نظرات 41 + ارسال نظر
amirreza1373000 جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ق.ظ http://talar.cz.cc

سلام
وای............
چقدر وبلاگ خوبی داری
این بهترین وبلاگی هست که دیدم
من امیررضا هستم
ما می تونیم دوست خوبی با هم باشیم و همکاری کنیم با هم
اگر دوست داشتی بیا سایت من، من تو رو مدیر می کنم اینم سایت های من:
www.talar.cz.cc
www.gsae.ir
www.gtalar.tk
www.gold.gsnhost.co.cc
goldstarnews.ir
منتظرتم[گل]

سلام
ممنون از لطف شما
من همین الان هم مدیر هستم (مدیریت منزل)...
پست بالاتر سراغ نداری

حامد جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ق.ظ http://dakhmeh.blogsky.com

سلام
به نظرم میشه این خوش خواب بودن رو به عادات خوب اضافه کنید !
این بازی برای من خیلی سخته ! باید کلی بگردم ببینم اصلا عادت خوبی هم دارم !!!(من فقط همین خوش خواب بودن رو به عنوان عادت خوب داشتم که اونم اینجا جزء بدها حساب شد !)
عماد و استدلالهاش فوق العاده اند !

سلام
خوب البته خوش خواب بودن خوبه اما زیاد خوابیدن خوب نیست ..منظور من زیاد خوابیدنه
مخصوصا روزهای تعطیل...
برای منم خیلی سخت بود همین یکی دوتا عادت خوب را پیدا کنم البته اگه به اینها بشه گفت عادت
مرسی.. این عماد نوشت ها بیشتر به خاطر شماست

زندگی جاریست... جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:08 ق.ظ http://parvazz.wordpress.com/

سلام آنی خانوم گل
چند تا صفت خوب هم من براتون اضافه کنم. البته اینا که من میگم میتونن عادت هم باشند ولی در واقع صفت هستند که از ذات سرچشمه می گیرند.
مهربانی
از خودگذشتگیو ..
با اینمکه هیچ وقت از نزدیک ندیدمتون ولی فکر کنم باید خیلی مهربون و دوست داشتنی باشین
حالا چطوری میخواین کاری کنین که عماد دستش به بستنی ها برسه؟ یکی دو سال دیگه فکر کنم دستش برسه و خودشم قبول کنه که بزرگ شده

سلام عذرا جونم
شما لطف دارین
نمی دونم.... شاید زیاد مهربون نباشم
کاش می شد همدیگرو ببینیم . من در عین حال سخت گیر هم هستم
اما گذشتم هم زیاده ...چی بگم نمی دونم
همین الان هم صندلی میذاره زیر پاش و بستنی بر میداره

یک دانشجوی اقتصادی جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام
می تونم به طور قاطع بگم همه این صفاتو در مورد شما می دونستم..
دید وبازدید هم روحیه ادمو عوض می کنه..ها..

سلام
چیز بیشتری نمی دونید ؟!!
خوشحال می شم بشنوم
خودم هم قبول دارم که مهمونی رفتن خوبه و گاهی کلی انرژِی میگیریم
اما آرامش خانه هم یه چیز دیگه است

دکتر سلطان جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ http://doctorsoltan.blogfa.com/

سلام...
ای گفتی مرده این خوش خوابی ام! یعنی ساعت قبل 12 باشه اصلا حال نمیده ادم از خواب بیدار شه

سلام
منم مرده شم ...
حالا دیگه تا 12 که نه...

خیالاتی جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ http://aghushekhiyal.blogfa.com

خوش خوابی که خوبه!
بابا حداقل قسمت خصوصیات خوبتونو تکمیل کنید
بدو اگه دوس ندارین اصراری نیست!
عماد چه تصویر قشنگی از بزرگ شدن تو ذهنش هست.

خوش خوابی خوبه ؟؟خدا کنه اینجوری باشه
چیز بیشتری به ذهنم نرسید
دوست دارم اما نیست
تصویر بستنی ...:))

medisa جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام خانومی ...
خوش خواب؟؟ یعنی من اگه کل ۲۴ ساعتو هم بخوابم بازم کمه! خواب صبحم که شیریییییییییین.واسه همین من همیشه تو یونی تاخیر دارم دیگه!
شدییییییییدا هم از تلفن استفاده میکنم.یعنی در واقع یا خوابم یا فوقش اگه بیدارم گوشی دستمه

سلام عزیزم
منم قبلا اینجوری بودم اما الان دیگه نمی شه
گوشی داغ کرد بذارش زمین طفلکی را :))

علی راد جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:34 ب.ظ

کلی نوشتم پاک شد

چرا پاک شد؟؟
کپی فراموش نشود

علی راد جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام آنی
لطفا بستنی ها رو طبقه پایین فریزر بذارید گناه داره بچه ای آزادی آزادی کجایی
بستنی رو با کاپوچینو یا نسکافه مخلوط کنید چه شود حالشو ببرین خانوادگی. البته نمی دونم شاید همیشه درست می کنین و می خورین
می ریم برای بازی...

سلام علی آقای عصبانی
البته الان دیگه آروم شدی ها..
اگه در روز ده بستنی هم بخواد من زیاد ایرادی نمی گیرم ...تازه یه صندلی کوچولو داره میذاره زیر پاش و بستنی بر میداره..دیگه آزادی از این بیشتر
راستش تا حالا امتحان نکردم باشه حتما ..معلومه کاپو چینو خیلی دوست داری یادم باشه اگه آمدین خانه امون
برو..

علی راد جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:38 ب.ظ

عادات خوب:
۱. خوش خواب هستم .مخصوصا خواب صبح

۲.زیاد اهل دید و بازدید نیستم (حتی در مورد خانواده خودم)

۳. زیاد از تلفن استفاده نمی کنم .(بازم همه اعتراض دارن)
بدها رو نمی گم

چه عادتهای خوبی...واااااا
نگو خوباش که اینا باشه خدا به داد بدها برسه

محبوبه جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام ببین اگه من بخوام شرکت کنم همون چیزایی رو که نوشتی مینویسم اخه منم از تتلفن استفاده نمیکنم من هم دید و بازدید نمیرم من هم خوش خوابم و.. خیلی چیزای دیگه
و بیش از حد صادق متاسفانه این یکی از خصصوصصیات منه همیشههم چوب صداقتم و خوردم اما هیچ وقت نه میخوام ونه دوس دارم ازش دست بردارم
یه چیز دیگه زا خواب بعداز ظهر هم متنففرم و دیر خوابیدن هم تو بلک لیستمه

سلام
اشکال نداره شما بنویس برای تنوع خوبه
وای راستش شما را هم زیاد نمی شناختم ببخشید از شما دعوت نکردم
پیریه دیگه!!
آVه گاهی صداقت زیاد هم دیگرون را اذیت می کنه ..منم نمی تونم صادق نباشم
منم شبها دیر می خوابم

محبوبه جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ

راستی من یه خورده جدی ام شما چطور و البته سخت گیر به نظرم شما هم مثل خودم هستین و هیچ چیزی رو بدون دلیل قبول نمیکنم و اما شما...؟

راستش منم هم جدی ام هم مغرور اما اینا جزءعادات حساب نمی شه
سخت گیرم هم آره هر چند سعی می کنم زیاد به عماد و باباش سخت نگیرم
:))

زبل خان جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:00 ب.ظ http://zebelestan.wordpress.com

خوب بگید با صندلی که بزرگ میشی..یعنی صندلی بذار زیر پاش...میگم کاش این یخچالهای ماشین خریده بودید که از همون اول بزرگ بود...

لازم نیست بگیم
خودش اینکارو می کنه
دقیقا متوجه منظورتون نشدم ..کدوم یخچال ها؟!!

علی راد شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام آنی
نه عادت ها رو جدی گفتم به نظر من که عادات خوبی هستن البته خیلی ها رو نگفتم
در مورد مشاوره و رواشناسی من اطلاع ندارم برید تبیان و نصیر
بسنی با طعم سیب ترش نخوردم تا بحال
بستنی با طعم قهوه رو خیلی دوس دارم
میوه ای هم موزی باشه لطفا
در مورد قهوه هم می خوای برامون درست کنید (هر وقت اومدم شهرکرد) لطفا درصد کافیینش زیاد باشه برزیلی خوبه

سلام علی
خوب می گفتی...
شاید برویم
منم هنوز نخوردم
آخه امروز خانه نبودیم
من با طعم زعفران را ترجیح میدهم
آره ما فقط قهوه ترک داریم حالا به همسر میگم برزیلی بخره
باشه...امر دیگه ای نیست ...فقط می شه ۴۰۰۰ تومن::))

علی راد شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ب.ظ

راستی عید مبعث مبارک
یه حدیثی بهم رسید برام جالب بود از پیامبر اعظم ص:
روز قیامت کسی را نگذارند قدم از قدم بردارد تا به 4 سوال پاسخ دهد.
عمرت را در چه راهی صرف کردی؟
جوانی را در چه راهی پایان دادی؟
مال خود را از چه طریقی به دست آوردی و چگونه خرج کردی؟
واز محبت اهل بیت سوال می شود.
می خوام بگم از اینکه می خوای برای ارشد بخونی واقعا خوشحالم.

ممنون
عید شما هم مبارک
در راه فرزندم
در راه بزرگ کردن فرزندم
از راه حلال (جیب همسر)
بسیار دوستشان داریم (همسرمان هم سید است دیگه)
واااااااا
باید یه تصمیم جدی بگیرم
اما نمی دونم چرا وقتی می شینم درس بخونم فوری خوابم می گیره
یعنی این کتاب ها مثل قرص خواب آور می مونن

علی راد شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ب.ظ

پارسال تهران برای خرید کتاب:
رفتم به یه کافی شاپ با کلاس(البته زیاد کافی شاپ نمی رم)
لیست رو نگاه کردم نسکافه قهوه ترک کافی گلاسه
و... نسکافه با شیر سفارش دادم
دو طبقه بود رفتم طبقه بالا موزیک سنتی و همچین جو سنتی داشت
بعده دو سه دقیقه نسکافه رو آورد و یه شکلات کاکائو هم کنارش. فنجون قشنگی بود اما کوچیک بود ...
آقا چقدر تقدیم کنم؟
فروشنده ها رو که می دونی . قابلی نداره و ....
2000تومن
توضیح اینکه 300 تومن هم نمی ارزید البته می دونستم کافی شاپ ها گرون حساب می کن تازه بابلسر همین رو می ده حدود 1000 تومن
حالا منم خودم رو به بی خیالی زدم و خدمت شما


ما هم از این کافی شاپ ها زیاد رفتیم
خداییش نمی صرفه
اما خوب پول موزیک را هم حساب کردن
نوش جان ...

طاهره شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام
یه خورده سخته....دیروز اومدم و دیدم که من هم به بازی دعوتم اما از دیروز تا الان هیچی به ذهنم نرسیده.یعنی وقت نکردم که بهش فکر کنم و اگه قرار باشه زندگی همینجوری پیش بره فکر نکنم بتونم!
از دست خیلی ها دلخورم..روزای جالبی رو نمیگذرونم.نمیگم بد اما واقعا روزای خوبی نیست...خیلی دلم میخواد بشینم همه ی اتفاقایی رو که تو این چند روزه پیش اومده تو یه پست بنویسم اما حتی این کار هم از دستم برنمیاد.
این حرفارو همین جوری اینجا نوشتم.وقتی نوشتم خواستم پاک کنم گفتم بذار بمونه!
راستی تو مدیریت زمان نظر شما رو دیدم .من یکی از انتخاب های اصلیم روانشناسی بالینی هستش و به نظر من رشته ی خیلی خوبیه.البته باید بگم که از رشته ی مشاوره زیاد خبر ندارم و منظورم مقایسه ی این دوتا رشته نبود.

من عاشق بستی ام

سلام عزیزم
نبینم دلخور باشی
زندگی پر است از این اتفاقات خوب و بد ...یه روزی به این روزها می خندی
سخت نگیر تا دنیا هم سخت نگیرد
منم حالا جو گیر شدم ..دلم می خواد ادامه بدم اما شک دارم بتونم
من عاشق دوستای خوبی مثل شمام

بابک شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ب.ظ http://babaktaherraftar.blogfa.com

عادات بدتون هم که جز خوبای ما حساب میشه...
من مرده این عمادنوشت ها هستم
خوب منطق بشه کاملا درسته دیگه...

پس حتما من اشتباه کردم
باید بگردم دنبال چند تا عادت بد دیگه
ما هم مرده دنی نوشت ها هستیم
ما هم اعتراض نکردیم

دکتر خانوم شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ http://doktorane1.blogfa.com/

سلام.میبینم گل پسرتون مثل من عاشق بستنیه .
درمورد عادت تلفن جدیدا اثبات شده صحبت کردن زیاد با تلفن خانومهارو از افسردگی دور می کنه.پس تا میتونین با تلفن حرف بزنید
لینکتون کردم

سلام
کیو می شناسی که عاشق بستنی نباشه؟
شاید وقت استفاده از تلفن را ندارم
در اولین فرصت
ممنون

×بانو! شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ب.ظ http://delneveshteha-007.blogfa.com/

سلام آنی جونم
چطوری؟
آخیییییییی نازی عماد... معلومه چقدر بستنی دوس داره!
جوجه دومیش چطوره؟ زندَس؟
راستی خیلی دوس داشتنی هستی، جدی میگم همیشه کامنتات/پستای جدیدتو که میبینم خوشحال میشم

سلام بانو جان
خوبم ...مرسی
آره خیلی دوست داره براش در حکم یه معیاره واسه بزرگ شدن
نه مرد می خواستم تو پی نوشت بنویسم یادم رفت
وای شما چقدر به من لطف دارین
مرسی عزیزممممم

ر یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ب.ظ http://rangin-kaman.blogsky.com

سلام
چرا اینقدر بی معرفتین بابا بیاین دیگه من بروزم با دو پست جدید.

سلام
باشه بابا چرا اینقدر کم حوصله ای:(

رضا یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ http://www.ghodsi10.blogfa.com

با سلام ، عادت خوب : 1- خوش قول بودن 2- رعایت صله ارحام 3- داشتن اراده قوی عادت بد: 1- کمی تنبل بودن 2- زود از کوره در رفتن 3- یا دم نمی آید
در ضمن با موضوع توکل آپم ، موفق باشید

سلام
چه عدات خوبی..مخصوصا داشتن اراده قوی خیلی خوبه
خدمت میرسیم

نگین یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ http://arama.blogfa.com

سلام.

مطلب شیرینی بود دستتون درد نکنه اینشاالله

سلام
جدی؟ممنون

یک دانشجوی پزشکی یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:34 ب.ظ

خواب صبح که عادت بد نیست همه دلشون می خواد بعضی ها می تونن بخوابن بعضی ها هم امکانشو ندارن!چقدر تعبیر عمادخان فلسفی بود

بابای من همیشه میگه سحر خیز باش و از بچگی توکله ما کرد که دیر از خواب بیدار شدن از عادات بسیار بد است
ممنون

زبل خان یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 ب.ظ http://zebelestan.wordpress.com

یخچالهی هست کامیونا دارن برای ماشینشون...

بله...متوجه شدم

نیما یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ب.ظ http://www.sanil60.blogfa.com

سلام خوبین...
بازی که بلد نیستم ...ولی به عماد بگو جاش خونه ما خالی که هر چی بستنی میگیرم از بس خسته و بی حوصلم یادم رفته بخورم...الن دهنم آب افتاد اولین فرصت بعد کامنتهام میرم که.... نه بابا نمیخورم نگه داشتمواسه عماد جون خودم....

سلام
شما خوبین
عماد به اندازه کافی بستنی می خوره
خودت بخورشون شاید یه کمی از خسته هات کم بشه
ممنون

مرجان یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام آنی جون
اون نظر اول یه اسپم ضایع هست

خوب من که وبلاگ ندارم.اما یکی دو تا اخلاقم میخوام بگم.اصلا؛ هم قصد ازدواج ندارم[سوت سوت]
از خوبیهام که فکر میکنم امروزه جز بدی هم به حساب میاد مثل خودت صداقت بیش از حد.و اینکه دلم همیشه برای دیگران میسوزه.دوست دارم به همه کمک کنم.مهربانم(دیگران میگن ها)-عاشق قیمه پلو

بدی: بگی بالای چشمت ابروست بهم بر میخوره و میزنم زیر گریه!(البته تازگی شدت گرفته!)-بعضی اوقات اصلا نمیدونم صبر چیه-متنفر از انبه (البته از نوع جنوبیش چون ما ه یه نوع انبه داریم)
تا همینجا کافیه دیگه.دی که زیاد دارم.


-----


قربون عمادم برم.
-----
راستی خواب صبح رو موافقم.میمیرم برای 5 دقیقه خواب بیشتر!امروز دعا دعا میکردم اداره ما هم تعطیل باشه.اما از بدشانسی بمب اتم هم بترکه ما تعطیل نیستیم

سلام خانمی
خوب یه وبلاگ بزن کار نداره که.
این عشق به قیمه پلو که آخر عادتای خوبه
منم قبلا زود میزدم زیر گریه اما الان دیگه نه؟عادت می کنی که پوست کلفت شوی
اینجا هم تعطیل نشد
اما زمان جنگ یه بمب زدن سه ماه مدارس را تعطیل کردن:))

مرجان دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ب.ظ

مدارس رو که عشق است.نم نم بارونم بیاد تعطیل میشن.عشق میکنن معلمها.ایکاش من هم معلم میشدم....آرزوی یک کودک ۲۷ ساله!

افسوس
ایکاش.....

حکیم بانو دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.2hakim.com

عادتهای خوبت خیلی واقعا خوبه
اما ...وای آدم از تو خونه موندن حوصله ش سر میره ...من نمیدمنم چطور حوصله ی شما سر نمیره؟!!چه بانمکه این عماد کوچولو..خدا حفظش کنه.
چه کیفی داره از شکلکای وبلاگت استفاده کردن

ممنون
تو خانه اینترنت هست ..فیلم .فارسی وان و....مگه حوصله آدم سر میره
تازه کلی کارای دیگه هم هست مثل شستن .پختن.و...
مرسییییی
مال مفته دیگه...چه می شه کرد...شوخی کردم

مژگان امینی دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:35 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام آنی جان
ممنون ممنون
یعنی از تلفن استفاده نکردن بده؟

سلام مژگان جونم
خواهش می شود
مثلا اگه هفته ای یکبار به مامانت زنگ نزنی خوب یعنی عادت بدیه دیگه

ارمان دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام!
عدتای خوب رو نگفتین که شکسته نفسی کرده باشین و اینا دیگه
بستنی خوبه! عماد گناه داره! بهش بدین بخوله
یا بهش صندلی بدین تا هم بزرگ شه! و هم بستنی بخوره!!

سلام
خوب آره دیگه گذاشتم خوبا را شما بگین من هی فیس کنم
خودش بلده چه جوری صندلی بذاره و بره بستنی بر داره

ای آزادی! تو چقدر خوبی دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ب.ظ http://liberty.blogsky.com

سلام عرض کردم.

از قسمت اول که بهتره بگذریم چون پته‌مون می‌ریزه روی آب!

اما این عماد کوچولوی شما (که خدا حفظش کنه) خیلی باحاله‌ها... هواشو خوب داشته باشین.

پی نوشت:
- نیکی کوچولوی ما هم بستنی خیلی دوست داره.

سلام علیکم
چه اشکال داره !!!
هواشو زیادی هم داریم
خدا نیکی شما هم حفظ کنه
بالاخره یه کمشو ریخیتین رو اب...

دکتر سلطان دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ http://doctorsoltan.blogfa.com/

سلام اومدم اجازه دکتر ربولی رو بگیرم برم
فقط فقط از روی کنجکاوی! خدا نکنه فکر کنی فضولیها

اجازه ما هم دست دکتره
با اجازه بزرگترها ...
و با عرض شرمندگی
در موردش بیشتر فکر می کنیم
اگه قول بده با تمام جزییات بنویسیه باشه با همه جزییات:)))))

مژگان امینی سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:13 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

مامان را برو سر بزن .
مامان من وقتی تلفن می زنیم می گه : تلفن می شه شی(چی)؟

هفته ای یک روز میرم بابا
می شه چی؟؟:(

گل رز سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ب.ظ http://golerosam.persianblog.ir

سلام من گل رزم وبلاگ جالب و زیبایی دارین من یه تازه واردم با اجازه لینکتون کردم خوشحال می شم منم دوست مجازی خودتون بدونین و امیدوارم دوستای وبلاگی خوبی برای هم باشیم.موفق و پیروز باشین.

سلام چه جالب
ممنون

سمیرا سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.rangarang2.blogfa.com

عماد نوشتاتون خیلی بامزه سش

مرسی

مانگی سو چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.mangisoo.blogfa.com/

سلام آنی جونم!
اگه درست حدس زده باشم باید متولد شهریور باشی و این یعنی در زمره بهترین زنها هستی. اگه اون صداقتت رو به اندازه استفاده کنی به حدی که آسیب نبینی خیلی خوبه. خوش خوابی رو هستم شدید البته الانا خیلی وقته که خوابم کم شده. همه می گن به خاطر مامان شدنه... به نظرت راس می گن؟

سلام
مانی جونم
نه شرمنده من متولد آبان هستم و در زمره بهترین زنها:))
خوب صداقت زیاد گاهی باعث آزار دیگرئن می شه
من که مامان شده بودم البته ماه های اول خیلی هم خوابم زیاد شده بود
شاید همه مثل هم نیستن

لژیونلا چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام آنی جونم.خوبین؟
ممنون که وقتی نبودم بهم سرزدی.
شما خودت تا چند سالگی پیش پدر محترم میخوابیدی؟به پست قبلیت رجوع کن.

سلام عزیزم
رسیدن بخیر
تا هفت سالگی
مرسی از یاد آوریتون

دکتر نفیس پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 ب.ظ http://drnafis.blogfa.com

آدم اگه نخواد دستش به بستنی ها برسه بزرگ شدنش به چه دردی می خوره ؟!
عادت 3 , 4, 5 ,خوبت آخرشه . می دونی ؟ خیلی خود افشایی کردی؟

همینو بگو ..مهمه بستنیه دیگه
خوب نمی خواستم تا این حد خود افشایی کنم اما دیگه شد

نیما پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:10 ب.ظ

:)))

خانم ورزش شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام حتما دعوتتون رو قبول می کنم به سلامتی فعلا از دست مهمون راحت شدم چند تا پستتون رو با هم اومدم خوندم چون چند وقته که مهمون داشتم زیاد نتونستم بیام سراغ دوستان

سلام
مرس که قبول کردین
عروسی خوش گذشت؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد