در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

گاهی...

  

گاهی چشم هایم تشنه ندیدن است 

          

  گاهی گوش هایم تشنه نشنیدن است

                   

   گاهی لبهایم تشنه نگفتن است

                            

    گاهی قلبم تشنه نطپیدن است

                                      

   گاهی دلم می طپد برای یک لحظه نطپیدن ... 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
زندگی جاریست... شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com/

سلام
آی گفتین

سلام
ممنون

یک دانشجوی اقتصادی یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام
همه زدن تو کار پستای مفهومیی.اخرش خیلی خوب بود..

سلام سید
مفهومی بهتره دیگه
ممنون

حامد یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ق.ظ http://dakhmeh.blogsky.com

سلام
خیلی زیبا بود
من فقط گاهی از این گاهی هایی که نوشته اید جدا میشم !

سلام
ممنون حامد
آنوقت چی می شه وقتی جدا می شی ؟یعنی دقیقا چه جوری؟

بابک یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ق.ظ http://babaktaherraftar.blogfa.com

سلام
چرا این همه غمگین....

سلام
نه خیلی غمگین نیست
حالتی از سکوت است

علی راد یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ق.ظ

سلام آنی
آخ آنی حرف دلمو زدی احساس می کنم باید یه مدتی روزه فکری بگیرم اینهایی که شما گفتین رو عملی کنم
حداقل اینجا می تونستی تشنگی لبهاتون رو برطرف کنی و می ذاشتین فقط سید کوچولوی ما می نوشت
عماد نوشت نداشت چرا؟!
ولی من این خوشگله رو می ذارم
راستی آنی من سوم دبیرستان که بودم کنکور دانشگاه آزاد شرکت کردم مهندسی عمران شهرکرد قبول شدم
لطفا نظرم رو بفرست شهر کرد

سلام علی
جدی یعنی حرف دل شما هم بود
پس زودتر شروع کن دیگه روزه سکوت
سید داره سی دی گوسفند زبلو می بینه
آخه پست به این غمگینی عماد نوشت می خواد؟انگار از دل ما خبر نداری؟
مث لخودت خوشگله:))
چه جالب ...عمرانم رشته خوبیه
لطفا نظرم رو بفرست رشت .درست گفتم رشت ؟؟

changiz یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ق.ظ

salam migam ejaze bedin dokie ma dobare benevise,gonah dare,pesare golie 8-)

سلام
به به آقا چنگیز
از این طرفها
من که با نوشتنش مشکل ندارم
هر چه می خواهد دل تنگش بنویسید
اون انگیزه که فرمودن متاسفانه یا خوشبختانه من نیستم :) :(

×بانو! یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ق.ظ http://delneveshteha-007.blogfa.com/

چی شده آنی جونم؟؟؟؟
چرا شما دو تا اینجوری شدین؟
خدا کنه حدسم درست نباشه....

چیزی نشده
من که طوریم نیست
متاسفانه درست نیست :))

مریم یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ق.ظ http://saghf.blogsky.com

واقعا که قشنگ گفتی
حقیقیتا گاهی اوقات نباید گفت و نباید شنید.....

ممنون مریم جون
دیگه از چشم شستن و جور دیگر دیدن گذشته باید دیگه گاهی ندید و نشنید

متین بانو یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام آنی خانوم.
آره خب لاجرم از این "گاهی"ها گاهی برای همه پیش میاد... اما ایشالله که زود برطرف بشن و دیگه به سراغتون نیاد...

سلام خانمی
گاهی از این گاهی ها سراغم نمی یاد
خیلی وقتها میاد ...
اما من قویتر از این حرفهام

لژیونلا یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام آنی جونم.
شما و دکتر را چه شده است؟

سلام دکتر جان
مرا و دکتر را چیزی نشده است
همه چی آرومه
اون مساله اصلا به من ربط پیدا نمی کنه
ما خوبیم
خیلی خوب

دکتر سلطان یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ http://doctorsoltan.blogfa.com/

تلخ بود اما واقعیت داشت...

مرسی دکتر جونم

دکتر نفیس یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ http://drnafis.blogfa.com

شما زن و شوهر نگرانمون می کنین...

چرا نگران می شین ؟
چقدر وبه شما را داریم که نگرانمون می شین
خیلی حس خوبیه

محبوبه یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام خیلی قشنگ بود

سلام گلم
ممنون

بهداشتی یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ

خنده بر لب میزنم تا کس نداند درد من
ور نه این دنیا که ما دیدیم خندیدن نداشت...
چی بگم؟ اون از آقاتونُ .این از شما. عمااااااااااااد کجاست؟

واقعا این دنیا خندیدن نداره
عماد خوبه همین جاست

[ بدون نام ] یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:25 ب.ظ http://rangin-kaman.blogsky.com

سلام آنی جونم بیا که بروزم...

سلام سمیرا
الان میام

مرجان یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ب.ظ

سلام آنی جون
یه مدتی زیاد سمت نوشته های آقای دکتر نرفتم از دنیا بیخبرم.انشالله خیر باشه
خوب شاید اینا حرف دل خیلیا و من باشه اما من میگم
امیدوارم همیشه بگی و بخندی و موارد خوشحال کننده بشنوی و ببینی و قلبت مالامال از شادی باشه و همیشه به سلامتی بتپه

بابا یه بعد نوشت بزن پست بچرخون.خوب همیشه پشت حال یه ضد حالم باشه یا برعکس== چی گفــــــــتم!!!==



خوشحالیت واقعا خوشحالم میکنه آنی.این رو از ته قلبم میگم

مرسی خواهر گلم
من از داشتن چنین دوستانی به خودم می بالم
با اون بعد نوشت هم موافقم
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

مرجان یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:32 ب.ظ

تا چند کنی قصه ز اسکندر و دارا ده روزۀ عمر این همه افسانه ندارد

بازم ممنون

نوشین سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ http://hezare.blogfa.com

متن جالبی بود!
به وبلاگ ما هم سری بزنید.خوشحال میشیم

ممنون
در اولین فرصت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد