در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

بازی وبلاگی


 سلام دوستان خوبم

ببخشید کامنت های پست قبل بی جواب موند فعلا فقط تاییدشون کردم .

در هر حال از همه دوستانی که حال پدرم را پرسیده بودن سپاسگزارم .حالشون خوبه البته بابام اصلا عادت نداره شکایت کنه و اگه درد هم داشته باشه میگه خوبم و نگران نباشید دلش نمی خواد ما را نگران کنه .

عروسی هم خوش گذشت حسابی...جای همه شما خالی اینقدر حرکت موزن انجام دادیم که هنوز پاهایمان درد می کنن .

از دختر خوب پیدا کردن هم خبری نشد ..یعنی تا دلتون بخواد دختر خوب اونجا بود اما من ترجیح دادم اصلا تو این کارها دخالت نکنم هر کی زن می خواد خودش بره پیدا کنه بعدا خیر و شرش دامن ما را نگیرد.


تازگی ها یه دوست جدید پیدا کردم. مریم خانم عزیز این هم وبلاگش 

یه بازی جالب تو وبشون دیدم که با اجازه انجامش دادم .


۱.بزرگترین ترس زندگیتون :  خوب راستش من همیشه می ترسم که عزیزانم را از دست بدم حتی از فکر کردن بهش هم می ترسم... البته از یک چیز دیگه هم خیلی می ترسم تصادف کردن با ماشین .

۲.اگر ۲۴ ساعت نامرئی می شدید : اگه اینجوری می شد به خیلی جاها سرک می کشیدم ببینم چه خبره

۳.اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یک آرزوی ۵ تا ۱۰ حرفیه شما رو داشت :  خوب خیلی آرزو دارم ولی انتخاب از بین این همه سخته ...نمی دونم ...خوب حالا که اصرار دارین باشه یه صد تا گونی ۱۰ هزار تومنی (چند حرفی شد؟؟)

۴.کارتون مورد علاقه تون :  بابا لنگ دراز

۵.در پختن چه غدایی تبحر ندارید :هر غذایی رااراده کردیم درست کردیم و بد هم نشده اما کلا از آبگوشت پختن بدم میاد

۶. اگه بخواید  با تونل زمان به یک روز از زندگیتون سفر کنید به کجا می روید :شاید روز عروسی خودم و همسر

 ۷.اولین واکنشتون در عصبانیت :داد و بیداد می کنم  

۸.شما چه رنگیی هستید : سفید

۹.اگه قرا باشه از ایران برید کدوم کشورو انتخاب می کنید :  زیاد از غربت خوشم نمی یاد .کشور خاصی هم مدنظرم نیست .

۱۰.بهترین اس ام اس داخل تلفن همراهتون :  یاد دارم در غروبی سرد سرد میگذشت از کوچه ما دوره گرد .دادمیزد کهنه قالی میخرم٬دسته دوم جنس عالی میخرم٬کاسه و ظرف سفالی میخرم٬گر نداری٬کوزه خالی میخرم

اشک در چشمان بابا حلقه زد عاقبت آهی کشید بغضش شکست

اول ماه است و نان در سفره نیست ای خدا شکرت ولی این زندگیست؟بوی نان تازه هوشش برده بود اتفاقا مادرم هم روزه بود .خواهرم بی روسری بیرون دوید .گفت :آقا سفره خالی میخری؟؟؟؟

۱۱.اگه قرار باشه ۳ نفرو امشب به مهمونی دعوت کنید چه کسانی هستند : لیلا . ملیحه .لیلا (اینا اسم بهترین دوستام هستن که چند وقت یکبار مهمونی دوره ای میذاریم و کلی خوش میگذره مامانم می خواست اسم منو هم بذار لیلا خدارا شکر اینکارو نکرد )

۱۲. یه بیت شعر که خیلی دوست دارید  :


گرچه آهو نیستم اما پر از دلتنگی ام            ضامن چشمان آهوها به دادم می رسی 

۱۳.اگه با خبر بشید فقط ۲۴ ساعت دیگه زنده اید : کار خاصی نمی کنم اول توبه می کنم بعد یه نماز طولانی می خونم و بعد هم به همه عزیزانم سر میزنم و یه دل سیر گریه می کنمبعدشم میمیرم (هزینه مراسم صرف امور خیریه شود لطفا)

۱۴. خودتون رو شبیه چه میوه ای می بینید :شرمنده شکل میوه خاصی نیستم اما اگه قرار بود میوه باشم ترجیح میدادم شکل...آناناس باشم

۱۵. خصوصیت بد شما :     بسیار عجولم...




حالا یه بازی دیگه به دعوت دوست خوبم سلطان بانو اینم وبلاگش

از چه چیزهایی خوشم میاد :

۱.از خوابیدن

۲. از خرید کردن

۳. از خوردن  چیپس و بستنی و ...

۴. از حمام کردن

۵. از آرایش کردن

۶ .از ماه رمضان

۷.از آدامای صادق

۸.از اینکه نخوام غذا درست کنم و مثلا یکی در بزنه و یک ظرف غذا بیاره ...

۹.از مسافرت با جیب پر به قول دوستم سلطان

۱۰ .از تنهایی

۱۱.از رفتن به مهمونی و عروسی

۱۲.از دریافت اس ام اس(آقا هیچکی به ما اس ام اس نمیده )

۱۳.از اینکه همسر هر روز بگه دوست دارم .

۱۴.از دوچرخه سواری

۱۵.و...



حالا از چی بدم میاد

۱. بد قولی

۲. غیب شدن بعضی از دوستان وبلاگی بدون خداحافظی یا حتی خبری

۳.پیر شدن

۴.آدمایی که هر دقیقه یه حرف بزنن

۵. از پدر و مادرهایی که بین بچه هاشون فرق بذارن ..یعنی متنفرممممم

۶.از آدامس جویدن

۷. از صدای خرخر (خر پف)هر کی باشه بیدارش می کنم یا اینقدر بالشتشو می کشم تا از صدا بیفته

۸. از بچه های لوس

۹.از افرادی که دهنشون بو میده و هی نفسشون میده تو حلق آدم

۱۰.از بی نظمی

۱۱.از بی مسیولیتی

۱۲.از اینکه همسرم روزی ۵ساعت بشینه پای کامی 

۱۳.از اینکه مجبوریم همیشه صرف جویی کنیم و پس انداز کنیم

۱۴.از سوغاتی خریدن حالا به هر شکل

۱۵.مهمون سر زذه

۱۶.از کسانی که می خورن کنگر و میندازن لنگر

۱۷. از کسانی که به قوانین خانه ات احترام نمیذارن (مثلا می بینن باید کفشاشون را بیرون در بیارن اما عمدا  کفشاشون را میارن تو و...)

۱۸.از کسی که پسرم را دعوا کنه یا اذیتش کنه...

۱۹. از بی احترامی

۲۰.از اینکه کسی فکر کنه من نوکرشم .

۲۱.از اینکه وقتی همسر بعد از یه شیفت ۲۴ساعته وقتی میاد خانه اولین کاری که می کنه اینه که می شین پای کامپیپوتر ...



پ ن ۱.از همه دوستانم دعوت می کنم هر کدام از این بازی ها را دوست دارن انجام بدن .


پ ن۲.سه روز که همسر را ندیدم روز چهارشنبه که شیفت بودن .روز پنجشنبه مستقیم از سر شیفت رفتن فرودگاه استقبال سفرای ۱۷کشور و به عنوان پزشک کاراوان همراهشون هستن .طبق گفته مسئولین گرامی در امتحان زبانی که سال قبل  از پزشکاگرفتن همسر بالاترین نمره را آورده و بخاطر همین انتخاب شدن تا با سفرا همراهی کنن .خداییش ما که ندیدیم همسر خیلی عالی انگلیسی صحبت کنه حالا دیگه بقیه پزشکا چی بودن که این بهترین بوده ؟؟؟

البته همسر دیشب یه سر آمد خانه اما چون ترجیح داد بشین پای سیستم منم زیاد تحویلش نگرفتم صبح من خواب بودم رفت .حالا جریان آمدن این سفیرا چیه بعدا همسر خودش تو وبلاگش می نویسیه .فکر کنم بیشتر هدف جذب توریسیت و سرمایه گذار بوده .

بشتابید به شهر توریستی ما .

پ ن.امسال شهر ما خیلی شلوغ شده تا حالا سابقه نداشته یه جورایی برای خودمون هم سخت شده خیابانهای شهر گنجایش این همه ماشین را نداره حدود ۳۰۰ هزار نفر در شهر موندگار شدن و امسال حدود ۴ میلیون مسافرتا الان به شهر ما آمدن.

نظرات 28 + ارسال نظر
رضا جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:17 ب.ظ http://csoft.blogsky.com/

آیا به دنبال درآمد و حقوق ثابت ماهیانه و مادام العمر هستید؟ آیا فاقد سرمایه لازم جهت آغاز کسب و کار می باشید؟
اگر در بدترین حالت روزی فقط 100 کلیک هم داشته باشید در یک ماه شما درامدی بالغ بر 23250000ریال معادل دو میلیون و سیصد و بیست و پنج هزار تومان خواهید داشت .
csoft.blogsky.com

چه جالب

تیم رژیمی بلاگ اسکای جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:44 ب.ظ http://diet-team.blogsky.com/

دنبال یه پایه واسه رژیم می گردم ، هستی رفیق ؟

نه نیستم
شرمنده

حامد جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ب.ظ http://dakhmeh.blogsky.com/

سلام
بازیهای جالبی هستن ،
اصلا به نوشته هاتون نمیاد که اهل داد و بی داد باشید !

سلام
پس شما رسما دعوت می شوید که بازی را انجام بدین
من که زیاد عصبانی نمی شم
اما اگه بشم یه کوچولو صدامو می برم بالا مثلا اینجوری
ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

زندگی جاریست... جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com/

سلام آنی جونم
جالب بود. وقت کردم انجامشون میدم
راستی دکتر ربولی این پست رو بخونین و اون نکاتی رو که آنی خانوم دوست دارین انجام بدین ، انجام بدین
ولی آنی خانوم در مورد 21 دکتر ربولی گناهی ندارن. منم از دانشگاه میرسم خونه میپرم پای کامپیوتر تا اون حد که صدای مامانم درمیاد

سلام خانمی
منتظرم ...رسما دعوت شدین
من بارها گفتم کو گوش شنوا
شما فرق دارین ...
بعد از دانشگاه که خوبه .دکترگاهی بعد از 24 ساعت یا بیشتر که میاد خانه...خوب ما هم آدمیم دیگه

نیما جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ب.ظ http://www.sanil60.blogfa.com

سلام آنی خوبین...بعله دیگه حرکات موزون خستگی هم داره دیگه....دخترای خوبی بودن...نه نه نیما بهش فک نکن(این جمله مال خرزو خان درونم بود) ای بابا... حالا میبینم که .... نه نه نمیبینم آخه عینک ندارم امروز...
منم بزگترین ترس ترس از دست دادن عزیزانمه... حتی نمیتونم بهش فک کنم ..فکرش دیونم میکنه بقیه چیزائی رو هم که گفتی تقریباْ نظر منم هست...
خوش باشین و سر بلند...

سلام
ممنون
خستگی نداره کیف داره
نه فکر نکن من کسیو معرفی نمی کنم
آره واقعا من هر وقت بهش فکر می کنم کلی بعدش گریه می کنم
خیلی سخته
مرسی

خیالاتی جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ب.ظ

با بزرگترین ترس فوق العاده موافقم. اگه یادتون باشه یه زمانی یه پست راجع به این موضوع نوشته بودم.
چه اس ام اس طولانییییییییی. آدم برشکست میشه این اس ام اسو بفرسته که! ولی قشنگ بود
أنی خانوم معلومه بسیار بسیار از پای کامپی نشستن جناب همسر شاکی هستین. منم گمونم روزی ازدواج کنم همسرمو از کامپیوتر منع کنم چه معنی میده مرد زیاد بشینه پای کامپیوتر



ممنون
آره یادمه
من این اس ام اسو نفرستادم دریافت کردم
در حد معمولش را مخالف نیستم
اما مثلا قراره درس بخونه
آره همین دیگه چه معنی داره

باران جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلام انی جوونم!
خوبی؟؟؟
من فدای تو بشم!
خیلی ماهیییییییییییی
خودم بهت اس ام اس می دم!
من که از خدامه تو دوستم باشی
منم با چیزایی که دوست داری موافقم و همچنین چیزایی که دوست نداری!!!
البته جز شخصیاش!
خیلی برام عزیزی!

سلام خانمی
مرس
خدا نکنه عزیزم
لطف داری شما
ممنون
یعنی با شخصیاش موافق نیستی ؟!!
فدای تو مهربون

لژیونلا شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام آنی جون
هر دو بازی خوبن. منهم از آدامس جویدن و مهمان سرزده بدم میاد. کوفته تبریزی هم اصلا بلد نیستم.اون گونیها بهتره 100000تومنی باشن

سلام خانم دکتر
پس دعوتین که بازی ها را انجام بدین
ایول گفتی من یه عالمه گونی پراز تراول 100 هزار تومنی می خوام

medisa شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.naughtydentist.blogfa.com

slm khanumi
faghat dus daram 24 saat na marei sham!! akh che hali mide,
hameye chizaei k dus dashtin y taraf,in arayesho kharid o mehmuni y taraf! ay dus daram,ay dus daram
khob manam dars daram,olum paye daram,ama koli az vaghtamo 2 netam,fk konam mamanam o shoma kheili khub hamo dark mkonin

سلام
کاش می شد ...
خدا را شکر یکی با با هم نظر شد
شما فقط درس داری اما...
کاش می شد منو مامانتون همدیگرو ببینیم یه حالی از شماها بگیریم

علی راد شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام آنی
خوبی؟
آخ که چقد دلم می خواست الان یه دکتر پیشم بود و می گفت چکار کنم تا سریع خوب بشم آمپولی ...
گلو درد گرفتم سرما نخوردم آخه درد گلوم فرق داره با پارسال پاییز که سرما خوردم کلا درد مزخرفیه
وای سرم درد می کنه آخ آخ آخ
فعلا که بی خیال ازدواج شدم امتحان ارشد رو بدم
گیجم منگم درد سر نمی ذاره بخوابم معلوم نیست چی می نویسم اخر نفهمیدم ویروسه یا باکتری
سید کوچولو و دوست داشتنی ما رو ببوس بهش بگو یکی هست تو شمال خیلی دوستت داره
یا علی

سلام علی
آخیهههه
فکر نکن اگه دکتر هم کنارت بود خیلی فرقی میکرد برای ما که اینجوریه
اکثرا به خود درمانی می پردازیم
انشاالله زودتر خوب بشین
این تجویزهای مادرانه همیشه بهتر جواب میده مثلا یه سوپ گرم
امسال حتما موفق می شین
شاید بیشتر از یکی تو شمال باشه
اما باشه من بهش میگم

دکتر آتی شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ق.ظ http://www.ati-70.blogfa.com

سلام آنی جون
نیومدی بگی با چه اسمی بلینکمت
منتظرم

سلام آمدم خوندم اما نظر نذاشتم
هر اسمی دوست داری
دوستان اکثرا با اسم کلبه تنهایی من یا آن شرلی لینک کردن

عماد شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ب.ظ

سبلم ذصذرییصیص
صذیصیذصیذص
یذذیصذصذیصذصذیذصذصذذصذیذصذیصذیذص
ئصیدصیصیصیصد
ریصریرصلیرلصرلتبیدلقدلقتدلتدق
ذیصاذیصیرصیرص
یذصذیصذیذصچپرصیرلیرصریلصرل
یاشصیصلیصلایل
اایصتیاصایصتیاصشتاصشاصیصایاصشایشصی
یتصتصتن فلدتبافاتفااففافغتافافتاغف ئبنثبا

سبلم =سلام
یه روز من نبودم سلام را هم اشتباه نوشتی
حالا این نینجاهای سیاه پوش اینجا چیکار می کنن

آرمان شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ

این تیم رژمی رو خوندم تو کامنتا از خنده پخش شدم! رو زمین!! با 100 کیلو وزنم:))
سفید اشکال نداره! فقط بپاید یهو سبز نشید. چون خطرناکه حسن
عجب اس ام اس طولانی ای!!!

منم از همه بیشتر از سفر با جیب پول خوشم می اد!! اخ حال میده ادم هیچوقت پولش تموم نشه

پس حتما شما هم عضو بشین
دقیقا
مثلا آدم یه کت جادویی داشته باشه و همیشه جیباش پر از پول باشه

مرجان شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام
خدار رو شکر بابا بهتر هستن.پدرها اکثرشون همینطوری هستن.

دیروز سال جدید برای گیلانیا بود.محض اطلاع گفتم.سال ۱۵۸۴ دیلمی.البته متاسفانه خیلی ها از چنین سالی بیخبرند.

خلاصه یه روز نبودم و آنی اومد.حس بازی ندارم.میپارمش به دوستان.

کار خوبی کردی .هر کی زن میخواد خودش بره انتخاب کنه دیگه.البته زن نه خانم.بعد حتی به گردن هم نگیری اگه خدای نکرده چیزی بشه باز میندازن گردنت.شک نداشته باش.


اینجا هم خیلی شلوغه.رشت اومدی؟خیابوناش فسقلی.دقیقا وقت مسافرت هم میزنن برای لوله آب و گاز و ...و هی میکنن.نمیدونم زیر زمین چه خبره هی میکنن.خلاصه خیلی خیلی شلوغه.یه انزلی بری نصف بیشترش تو ترافیک میگذره.


همیشه به شادی

سلام
ممنون عزیزم
پس سال جدید مبارک
نه تا حالا قسمت نشده بیام شمال
ممنون

یک دانشجوی پزشکی شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام.اول خدا رو شکر حالشون خوبه
این مورد 11 خیلی اندوه ناک بود
حالا چرا شکل آناناس؟
بهتون اصلا نمیاد عجول باشینا

سلام
ممنون عزیزم
خوی مگه اناناس بده؟!!!
همیشه برای رسیده به هدفم و یا چیزای اینجوری خیلی عجله دارم

بهداشتی شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام بر آنی عزیزم
منم از تصادف ماشین وحشت دارم.خیلییییییییی
من فکر میکردم کارتون مورد علاقتون آن شرلیه!!!
منم عاشق دوچرخم.تا همین ۲سال پیشم سوار میشدم ولی دیگه گفتن تو پارکینگ جا نیست فروختنش پس با سفرا نشست و برخاست میکنن ای ول دکتر
شهر ما هم خیلیییی شلوغ شده. همه جا چادر زدن.

سلام بر بهداشتی عزیز
خیلییییی
اول بابالنگ دراز بعد آن شرلی
ظاهرا همه شهر ها را تصرف کردن

بابک یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ق.ظ http://babaktaherraftar.blogfa.com

سلام
ماشاء الله عجب پست طولانیو قشنگی
در مورد بازی اول...جالب بود
بازی دوم منم از طرف دوست مشترکمون دعوت شدم ولی هنوز بازی نکردمش...ولی خدایی همه گیر میدید به ما اقایون چرا پای کامپیوتر میشینیم حالا ما خونه نیستیم خودتون کم پای کامی میشینید

سلام
پس دعوت شدین بازی اول را انجام بدین
خوب چرا بازی کنید ...برای تنوع خوبه
خوب شما هم وقتی ما خانه نیستیم بشینین پا کامی

مریم یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

سلام آنی جون
خوبی
اول که یکی از کارتوهاییی که من عاشقشم آن شرلی هست و دوستامم از بس توی دانشگاه حرف می زدم بهم میگفتن آم شرلی

بعد هم اینکه ممنون که سر زدی عزیزم
عماد جون رو ببوس
مریم.

سلام مریم خانم گل
ممنون
جالبه
خواهش ببخشید کامنت را ویرایش کردم
گفتم شاید نخواین رمز را همه ببینن
بازم ممنون

شهاب حسینی یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.roozneveshtam.blogfa.com

جالب بود

ممنون

دکتر سلطان دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ق.ظ http://doctorsoltan.blogfa.com/

سلام خانومی...
بازی اولی رو منم میخواااااام
منم بابا لنگ دراز رو خیلی دوس دارم
از شماره 8 خیلیییییییییییییییی خوشم اومد! ایا میشه فردا این اتفاق بیفته؟؟!!
معلومه حسابی از دست دکتر دلخوریها ! تو یه پست 3 بار تاکید کردی که از پای کامی نشستنش عصبانیبابت این یکی باید یه فکر اساسی بکنیم
ممنون که دعوتم رو پذیرفتی

سلام
پس دعوتین رسماااا
می خوای من فردا براتون غذا بیارم:))
آره بابا
من میگم بدم میاد تا می رسه خانه می پره سر کامپیوتر ...مثلا ما بوقیم دیگه
ممنون می شم
خواهش می شود عزیزم

مژگان امینی دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

رفتم دکتر ربولی را دعوا کردم.مگه دختر ما گناه کرده که با کامپوتر اذیتش می کنه؟

ممنون عزیزم
بالاخره شما از فامیلای عروسین دیگه
واله

محبوبه پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ق.ظ

سلام خوبین ؟
من هم بابا لنگ دراز رو دوست دارم همین امروز همشو خریدم
اس ام اس رو اقعا دارم بعضی اوقات گوشیم تعجب میکنه یکی اس ام اس مسززنه
والا تو خونه ما همه خر و ژف میکنن اگه یکی سمفونی نزنه دیگه این گوشه عادت کرده انگار یه چیزیش کمه
منم از ادامس متنفر بیدم دیییییییی
شماره ۵ هم زدی تو خال
همه شماره ها درست مثلخودمه به جز شماره ۱۲.۲۱

راستی کار خوبی کردی دخالت نکردی منم از این چیزا خوشم نمیاد هر کی میخواد زن بگیره بگیره اصلا به من چه
ژی نوشت همینن امروز حرف این موضوع بود متاسفانه
بد یه وقت بدبخت میشن ما هم که گردنمون از مو باریک تره و..........

سلام
ممنون
خوش به حالتون
واقعا ...پس اوضاع شما از من بدتره
ما فقط گاه گداری پیش میاد
منم
مرسی فکر کنم هیچکس روش نشد بگه من جای همه گفتم
حیف شد اون 12 .21
دقیقا
چه جالب..

مژگان امینی پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

آنی جان لینک رشته پلو را آخر پستم گذاشتم .
اگر چاقی و وزن و این چیزا نبود با روغن حیوانی خیلی مزه می داد.

ممنون عزیزم
من که از روغن حیوانی خوشم نمی یاد

خانم ورزش پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام از وبت خوشم میاد باحال وبا ذوق می نویسید شمال بودیم که سراغ وبتون نیومدم بازیها جالب بود سر فرصت می زارم تو وبم انشا الله همیشه به عروسی و خوشی سایه پدرتون هم با سلامتی بالای سرتون باشه سالیان سال

سلام
ممنون شما لطف دارین
حتما انجام بدین منتظرم
انشاالله برای همه شادی باشد
بازم یک دنیا ممنون

علی راد پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام آنی
رمضان مبارک
التماس دعا

سلام علی
بر شما هم مبارک
محتاجیم به دعای دوستان

نیما پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام....خوبین...میبینم که....نه بابا پیر شدیم دیگه نمیبینیم که.....خوبین خواهر جون...من خوبم شما خوبین...احوالات عماد جون خوبه؟
نیت فقط سلام عرض کردن بود و لاغیر

سلام
خوبیم
خوشحالم که خوبی
ممنون برادر

علی راد جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام بر مادر و فرزند گرامی
خوبی آنی ؟ عماد ی رو ببوس
عبادات شما هم قبول
عمادی روزه کله گنجشکی می گیره؟
راستی آنی سالاد بخور

سلام بر علی و خاندانش
خوبم مرسی...چشم
ممنون قبول درگاه حق
نه بهش گفتم اما میگه نمی گیرم
چشم امر دیگه ای نیست ؟!!

علی راد شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ق.ظ

سلام آنی
تعهد: متعهد می شوم از امروز تا پایان ماه مبارک هر 24 ساعت حداکثر سه فنجان نسکافه (یا هر محصولی که قهوه دارد مثل کاپوچینو) بخورم.

سلام علی
هر ۲۴ ساعت که نه ۱۵ ساعت حدودا نمی تونی چیزی بخوری
پس هر ۹ ساعت انشالله ..نوش جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد