در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

چه زود گذشت

سلام 

 

چه زود گذشت..چقدر عمرمان زود میگذرد .در گذشته همیشه عجله داشتم که روزها زود بگذرند و من به این روزها برسم ..و حالا دلم می خواهد زندگی همین جا توقف کنه و یا حداقل کندتر بگذرد...  

اما این قطار بی توقف هر چه قدر به ایستگاهای آخر نزدیکتر می شود بر سرعتش می افزاید ... 

 

همین ماه رمضان ..انگار دیروز بود...نه؟ ...که اولین سحری را خوردیم ولی الان چیزی به پایانش نمانده ...با اینکه بعضی از روزها از تشنگی نزدیک بود هلاک شم و چند روزی را با معده درد دست و پنجه نرم کردم اما باز هم زود گذشت ... 

 

امیدوارم حداقل کمی از بار گناهانمان در این ماه کاسته شده باشد و عفو بخشش الهی شامل حالمان شده باشد . و نصیب ما فقط گرسنگی و تشنگی نبوده باشد .آمین  

توی این روزها از خدا خواستم به من وسعت قلب و وسعت چشم بدهدتا چشم هایم را بتونم روی خیلی چیزها ببندم و نبینم و قلبم با این همه بی عدالتی به درد نیاد و دلم با این طوفان ها مواج نشود ...نمی دونم چرا هر کار می کنم نمی تونم بعضی ها را ببخشم ...البته نه اینکه فکر کنید من نیازمند بخشش نیستم!!!...که شدیدا هستم .اما دوست دارم  که دلم از نفرت خالی بشه ...اما نمی شه .

 

دیگه اینکه خبر خاصی نیست اینجا هوا داره کم کم سرد می شه و من سرمایی هم باید یواش یواش برم تو فکر روشن کردن بخاری 

 

عماد نوشت ویژه ماه رمضان 

من و همسر داریم در مورد اینکه سحری چی بخوریم صحبت می کنیم . 

عماد:مامان می شه منم سحر بیدار کنی؟ 

من:برای چی می خوای بیدار بشی؟ 

عماد:آخه من تا حالا سحری نخوردم نمی دونم چه مزه ای میده  

 

عماد نوشت ویژه شبهای قدر  

دارم براش توضیح میدم که حضرت علی (ع)امام اول ماست و توسط دشمنانش به شهادت  رسیده. 

عماد:مامان امام آخرمون را کی کشت؟ 

من:امام آخرمون زنده است. 

عماد:خوب کی اونو می کشه؟ 

من : نمی دونم ... 

عماد :مامان وقتی دشمنا امام آخرمون را کشتن بعد دیگه کیو می کشن؟ 

من:نمی دونم. 

عماد :حتما بعدش خدا را می کشن  

نظرات 31 + ارسال نظر
djblack شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.1.dj4p.com


سلام بلاگ جالبی داری .... خواستم ببینم با من تبادل لینک می کنی ؟
یه سری بهم بزن ضرر نداره شاید دوست تای خوبی واسه هم شدیم
اگر خواستی منو با ااسم
سایت تخصصی ترنس و تکنو
لینک کن از طریق یاهو و یا سایت بهم خبر بده مرسی
حتما آدرس بلاگتم تو قسمت نظرات برام بذار که یادم بیاد ممنون

شهاب شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.far30tak.blogveb.com

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری در صورت تمایل برای تبادل لینک من رو با نام جدیدترین عکس های موبایل لینک کن بعد بهم خبر بده با چه اسمی لینکت کنم.منتظرتم

حتما دوست عزیز

محبوبه یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام خوبی/
اره واقعا حیف هرچند که من امسال نتونستم روزه بگیرم اما خوب بازم زود گذشت خدا کنه همیشه یاد خدا باشیم .......همیشه
عماد نوشت خیلی جالب بود
من یه دوست \سر کوچیک دارم ۶ سالشه دیروز اومد خونمون عمه اش فوت کرده......
بهش میگم عمه ات فوت کرده ؟
میگه عمه ام که فوت نکرده؟
میگم میگم پس کی فوت کرده :؟
میگه خواهر بابام فوت کرده

سلام
ممنون
واقعا زود گذشت
چرا؟!!
حتما خواهر بابا کمتر غصه داره تا عمع

حامد یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام
واقعا زود می گذرد !
امیدوارم به این وسعت قلب مورد نظر برسید ! هرچند فکر می کنم بیشتر از دعا به ممارست نیاز داره !
عماد نوشتها مثل همیشه زیبا !
و البته عماد نوشت ویژه شب قدر کمی هم فلسفی !

سلام
واقعا
امیدوارم .حرفتون را قبول دارم بیشتر به خودم بستگی داره
ممنون
عمقش زیاد بود وقتی خوب فکر کنیم

لژیونلا یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام
قشنگ نوشتی: کاش سهممون از ماه رمضون فقط گشتگی و تشنگی نباشه...
جانم عماد...

سلام
ممنون
کاشکی
....

خیالاتی یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ق.ظ

موافقم این ماه مبارک خیلییییییی زود گذشت
آخییییییی. عماد همش تصویر کشتن تو ذهنشه. بیراه هم فکر نمی کنه بچه. داستان گذشتگان همه کشت و کشتاره

ممنون از نظر موافقتون
شاید هم تو بوجود آمدن این تصویر ما هم مقصر باشیم و همچنین صدا..و سیما..
مگه داستان این روزها نیست ؟!!!

×بانو! یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://delneveshteha-007.blogfa.com/

سلااااااام آنی جونم
نماز روزه هات قبول باشه
یعنی انقد داره سرد میشه که تو فکر بخاری روشن کردنی یا اینکه انقدر سرمایی هستی؟
آخی جانم حالا بالاخره سحری خورد و مزشو چشید؟!

سلام عزیزم
ممنون
هردو...
نه نخورد اما براش توضیح دادم سحریه چیه و اونم بی خیال سحری خوردنشد

شهاب حسینی یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ http://www.roozneveshtam.blogfa.com

سلام
واقعا همینطوره...خیلی زود روزها و عمر ما میگذره...
در ضمن برای این آقا عماد باهوش و کنجکاو یه اسفند هم دود کنید
سلام آقای دکتر رو هم برسونید
التماس دعا
موفق باشید

سلام
دقیقا
چشم دود می کنیم
چشم
محتاج دعای دوستان هستیم
ممنون

ارمان یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ب.ظ http://sadehtar1.wordpress.com

آره واقعا. دیگه عمر می دوئه.
یادش بخیر یه بار آدم فک می کرد یه سال چقد زیاده! اما الان من تو سن خودم که بیست و یکه. اصلا نمی فهمم کی سال میاد کی میره!! بسن شما برسم که دیگه خدا دور کنه!!.
عماد خانم ورژنای جدیدش میادا!! ورژن عید فطرشم منتظرم بیاد
راستی ادرس بلاگمان یک کمی!! تغییر کرد! ادرسش!

آره دیگه
خیلی زیاد بود
وای من فکر میکردم شما بیشتر از این ها سن داشته باشین
منتظر باشید
ممنون که خبر دادین

دکتر نوید یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ http://yaghesh.persianblog.ir

چه پسر نازی!!

ممنون

زندگی جاریست... یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:37 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com/

سلام آنی خانوم گل
منم امیدوارم عفو الهی شامل حالمون شده باشه.
آخییییییییی از بس همه همه رو میکشن عماد خان هم فکر کرده لابد میتونن خدا رو هم بکشن!!

سلام عزیزم
انشاالله
مخصوصا امام ها را
زیاد هم بیراه نیست همه خوبها کشته می شن

مرجان یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام
وای قربون عمادم برم.هر دو عماد نوشت بامزه بود.دومی که آخرش بود.بچه ها بعضی اوقات چیزایی میپرسن که آدم از توضیح دادن ابتدایی پشیمون میشه .چه دنیای زیبایی هست دنیای بچگی.دلم براش تنگ شده.

جدی اونجا هوا داره سرد میشه؟پس شما هستین که گرماتون رو میفرستین اینور دیگه.ما که هنوز کولرامون در حال کار هست.میدونی که رشت اینقدر گرم بود که پول برق همه خیلی کم باشه ۶۰ تومن کمتر نیست همه دور و وره ۱۵۰ تا ۲۵۰ تومن هست.حالا حسابش کن چه شلوغی شد اینجا اداره برق و این حرفا !
امسال گرمای خیلی بدی داشتیم.میشه گفت که تاحدودی اینجانب مردم و زنده شدم.

عماد ۵ تا بوس ابدار از طرف من بده

سلام عزیزم
آره دیگه بعضی وقتها نمی دونم جواب سوالهاشو چه جوری بدم
شب ها سرد شده اگه پنجره ها را باز بذاریم حسابی سردمون می شه
پنجره ها هم که بسته باشند باید با پتو بخوابیم
ما پول برق تا حالا بیشتر از ۴هزار تومن برامون نیومده
اینجا هم حسابی گرم شده بود اما الان دیگه خیلی خوبه

حتما

باران یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلاممممم انی جوونم
نماز روزت قبول!
راست می گیااا خیلی زود گذشت!
من ناراحتم که داره تموم می شه
واای عماد نوشتاا عالیهههههههههههه
یعنیی وقتی اینا رو می گه باید یه ماچش کرد

سلاممممم باران جان
ممنون عزیزم
خیلی زود متاسفانه
مرسی
بفرمایین ماچ کنین

بابک یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ http://babaktaherraftar.blogfa.com

سلام
من فقط عاشق این عماد نوشته هام...خدا حفظش کنه.....
خیلی باحاله ...کلی خندیدم

سلام
ممنون
نوش جان

مریم دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ق.ظ http://saghf.blogsky.com

واای عزیزم
الهی ...
زنده باشه
خدا حفظ کنه پسر گلتو آنی جون

ممنون

دکتر نفیس دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ http://drnafis.blogfa.com

این ویژه شب های قدرِ کلی اکازیون بود!

خانم ورزش دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ب.ظ

برای همه ی دعاهاتون آمین انشاالله خدا این توفیق رو به هممون بده چقدر این عماد خان با حاله

ممنون
انشاالله

صحرا سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ http://www.insomniac68.blogfa.com

emad koshooolooo

اعظم سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.foryoum.mihanblog.com

سلام گلم

وبلاگ جالبی داری

______________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_____اپم__________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$________________


به وبلاگ منم سر بزن.... خوشحال می شم

ممنون

مژگان امینی چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

شاید وقتی چند سال دیگه از زندگی ات گذشت بتوانی آنهایی را که می خواهی ببخشی .برای من که این طوری شده .افرادی بودند که اصلاً فکرش را نمی کردم که روزگاری ببخشمشان حالا کارهایشان به نظرم خنده دار و بچگانه می آید.
ما از وسطای ماه رمضان تنبلی کردیم ودیگر سحری بیدار نشدیم.

شاید
امیدوارم اینطوری بشه
منم چند شب بیدار نشدم تنبلی کردم

علی راد چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ق.ظ

سلام
طاعات قبول بگید ایشالا
در مورد تشنگی و درد معده خوب درکتون می کنم
وچه حکیمانه گفت بزرگمرد تاریخ بشریت!
بدى را از سینه دیگران ، با کندن آن از سینه خود ، ریشه کن نما!
بخاری آنی بی خیال خانم
به عماد جون هم بگو سحری بعضی اوقات طعم خواب آلودگی می ده

سلام
ایشالا
مرسی از درک بالاتون
...حتما
بی خیال...
بهش گفتم برات دعا کرد
حالا هم به چشم

ای آزادی! تو چقدر خوبی چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ http://liberty.blogsky.com

سلام خانم شرلی گرامی

داستان عمر ما داستان «بنشین بر لب جوی و گذر عمر ببین» است که جناب حافظ فرمود.

از عماد نوشت خیلی لذت بردم. به عماد کوچولوی گل بفرمایید خدا را قبلا کشته‌اند و در این زمان هم هم هر روز می‌کشند!

سلام دوست گرامی
دقیقا کار ما فقط نشستن و دیدن گذر عمر شده
خودم هم اینجوری فکر می کنم
خدای را در پ ستوی خ انه نهان باید کرد

نیما چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام خواهر آنی خوبین؟
آدرس رو پیدا کردین یا نه؟
خواهر با یه پست جدید آپم. میخواستم که تو نظرتو کامل بگی

سلام
خوبم ممنون
حتما...

طاهره جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام
عیدتون مبارک

سلام ممنون
عید شما هم مبارک

عماد شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ق.ظ

سلام
تدتدتتاذعنتن:::::::::::::::::::::::::::::::::::
ونتعتاععععمععععععععععععععععععععععععععغ
ععععههنمتممخععمعمعمعععمععتتممممم
زرذ.زر ذورطزذمئبطمنطز ر.طزئمرنئم.ط ر.طئ. طر ط
۲۴۲۴۵۶۶۴ ۶۵۲۲۵۴۴۵۴۲۵۵۶۵۲۴۴۵۶۴۵۴۵۷۸۶۷

سلام عزیزم
قربون تو و کامنتهات بشم پسر گلم

دکتر سلطان یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ق.ظ http://doctorsoltan.blogfa.com/

سلام خانومی...
اول اینکه عیدت مبارک....بعدم اینکه این عماد کوچولوی با مزه رو از طرف من ببوسش

سلام عزیزم
ممنون...عید شما هم مبارک
چشم

خانومی یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام
طاعاتتون قبول
همه ساله برسی عزیزم

سلام
ممنون

ای آزادی! تو چقدر خوبی دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ http://liberty.blogsky.com

سلام خانم شرلی گرامی

به رسم عادت و مهر آمدم.
کجا تشریف دارید که هوا از حالا داره سرد می‌شه؟

سلام
ممنون از لطف شما
خیلی دور خیلی نزدیک

سارا از ژوژمان سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ق.ظ http://judgment89.wordpress.com/

خیلی وقته ازتون خبری نیست..خوبین؟
خیلی حرف عماد به دلم نشست

خوبیم
...

رهــــا سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ http://rad6718.wordpress.com

عمادو یه بوس محکم کنین از طرف من
رمز این پستم همون عددیه که تو آدرس وبمه اگه دوست داشتین که بخونین

چشم عزیزم
دوست که دارم
اما قبلا خوندم
آفریننننننننننننن

زبل خان جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ق.ظ http://zebelestan.wordpress.com

به می گفتید سحری مزه خواب میده...

انشالله سال دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد