در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

و باز هم بازی

سلام 

اول توضیح بدم چرا تاخیر داشتم 

دلیل اول تقریبا یک هفته قبل یکی از دوستام اس ام اس زد و گفت سلام آنی..من 

خوب راستش دوست ندارم خیلی از دوستان دنیای واقعی وارد این حریم خصوصی بشن . 

دوستم که با خبر شده بود  خیلی قابل اطمینان است و اگر فقط خودش تنها اطلاع داشت مشکلی نبود ولی اگه تعداد مطلعین بیشتر بود باید بار سفر می بستم و از این وبلاگ دوست داشتنی کوچ میکردم 

که ظاهرا فقط خودش تنها اطلاع داشت حال بگین از کجا؟؟ 

ظاهرا توی عید میرن خانه یکی از دوستانشون یک شهر دیگه و آنجا یکنفر براش توضیح میده که یک آقا اهل شهرتون هست که با خانمش وبلاگ دارن و.... 

خلاصه پته ما رو میریزه رو آب و اینجوری ما لو میریم .

البته دوستم حتی ادرس وبلاگ منو نداشت و به قول خودش اصلا به اینترنت دسترسی نداره. 

فعلا همه جا امن و امان است و ما اینجا می مانیم 

دوستان در شهرهای دیگه لطفا بیشتر مراقب باشید. 

دلیل دوم اینکه امتحان داشتم و امروز رفتم امتحان دادم .مربوط به کارم می شد..خیلی بد بود... 

کاش آبروم نره..دعا کنید.  

 

و اما ادامه بازی توصیف لینک ها که قولش را به بعضی ها داده بودم 

شرمنده بابت تاخیر 

سارا از ژوژمان 

دختر از سرزمین شمال..دارای روحی لطیف و بسیار حساس ٬ مهربون ودوست داشتنی . 

دست به قلم خوبی داره . 

 از دوستانش توقع دارد حق دوستی را ادا کنن و گاهی این دوستان در دوستی کم میارن و سارای نازنین ما کمی دلخور و خسته می شه .اما من توصیه می کنم محکم باش.

 دانشجوی رشته پزشکی کجا؟؟؟نمیدونم اگه هم اشاره کردن یادم نیست.

 مدتیست دیگه از خاطرات  کودکیش وشمال نمی نویسد اما قبلا زیاد می نوشت و زیبا الان بیشتر شده خاطرات دانشگاه  که اونم خوبه..

از نظر ظاهری من اینجوری تصورش می کنم سفید و با دوتا لپ قرمز.چشمانی سیاه و درشت با قدی متوسط مثل سفید برفی....به تازگی هم به دلیل فی ل تری شدن وبلاگش به یک وبلاگ جدید کوچ کرده . 

 

مریم 

مریم عزیز از وبلاگ سقف..خانمی مهربون اهل شیراز که وبلاگشون را  قبلاز  ازدواجشون با عشق درست کردن وبا عشق ادامه دادن تا الان که یک پسر کوچولوی نازنین دارن . 

مریم جون خانمی مهربون٬ صبورو مادر نمونه برای پسرش. 

به تازگی هم یک عینک خوشبینی خریده است که امیدوارم بتونه باهاش فقط زیبایی ها را ببیند . 

مریم و سعید روزهای خوب و روزهای سخت زیادی را پشت سر گذاشتن و چیزی که هیچ وقت فراموش نکردن عشق و وفاداریشون نسبت به هم بود. 

از نظر ظاهری قد متوسط٬لاغرو ظریف٬چشمانی زیبا و گیرا که در یک نگاه آقا سعید را گرفتار کرد 

امیدوارم که همیشه شاد و خوشحال کنار هم باشن.  

 

یک دانشجوی پزشکی 

یکی از اولین دوستان مجازی من...یاد آور روزهای اول وبلاگ نویسی برای من.یکی از مشوقین من ..ممنون عزیزم 

دانشجوی رشته پزشکی در دوره اکسترنی ...دختری مهربون ٬متدین٬مسئولیت پذیر٬برای دوستانش از هیچ کاری دریغ نمی کنن.زمانی پایه ثابت نت بودن اما الان کمتر هستن . 

از نظر ظاهری قد متوسط به بالا٬سبزه ٬چشم سیاه و شاید قهوه ای٬ساده پوش و همیشه مرتب  با اون روپش سفید محشر می شه . 

با ارزوی موفقیت برا ی ایشون

 

دلژین 

دندانپزشک٬متاهل٬عاشق بچه ها٬حساس٬ مهربون٬زود رنج ٬ 

اما به شدت مسئولیت پذیر٬از کمک به دوستان و کسانی که نیازمند کمک ایشون هستن دریغ ندارند.  

صمیمی و خالص ٬خوش سلیقه٬خوش لباس و حسابی مرتب ٬عاشق چیزهای تزیینی وعتیقه 

باید بگم مدت زیادی نیست با خانم دکتر دوست شدم اما به شدت باهاشون احساس راحتی و صمیمیت می کنم. 

از نظر ظاهری(این قسمت همیشه سخترین قسمته)قد بلند٬ببخشیدا چشم بادومی نه ازاون کوچولوها ...نه... از اون مدل خوشگلاش٬سفید و خوش پوش و خوش عطر. 

 

 

پ ن:هر چی فکر کردم چیزی یادم نیومد 

نظرات 34 + ارسال نظر
نسیمه سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ق.ظ

سلام
خوب لو بره وبتون مگه چیه؟
البته لو نره بهتره...

دعا کردم برات

سلام
اون حس راحتی را از دست میدم و مجبورم خود سانسوری کنم
ممنون

احمد سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ق.ظ http://elbowroom.blogsky.com

سلام خانم شرلی!
امید که وبلاگتون مستدام باشه.
کار جالبیه این توصیف لینکها یا فی‌الواقع روان‌شناسی دوستان.

سلام برادر بزرگوار
ممنون
اما کار خیلی سختی است

صوفیا سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ق.ظ

من واقعا معذرت می خوام ..اون یکنفر فضول بی ملاحضه من بودم ...اصلا فک نمی کردم که شما دوست لیلا باشین ...بازم یه دنیا معذرت...

اشکال نداره
لیلا از بهترین و مطمئن ترین دوستای منه
من باهاش راحتم
شهر کوچیکه همه همدیگرو می شناسن
منو لیلا سالهاسی سال است دوستیم
نه از این الکی ها
جزء دوستان ممتاز
ناراحت نیستم
شما؟؟؟

دلژین سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://drdeljeen.com

عزیز دلمممممممممم خیلی مهربونی...منم با اینکه مدت زیادی نیست که باهات آشنا شدم ولی واقعا دوست دارم و احساس میکنم اگه بخوام درد دل کنم اولین دوست مجازیم که واسش ایمیل بزنم و حرفام بگم تویی...عماد عزیز رو از طرف من ببوس...واست دعا میکنم

ممنون عزیزم که بهم اعتماد داری
شما به من لطف دارین
ممنون که همیشه به یاد عماد هستین خاله دلژین جونم
مرسی

نازی سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ http://nazi3700.blogfa.com

سلام انی جون
چقدر بده این اتفاق. من اصلا دوست ندارم هیچ کدوم از آشناهام از درونیات من باخبر بشن راستش دلیل اینکه دیر به دیر آپ میکنم و خوب نمیتونم راحت حرفای دلمو بنویسم همینه. دنیامون با تمام بزرگیهاش خیلی کوچیکه.

سلام
آره با همه بزرگیش کوچیکه
به قول معروف آدم به آدم می رسه

سارا از ژوژمان سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ http://judgment89.persianblog.ir

سلام
ممنون از لطفتون:) مهربونی از خودتونه
خجالتمون دادین!
حس ششمتون خوبه ها!چشم های درشت و مشکی ! ولی وقتی خجالت می کشم لپام قرمز میشه مثل الآن
خوشحالم از این که می مونین :)
من هم به همون دلیل که شما دوست ندارین دوستان حقیقی هم به وبم راه پیدا کنن شهری که دانشجوئم رو لو نمیدمهر چند دفعات معدودی از دهنم در رفته:S017:]

ایشا.. نتیجه ی امتحانتون دلخواه خودتون بشه!:)
با این که دانشجوی پزشکی دختر بسیار مسئولیت پذیریه کاملا ْ موافقم:) از اونهایی که آدم راحت میتونه روش حساب کنه ! با دلژین خانم و مریم خانم آشنایی چندانی نداشتم ممنون بابت معرفی؛)
خلاصه؛ ایشالله همیشه به بازی

سلام
وای چه لپای قشنگی ...
یعنی به من هم نمیگی؟؟؟
امیدوارم
....
همیشه
راستی دعوتین باید منوتوصیف کنین

دکتر نفیس سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ http://drnafis.blogfa.com

خب..به هر حال
حتی اگه آدم چیز مهمی هم ننویسه ..حتی اگه آدم مهم هم نباشه..
دوست نداره !
چه برسه که دوتا حالت بالاهم در باره ش صدق نکنه!!

ما که هر دو حالت بالا را داریم

علی راد سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ http://novin21.blogsky.com

سلام آنی
بله احساس امنیت چیز مهمیه
خوبه که شادین
خوبه که زندگی خوبی دارین
خوبه که "واقعا" زندگی می کنین
خوبه که عاشق سفرین
خوبه که در زمان حال زندگی می کنین
خوبه که وبلاگ دارین و از احساس ها شادی ها غم ها می نویسین
خوبه که زن و شوهر هر دو کارمندین
خوبه که به کلاس و درس تفریح گل پسرتون اهمیت زیادی می دین

سلام علی
آره
...
...
...
...
...
...
...
...
شما همه اینها را از این پست فهمیدی؟؟؟

لژیونلا چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام آنی جون
ای بابا آدم امنیت مجازی هم نداره...
به امید شنیدن خبرهای خوب

سلام عزیزم
خوب می شد حدش زد که ما لو بریم
همیشه خبر خوب در کار هست

باران چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلام دوست عزیززم
خوبی؟؟
خداروشکر که هستی والا ما دق کرده بودیم!
من شرمندم اون بازیو رو انجام ندادم هنوز اخه دوستان زیادن نمی دونم کیو انتخاب کنم ولی بذار اینجا بگم تو تو ذهنم چه شکلی هستی!!!
یه خانوم باوقار و متین!!! بسی خوش پوش و شیک! خوش هیکلو خوش اندام!!! موهای نه خیلی بلند نه خیلی کوتاه به رنگ قهوه ای که کم حالت داره!!! چشمای رنگ موها صورتی با دماغ و دهنه کوچیک لبای قرمزو غنچه!!! کلا یه صورت نمکی! و خیلی مهربون همیشه هم معطر!!!
دلمم برات یه ذره شده بود

سلام عزیزممم
ممنون
خدا نکنه دق کنین از اینجا برم میرم یه جای دیگه خبرتون میکنم
خوب منو انتخاب کن دیگه
اینا که گفتی منم...نه..!!!!
خوش پوش نیستم معمولی
نه باب خوش هیکل هم نیستم
این مو ر درست گفتی
وماغم که عمل می خواد تا کوچیک بشه
دهنم هم نگوغنچه!!!
واقعا منو اینجوری تصور میکنی
نکن اینکارو اگه یه روز منو دیدی حسابی تو ذوقت می خوره
من دلم تنگ شده بود گلم

دکتر بارانی چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

دوست مارپلی داری ها خاله !!!
پس خدا به ما هم رحم کرده یجورایی !!
ما رو چند نفر میخونن !! خودسانسوری میکنیم احساس خفقان مینماییم !! خود ابرازی میکنیم چماغ میکنن فرت میکوبن رو کله ی مبارک !!! الان ما فهمیدیم خلی اشتباه کردیم !! الان ما پشیمونیم !! خدایا توووبه !!
ولی دست و دل پریدن نداریم ! هیچ جا نمیتونه جای این خونه رو واسه ادم پر کنه !!
خوب حالا سر کدوم ایسگاه زن بنیم که نگه داره ؟؟
میگم بیا همون ادم اهنی رو درس کنیم تنظیماتش کنیم بعد بگیریم راااااحت بخوابیم !!

آره ما اینیم دیگه
خدا رحم کرد
خیلی اشتباه کردی جانم
ایستگاه اخر
آخیش ..چه خوب شما درست کن دوتا
ممنون من از همین الان می خوابم

دکتر بارانی چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ

خب من فقط دانشجو و دلژینو میشناسم !!
واقعا تو هیچی دریغ نمیکنه
دلژین هم که عاشق بچه اما یه جورایی ترس از مادر شدن !!

اینم خیلی خوبه
واقعا
خوب ترس هم داره
کم مسئولیتی نیست

آرمان پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ http://tik-tak1.blogfa.com

سلام
راستش نمی دونم...اولا برام مهم بود که آدمای حقیقی خط قرمزم هستن و برای همین چند بار بلاگمم عوض کردم اما الان اعتقاد دارم فرقی نداره...من حرفی که بزنم چون تو بلاگم سر مسایل شخصی زندگیم نمیست برای همین از اینکه مخاطبم حقیقی یا مجازی باشه در هر حال یکسانن برام...بجز دوستان و دشمنان حقیقی ای که بخاطر بعضی حرف ها می ترسم دو تا جای دیگه برای آدم پرونده مرونده بسازن!
میگم شما خیلی حس تجسمیتون خوبه ها...من نمی تونم اینجوری با جزییات بر اساس کلماتی که شخص می نویسه و می خونمش تشریحش کنم

سلام
خوب شما شخصی نمی نویسی اما من چی؟؟
این فقط در تخصص خانم هاست

مژگان امینی پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

آنی جان ببین من دیگه چی باید توی وبلاگم بنویسم که تمام همکارای سابق خودم حتی شاگرای قدیمی ام فامیل یعنی هرکی که مارا می شناسه همکارای همسرم همکلاسی های بچه ها و...لینک باکس معلمان آدرس وبلاگ من را دارند .اسمم هم واقعی است .فکر کنم یک عکس کامل هم از خودم بگذارم یا یک نماهنگ اجرا کنم دیگه کامل بشه.

حتما این کار و بکن

حامد پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام
امیدوارم نتیجه دلخواه رو از امتحانتون بگیرید!

سلام
ممنون

فائقه پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

سلام انی جان
خوبی ؟چطوری؟
آره برگشتم بالاخره:دی
خوشحالم که از شعرم خوشت اومد

سلام
ممنون
چه عجب

مریم جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ق.ظ

آنی عزیزم
الهی قربونت برم من با این توصیف های قشنگت
حس ششمت عالیه !
خوشم امد
ممنونم .. الهی بتونم جبران کنم عزیزم

مریم جان
خدا نکنه
ممنون
ما اینیم دیگه
الهی خوب توصیفم کن دیگه...

مریم جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ب.ظ http://saghf

سلام
آنی جون عزیزم
کامنت خودم رو خوندم و دیدم چقدر ازت تشکر نکردم ببخشید من خونه سیستم ندارم
دسترسیم محدوده
اولین فرصت جبران میکنم عزیزم
می بوسمت
مریم

سلام عزیزم
نیازی به تشکر نیست
منم می بوسمت بدو بیا

خودنویس شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ق.ظ http://www.jamedadiyeman.blogfa.com

خوش به حال من که اقوام نمیدانند ویلاگ را با کدام گ مینویسند یعنی وب گردی میکنند ولی وب نویسی نمیکنند

ممنون

نانی نار شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ب.ظ http://ran-haskik.persianblog.ir/

سیلا م من تازه واردما!!!
ان شاالله که امتحان به مرحمت الطلف حق ابرویتان را بخرد
منم بازی

سلام
خوش امدی
شما هم بازی

علی راد یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ http://novin21.blogsky.com

سلام آنی

سلام
چرا امروز وبلاگت باز نمی شه؟؟

مرجان یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ب.ظ

میگن دنیا کوچیکه ها.بعد بگین نه!
چطوری آنی جون؟آخه زشت نیست من اسم واقعیت رو ندونم؟آقای همسرتون سفره هفت سین تحفه ما را، پیدا نفرمودند.همون صفحه اول هست به جان خودم.حالا که اینقدر با زحمت میخواد پیدا شه، استرس پیدا کردم که آبروم بیشتر نره.بخصوص که به دستور شما هم هست.
خوب بیا اونورا دیگه آنی

نه!!!
خوب
خیلی زشته خجالت نمی کشی
امان از این دستورهاااااااااااااااااااااااااااا
همین جا خوبه
شما تشریف بیارین اینور
این دنیای نت هر طرفش بری آسمون یک رنگه
رنگ دل تنگی

نسیمه چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ

چقدر تنبل شدی یه چیزی آپ کن دیگه

خوب تنبلم دیگه
صبور باش

پاتریشیای جادوگر پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ق.ظ http://le-temps-retrouve.blogfa.com

سلام آنی جونم
وای من بودم وبلاگو میبستم و میرفتم... هر چند الان یکی از فامیلا و چند تا از دوستام آدرسمو دارن ولی اگه حتی یه نفر که آدرسو خودم بهش ندادم پیدام کنه میرم
من هوچ کدوم از لینکایی که گفتی رو نمیشناختم

سلام
پس حسابی مواظب باش
چرا؟؟!!!

مژگان امینی پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

آنی کجایی؟
باز شناسایی ات کردن؟

همین جا
فعلا نه

سارا از ژوژمان جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ http://judgment89.persianblog.ir

سلام خوبین؟

سلام
شما خوبین؟

مژگان امینی یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام خوبی ؟

سلام
خوبم
شما خوبی؟

علی راد دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ق.ظ http://novin21.blogsky.com

سلام آنی خوبین؟
به نظرم دوستی که برام آرامش بیاره واقعیه
حالا می خواد از طریق اینترنت باشه می خواد غیر اون باشه

سلام علی
خوبم
دقیقا همین جوریه که شما گفتین
مثل من

دلژین دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ http://drdeljeen.com

دلم واست تنگ شده کلییییییییییی...پس چرا نمینویسی؟؟؟
مواظب خودت باش...عماد رو هم ببوس...روی ماهت رو میبوسم

ممنون عزیزمممممممممممممممم
نمی دونم واقعا چرا
مرسی
حتما
قربونت برم بیا بغلمممم

نازی دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ http://nazi3700.blogfa.com

انی جون پس کجایی
دلمون براتون تنگ شده زود آپ کن دیگه خانمی

همین جا
ممنون عزیزم
حتما

علی راد سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ق.ظ http://novin21.blogsky.com

سلام آنی
بله مث شما. یعنی من هر وقت خواستم دیگه تو وبلاگ ننویسم حالا به هر دلیلی از من دلخور نمیشی با سوالات پی در پی رو اعصابم نمی ری

سلام علی
ومثل شما
خوب نمی تونم بگم دلخور می شم
چون این یه چیز شخصیه
دلیلشو می پرسم
اما حتما دلیل گافی و قانع کننده داشته که برای من هم قابل احترامه

یک دانشجوی پزشکی سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ http://manopezeshki.persianblog.ir/

سلام.راستش من از روز اول افتخار آشنایی با اینجا رو داشتم وخوب حتی اولین نظرم رو هم یادمه هنوز
یک چیزی بگم حسس ششمتون خوبه یک چندتاییش درست بود یک چندتاییش هم نه
مرسی بخدا شما دوستای خوبم خیلی به من لطف دارین.هم از شما وهم از بچه های دیگه که درموردم گفتن ممنونم قربان محبت ومعرفت همتونراستی پست نمیذارین؟

سلام
ممنون عزیزم
شما هم همیشه به ما لطف داشتین
در اولین فرصت

دلژین سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ http://drdeljeen.com

بوووووووووووووس

باران شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلامممم
انی این حرفا چیه
من تو ذوقم هیچ وقت نمی خوره باورت می شه چند بار وسوسه شدم بهت زنگ بزنم؟
روم نشد ولی!
تو اینقدر ماهی من ببینمت هم مطمئنم عاشقت می شم

سلامممم
نمی دونم
چند بار
اگه زنگ بزنی می ترسم بازم تو ذوقت بخوره ها
یعنی می شه؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد