در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

آرزوهای بر باد رفته

توسط  دوست خوبمان جناب بی وطن  به یک بازی دعوت شدیم. 

بازی به این صورت است که باید آرزوهای دوران کودکیمون را بنویسیم و ببینیم حسرت کدومشون به دل مونده؟!!! 

پیش خودم فکر کردم وای چقدر آرزو داشتم و بهشون نرسیدم؟؟ 

اما در این مدت وقتی تمام پستوهای مغزم وخاطرات دوران کودکیم را زیر رو کردم دیدم ای وای چرا من هیچ آرزویی نداشتم؟؟؟ 

آنقدر توی دنیای کودکی غرق بودم که حتی آرزو هم نکردم. 

فقط وقتی رفتم مدرسه و موضوع انشاءاعلام شد :دوست دارید در آینده چیکاره شوید ؟؟

کمی به فکر آینده افتادیم. 

همیشه دوست داشتم یه کسی بشم. اما چون دقیقا معلوم نکردم چه کسی هیچی نشدم!!

 آرزو کردن هم آدابی دارد که ما بلد نبودیم آن هم درست آرزو کردن است . 

با تمام ریزه کاری هاو جزییاتش 

حسرت کدام آرزو به دلم مانده؟؟؟؟ 

من به تمام آرزوهای نداشته ام رسیدم. 

دانشگاه 

ازدواج  

بچه 

خانواده 

کار  

خانه

مسافرت 

دوستان خوب 

خوشبختی 

البته الان چند آرزوی کوچولوی دیگه هم دارم..که بماند برای بعد 

وقتی دقت می کنم می بینم بیشتر چیزهایی را که خواستم به دست آوردم. 

مثلا چند سال قبل یک دوست داشتم که ساعت کاریش بعدازظهر بود 

هر روز صبح ساعت ۹بیدار می شد.صبحانه اش را سر حوصله می خورد.نهارش را می پختو وقتی ظهر همسرش از سر کار بر می گشت نهار گرم آماده بود.وساعت ۳ می رفت سر کار  

من همیشه دلم می خواست منم کارم اونجوری باشه تا اینکه صبح زود پاشم و بدو بدو برم سر کار ..جالبه الان یک سالی است منم ساعت کاریم بیشتر روزها بعدظهر است... 

اما بازم راضی نیستم...  

  

حالا اگه دوستان  دوست دارن این بازی را انجام بدن خوشحال می شم.

 

عماد نوشت: 

همسر شیفته و خانه نیست شب عماد کنار من دراز میکشه تا بخوابیم 

دستامو دورش حلقه می کنم و میگم عزیزم میدونی تو دنیا چی برام بیشتر از هر چیزی اهمیت داره؟ 

عماد:میدونم منو و بابا 

تو عاشقمونی اینو همیشه گفتی. 

بعد پشتشو می کنه و می خوابه

نظرات 23 + ارسال نظر
زندگی جاریست... دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://parvazz.bloghaa.com/

سلااااااااااااااام
ایشالا به تمام آرزوهای نداشته دیگه هم میرسین
راستی دیگه نمیایین تبریز ؟!

سلااااامممم
ممنون
چی بگم هنوز معلوم نیست
حالا اگه امسال نشد بیایم حتما سر فرصت میایم

دکتر نفیس دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ http://drnafis.blogfa.com

خیلی عالیه که آرزوی برآورده شده نداری !
این بیشتر از این که نشون بده زندگی خوبی داری نشون می ده روح خوبی داره ..
این مهمتره...

ممنون
حس خوبی بهم داد این کامنت

دلژین دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ http://drdeljeen.com

ایشالله به بقیه آرزوهات هم زودی میرسی عزیزممممممم...میبینی مردها از بچگیشون هم همینطورن!!!!

ممنون
آره دقیقا

محبوبه دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ

جالب بود..فرک میکنم تحصیلاتت رو تربیت عماد بی تاثیر نبوده

ممنون

مژگان امینی دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

ان شا ا.. به بقیه ی آرزوهایت هم می رسی.حتماْ بیشترش مربوط به عماد است.

آره مربوط به عماد هستن البته نه همشون

بیوطن سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام
ممنون که پذیرا شدی ....
انشالا به همه آرزوهای دیگه تون هم میرسید شعله آرزوهاتون برقرار منم انشالا تو پست بعدی از آرزوهام میگم ....

سلام
خواهش می شود
انشااله
منتظریم

نیما سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ http://www.sanil60.blogfa.com

سلام
خوبی؟
چرا همه میتونن فکر منو بخونن؟؟؟؟ تابلوام دیگه همیشه رازی نداشتم....... درست گفتی.... عماد ماشالله دیگه مرد شده دیگه نه؟؟؟؟؟
بازگشت به اون پست قبلیت.......
حالا آرزو هام......... زیاد بودن.... کدومشون رو بگم ولی من تلاش کردن رو قبول دارم آرزو مثل هدفه و تلاش کردن نتیجه رسیدن به آرزوست. من تلاش میکنم آNم مفیدی باشم .....

سر نمیزنی خواهر آآآآآآآآآآآآ
حالا

سلام
ممنون
خوب کار هر کسی نیست این فکر خوندن:)
سرم میزنیم

نسیمه سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

دقت کردی خود بی وطن درباره ی آرزوهاش چیزی ننوشت فق ما رو سر کارگذاشت؟

آره
واله

×بانو! چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ http://x-banoo.blogfa.com

سلام عزیزم
یعنی آرزوهایی کوچیک یا خواسته‌های کوچیک مثل اسباب بازی‌ای چیزی که بخوای و نداشته باشی هم نداشتی؟

در مرودش بیشتر فکر می کنم

خودنویس چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.jamedadiyeman.blogfa.com

به بقیه آرزوهات برسی عماد چه خوب ابراز احساسات میکنه ! احتمالا مثل باباش!!!!!!!!!!!

ممنون
دقیقا

حامد چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام
خدا رو شکر که به همه آرزوهاتون رسیدین،از همه بهترشون هم بچه و کار بعد از بعدازظهره

سلام
خدا را هزار مرتبه شکر
حتما

دیادیا بوریا پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ق.ظ

سلام
امیدوارم همیشه به همه ارزوهاتون برسید واقعا پست پر انرزی بود
عماد جان هم که مثل همیشه فوق العاده است

سلام
قابلی نداشت دکتر
مثل همیشه حاضر جواب

نیما جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام خوهر خوبین شما
داستان مال گذشته هستش ولی ....؟؟؟؟
نمیخواستم بعضی مسائل رو باز کنم ولی به اصرار یکی از دوستان مجبور شدم.
یکی از بچه های هم دانشگاهیم میومد بهم سر میزد تو وبلاگ. خیلی میخواست بهم کمک کنه ولی نمیدونست مشکلم چیه واسه اون گذاشتم تا خیالش راحت شه و بعضی کارام که تو دوره دانشگاه گنگ بود واسش مشخص شه.....

سلام
امیدوارم مشکل حل بشه

لژیونلا چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام آنی جون.. خوبی؟
امیدوارم به همه آرزوهای بعد از اینت هم برسی و فرزندانت هم همینطور...
به دکتر هم سلام برسون و بگو زیاد سخت نگیره.

سلام عزیزم
ممنون
بهش میگم

مانگی سو چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.mangisoo.blogfa.com/

سلام آنی جوون! به محض اینکه شروع کردم به خوندن پستت یهو دلم هری ریخت. احساس کردم چرا هیچوقت آرزویی نداشتم. وای بازم احساسم با بقیه فرق داره؟. اما دیدم.... خدا رو شکر تو هم مثل منی...
منم مثل تو آرزوهام عینی و واقعی بود. مثل ازدواج بچه کار مسافرت خوشبختی که بهشون رسیدم حالا تنها آرزوم اینه که خدا همه داشته های خوبم رو برام حفظ کنه و هروقت آرزوی جدیدی به ذهنم رسید زود برآورده کنه.

سلام
دل دار باش عزیزم
ممنون

نیما چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ

حله خواهررررررررررر

خدا را شکر

عماد پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ

سبلم للافللافلبفل

کغکفکلکفمقملقمبمق

سلام قربونت برم عزیزممممممممممممممم

آنیتا پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ http://anitafaramarz.blogfa.com

سلام
همون عاشق همسر و عمادی یعنی اینکه مهربونترین آن داده تو را که آن تو را به ...

ممنون عزیزم

علی راد پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام آنی

سلام علی

نیلوفر شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ب.ظ http://rebirth.freeblog.ir

سلام
بازی جالبیه منم باید فکر کنم ببینم آرزوهای بچگیم چی بوده! البته به یکی از اساسی ترین آرزوهای بچگیم هنوزم نرسیدم دانشگاه! نه اینایی که رفتم!!!
شاد باشین

سلام
خوشحال می شم انجامش بدین

مژگان امینی یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
خوبی؟

سلام خوبم

احمد چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ http://elbowroom.blogsky.com

سلام.

خوبی دنیای بچگی اینه که آدم همیشه به روز که هیچی بلکه به دقیقه و لحظه‌س... یعنی آرزوهاشم زود فراموش می‌کنه.
منم آرزویی از بچگی یادم نیومد!
الانم به قول شما چند تایی هست که لابد وقتی پیر شدم باید برگردم و ببینم کدومش تحقق یافته.

اما آرزوی دم دستم اینه که همه شما و دوستان عزیز شاد و از زندگی خرسند باشید.

سلام
آروزهاش فراموش نمی شه مدلشون هی تغییر می کنه
ممنون از آرزوهای همیشه خوب شما

بهداشتی یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام آنی جونم. خوبی خوشی؟ سلامتی؟ تا من حالی از شما نپرسم شما سراغی ازم نگیرییا یه وقت!!! گناهه!!!
عماد چطوره؟ روی ماهشو یه جنتا از طرف من ببوس

سلام عزیزم
ممنون
نه حالا شما دم به دقیقه حال ما را می پرسین
اونم خوبه
راستی خوبی؟
خیلی کم پیدایی
امیدوارم همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد