در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

زن کامل

بعد از اینکه چند جلسه همدیگه رو می بینم بهش یه کتاب پیشنهاد میدم و اونم برای جبران یک کتاب برام میاره 

کتاب زن کامل نویسنده مارابل مورگان...  

خانم ها...

خورشید تابان باشیدیعنی بدون هیچ چشم داشتی فقط بتابید و گرمی ببخشید. 

او را همانگون که هست بپذیرید. 

غر زدن ممنوع. 

یک زن کامل کسی است که نیاز همسرش را فراهم آورد و این نیازها در خوراک.رابطه ج.سی و ورزش خلاصه می گردد.!!! 

زن کامل سعی می کند که شوهرش از پذیرشی بی قید و شرط برخوردار گردد.!! 

نه گفتن ممنوع. 

او را تحسین کنید.!! 

ستایش قهرمان.!! 

با او سازگار باشید.!! 

با او مخالفت نکنید.!! 

 ناسپاسی ممنوع.!! 

و....................... 

دلم می خواد بدونم اگه قرار بود کتاب مرد کامل چاپ بشه( شاید هم شده  و ما بی خبریم ) و اگر نشده آقایون زودتر اقدام کنن ببینیم دیگه چیزی باقی مونده که آقایون انجام بدن. 

ظاهرا خانم ها باید تابع و سپاسگزار آقایون باشند و جیک هم نزنن. 

به یکی از مثال های کتاب توجه کنید 

خانم عروسی دوستش بوده اما آقا دوست دارن  برن به بازی فوتبال و از خانم هم می خوان که باهاشون برن بازی فوتبال . خانم برای اینکه نقش زن کامل را به خوبی ایفا کند به دنبال همسر راه میوفته و به عروسی دوستش نمیره.!!! 

به نظر من زن و مردی کامل کسانی هستن که به خواسته های هم احترام بگذارند. 

زن به عروسی دوستش برود و مرد به بازی فوتبال 

اینکه یکی بخاطر دیگری از خواسته اش بگذرد کامل بودن یک طرف است نه دو طرف . 

گاهی ما خانم ها اینقدر در گذشت و ایثار زیاده روی می کنیم که کم کم تبدیل به یک وظیفه برایمان می شود.خانم هایی را دیدم که حتی رنگ فیش حقوقی خود را نمی بینند و از نظر شوهرانشون اونها وظیفه دارن پول هایشان را تحویل بدن زیرا این یک وظیفه است. 

  

این کتاب نکات خوبی دارد اما من به طور کامل با همه مطالبش موافق نیستم.بخوانیدش و نظرتان را بگویید.شاید کتاب زن و مردکامل را خودم بنویسیم. 

 

نظرات 24 + ارسال نظر
سانی چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ق.ظ http://www.sani68.blogsky.com

سلام
کاملا با حرفات موافقم...
زن و مرد کامل کسی هست که به نظرات همدیگه احترام بذارن.
موفق باشی به منم سر بزن

سلام
ممنون
چشم

دکتر نفیس چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ق.ظ http://drnafis.blogfa.com

زن کاهل !!!!!
مطمئنی این کتابو بعضی ها برات نفرستادن ؟

راست میگی ها
باید بیشتر حواسمو جمع کنم

زبل خان چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ http://zebelestan.blogsky.com/

مرد کامل رو اگه چاپ میکردن ونویسنده اش هم مرد بود نوشته بود: مرد کامل مردی هست که زنش ...وتمام مشخصات زن کامل رو می نوشت...

حتما همینطوره
مرد کامل کسی است که یک زن کامل در کنارش باشد

×بانو! چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ http://x-banoo.blogfa.com

سلام عزیزم
زن کامل؟! مگه ما انسان کامل داریم اصلاً؟!
یه آدمی که برای خودش هویت قائل نشه از نظر ایشون کامله؟!
منم با نظرات کاملاً موافقم و بنظرم زن و مرد باید به زندگی مستقل همدیگه احترام قائل باشن

سلامم
در رویا شاید
ممنون

زندگی جاریست.... چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ http://parvazz.persianblog.ir/

سلاااااااااااااااااااااااام
مرد یا زن اگر کامل بودند چرا دنبال نصفه گمشده خودشون می گشتند؟! بنظر من هیچ زن یا مردی کامل نیست !

سلامممممممممممم
از بس بیکارند
مگه نیمه گمشده هم پیدا می شه
کم پیدا می شه زن و مردی که کامل کننده همدیگه باشن

فائقه چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

سلام
خوبی؟
خب بیشتر وقتها چون زنها از حقشون کوتاه اومدن واقعا برای یه سری از مردا مسجل شده که وظیفه زنه در حالی که اینطور نیست
خانما خودشونم به این حق خوری ها رضایت دادن،اینطور نیست؟

سلام
بله مقصر اصلی خانم ها هستندو عواطف و احساسات بی دریغشون

مرجان چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 ب.ظ

زن و مرد باید مکمل هم باشن.
این کتاب لابد آمیخته با طنز بوده!

زن باید مکمل باشه از نظر این کتاب
والا ما که طنز ندیدیم

دلژین چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ http://drdeljeen.com

اسم کتاب رو باید گذاشت : مرد کامل در رویاها!!!

دقیقا
فقط تو رویا ممکن می شه

خیالاتی چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ http://aghushekhiyal.blogfa.com

والا ما که نتیجه ی زندگی خیلی از زوج هارو میبینیم نتیجه گرفتیم هرچی زن توقعش از مرد بالاتر بوده و بیشتر سخت گرفته نتیجه بهتر بوده
ولی هرچقدر بیشتر گذشت به خرج داده طرف مقابل خیال کرده این گذشت یه وظیفه ست و...
همه چیز در حد تعادل و دوطرفه خوبه

در همه موارد سخت گیری جواب نمیده
احترام به حقوق یکدیگر بهترین حالت است

یک معلم پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ق.ظ http://jafari58.blogfa.com/

سلام منم این کتاب رو دارم ولی همش رو نخوندم اوایلش رو خوندم بد نبود . با شما موافقم اگه قرار باشه همیشه یه طرف کوتاه بیاد که همش اون یکی طرف زندگی می کنه و حال دنیا رو می بره !!!!
به وبم بیایید منو می شناسید ولی اسم قبلی ام رو نمی گم چون می ترسم . کلی گشتم تا پیداتون کردم اسم وبلاگتون یادم رفته بود امشب سر نماز یادم اومد

سلام
حتما سر میزنم

محبوبه پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ق.ظ

سلام..خوبی؟..پیشنهاد میکنم کتاب زن قهرمان بی مدال رو بخونی...مریم عباسی زاده

سلام
ممنون

لیلا پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ http://baharepanjare.persianblog.ir

خوندمش قشنگه

ممنون

نانی نار جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ب.ظ http://ran-haskik.persianblog.ir/

از نظر من نویسده توهم زده یا در انتظار شوهر بوده یا کلا مرد جماعت نمیشناسه!!!
اقایون همیشه مراعات میکنیم!!!حالا کافیه یه شب حال روحی خانم بد باشه نمیگه چته تخت میگیره میخوابه عین خرس

توهم زده
مجرد نبود متاهل بود
دقیقا عین خرس

نسیمه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

درباره ی این پست با این که مجرد هستم کاملا موافقم....به قول باربارا دی آنجلیس یه روز بعد چند سال همچین زن نمونه ای به خودش میاد و می بینه که همیشه فقط بخشنده مهر بوده و چیزی دریافت نکرده و سر خورده می شه و اگر هنوز جسارتی براش مونده باشه لگد می کشه زیر این زندگی و می ره یا اگر جسارتش هم مثل شخصیتش بر باد رفته باشه مثل یه مرده ی متحرک می شه که اولین کسی که ازش متنفر می شه همون آقاست....البته اینا را خودم از نوشته های باربارا دی آنجلیس برداشت کردم و فکر می کنم حق داره....در ضمن مرها مادر نمی خوان همسر می خوان این چیزایی که گقفته وظایف یه مادر هست نه یه همسر

ممنون که موافقین
چه جالب
بله دقیقا
:)

دکتر مـــــیم یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ق.ظ http://maryamos.mihanblog.com

کتاب باربارا دی انجلس با عنوان ؛۱۰ قانون برای رابطه ی موفق؛ اگر اشتباه نکرده باشم اسمش رو ! دقیقا به همین موضوع اشاره داره ! اون خیلی بیشتر بدرد میخوره انی جان :)

من زیاد دنبال این کتا بها نیستم
قوانین را خودم کشف می کنم
از لطف شما ممنونم

سارا از ژوژمان یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ب.ظ http://judgment89.wordpress.com/

سلام آنی خانم
خوبین؟
عمادجون خوبه ؟
خبری نشد از آبجی کوچولوی آینده اس نشد
با این توصیفات آدم که هوس نمی کنه ورق بزنه کتاب رو ؟
میگم پس فردا میان به جرم خراب کردن دکون بازار مردم دستگیرتون میکننا راستی سر اون کامنت در مورد خرس و اینا کلی خندوندتم

سلام عزیزم
چرا اون وبلاگتو حذف کردی؟
من الان فلفلی ندارم نمی تونم بیام تو وبلاگت
نه از آبجی کوچیکه خبری نیست
اگه شما منو لو ندین هیچکس خبر دار نمی شه

علی راد سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام آنی
اومدم اینجا
خوبین؟
من خوبم
آنی کمتر به آقای دکتر بگین دوستتن دارم بیشتر بگین بهتون افتخار می کنم
دوست درام یه جورهایی سوسولی می زنه خوبیت نداره
سلام برسونید
یا علی

سلام علی
خوش امدین
خوب منم از سوسولی بیشتر خوشم میاد
خوب راستش مامانش باید بهش افتخار کنه
والا به خدا
حتما
...

سارا از ژوژمان سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ http://judgment89.wordpress.com/

سلام
انی خانم میشه آدرس ایمیلتون رو واسم اینجا در جواب کامنتم بنویسید ؟

چرا که نه
می شه شما ایمیلتون بذارین من بعد
یعنی اینجا نمی خوام ایمیلم را بذارم
شما خصوصی بذارین

مژگان امینی شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

آنی جان یک نفر را می شناختم این کتاب را برای مادرش می خواند می گفت ببین مامان تو می گی چرا با شوهرت اینجوری رفتار می کنی ؟ ! این جا هم همین را نوشته .
الان هشت سال از طلاقش که بعد از هفت سال زندگی و دوتا بچه گرفت می گذرد.

چه بد

خانم دوری سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ http://dory-marlin.blogfa.com/

سلام آنی جان . وبلاگت رواز وب همسر محترمت پیدا کردم و همینطور خوندمش تا به اینجا . واقعا احساس خوبی در مورد نوشته هات دارم . در مورد شعرهای قشنگی که شاید بیانگر حال و روز م باشه . من هم یک دختر به سن پسرت دارم و البته یک فینگیلی 8 ماهه و در گیر کار و روزمره گی . اما اینهایی که در مورد زن کامل توی کتاب نوشته بود نیستم . اصلا نیستم . و حتی یک ذره هم فکر نمی کنم که یک زن باید تااین حد در خدمت شوهرش باشه . این یعنی اینکه خودش رو کنار گذاشته و چسبیده به رضایت شوهرش . به نظرم بهتره با توجه به ظرفیت شوهر یک زن کافی باشیم نه کامل . ببخشید که زیاد نوشتم . از اشنایی با شما خوشحالم .

سلام عزیزم
منم از آشنایی با شما خوشحالم

[:S023:] جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:08 ب.ظ

سلام
ببخشید ولی با مطالعات زیادی که انجام دادم
و پای صحبت خیلی ها نشستم
تقریبا میشه گفت با نطر شما مخالفم

اولا اگر تعادل هرچیزی حفظ بشه هیچ وقت به کسی ضرری وارد نمیشه
دوما سرشت زن به گونه ایه که توانایی بیشتری برای گذشت از خودش داره این رو میتونید در نگه داری کودک و خیلی مسائل روزمره به خوبی مشاهده کنین
البته این از خود گذشتی نباید شکل افراطی به خودش بگیره
باید به جا و به موقع باشه
و در مواردی هم گذشت اصلا کار غلطی حساب میشه
به همین دلیله که خداوند بزرگ که بهتر از هرکسی صلاح ما رو میدونه خلقت رو بر مبنای تبعیت زن از مرد قرار داده در امور شرعی و حلال
و در نگاه دیگه به قول خیلی بزرگان شاید به ظاهر این مرد باشه که به گونه ای خانواده رو رهبری میکنه نه حکومت ولی در واقع زن قدرت بیشتری داره
اگر زنی به خوبی با همسرش برخورد کنه همسرش بخاطر رضایت اون هرکار ی که بتونه انجام میده
اینو به عینه در اطرافمون زیاد میبینیم
بخاطر زن حاضره از استراحت از خستگی از کار و از همه چیزش کوتاه بیاد
و....توضیحاته دیگه که خیلی طولانی میشه
اگه فکرمیکنید توضیحاته بیشتری لازمه بگید تا توضیح بدم
ممنون
خداحافظ

ایرانی سه‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:52 ب.ظ

اصلا زن کامل و مرد کامل تعریف واقعی ندارند. چون این مطلب یک بحث فلسفی است. اصلا کمال یعنی چه؟ و کمال چیست؟ و کدام است؟ این کمال و تکامل از قبل باید تعریف بشود. حتی نویسنده کتاب هم باید اول نگاهش را تعریف کند. چون کمال از نگاه اومانیستی و انسان خدایی فرق دارد با نگاه توحیدی به کمال.
کمال یک انسان توحیدی رسیدن به لقاء الله است.
و کمال از منظر زمینی و شیطانی صرفا رسیدن به اوج لذت در زمین است. و ... بحث در این باب زیاد است.
ولی بهر حال این کتاب بعنوان نقطه آغاز خوب بود.

زهرا چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام با نظرت موافق نیستم اون زن فقط از عروسی دوستش گذشت و هزینه کرد برای زندگی خودش ولی این کارش باعث میشه یه تصویری از زن رو توی ذهن همسرش بمونه که تا خر عمر از خودش به خاطر خانومش بگذره امتحان کنید چند تا از این گذشت ها و اون شوهر رو به زنش وابسته و وامدار میکنه تا به جایی میرسه که مرد زن خودش رو با دنیا عوض نمیکه اینا زیرکیه زنه ایثار اضافی یااز خود مایه گذاشتن نیست مردها میفهمند این چیزا رو مطمئن باشید!@
امیدوارم همیشه زندگیاتون قشنگ باشه مواظب زندگی تون باشید بای

مهربان یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 07:56 ق.ظ

سلام.ممنون از خلاصه ی کوتاهت.من مدتیه دنبال این کتابم.
چون فکر می کنم اگر من سعی کنم یک زن کامل باشم،بیشترین کمک رو کردم تا اون هم یک مرد کامل باشه.
اگر هر کسی خودش رو درست کنه،دنیای پیرامونش همه اصلاح می شن.فقط یک تغییر از سمت"من " لازمه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد