در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

جوراب های صورتی

 

سلام 

سال نو مبارک همراه با بهترین آروزها برای همه دوستان...  

تصمیم نداشتم اول سالی این پست را بذارم اما جناب همسر دو پست است که قول داده ما آپ کنیم ولی تا حالا نشده. 

یک هفته قبل از سال نو عماد حسابی مریض شد جوری که دکتر پیشنهاد داد بستریش کنیم اما دم عیدی اینکار را نکردیم خدا را شکر الان حالش خوبه. 

نمیدونم چرا سبزه های عیدم امسال خوب نشدن...کارای نوروزم هنوز ادامه دارن و همه چیز دقیقه نودی شد. 

شاید کمی مربوط به مریضی عماد بشه کمی هم مربوط به جوراب های صورتی باشد. 

توی ادامه مطلب بقیه اشو بخونید...

 

از روزی که اون جوراب های صورتی را برات خریدم دیگه نتونستم تحمل کنم با اینکه جناب همسر گفته بود باید تا موقع تولد از تو حرفی نزنم اما با دیدن اون جوراب های صورتی کوچولو احساساتم سرریز کرد و گفتم دیگه نمی تونم از تو ننویسم . 

 

دلم میخواد اون جوراب های نازنین را بذارم توی کیف پولم اون قسمتی که بعدها عکست را خواهم گذاشت و همه جا دنبال خودم ببرمشون. 

آره ما قراره دوباره نی نی دار بشیم....  

وقتی دکتر بهم گفت دیگه به این راحتی نمی تونم بچه دار بشم نه خوشحال شدم نه ناراحت چون هنوز برای بچه دار شدن اونم بچه دوم برنامه ای نداشتم. 

و دکتر با این حرفش فقط برنامه های ما را بهم ریخت.  

شبی که فهمیدم دارم مادر می شم تا صبح نه خودم خوابیدم نه گذاشتم همسر بخوابد  

مسئولیت خیلی سنگینی است. 

نمی دونم بتونم از پسش بر بیام. 

هر روز که میگذرد بیشتر احساس میکنم راه سختی را در پیش دارم امیدوارم که بتونم برای این بچه هم انرژی لازم و کافی را داشته باشم. 

 

امیدوارم بتونم عشق و محبتم را به مساوات بین بچه هایم تقسیم کنم. 

شاید دیگه حضورم کم رنگتر بشه روزهای سختی را میگذرونم  

تا چند ماه دیگر هم باید صبر کنم... 

نظرات 34 + ارسال نظر
زندگی جاریست... چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ http://parvazz.bloghaa.com/

سلاااااااااااااااااااااااااااام
سال نوتون مبارک. ایشالا سال خوبی براتون باشه
مواظب کوچولوی نازنین خاله باشینا .از همین الان یه بوس گنده برای نی نی کوچولو می فرستم :* :دی

سلام
ممنون
حتما..نی نی هم بوس گنده می فرسته

9 چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ http://mydreams999.blogfa.com

پس به سلامتی قراره 91 سال پر از خوشی و برکت و سلامت برای شما و خانواده تون باشه
قدمش خیر باشه

امیدورام اینطور باشد
ممنون

ماردین چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ

مبارک باشه .خیلی خیلی خوشحال شدم.
پس دکتر میگفت میخواد عمو بشه؟

ممنون
عمو هم قرار است بشن اما زودتر بابا می شن

فائقه چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی؟
سال نوت مبارک
امیدوارم سال خوبی داشته باشی

سلام
ممنون
امیدوارم برای همه دوستان سال خوبی باشه

sahar چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام خانوم آنی‌

سال نو مبارک باشه.خیلی‌ خوشالم بابت نی‌نی دوم.امیدوارم این روز ها‌رو زودتر بگذرونید.

عکس‌العمل عماد هم برام جالبه...

انشاالله که سال خوبی‌ واسه شما و خانوادتون باشه.

سلام عزیزم
ممنون
امیدوارم

مرجان چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام
الهی فدات بشم.چه ذوقی کردم آنی.مبارک باشه الهی.روحیه ت قوی کن.
سال نو هم مبارک
بگو عماد چی میگه؟میدونه؟
من خواهرزاده م که پسر برای تولد خواهرش خوشبختانه نه تنها حسادت نکرد ،خیلی هم کمک مامانش میکنه.
اما برادرزاده م ،هروقت زنداداشم ازش نظر میخوادکه داداش یا خواهر میخوای میگه:حالا خودمون هستیم دیگه!

سلام
چه ذوقی خواهر کلی سختی داره
عماد در حال حاضر خوشحاله تا بعد
عماد هم قبلا می گفت من بسم..اما کم کم نظرش عوض شد

جیرجیرک چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ http://jirjirakmahtabi.blogfa.com

مبااارک باشه و ایشالله بارداری خوبی داشته باشین با کلی خوشحالی بعدش...
صورتی یعنی نی نی دخمله؟

ممنون عزیزم
میگن دختره حالا دنیا بیاد ببینیم چیه؟!!

دلژین پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ http://drdeljeen.com

ای جاااااااااااانم

بهداشتی پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام گلم چه طوری؟ خبرای خوب دارم می شنوم!ای جاااااااااااان خیلی خوشحال شدم عزیزم سال نو هم مبارک خوشگل خانوم

سلام عزیزم
سال نوی شما هم مبارک

محبوبه پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ http://yaghootekabood2.mihanblog.com

سلام عزیزم..عیدت مبارک..حدس میزدم میخای نین دار بشی..مخصوصا از حرف ها عماد که قبلا نوتشه بودی.. مبارک باشه ..ایشالا کی دنمای میاد این دختر کوچولو؟

سلام عزیزم
تابستان به دنیا میاد

ترنم پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام آنی خانوم
من اولین باره که اینجا کامنت میذارم از وبلاگ اقای دکتر متوجه شدم یه تو راهی دارین گفتم خدمت برسم و بهتون تبریک بگم
اولا سال نوتون مبارک امیدوارم امسال سالی پر از شادی و موفقیت و سلامتی برای خودتون و خانواده محترمتون باشه
ثانیا تبریک میگم که دارین برای اولین بار در طول تاریخ زن عمو میشین !!
و ثالثا تبریک ویژه تری میگم بهتون به خاطر اون خانوم کوچولویی که قراره وارد زندگیتون بشه و زندگیتونو شیرینتر کنه ایشالا قدمش پر از خیر و برکت باشه براتون

سلام عزیزم
ممنون
آره زن عمو شدن هم خوبه

نسیمه پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

به به تا باشه خبرای خوب ...پیشاپیش قدم مسافر کوچولوت رو تبریک می گم

ممنون عزیزم

دکتر نفیس پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ http://drnafis.blogfa.com

سلام بر آنی جان !
وااااااااااااااای مبارکه
سال نوت هم مبارک
ایشالا دور هم باشین. جنستون جور شد دیگه !
کوچولوی چهار و نیم ماهه خوبه ؟

سلام بر نفیس جان
ممنون
کوچولو الان ۵ماهش تمام شده ..نزدیک بود حدستون

مرجان جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

خوب ذوقش مال ما،سختیش برای مامانا
الهی به سلامتی باشه

پس جای ما هم ذوق کن عزیزم
ممنون

ز.مومنی جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام آنی مهربان
هیچ وقت فکر نمیکردم توی دنیای مجازی یه خبر اینجوری خوشحالم کنه ...برات دوران بارداری خوب و ایمنی رو آرزو میکنم ...
سال 91 بی شک بر شما مبارک خواهد بود...پس نیازی به تبریکات اضافه نیست
شاد باشی و سلامت بانو

سلام عزیزم
ممنون شما لطف دارین
سال نوی شما هم مبارک

قاصدک جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام آنی عزیز .
این خبر خوب و همچنین سال نو رو به شما و خانواده ی محترمتون تبریک میگم .
امیدوارم که بدون هیچ مشکلی دوران بارداری رو طی کنین و نی نی نازتون به سلامتی دنیا بیاد و با پا قدم خوبش پدرشون هم تو آزمون رزیدنتی قبول بشن .

سلام عزیزم
ممنون
سال نو بر شما هم مبارک

مژگان امینی جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir


مبارکه ! خوب سال خرگوش روی شما هم اثر گذاشت.


ممنون

صدرا جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ http://WWW.AMMA.LOXBLOG.COM

سلام عزیزم بهتون هم سال نو رو تبریک میگم هم نی نی کوجولو رو امیدوارم این ایام را به سلامتی طی کنی و تابستان خوبی را برات ارزو میکنم

سلام
ممنون

نیما شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

سلام خواهر.... میبینم که.... مبارکه... بهتون تبریک میگم و امیدوارم سال خوبی برای تک تک اعضای خانواده باشه.......
میبینم که.....

سلام
ممنون

روزهای پیلگی شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ http://peeeleh.blogfa.com

سلام آنی عزیز
این پستتو که خوندم کلی ذوق‌زده شدم و با ذوق به وحیده می‌گم که آنی خانوم و دکتر ربولی نی‌نی دارن تو راه!‏
ایشالا که به سلامتی
سال نوتون هم مبارک

سلام عزیزم
ممنون عزیزم

فریماه شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ http://eugenie.persianblog.ir/

اول تبریک میگم خیلی
دوم خوش به حالتون
سوم بازم خوش به حالتون

حس خیلی خوبیه مامان شدن نه؟؟

اول ممنون
دوم بازم ممنون
سوم بازم ممنون
قبلا تجربه اش کردم خیلی خوبه

خانم دوری یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

آنی جان چه خبر خوبی !!! یکعالم تبریک اول بابت قدم نورسیده و بعد به خاطر سال نو که امیدوارم درش همه گیتون شاد و سالم باشید . و جیبهای همسر محترمهم پر از پول های نو باشه . و این نی نی تازه ... همین که همراه بهار اومده یعنی انشااله قدمش سبز و بابرکته .

سلامتی
ممنون عزیزم

ماما مهربون یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ http://midwife40.blogfa.com

سلام انی خانم.وای چه خبر خوبیییییییییییایشالا قدمش خوبه واستون
سال نوتونم مبارک باشه

سلام
ممنون عزیزم

الناز یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ http://justiceways.blogfa

سلام آنی خانوم میمانه هم سال نو رو تبریک میگم هم قدم نورسیده رو
ان شالله قدمش براتون پراز خیر وبرکت باشه
حسابی مواظب خودتون باشه
البته زایمان دختر خیلی راحت تر از زایمان پسره و مادر زیاد اذیت نمیشه

سلام
ممنون
نمی دونستم واقعا؟!!

راسکلنیکف یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:35 ب.ظ http://soir.blogfa.com

سلام آنی خانووم... من از وب اقای دکتر مزاحمتون شدم... امیدوارم این جوراب صورتی قدمش خیر باشه والبته هست... چون دخمله . الان رگه فمینیستیم گل کرد...
وهمینطور سال نوی شما واقای همسر وعماد شیرین زبون مبارک...

سلام
ممنون عزیزم

دانشمنگ یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ http://daneshmang.blogfa.com/

سلام و 2تبریک
اولی بایت عید نوروز
دومی بابت عیدی که در راه دارید

سلام
بابت هر دو ممنون

علی راد دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:02 ق.ظ

درود آنی
سال نو مبارک همچنین به خانواده محترم شادباش بگین
پس قراره چهار نفر بشین.. به سلامتی..

درود
ممنون
سلامت باشید

متین بانو سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام آنی خانوم عزیزم .
مدت هاست که دیگه وبلاگ ها رو خاموش میخونم و کامنت نمیذارم . ولی این پست شما آن چنان منو سر ذوق و شوق آورد که نتونستم ساکت بمونم ! خیلی خیلی تبریک میگم بهتون و به آقای دکتر . امیدوارم با این اتفاق خوب سال 91 براتون سالی پر از برکت و خوشی باشه .
پیشاپیش قدمش مبارک باشه براتون .

سلام عزیزم
ممنون
امیدوارم برای شما هم سال پر باری باشد

امادیوف جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ق.ظ http://emadiof.com

بخش اطفال اینقد نی نی ناز و تپل و خوشگل دیدم که بیش از پیش عاشق بچه شدم. ولی تو بخش زنان وقتی درد و رنج خانوما رو دیدم فهمیدم یک زن چه میکشه. مادر چقدر ارزشمند و مقدسه.
سختی های مادر شدن و بزرگ کردن بچه در برابر شیرینی هاش صرف نظر میشه، البته شما که یک بار مادر شدی.
شیرینی های زندگیتون مستدام باشه

گاهی شیرینی هایش دل آدمو میزنه
خیلی سخته واقعا
اما لذتش هم کم نیست

دیادیا بوریا جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام
واقعا بهتون تبریک می گم و امیدوارم جمع چهار نفره تون همیشه سالم و شاد باشه....
تبریک منو به دکتر حتما برسونید

سلام
ممنون

دکتر ژیلا شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:26 ب.ظ http://www.drjila.com

درود
آنی جون بهت تبریک می گم. ایشالاه به سلامتی نی نی نازت به دنیا بیاد.مطمینم شما و دکتر بهترین پدر و مادر هستین و مثل عماد خیلی خوب تربیتش می کنین.
امیدوارم سال جدید سرشار از سلامتی و شادی و برکت باشه براتون.

درود
ممنون عزیزم
کاش بتونیم خوب تربیت کنیم
کار خیلی سختیه با کلی ریزه کاری و داشتن صبر حضرت ایوب

پروین یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ

مبارکااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نمیشناسمت اما خوشحال شدم . من عاشق نینیم . اشالا صالح باشه

ممنون

یک معلم جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ق.ظ http://jafari58.blogfa.com/

وای منم نی نی خیلی دوست دارم ایشالله تنتون سلم باشه و سایه اتون مستدام بر بالای سر هردو

ممنون عزیزم

×بانو! شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:59 ب.ظ http://x-banoo.blogfa.com/

من اینجا کامنت گذاشته بودم و تبریک گفته بودم
به هر حال، چشمت روشن عزیزم، امیدوارم این روزا برات راحت بگذره و زود کوچولوی سالم و سرحالت رو درآغوش بگیری

شرمنده من ندیدم
مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد