در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

چی صدا کنم ترا

 

خواهران گرامی چند روزیست رفتن کیش....اگه پای این جوراب صورتی در میون نبود منم الان کنار سواحل جزیره کیش در حال خوش گذرانی بودم... 

خواهرم زنگ زده کلی لباس خوشگل برای نی نی اینجا هست بخریم..گفتیم بخرید..گفتن البته براش سوغاتی خریدیم اما دلمون نمیاد لباسای به این خوشگلی راببینیم و  راحت از کنارشون بگذریم. 

خدا شانس بده دنیا نیومده سوغاتی میگیره.   

چی صدا کنم  ترا..؟؟؟!!!!!

انتخاب اسم هم شده برای من یک مسئله بزرگ...  

عماد دیروز می گفت اسمشو بذار مهسا...

بازم گفت:  آخرش اسمشو چی میذاری؟؟گفتم عسل...گفت دیگه حق نداری عوضش کنی ها..من میخوام به همه بگم اسم نی نی چیه؟؟  

از این تهدید کلی ترسیدم.. 

واقعا اسم خوب و قشنگ که توی فامیل قبلا استفاده نشده باشه کم گیر میاد من چیکار کنم؟!!! 

وقتی اسم عماد را انتخاب کردم گفتم اگه بچه بعدی دختر شد اسمشو میذارم عسل.. 

و سالهاست که با عسل زندگی کردم .

حتی گاهی کلمه عبور یا پسوردم را عسل میذاشتم..حالا یعنی اسم دخترمو عسل نذارم؟!! 

اگه کسی پیشنهادی داره خوشحال می شم..تازه اگه پیشنهاد کسی مقبول بیوفته جایزه هم میدم. 

این اسم ها را توی فامیل داریم 

 

(آیدا.آیلین.نگار.آرمیتا.حدیث.محدثه.ستایش.پرستش.نیایش.هلیا.ماهور.نازنین.پریا.پریساو...)پس لطفا این اسم ها را پیشنهاد ندین.  

اسم ها مورد نظر من(عسل.آترا.آناهید.دلژین

پیشنهاد مامانم(النا.  یاسمین) 

پیشنهاد مادر شوهر(ملیکا.شادی)

 

و پیشنهاد های شما.... 

  

خبر مهم: 

قراره به زودی دو تا از دوستان مجازی را ببینیم به این نتیجه رسیده بودم که دوستان مجازی همیشه مجازی خواهند ماند چون هیچ وقت قسمت نشد کسی را از نزدیک ببینم هر وقت هم فرصتی دست میداد یه جورایی همه چیز در هم می شد و جور نمی شد..حالا هم هنوز شک دارم..بشه یا نشه اما احتمال ۹۹درصد می شه.  

البته قرار شد وقتشو ما تعیین کنیم اما چون همسر روز ۵شنبه امتحان دارن تصمیم گرفتیم تا بعد از امتحان صبر کنیم.

بیصبرانه منتظردیدار  این دو عزیز هستیم. 

 

نظرات 24 + ارسال نظر
روزهای پیلگی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ http://peeeleh.blogfa.com

راستی مگه قرار نبود اسم بچه ی دومو آقای دکتر تعیین کنن؟!؟
رای من "عسل"... عسل خانوم... عسل بانو، عسل گیسو، عسل چشم...
البته دلژین هم خوب است، اما چون گفتم تو آشناهاتون هست بهش رای ندم!

آقای دکتر گفتن بچه پسره من گفتم دختر
قرار شد اگه دختر شد من اسم انتخاب کنم اگه پسر دکتر
اما در کل اسم انتخابی باید مورد تایید ما باشد
ممنون واقعا عسل حرف نداره

سمیرا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ http://ekhrajiha90.blogfa.com

همون عسل خوبه دیگه هم قشنگه و هم به عماد میاد

ممنون از این همه تفاهمی که داریم

سمیرا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ

در ضمن یادم رفت که تبریک بگم

تبریک نگفته عزیزی

مامان خانم دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ

دختر سها ثنا

ممنون عزیزم

sogand artist دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ

asal kheili ghashange . taze be esme emad ham mikhore . omidvaram ie dokhmale nazo salem be donia biari . maman shodanet mobar

ممنون عزیزم

زندگی جاریست.... دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ

سلااااااااااااااااااام
جایزه چی میدین؟
منم چند تا اسم بگم : کوپر ، نسترن، سحر، آزاده، آلاله ، شقایق، آنیتا ( هم معنی آناهیتا و آناهید)، آیسان،آیتک، مارال و ...
برم بازم فکر کنم اگر اسم جدیدی یادم اومد میام میگم
راستی اون خبر مهم رو دادین که دل ما بسوزه؟!!! حالا که اینطوره منم بگم تا حالا شش دوست مجازی برامون حقیقی شدن و دلمون هم نمی سوزه!!
راستی ساعت و تاریخ دفاعم هم مشخص شد!!

سلامممممم
چی دوست دارین؟خرس عروسکی و پشمالو چطوره؟
نه عزیزم برای چی دل شما بسوزه...ما حتما یک روز همدیگه رو می بینیم
بذار این جوراب صورتی به دنیا بیاد با هم میایم
بعد هم تقصیر ما نبود که قرار بود بیایم شما را ببینیم اما دفاع شما به تاخیر افتاد
به سلامتی
حالا کی؟
ما این جایزه شما را بفرستیم.

آتی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.ati-70.blogfa.com

آسنا و آنیا و آوا وترنم و باران و سها و نازنین و آمیتیس و سارینا و سارا و دل آرام ودیانا و ...

ممنون از این همه پیشنهاد خوب

یک دانشجوی پزشکی دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ http://manopezeshki.persianblog.ir/

پست غافلگیری بودا.عسل قشنگه به اسم عماد هم میاد

شما پست های قبلی را نخوندین وگرنه غافلگیر نمی شدین
ممنون عزیزم

دلژین دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ب.ظ http://drdeljeen.com

دلژین

آخ گفتی

دکتر ژیلا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ http://www.drjila.com

درود
الهی .... با این جورابهای صورتیش دل همه رو برده
آنی جون خوشم میاد تو خاندانتون کلا همه زن سالارید مردها اصلا نظری نمیدن برای اسم
آفرین.
از شوخی گذشته به نظر من عسل خیلی قشنگه اما خوب اگه که اسم آدم خاص باشه یه حس خوب به آدم میده اما مهم اینه که به دلت بشینه اسم بچه ت
پیشنهاد من : روناک. روکسانا. روبینا.ساچلی.دلژین.آناهید.پرسون(هاله،خرمن ماه).ماه تیسا( ماهروی بی همتا).آتوسا.آرنوشا(دختر آریایی که جاودان است).پروشات(دختر بسیار شاد).
پانته آ.رونیکا.آرنیکا.سارینا.المیرا.مهدانا(دانای بزرگ)
ترنم.ترلان.آزیتا(پرنسس ایرانی).
خوشبحالتون که دوستهای مجازی تونو قراره ببینید و دوستی تون پایدارتر بشه.
آنیسا.آنیتا.فوژان.آرتمیس.

درود
چرا مردها هم نظر میدن البته فقط در تایید نظر ما
ممنون از این همه پیشنهاد خوب
آره دیگه خوش به حالمون دلتون بسوزه

ترنم دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام با توجه به عنوان پست ، باید اسمشو بذارین
((بهگل)) یعنی کسی که از گل بهتره
اما اگه نخوایم به عنوان پست توجه کنیم من این اسما رو پیشنهاد میدم :

ترنم ، پرنیان ، پریناز، مهسان ، نورا،کیانا ، مانا

بهگل.....گل به چطوره؟؟
ممنون عزیزم

مژگان امینی سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

اولین انتخاب بهترین است.من هم همان عسل
امیدوارم دیدار دوستان مجازی خوش بگذرد.

ممنون عزیزم
جای شما خالی...حیف

آنا سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.anna1980.persianblog.ir

اسم جوراب صورتی رو بذار آتوسا...یا آنا ولی نه..همون اتوسا بذار

در مرودش فکر میکنم...ممنون

محبوبه سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام خوبی؟ نین در چه حاله..به نظر منم عسل خوبه..کلا هر دختری هر اسمی داشته باشه..باید وقتی صداش میکنی..معنی اون اسم تو ذهنت نقش ببنده..
نار گل هم قشنگه یعنی گل انار..موژآن هم خوبه یه خورده سنگینه. اسمش معنیش هم یعنی مژه های بلند یا شکوفه نرگس.تارا هم یعنی ستاره..ولی عماد و عسل به اسم خودت و اقای دکتر بیشتر میاد

سلام عزیزم
ممنون

محبوبه سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ب.ظ

من پست قبلی کامنت داده بودم..پریده

حتما من ندیدم

×بانو! سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ http://x-banoo.blogfa.com/

سلام عزیزم
حالا حتماً دختره؟ مشخص شده؟ من رکسانا رو هم دوس دارم
خوووووووووووش بگذرهههههههههههههه

سلام
دکتر که اینجوری گفت
وقتی پرسیدم چند درصد ؟گفت ۱۰۰درصد بدون هیچ شکی
کجا خوش بگذره؟؟

الناز سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ http://justiceways.blogfa.com

النا

مرجان چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ق.ظ

سلام آنی جون
پس پسوردت عسله دی:
دیگه ازش استفاده نکنیااااا
خوب من این آخر شبی چنتا اسمی که دوست دار و به ذهنم میرسه رو میگم:
آریانا
پندار
مانا
غزل
پانته آ
پانیذ
ندا
اما با این همه من میگم چون همین عسل رو دوست داری ،همین رو بزار.عسل اسم قشنگی هست

سلام عزیزم
خیلی وقته عسل نیست..اگه بود که لو نمیدادم
اسم های خیلی زیبایی هستن ممنون
عسل چیز دیگه ایست

آرش چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.1mard.com

سلام آنی خانوم
چقدر خوشحالم که این خبرو شنیدم . به شما و دکتر عزیز شادباش میگم .
اسم پیشنهادی من : پندار

سلام آرش جان
ممنون
پندار...قشنگه

لژیونلا چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام..
وای آنی یعنی واقعا؟؟؟؟
خیلی خیلی خوشحال شدم. خیلی...
تبریک به تو آقای دکتر و عماد جون...
دختر برکت خونه ست و هراسمی که براش بذاری مبارکش باشه.

سلام عزیزم
واقعا...
اگه دختر نباشه که ما فسیل می شیم

yasna چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ب.ظ http://delkok.blogfa.com

سلام آنی جون به نظرم " ترنم" و تمنا " خوشکله

یک معلم جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ق.ظ

عسل خیلی قشنگه

پرستارک یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ق.ظ

سلام وب جالبی دارین اسمهای مهدیسا و روژین هم زیباست البته وقتی چند سال توی ذهنتون عسل بوده مطمئنا همون عسل از همه ی اسمها بهتر و شیرین تر هست

سلام
ممنون

عسل دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:12 ق.ظ

سلام من چون خودم اسمم عسله از اسم عسل متنفرم همیشه ارزو داشتم اسمم مهشید باشه پیشنهاد میکنم بزاره مهشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد