در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

دلتنگی

دلتنگی های آدمی را باد ترانه ای می خواند ،

رویاهایش را آسمان پر ستاره نادیده می گیرد

و هر دانه برفی به اشکی نریخته می ماند ،

سکوت سرشار از سخنان ناگفته است

از حرکات ناکرده و اعتراف به عشق های نهان و شگفتی های بر زبان نیامده

در این سکوت حقیقت ما نهفته است .  

                                                   حقیقت تو ومن



پ ن:دوستای خوبم سلام ببخشید که شما را نگران کردم ...شماها چقدر خوب و دوست داشتنی هستین که زود نگران ما می شین از همین جا از همه شما تشکر می کنم و به داشتن دوستای خوبی مثل شما به خودم می بالم .در کل باید بگم فرصت زیادی برای آپ کردن ندارم بالاخره من باید به وظایف مادر بودنم ،خانه داری و کارهای اداری برسم و کلی وقت کم میارم .

امروز هم برامون کلاس باز آموزی گذاشته بودن که صبح ساعت 7رفتم و شب ساعت 8برگشتم کلی این کلاس با حال بود بعضی ها در تمام مدت چرت میزدن و این استاد بیچاره نمی دونست چی کار کنه جالب بود . خوابیدنهای لحظه ای ..البته من اصلا عادت به چرت زدن ندارم و سعی کردم حداقل من یکی چرت نزنم ...موقع پذیرایی همه سرحال بودن اما تا کلاس شروع میشد هنوز بسم ا...نگفته بعضی ها خور خورشان به آسمان بود .

پ ن2:بعضی از دوستان مشتاقن بدونن همسر به ما چی هدیه دادن ..دوشاخه گل مریم ...          یک عدد ماکروویو  و یک سفر به هرجا که خودم انتخاب کنم با توجه به جیب همسر ...

خوب با تشکر از آقای همسر ...انشاالله برای تولدشان جبران کنم ...

نظرات 24 + ارسال نظر
شهاب حسینی سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.roozneveshtam.blogfa.com

خب الحمدلله که حل شد
احتمالا سفر به بام ایران را پیشنهاد خواهند کرد!
بعضی از این کلاسها ، خیلی مفید هستند !
موفق باشید

یعنی من سفر به بام ایران را پیشنهاد کنم ...؟
برای چرت زدن البته
مرسی

رضا مدهنی سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ق.ظ http://madhani.blogfa.com/

کادوها مبارک
ما توصیه می کنیم درمورد این کادوی"یک سفر به هرجا که خودم انتخاب کنم "حتما مراعات جیب نان آور خانه را بفرمایید
محصول نهایی ماکروویو کادوی خوبی برای آقای همسر می باشد (از ماست که بر ماست ) واین آینده نگری همسر را نشان می دهد

ممنون
باور کنید من بیشتر مراعات می کنم تا خود نان آور
محصولش فست فود ...

medisa سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ق.ظ

bale,ye modat nabudin,deltang shodim.
vay,che kadoye bahali,safar be har ja k doost dashti?????fogholadas

ممنون
حالا اینجوریا هم نیست دیگه سفر به هر جا ...باید از نظر اقتصادی هم جور در بیاد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ق.ظ

یکی مثل خودم سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 ب.ظ http://1saro2goosh.blogsky.com

سلام
اههههههههههههه آدم متاهل بشه چه کادوهایی میگیره ها.
البته خوب بابای منم خیلی همیشه خوش به حالم میکنه.
میگم تولد آقای همسر یه سرخ کن بگیر.آخه آقایون دوست دارن باهاش سیب زمینی سرخ کنن.اینطوری میشه به اسم عیسی به شکم موسی.به درد خودتم میخوره آبجی[خنده شیطنت آمیز](آقای همسر خواهر خودم لطفا کامنت من رو نخونین)

سلام
هوم
خوش به حالت ...
در موردش فکر می کنم ...

زندگی جاریست... سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:00 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com

سلام عزیزم
ما هم به داشتن دوست خوبی چون شما به خود می بالیم.
وقتی از مایکروویو استفاده می کنین نباید تا شعاع دومتریش بایستین ها ! خطرناکه حسن ! خلاصه مراقب سلامتیتون باشین !
دست آقای همسرتون هم درد نکنه !
راستی این روزها نه شما و نه آقای ربولی از عماد کوچولو نمی نویسین ! از شیرین کاری های ایشون هم بنویسین خب !
خب دیگه مزاحمتون نشم تا شما بتونید به وظایف مادر بودن و خانه داری و کارهای اداریتون برسین.

سلام
وهمچنین
این آقای همسر میگه اگه درش بسته باشه طوری نیست ..!!!
وقت بشه حتما از ش می نویسم
شما مزاحم نیستین ..بودنتون سعادتت

سارا از ژوژمان سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.judgment89.wordpress.com

سلااااام
بالاخره آمدین.. خوش اومدین ...
شعر دل تنگی از کی بود ؟
زیبا بود .
سکوت سرشار از سخنان ناگفته است
این جمله اش آشنا می زنه ! مال شاملو نیس؟

شما هر وقت دلتون می خواد آپ بنمایین
ما هستیم و پذیرای حضور در کلبه ی گرم شما
راستی با اعلام کردن کادوی آقای همسر ملتی را از درد کنجکاوی نجات دادید

آرزوی شادی و عشق روزاز افزون برای شما و آقای همسر

سلام
مرسی
درست حدس زدین ...شاملو
چشم
خدا را شکر ...
ما هم برای شما آرزوی شادکامی داریم

یک دانشجوی پزشکی سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:03 ب.ظ

خوشحالیم برگشتین بله مادر خوبی مثل شما معلومه وقت کافی نداره
شما سفر به خارج رو انتخاب کنین با پول دکتر ربولی!

مرسی..امیدوارم که باشم ...
چشم ..به نظر شما کجا خوبه ؟

زبل خان سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:55 ب.ظ

مشاا.. پس سنگ تموم گذاشتن...

همیشه سنگ تمام میذارن عاشق خریدن کادوهای گرون قیمته مخصوصا برای من و عماد

یکی مثل خودم سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:05 ب.ظ

والا شکلکا رو امتحانیدم
کار میکردن که

والا ما که هنوز نتونستیم فقط تو وبلاگ شما اینجوریه
اینم شانس ماست

دلارام سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ب.ظ http://saghiyegoor.blogfa.com

سلام.خوبین؟
با تاخیر تولدتون مبارک
مشهد تشریف اوردین هستیم در خدمتتون

سلام
ممنون
مزاحم میشیم

علی راد چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:07 ق.ظ

سلام خواهر!
بابت همه چی متکرم. تولد شما هم با یه خورده تاخیر مبارک.
گل باشی ولی عمرتون مثل گل نباشه.
عکس سید کوچولوی ما هم خوشگله. حالا شبیه باباشه یا مامانش
یا علی

سلام
من که کاری نکردم بابت چی متشکری؟
مرسی
پسرها بیشتر شبیه باباهاشونن
علی یارت

علی راد چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ق.ظ

نظرم را تایید کن معطل نکن

شما احتمالا شش ماهه به دنیا نیومدین ؟

بهزاد چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:53 ب.ظ http://dsbehzad.blogfa.com

مامان خوب عماد کوچولو شما چه آپ کنی و چه آپ نکنی برای ما عزیزی! : )
خوب شد که تولد فقط یه بار در سال برگزار میشه ! وگرنه این جیبه دیگه جیب بشو نبود!!!

دایی عماد ..ممنون
در واقع ما خیلی وقته قرار یک مسافرت بریم اما به لطف من تا حالا نشده این همسر کلی دلش یه سفر می خواد اونم از نوع خارجی ولی من به جنبه اقتصادیش فکر می کنم ...

دکی بارونی چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:24 ب.ظ

آقای همسر بسیار بسیار لارج تشریف دارن.چشم نخورن
مبارک باشه کادوها.
ما هم خاطره ی چرت زدن زیاد داریم که البته برمیگردن به ترم های اول. الآن رفتیم تو کار خمیازه

چی بگم گاهی لارج میشن ...
مرسی
تو دوران دانشجویی که بعضی ها تابلو بودن ...
مبارکه کار جدید (خمیازه )

رضا محمدزاده چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.rezamohamadzade.blogfa.com

سلام آنی
هرچند دیر ولی به قولی هر وقت ماهی رو از آب بگیری ... قیمتش خدا تومنه
تولدت مبارک صد و یازده سال به این سالها زنده باشی

سلام رضا جان
واقعا که درست فرمودین قیمتش خدا تومنه
صد و یازده عدد مبارکی است ؟

دکتر مانستر چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ب.ظ http://drmonster.blogsky.com

سلام خانوم آن شرلی
احتمالآ اسم همسرتون گیلبرت نیست؟!

سلام گلم
شرمنده ..نه

یک دانشجوی اقتصادی پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام
دیدما نیستین
که اینطور
جیب همسر

سلام
شما که هستین
فقط کمتر هستین بیشتر نیستین ...

رها پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ب.ظ http://rahaarad.persianblog.ir

سلام خانومی.....تولدت مبااااارک هرچند من یک کمی دیر رسیدم...حالا مسافرت کجا میخواین برین ؟؟؟

سلام ...مرسی...اشکال ندا ره ...پیشنهاد شما چیه ؟

باران پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

به به مبارک باشه!!!

چه خوب سفر به هرجاا که بخواین!! داخلی خارجیشو مشخص نکردن؟
مثلا یکی از شهرای سرسبز اروپایی خیلی خوبه نه؟؟؟
داخلی هم کیش خیلی خوبه
حالا من پرو پرو نظر می دم !!!
همین جوری گفتم!!!

مرسی
به هر جا با توجه به وضعیت اقتصادی ...
خارجی دیگه ...
ممنون از نظرتون ...ما خوشحال هم میشیم که دوستان نظرشون را بیان کننن

مانگیسو پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ب.ظ http://mangisoo.blogfa.com/

سلام آن!
مهم سفره بقیه اش هیچ
تولدت مبارک

سلام
مرسی

نیلوفرانه پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ب.ظ http://nilouyee.blogfa.com/

چه کادوهای خوب و گرونی ... البته که می گن کادو یعنی ارزش معنوی و ارزش مادیش مهم نیست و این حرفا ... ولی خب خودمونیم کادوی گرون یه مزه ی دیگه ای داره

مرسی عزیزم
خوب کادو همیشه چه گرون چه ارزون به دل می شینه ...

آبی آسمانی جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ق.ظ http://sna63.blogfa.com

سلام
خوب من هر وبلاگی رو که نوشته هاش برام جالب و قشنگ باشه لینک میکنم.
شما همیشه شاد وموفق باشین با آقا شوهلی و خوشگل پسلیتون.

سلام
بالاخره یکی از وبلاگ ما خوشش آمد ..مرسی عزیزم
شما هم شاد باشین

ارمان جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ق.ظ http://sadehtar.wordpress.com/

سلام
ای ول اقای همسر!
میگم الان هاوایی و جزایر قنایی و اونورا خوبها
ببینیم شما روز تولد چی واسه اقای همسر می گیرید

سلام
ای ول
حرف نداره ولی ...
من طبق معمول هر سال یک ادکلن می گیرم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد