در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

یک سالگی مبارک

چند روزی است دنیای مجازی حسابی سوت و کور شده بود. 

بازدید دیروز ما دو بازدید بوده که درطول این یک سال که من اینجا مینوشتم بی سابقه بوده  

و من در روز تولد وبلاگم باید این رکورد بی سابقه را ثبت کنم. 

آره به همین سرعت یک سال شد ..یک سال ...یک سالی که مثل باد گذشت مثل یک چشم بر هم زدن.  

یادمه به اصرار همسر اینجا را ساختیم و شروع کردم. هر چند نمی دونم دقیقا نیت همسر از این همه اصرار چی بود ؟!!! 

شاید می خواست منم بیام اینجا تا کمتر بهش غر بزنم ... 

اما هنوز هم از غر زدن ما بی نصیب نیست . 

به قول یکی از دوستان غر می زنم پس هستم ... 

در اول راه با امید و نا امیدی ... 

نمی دونم آیا فکر میکردم بعد از یکسال بیام و بگم یکساله شدم یا نه زودتر از آنچه فکرشو بکنم از  اینجا می رفتم؟!!!

اما موندم بخاطر دوستان خوبی که همیشه همراهم بودن  .

بخاطر کسانی که حتی در مورد بی مزه ترین مطالبی که نوشتم نظر دادن  

وقتی دچار تکرار شدم ترکم نکردن و تحمل کردن  

وقتی خسته شدم امید دادن و هر وقت غیبت داشتم به سراغم آمدن  

حرفهایی را اینجا نوشتم که شاید با مادرم هم در موردش حرف نزدم  

از ترسهایی گفتم که هیچ گاه به زبان نیاوردم  

اینجا خانه دلم بود  

خداییش کامنت توهین آمیز نداشتم در طول این یکسال فقط یکی !! 

نمی دونم چرا در ابتدا فکر میکردم کسی از حرفهای من خوشش نمی یاد از خوندن حرفهای یک زن ..یک مادر .. 

همه دنبال دنیای شادتر و پر هیجان تری باشن اما اینطور نبود و من اشتباه میکردم. 

 اوایل نمی خواستم شناخته بشم و حالا می شه گفت تقریبا همه خیلی چیزها در موردم می دونن . 

 اما مشکل اینجاست که از وقتی همسر برای هفته نامه سپید مطلب می نویسیه همه همکاراش می دونن و مطالب را پیگیری می کنن و اگه به اینجا برسن و اینجا را پیدا کنن فکر کنم باید کرکره ها را پایین بکشم . 

چون ظاهرا بعضی ها ظرفیت خیلی چیزها را ندارن.  

البته همه همکارای همسر پزشک  نیستند بالاخره مسول داروخانه .تزریقات .بهیار و...کلی کسای دیگه که شامل یک گروه درمانی می شه . 

خلاصه وبلاگ ما یک ساله شد . 

لطفا کادو فراموش نشه . 

از همه دوستای خوبم بازم تشکر می کنم ..دوستای خوبم ممنوننننننننننن 

 

پ.ن: تولد همسر ۵ تیرماه است وقتی رو تقویم نگاه کردم دیدم با روز تولد حضرت علی (ع)و روز مرد یکی شده  

کلی ذوق کردیم به دو دلیل اولا با یک کادو دوتا تیر می زنیم و هم اینکه همسر ما هم سید هستن و این خیلی جالبه و شاید هم خوش یمن . 

 

 

عماد نوشت:  

 

عماد در حال خوردن انگور ..(نمی دونم این بچه به کی رفته به شدت به انگور علاقه داره . )

من :عماد زیاد انگور نخور .زیادش هم خوب نیست . 

عماد :طوری نیست .حالا اگه فردا آب بخورم یک درخت انگور توی دلم سبز می شه و من می شم درخت انگور .. 

 

نظرات 24 + ارسال نظر
علی اکبر جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:36 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
تبریک میگم یکسالگی وبلاگت رو .. امیدوارم که تولد 100 سالگی نه به این شکل بازید که میلیونها بازدید جشن بگیری
شرمنده که بدونه کادو اومدم .. کاش قبلش اطلاع رسانی می کردین..
موفق باشی

سلام
مرسی
بازم مرسی
من ۱۰۰ سال دیگه از توی اون دنیا آپ کنم دیگه
خوب همین کامنت بهترین کادو دیگه
ممنون

بهداشتی جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:17 ب.ظ

تولد یکسالگیت مبارکه. خوب این تنها تو نیستی که تشکر میکنی. ما هم باید ازت به خاطر خوبیات هم فکریات دلسوزیات تشکر کنیم.
میگم بازم میخوای واسش ادکلن بخری؟نکن این کارو...

مرسی عزیزمممم
شما لطف دارین
خوبی از خودتونه ...
فکر خوبیه ها ادکلن...
نمی دونم چی بخرم یعنی میدونم اما بعدا میگم ...
ممنون از ایمیلی که فرستاده بودین

خانومی جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.farazani.blogfa.com

سلام عزیزم
تولد وبتون مبارک مبارک
ایشالله در کنار هم تولد صد سالگیشو جشن بگیرین
و
یه روزی توش بخوونیم :
عماد نوشت : می خوام مزدوج شم
روز تولد همسرتونم مبارک اما خساست به خرج نده عزیزم
هر چیزی جایه خودش
شاد باشی و
عاشق
تا همیشه ...

سلام خانمی
ممنون
۱۰۰ سال ...وای
متوجه منظورتون نشدم؟!!!!!
باشه من الان کلی دست و دلبازم
من نیست همسایه اصفهانیام یکم رو حساب خرج می کنم وگرنه خسیس نیستم
ممنون

باران جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.drzss1368.blogfa.com

سلامممممممممم
خوبی؟؟؟؟
وای مبارک باشه
وبلاگت یه ساله شد!
هووورااااااا
اتفاقا من اولین بار که اومدم وبلاگت خیلی از مطالبت خوشم اومد!
و کلا عاشق شخصیتت شدم
واییییییییی عاشق عمادم
خیلی باحاله این بچه
از طرف من ماچش کن انی جوون

سلامممممممممممممممممممم
خوبممممممممم
ممنوننننننننن
هورااااااااا
شما لطف دارین
وای مرسییییی کلی خوشمان آمد ...الان داریم کلی ذوق می کنیم
پس جواب بله است دیگه!!!
مرسی
باشه حتما

لژیونلا جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ب.ظ

سلام آنی جون
یکیالگی وبت مبارک.ایشالا هروز بالنده تر از دیروز بشه
تولد جناب دکتر تقارن فرخنده اش هم مبارک

سلام عزیزم
مرسی انشاالله
بازم ممنون

رضا مدهنی جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ب.ظ

تبریک بخاطر این همه مناسبت شیرین

ممنون آقای دکتر

حامد شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ق.ظ http://dakhmeh.blogsky.com

سلام
خوبید ؟
تبریک برای یک ساله شدن.ایشاله چندین ساله بشه اینجا !!!
بالاخره بعد از 6 تا پست عماد نوشت نوشتید!!عمادتون واقعا بامزه است و من هم طرفدار عماد نوشتتونم

سلام
ممنون
مرسی
حسابشو خوب دارین

medisa شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ق.ظ

slm khanumi!
mobarak bashe
eishala ma hala hala ha neveshtehatun o bekhunim
tarife shoma az uga baes shod,b dustam pishnahad bedam k tabestun berim
emad jan ham k ya donbale derakhte shokolate ya angur!elaaaaaaahi

سلام عزیزم
مرسی
پس تابستان خوبی در انتظارتونه
برین ضرر نداره

×بانو! شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ق.ظ http://delneveshteha-007.blogfa.com/

مبارک باشههههههههه آنی جونم نی‏نی وبلاگت یه ساله شدددددد

ممنوننننننننننننننن
بانو جان

پسر شیطون شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ق.ظ http://narcist.blogfa.com

تولد، تولد، تولدت مبارک
مبارک، مبارک، تولدت مبارک...
بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال زنده باشی...
آقا تبریک، ایشالا که صد ساله بشی

به پدربزرگش رفته دیگه!

مرسیییییییی
چند ساله هم بشه خیلیه
چه برسه به ۱۰۰سال...
آخه منو باباش که زیاد دوست نداریم

متین بانو شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ق.ظ

سلام.
تولد وبلاگتون مبارک!! ان شالله همیشه پر از خاطره های خوب و شاد زندگیتون باشه!

سلام
ممنون
انشاالله

زبل خان شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ق.ظ http://zebelestan.wordpress.com

مثل یه بچه ای که ساعت رو کاشت که درخت ساعت سبز بشه..
ا...سید هستن.مبارکه..

دنیای کودکیست دیگه
با اجازه

محبوبه شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ب.ظ http://yaghootekabood.mihanblog.com

سلام به تبریک تتبریک
ایشالا همیشه سایت بالای سرشون باشه تا غر بزنی و سایه اقای دکتر بالای سر شماو عماد کوچولو
ومبارکه تولد وبلاگ ایشالا ۱۰۰ سالگی تولد وبلاگ و همسرتون و شما و عمادجان
با یک تیر دونشون میزنی حتما فکر میکنه کادوش دوبله نه؟

سلام
مرسی
شاید کادوش دوبل باشه شاید هم نه!!!

خاله آذر یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.khaleazar.blogfa.com

مبارکه آنی جون...

ممنون خاله جون

خانم ورزش یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام تبریک می گم من که اصلا حواسم به این که کی چند ساله می شم نیست برم ببینم

سلام
ممنون
زودتر برین ببینین چند ساله هستین

omid دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ق.ظ http://omid1138.blogfa.com

[گل] وبلاگ هم اندیشی مشکلات جوانان [گل]

سلام مطالب وبتو خوندمو لذت بردم بیا به منم سر بزن . ممنون

یک دانشجوی پزشکی دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ق.ظ

دیر شده ولی تبریک می گم.از اولین نفراتی بودم که وبلاگتون رو خوندم.خوشحالم اولوبلاگتون رو زود دیدم!

هیچوقت دیر نیست
شما لطف دارین
ممنون

علی راد دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ق.ظ

سلام آنی
تولد تولد تولدت مبارک
بیا شمعا رو فوت کن میخوایم کیکو ببریم
قشنگ نوشتی می دونم چی می گی
ممنونم
خوبه من که روزی یه نصفه هندوانه می خورم آب سردیست بر آتش تابستان
ببوس عمادی رو
یا علی

سلام علی
ممنون
حالا کی باید شمع را فوت کنه من یا وبلاگم
حالا سردیت نکنه :))
حتما ..

مژگان امینی سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ق.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
مبارکه
بیشتر مردهایی که من می شناسم به انگور علاقه دارند +سپهر .عماد هم مرده دیگه

سلام
مرسی
آره منم حرف شما را تایید می کنم
مرد های آینده

آنیتا سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ق.ظ http://anitafaramarz.blogfa.com

سلام آنی جون
مبارکا باشه همه ی شادیهاتون
کم پیدائیت واسه همین بود؟
سرت شلوغ بود


سلام انی
ممنون
شما هم کم پیدایین
نه زیاد

رضا سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:04 ق.ظ http://www.ghodsi10.blogfa.com

با سلام ، تولد یکسالگی وبلاگتون را تبریک میگم انشاءالله همیشه در پناه حق شاد وسلامت باشید .

سلام
ممنون
همچنین شما ...

رنگین کمان سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:18 ب.ظ http://rangin-kaman.blogsky.com

سلام آنی منو فراموش کردیا
آپم بیا

سلام
نه شما نیستین

یک دانشجوی اقتصادی سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام
چه زود دیر می شود..
پس باید بگیم سید ربول
عماد به پدرش رفته فک کنم

سلام
خیلی زود
سید حسن
شاید

مرجان دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ

مبارکهههههههههههه
یادته اوایل که میومدم.اوایل طور دیگه ای مینوشتی.اون موقع من فکر میکردم یه دختر مجرد و کوچکتر از من هستی. اما کم کم شناختمت و ....شدیم آبجی خانما

ممنون
یعنی اینقدر بد می نوشتم که فکر کردی کوچیکترم :((
مرسی آبجی کوچیکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد