در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

تسلیت

 

حرفهای ما هنوز ناتمام

    تا نگاه میکنی؛

             وقت رفتن است

باز هم همان حکایت همیشگی

            پیش از آن که باخبر شوی

                لحظه عزیمت تو ناگزیر می شود

                              آی...

                    ای دریغ و حسرت همیشگی!

                                                                ناگهان     

                                                                   چقدر زود

                                                                      دیر می شود! 

 

 

چند روزیست که پست قبلی را نوشته ام .اما دست و دلم به آپ کردن نمی رود . 

وقتی شنیدم دوست عزیزمان٬ عذرا پدرش را از دست داده سخت دلم گرفت و... 

به این دوست عزیز و خانواده بزرگواشون تسلیت عرض می کنم . 

عذرای عزیز این دنیای مجازی بدون شما حسابی سوت و کور شده امیدوارم زودتر برگردی و باز هم در کنار هم باشیم و در غم و شادی هم شریک ... 

پست قبل رمز دار می باشد . دوستانی که رمز را می خواهند در نظرات این پست اعلام کنن تا رمز برایشان ارسال شود .اگر در وبلاگشون امکان گذاشتن نظر خصوصی وجود ندارد ایمیل خودشون را ثبت کنن .ممنون

نظرات 25 + ارسال نظر
مرجان چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ق.ظ

تسلیت میگم بهشون و انشالله غم آخرشون باشه.


====
خوب من از فضولی میمیرم که

ممنون انشالله
ایمیل که داری

مرجان چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ق.ظ

الان همه مشتریهات رمز رو میخوان با این حرفت میگما دیگه چرا رمز دارش کردی خوب.نمیگی من وبلاگ ندارم دلمم کوچولوست امشب خوابم نمیبره ؟

خوب آخه نمی خوام همه بخونن
زیاد چیز خاصی نیست دیگه
راحت بخواب

مرجان چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ

البته تو صندوق پستی چند خط اولش نشون میده ها.یکم دلم آروم گرفت.اخیشششششششش

چند خط را دقیقا؟؟؟

عماد چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ق.ظ

سلام
بندسثهفثسدففثدفدقع
تللتلتلتللللتتتتظظظظظیلذعلذیقعلذقلبقذ
لتهلتلیقلیقهلخیلخلتلبییقات تفبقلتاقبفافاق
اددافهدلبهفلللتلنتلخنیقخلنقخقخلکیلووثلوقیلوق
ئقلانقثئائنقیائئاقهائقیهخائیهائقیهالئقئقئاقهئائقائ
ننئهتدعددعددددددعذهدندهختهتهتنتهتهت
نخنتخهنهتختنخهتمننوئنئندخهدهدندئنو
نئونمکومکومگمم۵۱۴۶۵۴۸۴۶۸۴۶۱۵۵۱۶۱۱۵۱۶۱۵۱۵۵۱۶۵۱۵۶۱
مطزورسثیئلسثلئیاتدفدافهادفادهقادهق

سلام
پسر گلم
تو الان باید خواب باشی

لژیونلا چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ق.ظ

سلام آنی جون.
واقعا دنیای مجازی بدون عذرا سوت و کوره. من هر روز میرم وبلاگش ....
من رمز میخوام.

سلام
بله دقیقا
...

علی راد چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ق.ظ http://novin21.blogsky.com

سلام
منم مثل همهی دوستان مجازی ایشون در غمشون شریکم و روح پدرشون شاد
راستی آنی منم کنجکاااااااااو لطفا رمز

سلام
انشالله
...

حامد چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام
سایه ای از سر دیوار گذشت
غمی افزود مرا بر غمها...
خدا رحمتشون کنه !
این کامنت عماد فوق العاده است !

سلام
خدا رفتگان شما را هم رحمت کند
ممنون

×بانو! چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://delneveshteha-007.blogfa.com/

به عذرای عزیز تسلیت میگم

و
رمز میخوام

ممنون
ارسال می شود

مرجان چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ

ای ووووووووووووووووووووووووول
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووول

تبریک
راستی شما چه جوری تونستی اون پست را بخونی؟؟؟
پس این چه رمزی است اگه همه بتونن بخونن

خیالاتی چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ب.ظ

رمز

علی چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:27 ب.ظ http://1dastkhat.mihanblog.com/

چقدر زود دیر می شود!

چقدر زود.....

محبوبه چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ب.ظ

سلام خوبی؟
منم تسلیت میگم ایشالا غم اخرشون باشه
منم رمز اگه ممکنه

سلام
انشالله
حتما

دکتر نوید چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ب.ظ http://yaghesh.persianblog.ir

من هم به عذرا تسلیت می گم....
این خیلی خوب هستش... عذرا قوی بوده، هستش و خواهد بود....

ممنون
امیدوارم که قوی باشد

دکتر نوید چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ http://yaghesh.persianblog.ir

رمز رو برام بفرستی ممنون میشم.

من شما را درست نمی شناسم

هانا پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام من میخواستم کامنت خصوصی بزارم برای شما بلد نیستم ؟

نظرات من تاییدی هستن فقط کافیه بنویسین خصوصی
پیغامتون را می رسونم
اگه جواب دادن شما را چه جوری پیدا کنم

خودنویس پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ق.ظ http://wwwjamedadiyeman.blogfa.com

دیگه عماد نوشت نداری؟

همیشه داریم
اما در فرصت مناسب

مدیسا پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:52 ب.ظ

salam! bade modatha umadam o ba tasliat movajeh shodam!
qame akhareshun bashe,eishala!khob mgam manam ramz mkham

انشاالله
حتما

خانم ورزش پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:58 ب.ظ

واقعا چه زود دیر می شود
منم به این عزیز تسلیت می گم

ممنون

سارا از ژوژمان پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:19 ب.ظ


من منتظر عذرام
قرار بود بیاد رشت
منم رمز می خوام البته اگه بشه
کامنت های من همه تاییدی هستن شما بنویسید خصوصی من تایید نمی کنم

بله میدونم قرار بود بیاد رشت
حتما

رضا مدهنی پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:40 ب.ظ http://madhani.blogfa.com/

انسان به چیزی که ازش منع می شود حریص تر می شود مثل همین پستهای رمز دار

خوب اینم یه مدل دیگه که آدم خوانده هاشو افزایش بده

رهــــا پنج‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ http://rad6718.wordpress.com

چقدر دوستدارم این شعرو...یه جوری میشم میخونمش
منم رمز میخوام راستی

منم خیلی دوسش دارم
حتما

زبل خان جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ق.ظ http://zebelestan.wordpress.com

من رمز میخواااااااااااااااااااااااااااام

حتما

مرجان شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ق.ظ

یعنی من نباید میخوندم
دیلم شیکست
خوب گفتم که تو صندوق پستی که وبلاگای به روز شده رو نشون میده یه خلاصه از وبلاگم نشون میده.میدونی که.من هنوز ادرسا رو از اون قسمت میام.در عین بی وبلاگی !

نه عزیزم منظورم این نبود
ایمیلتو بذار تا برات رمز را ارسال کنم
فقط تعجب کردم چه جوری تونستی اون چند خط را بخونی اول فکر کردم از تو گوگل خوندی اما دیدم گوگل هم چیزی نشون نمی ده
من هنوز دقیقا نمی دونم از کجا خوندین
می شه آدرس این صندوق پستی را بدی
منظورت صفحه اصلی بلاگ اسکای که وبلاگهای به روز شده را نشون میده ؟

زندگی جاریست... شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ب.ظ http://parvazz.wordpress.com/

سلام عزیزم
ممنونم بخاطر همدردیتون.خیلی ممنونم. نمیدونید چقدر با خوندن نوشته هائی که خطاب به من بود آروم شدم.ممنونم
امیدوارم تا ابد سایه عزیزانتون بالای سرتون باشه و همواره کنار هم شاد و سعادتمند باشید.

سلام
من کاری نکردم ..یعنی حداقل کاری بود که تونستم انجام بدم
خدا را شکر که آروم شدین
ممنون عزیزم
همچنین برای شما

مژگان امینی شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام بر کسی که رمزدار می نویسد.

سلام بر کسی که رمز دار می خواند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد