در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

عسل

 

 

وقتی بعضی ها در مورد اسم انتخابی من نظر میدهند و اسم عسل را دوست نداشتنی میدانندبیشتر مصمم می شوم که اسم دخترم را عسل بگذارم. 

نمیدانم این لجبازی است.خودخواهی است یا... 

اما فکر میکنم با این همه درد و رنجی که مادر میکشد انتخاب اسم حداقل سهمی است که می توان به اوداد.  

وقتی به این فکر می کنم چه چیزی میتواند این همه سختی را جبران کند چیزی جزئ شیرینی صدا زدنش پیدا نمی کنم. 

نه اینکه وقتی دارم صداش میکنم تلخی اجبار را احساس کنم. 

هیچکس نمی تواند منو مجبور کنه از اسمی که دوست دارم دست بردارم. 

 

امروز از تمام روزهای عمرم مطمئن ترم که اسم انتخابی من عسل خواهد بود .تا شیرینی اش برای من باشد و تلخی اش برای دیگران.  

منظورم اینجا دوستان مجازی نمی باشند و از همه کسانی که اسم های به این قشنگی پیشنهاد دادن ممنون.  

اما به قول یکی از دوستان اولین انتخاب بهترین انتخاب و به قول همسر که می گوید چند سال است همش گفتی عسل حالا دیگه عوضش نکن..از همسر عزیزم سپاسگزارم که همیشه از حق خود گذشته وحق  انتخاب را به من داده.البته اگه با احتمال یک درصد پسر شد حق انتخاب با آقای همسر است اونم فقط    ( آراد )  

 

  

نبودن هایی هست که هیچ بودنی جبرانشان نمیکند !

کسانی هستند که هرگز تکرار نمی شوند ....

و حرفهایی که معنیشان را خیلی دیر می فهمیم ... !!! 

                                                                      (منبع وبلاگ یاقوت کبود)

                                                                 

 پ ن۱:سرعت اینترنت ما روی لاکپشت را کم کرده..برای خیلی از دوستان نمی شه کامنت بذارم  . 

  

پ ن۲:نمیدونم کسی میتونه حدس بزنه ما قراره کدوم دوستان مجازی را از نزدیک ببینیم؟  

قصد ما سوزاندن دل کسی نیست.چون ما کلا عددی نیستیم که بخوایم دل کسی را بسوزونیم 

اما مشتاق دیدار همه دوستان هستیم. 

 

 

نظرات 25 + ارسال نظر
محبوبه چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:22 ب.ظ http://yaghootekabood2.mihanblog.com

خوب پس به سلامتی عسل خانوم شد..حالا واسش وبلاگ هم درست کن..اسم وبلاگش رو بذار جوراب صورتی

آنا چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:32 ب.ظ

آنی خانوم اگه میدونستم ناراحت میشید از اینکه اسم پیشنهاد بدم جسارت نمیکردم...

دکتر ژیلا چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:17 ب.ظ http://drjila.com

درود
کار خوبی می کنی که اسمی رو می ذاری که خودت واقعا دوستش داری.
عسل اسمیه که هیچوقت قدیمی نمی شه و همیشه قشنگه.
به قول میثم: وقتی که می گی عسل انگار دهنت شیرین می شه

دکتر ژیلا چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ http://drjila.com

درود
آنی جون خیلی خوبه که اسم دخملی رو میذاری عسل فقط دیگه جایزه پرید

دلژین چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ http://drdeljeen.com

دکتر ژیلا و همسرش

مژگان امینی چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

خوب مبارک است.نامدار باشد ان شا ا..

روزهای پیلگی چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ب.ظ

یکی از دلایلی که خیلیا رو مجبور میکنه تا بعد دنیا اومدنِ بچه اسمشو به کسی نگن همین اظهار نظرای بقیه ست که اِوا چرا این اسمو میذاری؟! فلان طور، بهمان طور...
ولی وقتی که دنیا بیاد و اسمشو اعلام کنی دیگه فقط باید به همون اسم صداش کنن و حق اظهار نظر ندارن.
عسلِ من! عزیزم! چه اسم قشنگی انتخاب کرده واسه‌ت مامانی!
* دلژین و آرش آیا؟!؟

زندگی جاریست.... پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ

سلااااااااااااااااااام
به به عسل خانوم پس تصویب شد
اتفاقا عسل اسم خیلی قشنگیه ، مخصوصا وقتی میوای با عشق و محبت صداش کنی بگی عسلم
کسانی هستند که هرگز تکرار نمی شوند ....
خب معلومه دوستانی که همشهریتون هستن یا شایدم دوستان تهرانی و شایدم بقیه دوستان
آخی ! شما عزیز و بزرگوارین .توی کامنت قبلیم که گفتم می خواین دل ما رو بسوزونین ! شوخی کردما ! یعنی لحنم خیلی جدی بود؟!
همه دوستان هم مطمئنا مشتاق دیدار آنی خانوم مهربون هستند یکیشم من

زندگی جاریست.... پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ق.ظ

سلااااااااااااااااااام
به به عسل خانوم پس تصویب شد
اتفاقا عسل اسم خیلی قشنگیه ، مخصوصا وقتی میوای با عشق و محبت صداش کنی بگی عسلم
کسانی هستند که هرگز تکرار نمی شوند ....
خب معلومه دوستانی که همشهریتون هستن یا شایدم دوستان تهرانی و شایدم بقیه دوستان
آخی ! شما عزیز و بزرگوارین .توی کامنت قبلیم که گفتم می خواین دل ما رو بسوزونین ! شوخی کردما ! یعنی لحنم خیلی جدی بود؟!
همه دوستان هم مطمئنا مشتاق دیدار آنی خانوم مهربون هستند یکیشم من

sepid پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ق.ظ

سلام آنی جان
من هیچ وقت کامنت نمیذاشتم اما این سوال شما مجبورم کرد بزارم
خوب معلومه دیگه یکیش نسیمه است اما اون دوست دیگرتون را نمیدونم
در ضمن عسل اسم زیبایی

مریم پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ http://soir.blogfa.com

عسل که قشنگه...

مرجان پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ

بهترین انتخاب ُانتخاب خودتون هست.

من که کسی رو جز خودم وخودت اینجا نمیشناسم و ژس حدسی هم نمیتونم بزنم

مرجان پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ب.ظ

بهترین انتخاب ُانتخاب خودتون هست.

من که کسی رو جز خودم وخودت اینجا نمیشناسم و پس حدسی هم نمیتونم بزنم
سرعت اینجاهم لاک پشتی هست.مثلا 256 داریم!!!

جرم شناس/الناز پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ http://justiceways.blogfa.com

یعنی هرچی نوشتم پریییییییییییییید؟؟؟

خوب دوباره می گم
دقیقااااااااااااااا حق باشماست
این کوچکترین حقیه که یک مادر با تحمل این همه مشقت و درد و سختی داره که اونهم البته انتخاب اسمه
شکی درش نیست انتخابتون بسیار قشنگه
هرکی هم گفت زشته حسودیش شده
تازه به عماد هم میادددددد

دکتر پرتقالی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ق.ظ

تبریک آنی جان، امیدوارم عسل خانم باعث شادی بیشتر تو زندگیتون بشه، به نظر من هم عسل اسم قشنگیه حس قشنگی به آدم میده.

یک معلم جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ق.ظ

نبودن هایی هست که هیچ بودنی جبرانش نمی کند . واقعا همینطوره

×بانو! جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ http://x-banoo.blogfa.com/

سلام عزیزم
ایشالا این چند ماه راحت بگذره و عسل خانوم هم سلامت به دنیا بیاد
نه من حدس نمیزنم چون فکر کنم دوست مشترک وبلاگی نداریم...

خانم دوری شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ق.ظ

عسل خیلی اسم قشنگیه . معنی خیلی خوبی هم داره . شیرین و درخشانه . به عماد هم میاد . دیگه شک نکن . انشااله کوچول سالم و راحت به دنیا بیاد مثل عسل .

ترنم شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ

عسل اسم قشنگیه مخصوصا وقتی صداش میزنی حس میکنی بیش از پیش دوسش داری

ANAHITA یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:13 ب.ظ

میام از شهر عشق و کوله بار من غزل پر از تکرار اسم خوب و دلچسب عسل کسی که طعم اسمش طعم عاشق بودنه طلوع تازه ی خواستن تو رگ های منه

مریم یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ

واییییییییییییییییییییییییی خدایا بارداری شما هم؟؟
منم
و احتمال زیاد بجه ی منم دختره
عزیزم
تبریکککککک
ماااااچچ هزارتا
مبارکه
موفق باشی
عماد جونو ببوس

خودنویس دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ب.ظ

عسل خیلی هم قشنکه اصلا بگو اسمش رو انتخاب کردم وقتی به دنیا اومد اعلام میکنم اصلا اسم بچه فقط به مامانش ربط داره (حالا خوبه اسم خودم رو بابام انتخاب کرده ) هم عسل خیلی قشنگه هم آراد هر دو هم به عماد میاد
میگم عماد نظری ندارد آیا

ممنون عزیزم
عماد طفلکی هم میگه هر چی مامان گفت

پروین چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

عسل فوق العادس مامانی جون.اسم بچه منم هست اشالااااااااااا

معلومه که عسل فوق العاده است

نگران آینده سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام عزیزم. عسل اسم خیلی قشنگه.نمی دونم چرا بعضی ها خوششون نمیاد؟
ماجرای مهمونی خیلی جالب بود(دکتر ژیلا و همسرشون)
موفق باشین.

سلام
ممنون

شهرزاد جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام عسل اسم قشنگیه ولی فقط به عنوان یک پیشنهاد میگم اسم برادر من عماده اسم من هم شهرزاد میتونی به این اسم هم فکر کنی عماد و شهرزاد با هم هارمونی دارند

سلام عزیزم
شهرزاد اسم خیلی قشنگیه
اما ما توی فامیل این اسم را داریم
ممنون از پیشنهاد خوبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد