در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

حق تقدم

00000  وئک00500000000001041410

این اعدادی که این بالا تایپ شده هیچ معنای خاصی ندارد دنبال چیز خاصی نگردین اینا شاه کار های عسل خانم است وقتی توی بغل ما نشسته ، فقط موفق نشد این صفحه کلید را بگند توی دهنش ببیند خوردنی است یا نه؟؟

وقتی حرف از بچه دوم می شد خیلی می ترسیدم مسئولیت سختی است اما الان نظرم خیلی تغییر کرده است واقعا شیرین است ...سخت است اما یک سختی شیرین که ارزشش را دارد .

احساس می کنم رنگ و بوی تازه ای به زندگیمون بخشیده البته این شیرینی وقتی بیشتر می شود که همسرم کمکم می کند همراهی میکند و عماد خیلی کم حسادت میکند او هم کمکم میکند و خیلی وقت ها طفلی بچه ام باید از خواهرش مراقبت کند با اینکه سخت مشغول تماشای برنامه های مورد علاقه اش است باز هم به عسل توجه میکند .

صبح هیچ چیز لذت بخش تر از ان نیست که با لبخند عسل زندگی را شروع می کنم و با بوسیدن صورت نرم و دوست داشتنیش این لذت به نهایت خود می رسد وقتی می خندد دو تا چال روی لپ هایش می افتد که هر ببینده ای را مبهوت خود می سازد.

و....

این عنوان مطلب هیچ ربطی به چیزهایی که نوشتم ندارد چیز دیگری می خواستم بنویسیم که با همکاری عسل خانم اینجوری شد .

هر چه باشد حق تقدم با دخترم است.


عماد نوشت:

جیگرم تازگی ها حسابی نماز خوان شده است . وقتی سر کارم زنگ می زند .توی خانه تنها مونده.

عماد:مامان من الان وضو گرفتم و نماز خوندم 

من:قبول باشه پسرم برای منم دعا کن.

عماد :باشه .مامان الان بازم میخوام نماز بخونم  .حالا باید بازم وضو بگیرم ؟؟

من:مگه وضوت باطل شده.

عماد:آره آب های روی صورتم خشک شده وضوم باطل شده.

من:مراجعه دارم و نمی تونم پشت تلفن بگم چی وضو را باطل میکنه .

بهش میگم وقتی امدم خانه برات توضیح میدم چه چیزهایی وضو را باطل میکنه.

عماد :پس من میرم باز وضو می گیرم .

 



نظرات 19 + ارسال نظر
وانی شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ب.ظ

مرسی که به لطف عسل کوچولوی ناز به دنیای مجازی برگشتین راستی مگه مرخصی زایمان ندارین که می رین سر کار؟

ممنون عزیزم
مرخصی ابدی که ندادن
من چون حاملگی سختی داشتم از اون طرف دوماه زودتر رفتم مرخصی

عسل شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ http://injamadresenist.persianblog.ir/

ای جانم به این دختر و پسر مااااه
دختر داشتن دنیاییست که به نظر من هر مادری باید تجربه اش کند...لطیف شیرین ...
خدا هر دو را زیر سایه پدر و مادر سالم و شاد حفظ کند

ای جان
واقعا باید تجربه اش کند مخصوصا بعد از داشتن یک پسرممنون

آنا یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:57 ق.ظ http://www.anna1980.persianblog.ir

آنی دکتر بهت گفت چند وقت پیشخوابتو دیدم؟؟؟؟خواب دیدم تو راه مشهد دیدمت..با همرفتیم مشهد...
خدا عسل و عماد رو برات نگه داره...

آره عزیزم گفت
خیر باشد انشالله
ممنون

تینگ تینگ یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام. جدیدا؛ خواننده ی وبلاگتون شدم. یعنی اول خواننده وبلاگ جناب دکتر و بعد از اون وبلاگ شما. من معمولا؛ وقتی وبلاگی رو ازش خوشم میاد بر می گردم و تمام و ژست ها رو می خونم. هم وبلاگ شما رو خوندم . هم همسریتان. وقتی خواستم ژیغامی بزارم و بگم من هم از دوستان همستم. ا.ن اتفاق ناگوار بود تا الان. خلاصه که به قول بچه های کامنت گذار حرص درار وبلاگ خوبی داری .

سلام
شما لطف دارین ممنون

یه خانم مهندس یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.ati-91.logfa.com

سلام آنی خانم..
قبل از اینکه بنویسید این چیزا رو عسل نوشته خودم متوجه شدم!
عماد جون نماز میخونه باریکلا
خدا دوتاشون رو براتون نگه داره

سلام
ایول
ممنون

دخترمهربون سرزمین احساس دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ http://kindgirl510.blogfa.com

شیرینی حضور بچه ها برای همه لذت بخشه مامان های عزیز که بیشتر فیض می برن
همیشه تن این خانم کوچولو سالم باشه و زیر سایه شما و پدرش بزرگ بشه
حق تقدم همیشه با ما دختر هاست

بیشتر فیض می برن اما ده برابر هم زحمت می کشن
همیشه شک نکن

حنانه سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ق.ظ http://zendegie-hana.blogfa.com

عسل:
عماااااااد:
آنی از عسل باز عکس بذااااار
من عاشق چال لپم!

حتما سر یه فرصت مناسب

شیما سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ب.ظ http://rozayekonkoriman.blogfa.com

سلام
چه بچه های خوبی.خدابراتون نگهشون داره.
پس عسل خانمم از الان دستی به قلم دارن دیگه?!!!!!!!!!

سلام ممنون
حسابی

یک معلم چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ب.ظ http://jafari58.blogfa.com/

چه با حال وای من عاشق نی نی هستم

آفرین به عماد خان , چقدر خندیدم

هنوز دیر نشده یکی بیار

s.r چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ http://taravatetakderakhteman.persianblog.ir

فقط برای...
عسل خانم گل با چاله ی گونه هاش...
آقا عماد نمازخون...
مامان گلشون که هنوزم اینجارو سرپانگه داشته(بزنم به تخته)

ممنون
بزن به تخته

پزشک طرحی شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ق.ظ http://www.pezeshketarhi.blogfa.com

سلام . ممنون که بازم مینویسین .
مادر بودن ، خیلی سخته ، خیلی مسئولیت مهمیه ، خیلی دل و جرات می خواد . درود بر شما ، درود بر شما ....
تنتون همیشه سلامت.
عسل نازم و عماد عزیزم

سلام عزیزم
ممنون که بازم منو میخونین
مرسیییییییییییی

یک دانشجوی پزشکی شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

الهی خدا حفظش کنه

ممنون عزیزم

بیوطن یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ق.ظ

سلام
خدا هر دوشون رو براتون نیگر داره

سلام
ممنون

مرجان-رشت دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ

سلام آنی مهربان
ظاهرا دیگه عمادجون رو خونه تنها میزاری.کم کم باید یاد بگیره.طفلی بچه هایی که بابا مامانشون کارمند هستن خیلی سخت بهشون میگذره.اما خیلی چیزا یاد میگیرن.
خدا هر دوتاشون رو برات نگه داره عزیزم.بفرستیشون دانشگاه و خوشی های بعدی

سلام خواهر جان خوبی؟
آره خیلی وقته .که گاهی مجبوره تنها باشه
والا تنها چیزی که یاد گرفته اینه که بشینه پای کامپیوتر بازی کنه
ممنون

یک دانشجو چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام آنی خانم
دلم گرفته نمیدونم از کجا شروع کنم از همه دلگیرم به هر کی خوبی کردم بدی دیدم
صمیمی ترین دوستم که فکر می کردم مثل خواهرمه آزارم داد تنهام گذاشت و فقط اشکمو درآورد
بعدشم فکر می کردم حداقل حالا یه دوست واسم مونده ولی بعدش فهمیدم هر دو با هم بودن که فقط از پشت بهم خیانت کنن
اذیتم کنن وقتی فهمیدم خیلی دلم شکست تو خابگام تو اتاقم کلی گریه کردم حالام با هردو تاشون قطع رابطه کردم
آنی خانم شما منو ندیدین ولی واقعا من دختر بی آزاری هستم به همه کمک می کنم تو روزای سختی تنهاشون نمیذارم
ولی اوووونا بهم خیانت می کنن
از آدما از زمونه وحتی از خدا هم دلگیرم بهش گفتم یا صدای منو بشنو یا من هیچ وقت سراغت نمیام تو تنهایی خودم می مونم
دلم واسه آغوش پدرومادرم تنگ شده راست میگن هیچی مثل محبت پدرومادر نمیشه
ببخشید اگه با حرفام ناراحتتون کردم آخه دیگه الان از همیشه تنهاترم .....

سلام
تقریبا با این پست جدید جوابتو دادم
مهم نیست زیاد سخت نگیر زندگی پر است از این نامردی ها...
ولی واقعا کسی دلسوز تر از پدر و مادر نیست مطمئن باش و به اونها تکیه کن

محبوبه سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ب.ظ http://yaghootekabood2.mihanblog.com

پس کامنتهای من کو؟

من ندیدم اگه بود حتما تایید میکردم

پروانه سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ http://bestmoments.blogfa.com

سلام،
من از طریق وب همسرتون با وب شما آشنا شدم بیشتر مطالبتونو هم خوندم
وااااااااااااااااای من عاشق عماد شدم خیلی شیرین زبونه!
خدا حفظش کنه.

سلام
خوش آمدین

یک دانشجو سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام
پس کامنتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
منو نذاشتین؟

سلام
اندکی صبر

صرا شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ق.ظ http://amma.loxblog.com

اااااااااااااا
پس کامنت من کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شرمنده من همه را تایید کردم
ندیدم چیزی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد