در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

در مسیر زندگی

فرق نمی کنه که گودال آب کوچکی باشی یا دریا٫ زلال که باشی آسمان در تو پیداست.

جایزه های سریالی

 

هنوز مدتی از شروع سال تحصیلی نگذشته بود که عماد گیر داد به همه بچه ها جایزه دادن منم جایزه میخوام. 

منم ماندم از کار این خانواده ها بابا اجازه بدین سال شروع بشه!!! 

ما هم یه جایزه تهیه کردیم و دادیم مدرسه... 

بعد از مدتی عماد هر روز با یک کارت آفرین یا سیصد آفرین و شاید هزارو سیصد آفرین میومد خانه و می گفت خانم گفته هر وقت بیست تا کارت شد جایزه داری . 

ما هم بچه را تشویق میکردیم بیشتر کارت بگیره و بعضی از روزها می شد که حتی سه تا کارت با خودش به خانه می آورد. 

تا کارت ها بیست تا شد. 

عماد گفت خانم میگه باید مامان ها این کارت ها را بیارن مدرسه (می شد فهمید منظور از حضور مادر چیست.) 

طبق معمول باید یه جایزه تهیه میکردم.تمام اسباب بازی فروشی ها و سرگرمیهای فکری را گشتم اما چیزی که عماد نداشته باشه و به سنش بخوره پیدا نکردم.خلاصه بالاخره یک جایزه تهیه کردم و بردم مدرسه. 

و بازم هم این کارت های آفرین همچنان هر روز به خانه آورده می شود. 

چند روزی است که کارت های امتیازی هم اضافه شده هر کارت از یک امتیاز تا ۱۰ امتیاز بخاطر روخوانی در صورت کسب ۱۵۰ امتیاز باید جایزه بگیرن. 

کلاس قرآن جدا جایزه میخواد.کلاس زبان انگلیسی جداو عجیب تر از همه این نامه آخری بود که راننده سرویس داده بود عماد و سفارش کرده بود که نباید درش باز شود طوری که عماد به ما هم اجازه نمی داد بازش کنیم ...وقتی باز شد نوشته بودن بخاطر اینکه عماد درسرویس پسر خوبی بوده باید یه جایزه تهیه کنیم و بدیم به راننده ... 

یعنی من الان دلم میخواد سرمو بزنم به دیوار... 

ای بابا این که نشد.. 

دریغ از یک ذره مدیریت و درایت ...خوب یه جایزه را برای چند کلاس مشترک به بچه بدین دیگه.   

 

این هم عکس های جدید عماد

 

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
دلژین شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ http://drdeljeen.com

احساس میکنم دارن بچه ها رو شرطی بار میارن یعنی اگه جایزه نباشه باز هم بچه ها خوب درس میخونند

هر چیزی به اندازه
بچه ها را با این شرایط مجبور می کنن ساکت باشن.مرتب باشن درس بخوننو...
ولی در عوض تو خانه منفجر می شن

محبوبه شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ http://yaghootekabood2.mihanblog.com

سلام خوبی؟ عیدت مبارک...خوبه شهریه هم میگیرن..این جوری که همه پدر و مادرها اخر سال باید وام بگیرن..خصوصا با این گرونی

سلام عزیزم
واقعا
ما که دیگه باید برای گرفتن وام اقدام کنیم مخصوصا تو این چشم هم چشمی ها

ز.مومنی شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ

این مدرسه گل پسر و آدرسش رو بزارید ما بریم یه بار از اول اونجا درس بخونیم من مطمئنم اگر اونجا دوباره درس رو شروع کنم کلاس پنجم نرسیده پروفسور میشم والا این همه انگیزه واسه درس خوندن
ولی جدا سیستم خوبی نیست ماشالا همه بچه هام میدونن که مامان باباها این کادو ها رو میخرن

حتما
تا کلاس پنجم جهیزیه هم کامل می شه
میدونن اما گاهی شک می کنن

مژگان امینی شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ http://mozhganamini.persianblog.ir

سلام
مگر مدرسه خودش کمد جوایز ندارد؟
بچه ها که کلاس اول بودند من این مشکل را برای یاد گرفتن حروف داشتم ! حرف "م" حرف "خ" و.. هم حروف اسمشان هم فامیلی این محمدخانی هم که فامیل دور و درازی است .
خلاصه ما چندبار هدیه برای کل کلاس خریدیم تا حروف را یاد گرفتند.

سلام
کمد داره واسه دکور
دست شما درد نکنه
چه معلم خوبی

زندگی جاریست... شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ

سلاااااااااااااااام آنی خانوم گل
حال شما؟خوب هستین؟
یاد اون جریان جایزه کلاس اولم که توی پلاس هم نوشته بودم افتادم!!! من نمیدونم اینا اگر میخوان جایزه بدن چرا خودشون جایزه نمیخرن؟!!!

سلاممم عزیزم
ممنون خوبم
اتفاقا منم با خوندن اون خاطره شما حقیقت را به عماد گفتم
واقعا چرا؟!!

دکتر نفیس دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ق.ظ http://drnafis.blogfa.com

سلام
اونا اشتباه می کنند ،‌شما چرا بچه رو تشویق می کنین کارت بگیره ؟ۀ

سلام
فکر کردیم اونا میخوان جایزه بدن

حسام سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ب.ظ http://joyayekar90.blogsky.com/

سلام ؛
دوست خوبم ، شما را به یک همکاری وبلاگی ( کتاب صوتی ) دعوت می کنم.لطفاً تشریف بیاورید... ممنان.

×بانو! جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ http://x-banoo.blogfa.com/

سلام عزیزم
خوبی؟
این نظام آموزشی جدید هم دیگه از اون ور بوم افتاده از بس میخواد به بچه‌ها توجه مثبت کنه...

سلام
ممنون
یعنی الان تقریبا از اون ور افتاده چند وقت دیگه صداش در میاد

مریم شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

سلام
عزیزم
خدا حفظش کنه
ان شا الله سلامت باشه اما واقعا سیستم ه غلطیه
و من همچنان فرشته ی مهربونم واسه سروش اما اونم دستمو خونده ها....

سلام عزیزم
کدوم سیستم درسته که این درست باشه

نسیمه یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ

من با این جایزه بازی ها مخالفم بچه ها را مسئولیت نا پذیر بار می آره !

هر چیزی به نظر من به اندازه اش خوبه

سیده ثنا (s.r ) یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ http://taravatetakderakht.persianblog.ir

سلام
ولی انصافا من میدونم عماد چه ذوقی میکنه ...خوشبحالش...

سلام
به من جایزه بدن ذوق می کنم

دکتر ژیلا دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.drjila.com

درود
منم کلاس اول که بودم از این هدیه ها گرفتم البته چون مشقهامو نمی نوشتم خانممون توی دفترم نوشت که والدینم بیان مدرسه و بعدم بهشون گفت که تشویقش کنید و براش هدیه بفرستید مدرسه.خدایی مشق نوشتن کار بیهوره ایه... من ساده هم فکر میکردم این هدیه رو مدرسه داده!
این شیوه های نوین آموزشی هم خودشو کشتن با این روش های جدیدشون! جورشو هم پدر مادرا میکشن... هرکسی رو که میبینم بچه ی مدرسه ای داره گرفتاره.

درود
پس به آینده عماد امیدوار شدم چون اونم به مشق نوشتن علاقه ای نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد